Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych na terenie gminy Węgliniec w roku szkolnym

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych na terenie gminy Węgliniec w roku szkolnym 2020/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWęgliniec
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Węgliniec
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-08
  • Numer ogłoszenia559666-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 559666-N-2020 z dnia 2020-07-08 r.

Gmina Węgliniec: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych na terenie gminy Węgliniec w roku szkolnym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgliniec, krajowy numer identyfikacyjny 23082141100000, ul. ul. Sikorskiego  3 , 59-940  Węgliniec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 075 77 11 435, e-mail wegliniec@wegliniec.pl, faks 075 77 12 551.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wegliniec.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem lub osobiście
Adres:
Urząd Gminy i Miasta Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, p. nr 2 Biuro Obsługi Interesanta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych na terenie gminy Węgliniec w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny: ZI.271.16.2020.ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów do Szkół Podstawowych na terenie gminy Węgliniec przy użyciu autobusów i busów szkolnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdów. 2. Zakres zamówienia obejmuje realizację następujących części: 1) CZĘŚĆ 1 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Węglińcu oraz Szkoły Podstawowej w Czerwonej WodzieZADANIE NR 1 – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Węglińcu: a) liczba uczniów dojeżdżających:Dojazd do Węglińca Rok szkolny 2020/2021Zielonka 36Stary Węgliniec kl. 0-4 29Stary Węgliniec kl. 5-8 24Razem 89b) trasy dowozu przedstawia poniższy plan kursów: Nr kursu Trasa Dzień tygodnia Ilość km1 Zielonka – Węgliniec poniedziałek-piątek 72 Stary Węgliniec „pod dębem” – Węgliniec kl. 0-4 poniedziałek-piątek 73. Stary Węgliniec „pod dębem” – Węgliniec kl. 5-8 poniedziałek-piątek 74. Węgliniec - Stary Węgliniec „pod dębem” - kl. 0-4 poniedziałek-piątek 75. Węgliniec – Stary Węgliniec „pod dębem” – Zielonka poniedziałek-piątek 216. Węgliniec – Stary Węgliniec „pod dębem” – Zielonka poniedziałek-piątek 217. Węgliniec – Stary Węgliniec „pod dębem” – Zielonka poniedziałek-piątek 21Razem 91c) Przystanki szkolne:Węgliniec ul. Partyzantów przy bramie szkolnejZielonka przystanek PKSStary Węgliniec • ul. Główna – Szkoła Podstawowa • ul. Główna (przystanek PKS na żądanie)• ul. Główna (przystanek PKS za żądanie, tzw. „pod dębem”)ZADANIE NR 2 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Czerwonej Wodzie:a) liczba uczniów dojeżdżających: 6b) trasa dowozu: • ul. Kościelnik, ul. Kuźniczyska, ul. Kolejowa przy szkole – 9 km• ul. Kolejowa przy szkole, ul. Kuźniczyska, ul. Kościelnik – 9 kmc) przystanki szkolne:- ul. Kościelnik- ul. Kuźniczyska- ul. Kolejowa przy szkole2) CZĘŚĆ 2 – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Ruszowie a) liczba uczniów dojeżdżających: Dojazd do Ruszowa Rok szkolny 2020/2021Jagodzin 34Piaseczna 9Polana 7Kościelna Wieś 25Stary Węgliniec 10Gozdnica 20Razem 105b) trasy dowozu przedstawia poniższy tygodniowy plan kursówNr kursu Trasa Dzień tygodnia Ilość km1 Stary Węgliniec – Piaseczna – Jagodzin - Ruszów poniedziałek-piątek 142 Piaseczna - Jagodzin- Ruszów poniedziałek-piątek 8,53 Polana - Gozdnica -– Ruszów poniedziałek-piątek 134 Szklarka – Kościelna Wieś – Ruszów poniedziałek-piątek 75 Ruszów – Jagodzin – Piaseczna poniedziałek-piątek 8,56 Ruszów – Jagodzin – Piaseczna poniedziałek-piątek 8,57 Ruszów – Jagodzin - Piaseczna - Stary Węgliniec poniedziałek-piątek 148 Ruszów – Kościelna Wieś - Szklarka poniedziałek-piątek 79 Ruszów – Kościelna Wieś - Szklarka poniedziałek-piątek 710 Ruszów – Kościelna Wieś - Gozdnica - Polana poniedziałek-piątek 20Razem 107,5c) Przystanki szkolneRuszów • ul. Zgorzelecka – przy bramie szkoły• ul. Zgorzelecka przy przejeździe kolejowymPiaseczna • Droga 296 – koło sklepu• Przystanek koło transformatora• Przystanek koło Państwa GrzesiakStary Węgliniec • Przystanek PKS na żądanie • Przystanek koło szkołyJagodzin • Przystanek koło świetlicyPolana • Przystanek głównyGozdnica • przy szkole podstawowej • Gozdnica przy byłym gimnazjum Kościelna Wieś • Szklarka• Przystanek koło rzeki• Przystanek PKS koło sklepu• Przystanek koło „JASINKA”• Przystanek przy torach 3. Dowóz uczniów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, w dni nauki szkolnej, w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017r., poz. 1603 z późn. zm.), w okresie od 1 września 2020r. do 25 czerwca 2021r. z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i letnich oraz innych dni wolnych od zajęć. 4. Dowóz i odwóz uczniów odbywał się będzie według rozkładu opisanego w powyższych tabelach. Ilość kursów, rodzaj środka transportu oraz ilość kilometrów jak również rozkład jazdy może ulec korekcie po sporządzeniu planu lekcji w poszczególnych placówkach oświatowych. Wykonawca otrzyma szczegółowe godziny dowozu i odwozu uczniów wraz z wykazem kursów, rodzajem środka transportu oraz z ilością kilometrów po sporządzeniu planu lekcji w poszczególnych placówkach oświatowych.5. Środki transportu muszą być oznakowane, zgodnie z odrębnymi przepisami, tablicą informującą, iż przewożone są dzieci oraz muszą posiadać ubezpieczenie OC i NW i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.6. Niedopuszczalne jest aby jechała większa liczba dzieci niż jest miejsc przeznaczonych dla pasażerów (według dowodu rejestracyjnego pojazdu).7. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo uczniów w czasie wsiadania i wysiadania i podczas jazdy.8. Wykonawca zapewnia opiekuna w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu. 9. Kierowca rozpoczyna jazdę po uzyskaniu zgody opiekuna uczniów. 10. Kierowca prowadzący pojazd musi wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny.11. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy.12. Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacjach awaryjnych na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz opiekę nad tymi uczniami. Wykonawca opisze sposób realizacji zamówienia w sytuacjach awaryjnych.13. W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z sytuacji awaryjnej Zamawiający zapewni środki transportu na koszt Wykonawcy. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.15. Ustala się następujące warunki płatności.1) Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do niniejszej Umowy;2) Wartość całkowita przedmiotu umowy nie będzie waloryzowana w okresie realizacji umowy;3) Faktura powinna być adresowana do: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec. NIP - 615-18-08-660;4) Rozliczenie usług następować będzie dla każdego zadania osobno, miesięcznymi fakturami VAT na podstawie miesięcznego zestawienia do faktury;5) Podstawą do wystawienia faktury VAT jest zestawienie zatwierdzone przez Dyrektora właściwej szkoły;6) Płatność za fakturę VAT będzie dokonywana miesięcznie przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego.16. KOD CPV – 60100000 – 9 usługi w zakresie transportu drogowego 17. Podwykonawstwo: 1) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw (firm) tych podwykonawców, zgodnie z treścią formularza Nr 1 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 2) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 18. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), co najmniej dwie osoby związane z wykonywaniem transportu osób (kierowcy); 2) Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności;3) W terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym podpunkcie stanowi formularz nr 8 do SIWZ;4) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy – formularz nr 7 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego, liczonej dla każdej części odrębnie.2) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 polegać będą na powtórzeniu czynności objętych przedmiotem zamówienia podstawowego. Zakres zamówień przewidywanych może objąć:a) realizację przewozów w dniach nauki szkolnej (udział uczniów w olimpiadach, konkursach przedmiotowych, udział w zawodach sportowych, udział w kołach pozalekcyjnych, itp.). b) realizację przewozów w innych niż dni nauki szkolnej (rekolekcje, odpracowywanie nauki w innych terminach, święta szkolne, święta gminne, przewozy uczniów na imprezy organizowane przez zamawiającego, itp.)c) realizację dowozów polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia3) Zamówienia te będą mogły zostać udzielone, gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub zajdzie potrzeba ich wykonania. Ponadto zamówienia te będą mogły zostać udzielone po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych na sfinansowanie zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe: W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy i Miasta w Węglińcu jest: Burmistrz Gminy i Miasta Węgliniec ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec.2. Kontakt z administratorem danych e-mail: iod@wegliniec.pl3. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie niniejszej umowy.4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach realizacji niniejszej umowy.5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, w tym podmioty przetwarzające 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania niniejszej umowy a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane, osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa; d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy: osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń, osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;e) prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę, przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;f) ze względu na fakt, iż jedyną przesłanką przetwarzania danych osobowych stanowi zgoda, nie Przysługuje Pani/Panu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych. 8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy i Miasta w Węglińcu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.10. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.);
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawcy spełnią warunek jeżeli wykażą się doświadczeniem zawodowym w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem, co najmniej jednej usługi polegającej na dowozie uczniów do szkół, przy czym wartość tej usługi nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł (brutto) - dla każdego zadania odrębnie. Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został wykonany należycie. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek.b) Wykonawcy spełni warunek jeżeli wykażą , iż dysponują :CZĘŚĆ 1 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Węglińcu oraz Szkoły Podstawowej w Czerwonej Wodzie:• co najmniej dwa autobusy o minimum 50 miejsc dla pasażerów • co najmniej jednym busem o minimum 25 miejsc dla pasażerówCZĘŚĆ 2 – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Ruszowie• co najmniej dwa autobusy o minimum 50 miejsc dla pasażerów • co najmniej jednym busem o minimum 25 miejsc dla pasażerów c) Wykonawcy spełnią warunek jeżeli wykażą , iż dysponują: CZĘŚĆ 1 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Węglińcu oraz Szkoły Podstawowej w Czerwonej Wodzie:• co najmniej 2 kierowcami z kwalifikacjami wymaganymi przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.);• co najmniej dwoma osobami z kwalifikacjami do sprawowania opieki nad uczniami podczas dojazdu do i ze szkoły (podczas wsiadania, wysiadania i podczas jazdy autobusem);CZĘŚĆ 2 – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Ruszowie:• co najmniej 2 kierowcami z kwalifikacjami wymaganymi przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.);• co najmniej dwoma osobami z kwalifikacjami do sprawowania opieki nad uczniami podczas dojazdu do i ze szkoły (podczas wsiadania, wysiadania i podczas jazdy autobusem).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,2) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj. uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób tj. licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez ten podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wykaz zgodny z zapisami rozdziału IV ust. 3 pkt 2 lit.a) SIWZ - wzór wykazu stanowi Formularz Nr 4 do SIWZ);c) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wykaz zgodny z zapisami rozdziału IV ust. 3 pkt 2 lit. b) SIWZ – wzór wykazu stanowi Formularz nr 5 do SIWZ);d) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wykaz zgodny z zapisami rozdziału IV ust. 3 pkt 2 lit. c) SIWZ – wzór wykazu stanowi Formularz nr 6 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
7. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.wegliniec.pl informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór oświadczenia stanowi Formularz Nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców.8. Pozostałe dokumenty nie wymienione w pkt. od 1 do 7 niniejszego rozdziału siwz: 1) wypełniony formularz ofertowy - Formularz Nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, zgodnie z zapisami pkt 12 ppkt. 2-3 rozdziału X SIWZ, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego (liczony w pełnych minutach) w czasie awarii 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymaga od wybranego wykonawcy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym formularz nr 7 do SIWZ.2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 3.3. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące:1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy - w takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami do dnia rezygnacji.2) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:a) działania siły wyższej;b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;3) Zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:a) uzasadnionej zmiany długości tras,b) uzasadnionej zmiany przebiegu trasy,c) uzasadnionej zmiany ilości i miejsc przystanków 4) Inne zmiany:a) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.b) w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze,c) powierzenie podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie wykonawcy d) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usług o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy:1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego);2) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.5. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie.6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy jej rozwiązanie lub odstąpienie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z wyłączeniem formy dokumentowej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-16, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Węglińcu oraz Szkoły Podstawowej w Czerwonej Wodzie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE NR 1 – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Węglińcu: a) liczba uczniów dojeżdżających:Dojazd do Węglińca Rok szkolny 2020/2021Zielonka 36Stary Węgliniec kl. 0-4 29Stary Węgliniec kl. 5-8 24Razem 89b) trasy dowozu przedstawia poniższy plan kursów: Nr kursu Trasa Dzień tygodnia Ilość km1 Zielonka – Węgliniec poniedziałek-piątek 72 Stary Węgliniec „pod dębem” – Węgliniec kl. 0-4 poniedziałek-piątek 73. Stary Węgliniec „pod dębem” – Węgliniec kl. 5-8 poniedziałek-piątek 74. Węgliniec - Stary Węgliniec „pod dębem” - kl. 0-4 poniedziałek-piątek 75. Węgliniec – Stary Węgliniec „pod dębem” – Zielonka poniedziałek-piątek 216. Węgliniec – Stary Węgliniec „pod dębem” – Zielonka poniedziałek-piątek 217. Węgliniec – Stary Węgliniec „pod dębem” – Zielonka poniedziałek-piątek 21Razem 91c) Przystanki szkolne:Węgliniec ul. Partyzantów przy bramie szkolnejZielonka przystanek PKSStary Węgliniec • ul. Główna – Szkoła Podstawowa • ul. Główna (przystanek PKS na żądanie)• ul. Główna (przystanek PKS za żądanie, tzw. „pod dębem”)ZADANIE NR 2 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Czerwonej Wodzie:a) liczba uczniów dojeżdżających: 6b) trasa dowozu: • ul. Kościelnik, ul. Kuźniczyska, ul. Kolejowa przy szkole – 9 km• ul. Kolejowa przy szkole, ul. Kuźniczyska, ul. Kościelnik – 9 kmc) przystanki szkolne:- ul. Kościelnik- ul. Kuźniczyska- ul. Kolejowa przy szkole
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego (liczony w pełnych minutach) w czasie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Ruszowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) liczba uczniów dojeżdżających: Dojazd do Ruszowa Rok szkolny 2020/2021Jagodzin 34Piaseczna 9Polana 7Kościelna Wieś 25Stary Węgliniec 10Gozdnica 20Razem 105b) trasy dowozu przedstawia poniższy tygodniowy plan kursówNr kursu Trasa Dzień tygodnia Ilość km1 Stary Węgliniec – Piaseczna – Jagodzin - Ruszów poniedziałek-piątek 142 Piaseczna - Jagodzin- Ruszów poniedziałek-piątek 8,53 Polana - Gozdnica -– Ruszów poniedziałek-piątek 134 Szklarka – Kościelna Wieś – Ruszów poniedziałek-piątek 75 Ruszów – Jagodzin – Piaseczna poniedziałek-piątek 8,56 Ruszów – Jagodzin – Piaseczna poniedziałek-piątek 8,57 Ruszów – Jagodzin - Piaseczna - Stary Węgliniec poniedziałek-piątek 148 Ruszów – Kościelna Wieś - Szklarka poniedziałek-piątek 79 Ruszów – Kościelna Wieś - Szklarka poniedziałek-piątek 710 Ruszów – Kościelna Wieś - Gozdnica - Polana poniedziałek-piątek 20Razem 107,5c) Przystanki szkolneRuszów • ul. Zgorzelecka – przy bramie szkoły• ul. Zgorzelecka przy przejeździe kolejowymPiaseczna • Droga 296 – koło sklepu• Przystanek koło transformatora• Przystanek koło Państwa GrzesiakStary Węgliniec • Przystanek PKS na żądanie • Przystanek koło szkołyJagodzin • Przystanek koło świetlicyPolana • Przystanek głównyGozdnica • przy szkole podstawowej • Gozdnica przy byłym gimnazjum Kościelna Wieś • Szklarka• Przystanek koło rzeki• Przystanek PKS koło sklepu• Przystanek koło „JASINKA”• Przystanek przy torach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego (liczony w pełnych minutach) w czasie awarii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę transportową osób na trasie Dzierżoniów-Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę transportową osób na trasie Dzierżoniów-Wrocław-Dzierżoniów w dniu 12.12.2024 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI