Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Żary oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Żary oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Żary do szkół poza terenem gminy wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2020/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻary
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Żary
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-19
  • Numer ogłoszenia552413-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 552413-N-2020 z dnia 2020-06-19 r.

Gmina Żary: Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Żary oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Żary do szkół poza terenem gminy wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żary, krajowy numer identyfikacyjny 97077068100000, ul. Aleja Jana Pawła II  6 , 68-200  Żary, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684707300, e-mail anna.kochanowska@gminazary.pl, faks 684707303.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminazary.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.gminazary.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Żary, Aleja Jana Pawła II 6, 68-200 Żary,pok. nr 1- biuro podawcze (parter budynku).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Żary oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Żary do szkół poza terenem gminy wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny: RSZ.271.1.9.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy dowozu uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Żary oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Żary do szkół poza terenem gminy wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2020/2021.2. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu wraz z zapewnieniem opieki, które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia i zapewnienie opieki uczniom w czasie przejazdu na wskazanych trasach.3. Za miejsce zamieszkania uznaje się wyznaczone miejsca zbiorcze- przystanki autobusowe lub inne zwyczajowo przyjęte miejsca odbioru dzieci, które zapewniają bezpieczne wejście i wyjście z pojazdu.4. Dowozy odbywać się będą na XI następujących trasach:Trasa dowozu dzieci do Szkoły Podstawowej w LubanicachI TRASA: 1) Surowa – Łukawy – SP Lubanice - 7.35 - przewidywana liczba uczniów podczas kursu wynosi 26- ilość km 9,8;2) Powrót: I kurs 12.35 SP Lubanice - Łukawy- Surowa - przewidywana liczba uczniów podczas kursu wynosi 10; ilość km 9,8;3) II kurs 15.15 SP Lubanice - Łukawy- Surowa – przewidywana liczba uczniów podczas kursu wynosi 20; ilość km 9,8;Szacunkowa dzienna ilość kilometrów na trasie: 29,4Trasy dowozu dzieci do Szkoły Podstawowej w BieniowieII TRASA:1) Biedrzychowice Dolne – Bieniów ul. Dolna- SP Bieniów – godz. 7:40 –przewidywana liczba uczniów podczas kursu wynosi 36; ilość km 5,0;Szacunkowa dzienna ilość kilometrów na trasie: 5,0kmIII TRASA:1) Powrót: I kurs SP Bieniów godz. 13:30 – Bieniów ul. Dolna – Biedrzychowice Dolne – SP Bieniów – Bieniów ul. Górna - Włostów – Dąbrowiec – przewidywana liczba uczniów wynosi 20 + 15; ilość km 20,8;2) II kurs SP Bieniów godz. 15:10 (pn.- wt.), godz.14:20 (śr. – pt.) - Bieniów ul. Dolna – Biedrzychowice Dolne – SP Bieniów – Bieniów ul. Górna –– Włostów – Dąbrowiec – przewidywana liczba uczniów wynosi 18+21; ilość km 20,8;Szacunkowa dzienna ilość kilometrów na trasie: 41,6kmIV TRASA: 1) Dąbrowiec – Włostów –– Bieniów ul. Górna- SP Bieniów – godz. 7:40 - przewidywana liczba uczniów podczas kursu wynosi 35; ilość km 11,0;Szacunkowa dzienna ilość kilometrów na trasie: 11,0kmTrasa dowozu dzieci do Szkoły Podstawowej w Olbrachtowie i Mirostowicach DolnychV TRASA: 1) Bogumiłów – Bogumiłów (skrzyż.) – Janików (pętla) – Bogumiłów PGR – SP Olbrachtów godz. 7:30 - przewidywana liczba uczniów podczas kursu wynosi 36; ilość km 13,1 (przez Rościce);2) Powrót: I kurs SP Olbrachtów godz. 12.30 – Miłowice – Rościce (pętla) – Rościce – Bogumiłów PGR – Bogumiłów (skrzyż) – Janików (pętla) – Bogumiłów – Drozdów– przewidywana liczba uczniów podczas kursu wynosi 45; ilość km 16,1;3) II kurs SP Olbrachtów godz.15.15 (pon.-śr. ), godz. 14:30 (czw.-pt.) – Olbrachtów od strony Miłowic- Miłowice – Rościce (pętla) – Rościce – Bogumiłów PGR – Bogumiłów (skrzyż) – Janików (pętla) – Bogumiłów – Drozdów – Rusocice – przewidywana liczba uczniów podczas kursu wynosi 46 osób; ilość km 18,3;Szacunkowa dzienna ilość kilometrów na trasie: 47,5kmVI TRASA: 1) Rusocice –Drozdów – Rościce – Rościce (pętla) – Miłowice – SP Olbrachtów godz. 7.30- 17,4km+ druga część trasy – Mirostowice Górne – SP Mirostowice Dolne godz. 7:50 - 8,8km – przewidywana liczba uczniów podczas kursu wynosi 34 do Olbrachtowa i 19 do Mirostowic Dolnych, łączna ilość km 17,4+8,8= 26,2;2) SP Mirostowice Dolne godz. 15:10 (pon.- śr.) godz.14:20 (czw.-pt.) - Mirostowice Górne – przewidywana liczba uczniów podczas kursu wynosi 13 osób; ilość km 8,8;Szacunkowa dzienna ilość kilometrów na trasie: 35,0km VII TRASA: 1) Łaz – Stawnik (środek wsi) - Stawnik – SP Mirostowice Dolne godz. 7:50 -przewidywana liczba uczniów podczas kursu wynosi 50; ilość km 6,1;2) Powrót: I kurs SP Mirostowice Dolne godz. 12:45 – Stawnik – Stawnik (środek wsi) – Mirostowice Górne – Łaz – przewidywana liczba uczniów podczas kursu wynosi 27; ilość km 14,7;3) II kurs SP Mirostowice Dolne godz. 15:10 (pon.- śr.) godz.14:20 (czw.-pt.) – Stawnik –Stawnik (środek wsi) – Łaz – przewidywana liczba uczniów podczas kursu wynosi 29; ilość km 6,1;Szacunkowa dzienna ilość kilometrów na trasie: 26,9kmVIII TRASA: 1) Siodło – SP Mirostowice Dolne godz. 7:50 - przewidywana liczba uczniów podczas kursu wynosi 2; ilość km 8,4;2) SP Mirostowice Dolne (pn.-śr.) godz. 14:20, (czw.-pt.) godz. 13:30- Siodło – przewidywana liczba uczniów podczas kursu wynosi 2; ilość km 8,4;Szacunkowa dzienna ilość kilometrów na trasie: 16,8kmTrasa dowozu dzieci do Szkoły Podstawowej w Złotniku:IX TRASA: 1) Kadłubia (pętla) – Kadłubia – Lubomyśl – SP Złotnik – Złotnik (pętla koniec wsi) – SP Złotnik godz. 7:50 - przewidywana liczba uczniów podczas kursu wynosi 42+39; ilość km 14,0;2) Powrót: I kurs SP Złotnik godz. 12:30 –Złotnik (pętla koniec wsi) – SP Złotnik – Lubomyśl – Kadłubia - Kadłubia (pętla) – planowana liczba uczniów podczas kursu wynosi 15+18; ilość km 14,0;3) II kurs: SP Złotnik godz. 15:30 (pon.- śr.) godz.14:35 (czw.-pt.) – Złotnik (pętla koniec wsi) – SP Złotnik – Lubomyśl –Kadłubia- Kadłubia (pętla) – planowana liczba uczniów podczas kursu wynosi 28+29; ilość km 14,0;Szacunkowa dzienna ilość kilometrów na trasie: 42,0kmTrasy dowozu dzieci z terenu Gminy Żary do Zespołu Szkół Specjalnych i Ośrodka dla Dzieci z Wadami Słuchu i Mowy, ul. Spokojna 2 w Żarach X TRASA: 1) Sieniawa Żarska– Bogumiłów – Łaz Mirostowice Dolne – Żary (ul. Spokojna) godz. 7:50- liczba uczniów podczas kursu wynosi 11; ilość km 42,7;2) Żary (ul. Spokojna) godz. 14:30– Sieniawa Żarska – Bogumiłów – Łaz Mirostowice Dolne- Marszów– planowana liczba uczniów podczas kursu 12; ilość km 55,7;Szacunkowa dzienna ilość kilometrów na trasie: 98,4kmDodatkowe uwagi: Łaz 1 (uczeń na wózku inwalidzkim)XI TRASA: 1) Biedrzychowice Dolne- Dąbrowiec (tylko w poniedziałek rano) – Włostów - Lubanice – Drożków – Żary (ul. Spokojna) godz. 7:50– planowana liczba uczniów podczas kursu wynosi 8;2) Żary (ul. Spokojna) godz. 14:30 – Włostów – Dąbrowiec (tylko w piątek po południu) - Biedrzychowice Dolne – Lubanice – Drożków – planowana liczba uczniów podczas kursu wynosi 8;Szacunkowa dzienna ilość kilometrów na trasie w poniedziałek i piątek: 70,8km; a od wtorku do czwartku- 64,5Średnio dziennie km w ciągu tygodnia: 67,2Dodatkowe uwagi: Włostów – 1 uczeń (na wózku inwalidzkim)Dąbrowiec - 1 uczeń (tylko w pon. rano do szkoły i w piątek po południu powrót) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności wskazane zostały w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży licencję na wykonywanie krajowego transportu osób zgodnie z ustawą z dnia 6.09.2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 2140)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oprócz składanego wraz z ofertą oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej zobowiązany będzie do złożenia następujących dokumentów:- Licencja na wykonywanie krajowego transportu osób zgodnie z ustawą z dnia 6.09.2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 2140) na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w 5.1 ppkt 1).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wraz z formularzem oferty oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, 2) Pisemne zobowiązanie, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów- jeśli dotyczy. Uwaga: Pisemne zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (jeśli posiada oryginał) lub podmiot trzeci.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gminazary.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Powyższe oświadczenie Wykonawca, który złożył ofertę- przekazuje Zamawiającemu bez wezwania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Możliwości zmian umowy i warunki tych zmian:Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w formie aneksu do Umowy.Każda zmiana umowy odbywać się będzie na pisemny wniosek strony inicjującej zmianę, z podaniem opisu zmiany, uzasadnienia zmiany, terminu jej wniesienia oraz skutków jakie za sobą niesie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-30, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy firmy transportowe z firanami 13, 6 w trasach międzynarodowych - Świebodzin
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, Poszukujemy firmy transportowe z firanami 13, 6 w trasach międzynarodowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.