Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Bełchatów poprzez zakup biletów miesięcznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Bełchatów poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie styczeń - grudzień 2021 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBełchatów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Bełchatów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-11
  • Numer ogłoszenia765976-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 765976-N-2020 z dnia 11.12.2020 r.

Gmina Bełchatów: Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Bełchatów poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie styczeń - grudzień 2021 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bełchatów, krajowy numer identyfikacyjny 59064821500000, ul. Kościuszki  13 , 97-400  Bełchatów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 6325211 w. 34, e-mail zamowienia.publiczne@ugbelchatow.pl, faks 446 326 854.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ugbelchatow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.ugbelchatow.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.ugbelchatow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.ugbelchatow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.ugbelchatow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Bełchatów poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie styczeń - grudzień 2021 roku
Numer referencyjny: PZ.271.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Bełchatów poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie styczeń - grudzień 2021 roku. (Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ ).2. Zakres powyższego zadania obejmuje dowóz uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół prowadzonych przez Gminę Bełchatów, o których mowa w pkt. 4.3 i odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych. Zamówienie realizowane będzie w formie zakupu biletów miesięcznych. Przewóz będzie odbywał się w 2021 roku, w dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej, w miesiącach: styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik, listopad, grudzień. 3. Dowozy będą realizowane do niżej wymienionych placówek:3.1 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Domiechowicach, ul. Grabowa 80; 97-400 Bełchatów,3.2 Zespół Szkolno- Przedszkolny w Dobrzelowie, ul. Górna 7; 97-400 Bełchatów,3.3 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kurnosie Drugim, Kurnos Drugi 179, 97-400 Bełchatów,3.4 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Janowie, Janów 1, 97-400 Bełchatów.3.5 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łękawie, Łękawa 4, 97-400 Bełchatów,3.6 Szkoła Podstawowa im. gen. Janusza Głuchowskiego w Dobiecinie, Korczew 37, 97-400-Bełchatów.4. Liczba dzieci dowożonych do szkół wymienionych w pkt. 4.3 w roku 2021 została przedstawiona w załączniku nr 2 do SIWZ5. Harmonogram godzin dowozu i odwozu dzieci do/z szkół wraz z lokalizacją przystanków zawiera:5.1 Załącznik nr 3 – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Domiechowicach;5.2 Załącznik nr 4 – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobrzelowie;5.3 Załącznik nr 5 – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kurnosie Drugim;5.4 Załącznik nr 6 – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Janowie;5.5 Załącznik nr 7 – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łękawie;5.6 Załącznik nr 8 – Szkoła Podstawowa w Dobiecinie.6.Liczba przewożonych dzieci dojeżdżających na poszczególnych trasach jest ilością prognozowaną na podstawie obecnego planu zajęć i obecnej liczby uczniów i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie realizacji umowy.7. W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi na warunkach określonych w ofercie.8.Podstawą zakupu imiennych biletów miesięcznych będzie imienna lista uczniów uprawnionych do dowozu, sporządzona przez daną placówkę oświatową na każdy miesiąc danego roku szkolnego, dostarczona Wykonawcy do 26 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonywania przewozu.9. Rozliczenie z Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie liczby rzeczywiście zamówionych i dostarczonych biletów miesięcznych (stosownie do rzeczywistej liczby przewożonych osób).10.Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów i lokalizacji przystanków, uzależnione od zmiany planów lekcji, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego.11. W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych, np. w dni egzaminów zewnętrznych, Wykonawca zapewni odwóz uczniów we wcześniejszych godzinach ustalonych z Zamawiającym. Wcześniejsza organizacja dowozu nie stanowi dodatkowych zadań, należy ją wkalkulować w cenę biletu.12. Opiekę nad uczniami w trakcie dowożenia zapewnia Zamawiający.13 Wykonawca zapewnia bezpłatny bilet miesięczny (lub kartę przejazdu) dla opiekunów sprawujących opiekę w trakcie dowożenia.14 Wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych osób w ramach opłat biletowych, z zastrzeżeniem, iż musi przede wszystkim zapewnić transport uczniom w ramach zawartej umowy. Uczniowie oraz opiekunowie bezwzględnie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące.15 Wykonawca zobowiązuje się do zabierania uczniów i opiekunów z miejscowości, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia i przewóz do placówek oświatowych na co najmniej 10 minut przed ich rozpoczęciem. Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć 1 h w każdą stronę.16 Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia przez odpowiednio wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie uprawnienia pracowników oraz gwarantujących bezpieczeństwo i jego właściwą jakość.17 Zamawiający ma prawo do kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (policja, Inspekcja Transportu Drogowego).18 Wykonawca musi oznaczyć autobus na czas przewozów, że jest on wykorzystywany do transportu dzieci.19 Ze względu na różne kierunki dojazdu uczniów do szkół oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami przedstawionymi w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do podania jednej uśrednionej ceny biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz).20 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją zamówienia z winy Wykonawcy.21 Wykonawca powinien dysponować pojazdami zastępczymi, które można wykorzystać w przypadku awarii w taki sposób, aby nie powodować znacznych opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Zastępczy środek transportu powinien być dostarczony w czasie nie dłuższym niż 60 minut (jednak zgodnie ze złożoną ofertą). Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego i dyrektorów szkół, do których dowożono lub odwożono dzieci o każdej awarii pojazdu.22 Wykonawca przed realizacją zadania ma obowiązek opracować i przekazać Zamawiającemu rozkład jazdy autobusów.23 Składający ofertę zobowiązany jest przyjąć, zaakceptować i wypełnić warunki wykonania zamówienia dotyczące bezpieczeństwa transportu oraz wykorzystywać przy realizacji zamówienia środki transportu spełniające wymagania techniczne określone w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, a w szczególności:23.1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze. zm)23.2 Ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1944 ze zm.),23.3 Ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 8),23.4 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110 ze zm).24 Rok produkcji autobusów wykonujących usługę dowozu uczniów nie może być wcześniejszy niż rok 2001.25 W okresie realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać zezwolenie uprawniające przewoźnika do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Bełchatów. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed zawarciem umowy do przedłożenia powyższego zezwolenia. Ponadto Wykonawca zobowiązuje siędo posiadania przez cały okres realizacji niniejszej umowy ważnego ubezpieczenia OC i NW obligatoryjnego przy zarobkowych przewozach pasażerskich autobusami, jak również posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, licencji i badań technicznych pojazdów wymaganych przy wykonywaniu tego rodzaju przewozów.26 W przypadku wystąpienia czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 w kraju, Zamawiający zastrzega możliwość wstrzymania realizacji umowy w całości lub w części

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.01.2021   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga posiadania aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga potwierdzenia wykonania z należytą starannością co najmniej dwóch usług polegających na przewozie osób na kwotę min. 250 000,00 zł brutto (każda), oraz potwierdzenia dysponowania minimum 10 pojazdami (w tym jeden zastępczy) w celu wykonania zamówienia publicznego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawcy dotyczące wykluczenia z postępowania
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale 5. Zamawiający żąda od wykonawcy dokumentów: 1. Licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale 5, pkt 2, ppkt 2.1 SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 17 do SIWZ) – dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale 5, pkt 2.3 SIWZ;2.Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do formularza ofertowego sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania oferty następujące dokumenty:1. Wypełniony Formularz cenowy – (załącznik do formularza oferty przetargowej) – stanowi załącznik nr 13 do SIWZ.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 16 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego 10,00
Wiek pojazdów przydzielonych do realizacji danego zadania 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art.144 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U z 2019r. poz. 1843)2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli wystąpią:1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,2) zmiany harmonogramu przewozów i lokalizacji przystanków będące wynikiem zmian planów lekcji, likwidacji szkół, zmian organizacji roku szkolnego, działania siły wyższej.3) okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 mające wpływ na należyte wykonanie umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.12.2020, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam przejazdu- Haga - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam przejazdu 18/19.11. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI