Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Bulkowo w roku szkolnym 2021/20

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Bulkowo w roku szkolnym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBulkowo
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-30
  • ZamawiającyGMINA BULKOWO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00122663
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Bulkowo
w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BULKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Bulkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-454

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bulkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bulkowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Bulkowo
w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbfbcd5a-ea1b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122663

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003461/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Bulkowo w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.bulkowo.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert https://miniportal.uzp.gov.pl
Inna komunikacja z zamawiającym: gmina@bulkowo.pl, r.frankiewicz@bulkowo.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: r.frankiewicz@bulkowo.pl, gmina@bulkowo.pl.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji”, wynosi 150 MB.
5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
7) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w dziale XI), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pomocą poczty elektronicznej: gmina@bulkowo.pl i r.frankiewicz@bulkowo.pl. W korespondencji należy posługiwać się numerem referencyjnym postępowania RRA.IZ.271.8.2021.
8) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, o której mowa w punkcie 7 może również odbywać się także za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.
9) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
UWAGA: Pytania wykonawców o wyjaśnienie treści SWZ nie muszą być składane z uwzględnieniem powyższych Rozporządzeń ani nie muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożenie oferty jest opisane w rozdziale XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły zawiera rozdział XXXVII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły zawiera rozdział XXXVII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRA.IZ.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Bulkowo w roku szkolnym 2021/2022.
2. Dzienna sumaryczna długość trasy jaką muszą pokonać pojazdy w celu realizacji dowozu to 496,55 km, przy założeniu, że nauka będzie odbywała się w trybie stacjonarnym. Długość trasy może ulec zmianie (zmniejszyć się lub wzrosnąć)
z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Zmiana długości trasy nie spowoduje zmiany, określonej przez Wykonawcę w ofercie, stawki jednostkowej za kilometr.
3. Uczniów należy dowieźć tak, aby na rozpoczęcie zajęć nie oczekiwali dłużej
niż 50 minut.
4. Szczegółowe godziny kursów przewozów uwzględniające godziny rozpoczynania
i zakończenia zajęć w szkołach, wykaz imienny uczniów wsiadających i wysiadających z konkretnego przystanku, zostaną dopracowane z wybranym Wykonawcą
do 31 sierpnia, na dany rok szkolny.
5. Zakres przedmiotu zamówienia:
a) Na dowóz uczniów w ciągu jednego dnia składają się dwukrotne przewozy, tzn. dowóz uczniów z miejscowości zamieszkania uczniów do jednostek oświatowych, do których uczęszczają oraz odwóz uczniów z jednostek oświatowych po zajęciach lekcyjnych (także dodatkowych) do miejscowości zamieszkania. Trasy przewozu uczniów zawarto w załączniku nr 8 do SWZ.
b) Dowóz uczniów prowadzony jest we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne w szkołach. Dyrektor szkoły może w danym roku szkolnym, ustalić dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych w wymiarze 8 dni. W przypadku braku konieczności dowozu dzieci na całej trasie bądź na jej częściach w dniach wolnych od zajęć dydaktyczno – wychowawczych Wykonawca rozliczy je wg. faktycznie zrealizowanych kilometrów.
c) Usługa winna być świadczona zgodnie z Regulaminem sprawowania opieki nad uczniami w czasie ich dowożenia i odwożenia do szkół na terenie Gminy Bulkowo przyjętym Zarządzeniem nr 32 Wójta Gminy Bulkowo z dnia 20.07.2011 r., a także obowiązującymi przepisami prawa, w tym aktów prawa regulujących zasady wykonywania transportu publicznego w sytuacji epidemicznej.
6. Zasady i warunki prawidłowej realizacji zamówienia:
a) Autobusy, którymi realizowany jest przewóz uczniów muszą posiadać aktualne okresowe badania techniczne potwierdzające sprawność techniczną pojazdów.
W sytuacji gdy Wykonawca nie może użyć pojazdu zadeklarowanego w ofercie, może go zastąpić innym o cechach/parametrach nie gorszych niż ten wskazany w ofercie;
b) Autobusy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia nie mogą być wyprodukowane przed rokiem 1999.
c) Autobus musi być oznakowany i wyposażony zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm.);
d) W przypadku awarii autobusu prowadzącego dowóz Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego, maksymalnie w ciągu 60 minut podstawienia pojazdu zastępczego. Czas podstawienia pojazdu zastępczego jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert. Niedopuszczalna jest sytuacja, w której uczniowie na jednej trasie, z powodu awarii autobusu, będą oczekiwać na autobus z innej trasy, tak długo, aż ten wykona dowóz na swojej trasie i dopiero przyjedzie po oczekujących;
e) Realizując dowóz autobusy winny zatrzymywać się w ustalonych, zgodnie z rozkładem jazdy miejscach, przystankach. Zamawiający zastrzega, że ilość przystanków w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie. Kierujący autobusem szkolnym jest obowiązany włączać światła awaryjne każdorazowo podczas wsiadania lub wysiadania uczniów;
f) Wykonawca ma obowiązek wyposażyć kierowców w następujące dokumenty:
• wypis z zezwolenia (licencji) na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym,
• godzinowy rozkład jazdy;
g) Wszyscy przewożeni uczniowie obowiązkowo muszą mieć zapewnione miejsca siedzące w autobusach;
h) Wykonawca we własnym zakresie współpracuje z jednostkami odpowiedzialnymi za utrzymanie przejezdności i bezpieczeństwa na trasach dowozu (szczególnie w okresie zimowym);
i) Wszelkie zmiany i utrudnienia wynikłe w trakcie realizacji zadania na trasach dowozu Wykonawca ma obowiązek zgłaszać Zamawiającemu i Dyrektorowi szkoły;
j) Wykonawca zapewnia opiekę i bezpieczeństwo dowożonym uczniom, min. za pośrednictwem Opiekunów dowozu, których powinien przeszkolić w tematyce ich obowiązków i odpowiedzialności, zasad BHP.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W przypadku gdy długość tras będzie większa niż szacowana - 92 854,85 km, Zamawiający może skorzystać z prawa opcji i zwiększyć zakres zamówienia o 15 %, tj. do 106 783,08 km.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, czyli tzw. zamówienia „uzupełniającego”.
Ewentualne zamówienie, o którym mowa wyżej zostanie udzielone do czasu podpisania umowy z wykonawcą wybranym w kolejnym postępowaniu przetargowym. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Wartość zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego, do kwoty stanowiącej 20 % wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4) Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
S = C + P + T
gdzie:
S– łączna ilość punktów dla ocenianej oferty,
C- liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena”,
P - liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego”,
T – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „termin płatności faktury”
W Kryterium I (C) liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:

C= (Najniższa zaoferowana cena brutto/Cena brutto badanej oferty) x 60 pkt


W Kryterium II (P) liczba punktów przydzielana będzie zgodnie z poniższą klasyfikacją:

Czas podstawienia pojazdu zastępczego do 60 minut - liczba przyznanych punktów 0
Czas podstawienia pojazdu zastępczego do 45 minut - liczba przyznanych punktów 10
Czas podstawienia pojazdu zastępczego do 30 minut - liczba przyznanych punktów 20

Uwaga!
Czas podstawienia pojazdu zastępczego należy podać w minutach, w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ). Wykonawca, który poda w ofercie minimalny czas tj. 30 minut otrzyma najwyższą liczbę punktów w kryterium II (P).
Najdłuższy wymagany czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosi 60 minut. W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego czasu lub niepodania wcale oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Najkrótszy możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosi 30 minut. Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas krótszy niż 30 minut to do oceny ofert zostanie przyjęty czas 30 minut i taki zostanie uwzględniony również w umowie.

W Kryterium III (T) liczba punktów przydzielana będzie zgodnie z poniższą klasyfikacją:

Termin płatności faktury 21 dni - liczba przyznanych punktów 0
Termin płatności faktury 30 dni - liczba przyznanych punktów 10
Termin płatności faktury 40 dni - liczba przyznanych punktów 20

Uwaga!
Termin płatności faktury należy podać w dniach w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ). Wykonawca, który poda w ofercie maksymalny termin płatności faktury otrzyma najwyższą liczbę punktów w kryterium III (T).
Minimalny wymagany przez Zamawiającego termin płatności faktury wynosi 21 dni.
W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany terminu lub nie podania wcale, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Maksymalny możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę termin płatności faktury wynosi 40 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin dłuższy niż 40 dni do oceny ofert zostanie przyjęty termin 40 dni i taki zostanie uwzględniony również w umowie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony,
jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia przedłoży zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, 1005).
2. Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
3. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadania niezbędnego doświadczenia
Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty co najmniej 2 usługi polegające
na dowozie uczniów do szkół, każda o wartości minimum 200 000,00 zł brutto rocznie. Dowodami, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie mogą być: referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli usługa była realizowana w ramach umowy z Gminą Bulkowo z/s ul. Szkolna 1, 09-454 Bulkowo referencje nie są wymagane.
4. Warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dotyczące posiadanych narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z podaniem podstawy dysponowania tymi zasobami.
Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:
a) trzema pojazdami przystosowanymi do przewozu osób, każdy wyposażony w minimum 39 miejsc siedzących,
b) dwoma pojazdami przystosowanymi do przewozu osób, każdy wyposażony w minimum 16 miejsc siedzących,
W wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ należy podać markę samochodu, typ, nr rejestracyjny, rok produkcji oraz ilość miejsc siedzących.
5. Warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dotyczące potencjału osobowego skierowanego do realizacji zamówienia w charakterze kierowców pojazdów.
Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować i skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej 5 osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierowców pojazdów i posiadają prawo jazdy kategorii D.
W wykazie osób stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ należy podać
min. imię i nazwisko kierowcy, datę uzyskania prawa jazdy kategorii D.
UWAGA:
W związku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis z właściwego rejestru lub CEIDG;
2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zezwolenia lub licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, 1005);
2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz usług powinien potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w dziale XIX pkt 3;
3) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykaz powinien potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w dziale XIX pkt 4.
4) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj. kierowców pojazdów wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób powinien potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w dziale XIX
pkt 5.
UWAGA:
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia musi wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów,
wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia opisano szczegółowo opisano w §10 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Elektronicznie przez miniPortal UZP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-28

2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowy - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI