Dowóz uczniów do szkół podstawowych w roku szkolnym 2020/2021 z terenu miasta Ot

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów do szkół podstawowych w roku szkolnym 2020/2021 z terenu miasta Otwocka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOtwock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-08-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOświata Miejska
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-14
  • Numer ogłoszenia574974-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 574974-N-2020 z dnia 2020-08-14 r.

Oświata Miejska: Dowóz uczniów do szkół podstawowych w roku szkolnym 2020/2021 z terenu miasta Otwocka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Oświata Miejska, krajowy numer identyfikacyjny 12269299000000, ul. Johna Lenonna  4 , 05-400  Otwock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 788 32 20, e-mail halina.hajdacka@oswiata-otwock.pl, faks 227 889 437.
Adres strony internetowej (URL): http://oswiata-otwock.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.oswiata-otwock.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.oswiata-otwock.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016 r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
ul. Johna Lennona 4 w Otwocku, kod 05-400, –sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół podstawowych w roku szkolnym 2020/2021 z terenu miasta Otwocka
Numer referencyjny: Ośw.M./2214/01/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia stanowi codzienny (tj. od poniedziałku do piątku) dowóz uczniów w dni nauki szkolnej do Szkoły Podstawowej Nr 2, Nr 8, Nr 9 w Otwocku w roku szkolnym 2020/2021 oraz dowóz od 1 do 7 dzieci niepełnosprawnych, wraz z opieką nad uczniami. Pojazdy muszą być sprawne technicznie. Kierowcy i opiekunowie muszą posiadać aktualne wymagane prawem badania i odpowiednie uprawnienia. Niedopuszczalne jest łączenie funkcji kierowcy i opiekuna. Osoby wykonujące usługę są zobowiązane do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów do i ze szkół.Zapewnienia bezpiecznego wsiadania uczniów do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przejazdu. W przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów w pojeździe niedopuszczenie do ich przewozu. Oprócz tras podanych poniżej, w trakcie roku szkolnego może wystąpić konieczność dodatkowych kursów np. dowiezienie uczniów na egzaminy. Wykonawca zobowiązany jest to wykonać w cenie podanej w ofercie za 1 km.CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIAW tym:Trasa IPrzywóz (przystanki):7:25 ul. Majowa 267, Otwock SP77:35 ul. Żeromskiego/Jałowcowa (przystanek autobusowy)7:40 ul. Żeromskiego 235, Otwock SP8Odwóz (przystanki)14:40 ul. Żeromskiego 235, Otwock SP814:45 ul. Żeromskiego/Jałowcowa (przystanek autobusowy)15:00 ul. Majowa 267, Otwock SP77 uczniówTrasa 21 km. Podane trasy, ilości kilometrów, godziny odjazdów po rozpoczęciu roku szkolnego i ustaleniu stałego placu lekcji mogą ulec zmianie. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIATrasa IISP 9 Otwock, ul. Narutowicza 275SP 2 Otwock, ul. Poniatowskiego 47/49Przywóz (przystanki):7:20 ul. Narutowicza (pętla)7:22 ul. Narutowicza (SP 9)7:24 ul. Narutowicza (kapliczka)7:26 ul. Narutowicza (straż)7:35 ul. Narutowicza (szpital)7:38 ul. Narutowicza (Przedszkole)7:50 Szkoła Podstawowa nr 2 Odwóz (przystanki):15:00 Szkoła Podstawowa nr 215:12 ul. Narutowicza (przedszkole)15:15 ul. Narutowicza (szpital)15:24 ul. Narutowicza (straż)15:26 ul. Narutowicza (kapliczka)15:28 ul. Narutowicza (SP 9)15:30 ul. Narutowicza (pętla)53 uczniówTrasa 11 km. Podane trasy, ilości kilometrów, godziny odjazdów po rozpoczęciu roku szkolnego i ustaleniu stałego placu lekcji mogą ulec zmianie. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIACzęść III dotyczy dowozu od 1 do 7 uczniów niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. Wykonawca udokumentuje iż dysponuje środkiem transportu odpowiednio oznakowanym, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonym w szyny do mocowania wózków , windy lub rampy. Samochód musi być sprawny technicznie. Wykonawca jest zobowiązany do opieki nad uczniami w czasie dowozu, pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, jak również w razie potrzeby w innych sytuacjach. Dzieci będą wożone do placówek na terenie Otwocka i Warszawy. Godziny dowozu uczniów będą podane we wrześniu po rozpoczęciu roku szkolnego. Nie można łączyć funkcji kierowcy i opiekuna jednocześnie.Miejsca i godziny dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych:Trasa IIIDOWÓZ I ODWÓZ Z ul. Okrzei, róg ul. Wrocławskiej, Otwock -1wózek inwalidzkiDo/z ul. Majowa 17/19, Otwock, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy,Z Ul. Filipowicza, Otwock - 1 wózek inwalidzkiDo/z ul. 3 go Maja 36, Sulejówek, Szkoła Otwartych SercZ Ul. Wysockiego róg ul. Okrzei, Otwock – 1 uczeń bez wózka inwalidzkiegoDo/z ul. Literacka 8, Otwock, Ośrodek Szkolno- WychowawczyZ Ul. Zielna(skrzyżowanie), Otwock – 2 uczniów- 1 wózek inwalidzkiDo/z ul. Lelewela 6, Józefów, Niezwyczajna SzkołaGodziny dowozu oraz w/w trasy w zamówieniu dot. uczniów niepełnosprawnych będą wykonywane zgodnie z planem zajęć w szkole i w uzgodnieniu z rodzicami dzieci niepełnosprawnych w nowym roku szkolnym, mogą ulec zmianie.1 Godziny dowozu i odwozu dzieci oraz trasy mogą ulec zmianie.Zmiany mogą wynikać np. ze zmiany planów lekcji, adresów zamieszkania dzieci, zmiany szkoły, ilości dowożonych uczniów.2 Wykonawca przystępujący do realizacji zamówienia winien dysponować środkami transportu, których rodzaj i ilość zapewni przewożonym uczniom miejsca siedzące. Jednocześnie dopuszcza się możliwość, aby uczniowie podczas przewozu zajmowali miejsca stojące. Na wszystkich częściach zamówienia (trasach) przewozu Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza opiekę nad uczniami, w trakcie przewozu ich wraz z bezpiecznym doprowadzeniem uczniów do budynku placówki.3 Opiekun wpuszcza dziecko do autobusu na podstawie legitymacji szkolnej i imiennej listy uczniów sporządzonej oraz aktualizowanej co semestr przez dyrektora placówki. Imienna lista uczniów musi znajdować się w autobusie.4 Pojazdy przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać, określone w obowiązującym stanie prawnym, warunki techniczne dopuszczenia do ruchu na drogach publicznych, a także inne wymagania określone w przepisach dotyczących bezpiecznego przewozu uczniów. 5 Osoby które będą wykonywać niniejsze zamówienie winny posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności kierowcy muszą posiadać aktualne prawo jazdy kategorii D i świadectwo kwalifikacji oraz wszelkie inne wymagane prawem dokumenty w zakresie przewozu osób.6 Wykonawca musi posiadać aktualny pakiet ubezpieczeń OC, N.N.W. dla każdego pojazdu oraz aktualne dowody rejestracyjne pojazdów i aktualne zaświadczenia o stanie technicznym pojazdów.7 Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej a odpowiedni dokument dołączony do oferty.8 W przypadku choroby kierowcy Wykonawca zobowiązany jest do zastąpienia go innym o uprawnieniach wymaganych wg pkt. 6.9 W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia innego pojazdu odpowiadającego wymaganiom do realizacji zamówienia w czasie nie dłuższym niż 20 minut od wystąpienia awarii. Każda awaria i zmiana pojazdu musi być zgłaszana Zamawiającemu. Niedopuszczalne jest wożenie uczniów pojazdami innymi (gorszymi) niż zgłoszone w ofercie.10 Wykonawca ponosił będzie wszelkie koszty realizacji usługi tj. naprawy autobusu, obsługi technicznej pojazdu, usunięcia awarii, zmiany cen paliw, itp.11 Cena jednostkowa za 1 km. i jedną osobę realizacji usługi zawarta w ofercie będzie stała na okres trwania umowy.12 Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie wykonaną usługę przewozu dzieci.13 Dopuszcza się zmiany godziny przyjazdu i odjazdu dzieci do szkoły po ustaleniach Wykonawcy z Zamawiającym w przypadku np. zmiany planu lekcji.14 Autobusy powinny spełniać wszystkie podstawowe warunki sanitarne i higieniczne. Kierowca jak i opiekun muszą posiadać telefony w czasie dowozu a ich numery podane Zamawiającemu.15 Zamawiający zastrzega sobie prawo obejrzenia pojazdów przed podpisaniem umowy jak również kontroli w trakcie obowiązywania umowy.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż posiada: aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, obejmującą obszar prowadzenia przewozu, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2019 r. poz. 2140)., ważną co najmniej do 25.06.2021 r.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:  Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonywał lub wykonuje: Dla części I i II: co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie i odwozie dzieci do szkół i ze szkół w co najmniej jednym roku szkolnym o łącznej wartości nie mniejszej niż: dla części I – 30 000,00 zł brutto, dla części II – 40 000,00 zł brutto; Dla części III: co najmniej dwie usługi polegające na przywozie dzieci do szkół wraz z odwozem ze szkół do domu o łącznej wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto każda. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: Dla części I: osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia do przewozu osób - 1 kierowca (doświadczenie w zakresie przewozu osób – co najmniej 2 lata) i 1 pełnoletni opiekun dzieci oraz dysponuje lub będzie dysponował 1 pojazdem dopuszczonym do ruchu, przystosowanym do przewozu minimum 8 osób. Pojazd powinien posiadać ważny pakiet ubezpieczeń O.C. i N.N.W. nie może być starszy niż 15 lat (na dzień składania ofert), (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał),Dla części II: osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia do przewozu osób autobusem - 2 kierowców (doświadczenie w zakresie przewozu osób – co najmniej 2 lata- każdy) i 2 pełnoletnich opiekunów dzieci oraz dysponuje lub będzie dysponował 2 autobusami dopuszczonymi do ruchu, przystosowanymi do przewozu minimum 50 osób (każdy). Autobusy winny posiadać ważne pakiety ubezpieczeń O.C. i N.N.W. dla każdego autobusu (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał). Autobusy nie mogą być starsze niż 15 lat (na dzień składania ofert) i powinny posiadać zabezpieczenie antypoślizgowe schodków i podłogi. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał),Dla części III: 1 pojazdem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, pojazd przewożący uczniów nie może być starszy niż 5 lat (nadzień składania ofert). Wykonawca powinien posiadać wszelkie wymagane prawem uprawnienia do przewozu osób i posiadać ważny pakiety ubezpieczeń OC i NNW. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował jednym kierowcą z uprawnieniami (doświadczenie w zakresie przewozu osób – co najmniej 10 lat) i jednym opiekunem pełnoletnim.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.d) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w zakresie: ilości kilometrów, zmiany tras, godzin przejazdów oraz liczby dowożonych uczniów z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, 2) działanie siły wyższej, 3) zmiany miejsca zamieszkania ucznia, 4) zmiana w szkolnym planie nauczania2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Trasa I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowi codzienny (tj. od poniedziałku do piątku) dowóz uczniów w dni nauki szkolnej .Trasa IPrzywóz (przystanki):7:25 ul. Majowa 267, Otwock SP77:35 ul. Żeromskiego/Jałowcowa (przystanek autobusowy)7:40 ul. Żeromskiego 235, Otwock SP8Odwóz (przystanki)14:40 ul. Żeromskiego 235, Otwock SP814:45 ul. Żeromskiego/Jałowcowa (przystanek autobusowy)15:00 ul. Majowa 267, Otwock SP77 uczniówTrasa 21 km. Podane trasy, ilości kilometrów, godziny odjazdów po rozpoczęciu roku szkolnego i ustaleniu stałego placu lekcji mogą ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Trasa II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowi codzienny (tj. od poniedziałku do piątku) dowóz uczniów w dni nauki szkolnej.Trasa IISP 9 Otwock, ul. Narutowicza 275SP 2 Otwock, ul. Poniatowskiego 47/49Przywóz (przystanki):7:20 ul. Narutowicza (pętla)7:22 ul. Narutowicza (SP 9)7:24 ul. Narutowicza (kapliczka)7:26 ul. Narutowicza (straż)7:35 ul. Narutowicza (szpital)7:38 ul. Narutowicza (Przedszkole)7:50 Szkoła Podstawowa nr 2 Odwóz (przystanki):15:00 Szkoła Podstawowa nr 215:12 ul. Narutowicza (przedszkole)15:15 ul. Narutowicza (szpital)15:24 ul. Narutowicza (straż)15:26 ul. Narutowicza (kapliczka)15:28 ul. Narutowicza (SP 9)15:30 ul. Narutowicza (pętla)53 uczniówTrasa 11 km. Podane trasy, ilości kilometrów, godziny odjazdów po rozpoczęciu roku szkolnego i ustaleniu stałego placu lekcji mogą ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Trsa III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III dotyczy dowozu od 1 do 7 uczniów niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. Wykonawca udokumentuje iż dysponuje środkiem transportu odpowiednio oznakowanym, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonym w szyny do mocowania wózków , windy lub rampy. Samochód musi być sprawny technicznie. Wykonawca jest zobowiązany do opieki nad uczniami w czasie dowozu, pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, jak również w razie potrzeby w innych sytuacjach. Dzieci będą wożone do placówek na terenie Otwocka i Warszawy. Godziny dowozu uczniów będą podane we wrześniu po rozpoczęciu roku szkolnego. Nie można łączyć funkcji kierowcy i opiekuna jednocześnie.Miejsca i godziny dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych:Trasa IIIDOWÓZ I ODWÓZ Z ul. Okrzei, róg ul. Wrocławskiej, Otwock -1wózek inwalidzkiDo/z ul. Majowa 17/19, Otwock, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy,Z Ul. Filipowicza, Otwock - 1 wózek inwalidzkiDo/z ul. 3 go Maja 36, Sulejówek, Szkoła Otwartych SercZ Ul. Wysockiego róg ul. Okrzei, Otwock – 1 uczeń bez wózka inwalidzkiegoDo/z ul. Literacka 8, Otwock, Ośrodek Szkolno- WychowawczyZ Ul. Zielna(skrzyżowanie), Otwock – 2 uczniów- 1 wózek inwalidzkiDo/z ul. Lelewela 6, Józefów, Niezwyczajna SzkołaGodziny dowozu oraz w/w trasy w zamówieniu dot. uczniów niepełnosprawnych będą wykonywane zgodnie z planem zajęć w szkole i w uzgodnieniu z rodzicami dzieci niepełnosprawnych w nowym roku szkolnym, mogą ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowy - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI