Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Promna w roku szkolnym 2021/2022

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Promna w roku szkolnym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPromna-Kolonia
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-12
  • ZamawiającyGMINA PROMNA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00129451
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Promna w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PROMNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 5

1.5.2.) Miejscowość: Promna-Kolonia

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-803

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 615 10 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@promna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.promna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Promna w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2abc960-eea5-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002143/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szków na terenie gminy Promna w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://promna.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://promna.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem dedykowanej Platformy pod adresem: https://promna.ezamawiajacy.pl 2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania (wpływu) ofert, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://promna.ezamawiajacy.pl . Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://promna.zamawiajacy.pl . Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany i wyjaśnienia treści SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert oraz inne dokumenty zamówienia Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Dokumenty zamówienia”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https:promna.ezamawiajacy.pl do konkretnego wykonawcy. 3. Oferta, oświadczenie oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, oświadczenia w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 2. Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Promna, Promna-Kolonia 5, 26-803 Promna; kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych poprzez email: inspektor@cbi24.pl ; 3. Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. 4. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 3 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 3 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2710.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowozie dzieci do szkół na terenie gminy Promna oraz odwozu po zajęciach w dniach nauki szkolnej w okresie od 01.09.2021 r. do 24.06.2022 r.
Zakres zamówienia obejmuje przewóz dzieci na następujących trasach:

Trasa nr 1: - 2 x 66,0 km (Szkoła Przybyszew)
Kurs poranny 1: Przybyszew szkoła – Osuchów – Dębnowola – Mała Wieś –Mała Wysoka- Rykały – Lisów – Jadwigów I - Jadwigów II – Piekarty – Piekarty (sklep) - Lekarcice I - Lekarcice II - Lekarcice III -Promna Kolonia- Falęcice Parcela - Falęcice Wola I - Falęcice Wola II – Góry – Adamów – Pacew – Przybyszew/ Przybyszkowice - Przybyszew szkoła ( 33 km)
Kurs poranny 2: Przybyszew szkoła – Osuchów – Dębnowola – Mała Wieś –Mała Wysoka- Rykały – Lisów – Jadwigów I - Jadwigów II – Piekarty – Piekarty (sklep) - Lekarcice I - Lekarcice II - Lekarcice III - Promna Kolonia - Falęcice Parcela - Falęcice Wola I –Falęcice Wola II – Góry – Adamów – Pacew – Przybyszew/ Przybyszkowice - Przybyszew szkoła ( 33 km)
Kurs popołudniowy 1: Przybyszew szkoła – Osuchów – Dębnowola – Mała Wieś – Mała Wysoka - Rykały – Lisów – Jadwigów I - Jadwigów II – Piekarty - Piekarty (sklep) – Lekarcice I - Lekarcice II - Lekarcice III -Promna Kolonia - Falęcice Parcela - Falęcice Wola I –Falęcice Wola II – Góry – Adamów – Pacew – Przybyszew/ Przybyszkowice - Przybyszew szkoła ( 33 km)
Kurs popołudniowy 2: Przybyszew szkoła – Osuchów – Dębnowola – Mała Wieś –Mała Wysoka- Rykały – Lisów – Jadwigów I - Jadwigów II – Piekarty - Piekarty (sklep) –Lekarcice I - Lekarcice II - Lekarcice III -Promna Kolonia - Falęcice Parcela - Falęcice Wola I –Falęcice Wola II – Góry – Adamów – Pacew – Przybyszew/ Przybyszkowice - Przybyszew szkoła ( 33 km)
Uwaga: trasę obsługuje jeden autokar. Wyjeżdża w kurs poranny 1, po przejechaniu trasy wyjeżdża w kurs poranny 2. Analogicznie kursy popołudniowe.

Trasa nr 2: - 68,0 km (Szkoła Promna)
Kurs poranny: Promna –Biejkowska Wola – Biejków – Branków – Sielce – Pnie- Wojciechówka – Promna – Promna Kolonia – Piekarty – Adamów – Góry - Falęcice – Promna (34,0 km)
Kurs popołudniowy: Promna –Biejkowska Wola – Biejków – Branków – Sielce – Pnie- Wojciechówka – Promna – Promna Kolonia – Piekarty – Adamów – Góry - Falęcice – Promna (34,0 km)

Trasa nr 3: - 48,0 km (Szkoła Olkowice)
Kurs poranny: Olkowice – Daltrozów – Karolin – Olszamy - Promna Kolonia A – Promna Kolonia B – Parcela Falęcice – Stanisławów – Pnie A – Pnie B – Domaniewice – Olkowice wieś - Olkowice szkoła – Bronisławów- Olkowice szkoła (24,0 km).
Kurs popołudniowy: Olkowice szkoła– Bronisławów -Olkowice wieś - Domaniewice - Pnie B - Pnie A - Stanisławów – Falęcice Parcela – Promna Kolonia B- Promna Kolonia A – Olszamy – Karolin – Daltrozów (24,0 km).

2. Usługa świadczona będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2021/2022, ustalonym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej
3. Przewidywana liczba przewożonych dzieci wynosi – 217 i została ustalona na podstawie wykazów otrzymanych dyrektorów poszczególnych szkół.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie.
5. Ostateczne godziny przejazdów autobusów, z uwzględnieniem przystanków oraz ewentualnych innych punktów odbioru dzieci na trasach, zostaną określone po sporządzeniu planu zajęć w jednostkach oświatowych.
6. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia przewożonych dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków.
7. Dowóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych.
8. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od przewidywanego przewozu ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły, uzależnione od zmiany planów zajęć, ilości dzieci, likwidacji szkoły, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych, w szczególności:
a) zmiany w ilości dowożonych uczniów (zmniejszenie lub zwiększenie liczby przewożonych uczniów z poszczególnych miejscowości);
b) zmiany odjazdów autobusów ustalone w porozumieniu z dyrektorami szkół.
9. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.
10. Opiekuna dla dojeżdżających uczniów zapewni Zamawiający.
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach lub odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich dzieci na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach w sposób zapewniający każdemu dziecku miejsce siedzące.
12. Pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winne gwarantować bezpieczeństwo przewożonym uczniom zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym, oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu przez cały okres realizacji zamówienia.
13. W okresach zimowych pojazd dowożący uczniów musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie.
14. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w przypadku awarii autobusu na trasie przejazdu niezwłocznie zapewnił autobus zastępczy na własny koszt.
15. Zgodnie z art. 95 ustawy PZP, Zamawiający określa wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495) osób, które wykonywać będą czynności związane z wykonywaniem zamówienia: kierowanie pojazdami.
16. Obowiązek określony w pkt 15 dotyczy także Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 15.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2019 poz. 58 z poźn. zm.), przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z Wykonawców musi wykazać spełnienie powyższego warunku.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
c) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca przedstawia wykaz usług, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy Zakupowej e-Zamawiający znajdującej się pod adresem https://promna.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport elementów więźby dachowej - Wilga - Sułkowice
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport elementów więźby dachowej, najdłuższy element 9,70 m, całość około 3 paczki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI