Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Leżajsk w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Leżajsk w roku szkolnym 2021/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35c3c5cd-d991-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001209/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów z terenu Gminy Leżajsk do szkół w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) https://uglezajsk.bip.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Gminy Leżajsk), dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:
zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3. Regulamin korzystania z systemu miniPortal jest dostępny pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi Warunki korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) są dostępne pod adresem:
https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.7. Ofertę składa
się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w szczególności w formacie danych .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf. 8. Oferta powinna zostać opatrzona właściwym podpisem. Podpis może zostać złożony
bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania. Złożenie podpisu jedynie na formularzu ePUAP przeznaczonym do złożenia, zmiany, wycofania oferty nie jest równoznaczne ze złożeniem podpisu pod ofertą - podpis złożony jedynie na ww. formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty wykonawcy. Oferta bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy Pzp, a nie formularz elektroniczny, za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. 9. Cały
proces szyfrowania ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ .10. Wewnątrz szyfrowanego folderu nie mogą znajdować się wcześniej zaszyfrowane pliki. 11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w:- Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) - Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz
innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).13. Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdz. XIII i XVII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część numer 1 – „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Biedaczowie”
Trasa przejazdu (numer i nazwa przystanków):
I Giedlarowa II – (9 uczniów)
II Gwizdów (przy drodze) – (14 uczniów)
III Gwizdów Podlas (cmentarz) – (3 uczniów)
IV Gwizdów Podlas (na polach) – (14 uczniów)
V Gwizdów Podlas (krzyżówka) – (2 uczniów)
VI Gwizdów Podlas (na górce) – (2 uczniów)
VII Gwizdów Podlas (pod Zakąciem) – (3 uczniów)
VIII Biedaczów Olszyny – (8 uczniów)
IX Biedaczów Podkudłacz (stadion) – (5 uczniów)
X Biedaczów Podkudłacz (stara szkoła) – (6 uczniów)
XI Biedaczów – szkoła
Dowóz do szkoły: dowóz będzie się odbywał na jedną godzinę – jeden dowóz dziennie na godzinę 8:00 dwoma pojazdami przystosowanymi do przewozu łącznie co najmniej 68 osób (tj. 66 uczniów i 2 opiekunów).
Odwóz ze szkoły: dwa odwozy w ciągu dnia o dwóch różnych godzinach zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć na rok szkolny 2021/2022.
Biedaczów (szkoła), Biedaczów Podkudłacz (stara szkoła), Biedaczów Podkudłacz (stadion), Biedaczów Olszyny, Gwizdów Podlas (pod Zakąciem), Gwizdów Podlas (na górce), Gwizdów Podlas (krzyżówka), Gwizdów Podlas (na polach), Gwizdów Podlas (cmentarz), Gwizdów (przy drodze), Giedlarowa II
Przewidywana liczba dowożonych uczniów do Szkoły Podstawowej w Biedaczowie wyniesie około 66.
Łączna ilość kilometrów dla usługi dziennej wyniesie około 69 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) cena (waga 60%)
(dot. części numer 1, 2, 3, 4, 5 i 6)
2) Czas podstawienia zastępczego środka transportu (waga 20%)
– najkrótszy możliwy czas podstawienia zastępczego środka transportu wymagany przez Zamawiającego wynosi 20 minut, a najdłuższy 50 minut
(dot. części numer 1, 2, 3, 4, 5 i 6)
Zamawiający do oceny kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia krótszy niż 20 minut, do celów obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 20 minutowy czas podstawienia. W przypadku niewpisania żadnego czasu podstawienia zastępczego środka transportu Zamawiający uzna, że czas podstawienia zastępczego środka transportu wynosi 50 min.
3) Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia (waga 20%)
A. dotyczy części nr 2, 3, 4, 6:
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 3 lub niższą – 0 pkt,
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 4 – 10 pkt,
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 5 – 15 pkt,
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 6 – 20 pkt
B. dotyczy części nr 1, 5:
Każdy z dwóch pojazdów będzie punktowany oddzielnie.
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 3 lub niższą – 0 pkt,
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 4 – 6 pkt,
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 5 – 8 pkt,
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 6 – 10 pkt
Zamawiający do oceny kryterium „normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę informacji odnośnie spełniania przez pojazdy przewidziane do realizacji zamówienia norm emisji spalin Zamawiający przyzna w przedmiotowym kryterium 0 pkt.
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
2. Zamawiający udzieli zamówienia na daną część Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.
4. Szczegółowy sposób oceny ofert określony został w Rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego środka transportu
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część numer 2 – „Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Giedlarowej”
Trasa przejazdu (numer i nazwa przystanków):
I Giedlarowa III – (14 uczniów)
II Giedlarowa II – (37 uczniów)
III Giedlarowa – Dworczyna – (11 uczniów)
IV Giedlarowa – szkoła
Dowóz do szkoły: dowóz będzie się odbywał na różne godziny – dwa dowozy dziennie zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć jednym pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 40 osób (tj. 39 uczniów i 1 opiekun). Łączna przewidywana liczba dowożonych uczniów na tej trasie wyniesie około 62.
Odwóz ze szkoły: trzy odwozy w ciągu dnia o trzech różnych godzinach zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć na rok szkolny 2021/2022.
Giedlarowa (szkoła), Giedlarowa – Dworczyna, Giedlarowa II, Giedlarowa III
Przewidywana liczba dowożonych uczniów do Zespołu Szkół w Giedlarowej wyniesie około 62.
Łączna ilość kilometrów dla usługi dziennej wyniesie około 60 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) cena (waga 60%)
(dot. części numer 1, 2, 3, 4, 5 i 6)
2) Czas podstawienia zastępczego środka transportu (waga 20%)
– najkrótszy możliwy czas podstawienia zastępczego środka transportu wymagany przez Zamawiającego wynosi 20 minut, a najdłuższy 50 minut
(dot. części numer 1, 2, 3, 4, 5 i 6)
Zamawiający do oceny kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia krótszy niż 20 minut, do celów obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 20 minutowy czas podstawienia. W przypadku niewpisania żadnego czasu podstawienia zastępczego środka transportu Zamawiający uzna, że czas podstawienia zastępczego środka transportu wynosi 50 min.
3) Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia (waga 20%)
A. dotyczy części nr 2, 3, 4, 6:
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 3 lub niższą – 0 pkt,
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 4 – 10 pkt,
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 5 – 15 pkt,
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 6 – 20 pkt
B. dotyczy części nr 1, 5:
Każdy z dwóch pojazdów będzie punktowany oddzielnie.
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 3 lub niższą – 0 pkt,
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 4 – 6 pkt,
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 5 – 8 pkt,
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 6 – 10 pkt
Zamawiający do oceny kryterium „normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę informacji odnośnie spełniania przez pojazdy przewidziane do realizacji zamówienia norm emisji spalin Zamawiający przyzna w przedmiotowym kryterium 0 pkt.
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
2. Zamawiający udzieli zamówienia na daną część Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.
4. Szczegółowy sposób oceny ofert określony został w Rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego środka transportu
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część numer 3 – „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Starym Mieście”
Trasa przejazdu (numer i nazwa przystanków w miejscowości Przychojec):
I Przychojec – szkoła – (2 uczniów)
II Przychojec – Górka – (4 uczniów)
III Stare Miasto – szkoła
Dowóz do szkoły: dowóz będzie się odbywał na jedną godzinę – jeden dowóz dziennie na godzinę 8:00 jednym pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 7 osób (tj. 6 uczniów i 1 opiekun).
Odwóz ze szkoły: jeden odwóz w ciągu dnia zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć na rok szkolny 2021/2022.
Stare Miasto – szkoła, Przychojec – Górka, Przychojec – szkoła
Przewidywana liczba dowożonych uczniów do Szkoły Podstawowej w Starym Mieście wyniesie około 6.
Łączna ilość kilometrów dla usługi dziennej wyniesie około 10 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) cena (waga 60%)
(dot. części numer 1, 2, 3, 4, 5 i 6)
2) Czas podstawienia zastępczego środka transportu (waga 20%)
– najkrótszy możliwy czas podstawienia zastępczego środka transportu wymagany przez Zamawiającego wynosi 20 minut, a najdłuższy 50 minut
(dot. części numer 1, 2, 3, 4, 5 i 6)
Zamawiający do oceny kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia krótszy niż 20 minut, do celów obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 20 minutowy czas podstawienia. W przypadku niewpisania żadnego czasu podstawienia zastępczego środka transportu Zamawiający uzna, że czas podstawienia zastępczego środka transportu wynosi 50 min.
3) Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia (waga 20%)
A. dotyczy części nr 2, 3, 4, 6:
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 3 lub niższą – 0 pkt,
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 4 – 10 pkt,
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 5 – 15 pkt,
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 6 – 20 pkt
B. dotyczy części nr 1, 5:
Każdy z dwóch pojazdów będzie punktowany oddzielnie.
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 3 lub niższą – 0 pkt,
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 4 – 6 pkt,
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 5 – 8 pkt,
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 6 – 10 pkt
Zamawiający do oceny kryterium „normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę informacji odnośnie spełniania przez pojazdy przewidziane do realizacji zamówienia norm emisji spalin Zamawiający przyzna w przedmiotowym kryterium 0 pkt.
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
2. Zamawiający udzieli zamówienia na daną część Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.
4. Szczegółowy sposób oceny ofert określony został w Rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego środka transportu
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część numer 4 – „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Piskorowicach”
Trasa przejazdu (numer i nazwa przystanków):
I Rzuchów Osiedle – (5 uczniów)
II Rzuchów – przystanek – (15 uczniów)
III Piskorowice – szkoła – (wysiadają uczniowie z przystanku I i II)
IV Paluchy – (3 uczniów)
V Piskorowice Igloopol – (14 uczniów)
VI Piskorowice – Chałupki – Pastwisko – (12 uczniów)
VII Piskorowice Chałupki – (11 uczniów)
III Piskorowice – szkoła
Dowóz do szkoły: dowóz będzie się odbywał na jedną godzinę – jeden dowóz dziennie na godzinę 8:00 jednym pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 41 osób (tj. 40 uczniów i 1 opiekun). Łączna przewidywana liczba dowożonych uczniów na tej trasie wyniesie około 60 (tj. 20 uczniów – przystanek I - II i 40 uczniów – przystanek IV,V,VI,VII).
Odwóz ze szkoły: trzy odwozy w ciągu dnia o trzech różnych godzinach zgodnie
z tygodniowym rozkładem zajęć na rok szkolny 2021/2022.
Piskorowice szkoła, Rzuchów przystanek, Rzuchów Osiedle, Piskorowice szkoła, Piskorowice – Chałupki – Pastwisko, Piskorowice – Chałupki, Paluchy, Piskorowice – Igloopol
Przewidywana liczba dowożonych uczniów do Szkoły Podstawowej w Piskorowicach wyniesie około 60.
Łączna ilość kilometrów dla usługi dziennej wyniesie około 76 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) cena (waga 60%)
(dot. części numer 1, 2, 3, 4, 5 i 6)
2) Czas podstawienia zastępczego środka transportu (waga 20%)
– najkrótszy możliwy czas podstawienia zastępczego środka transportu wymagany przez Zamawiającego wynosi 20 minut, a najdłuższy 50 minut
(dot. części numer 1, 2, 3, 4, 5 i 6)
Zamawiający do oceny kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia krótszy niż 20 minut, do celów obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 20 minutowy czas podstawienia. W przypadku niewpisania żadnego czasu podstawienia zastępczego środka transportu Zamawiający uzna, że czas podstawienia zastępczego środka transportu wynosi 50 min.
3) Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia (waga 20%)
A. dotyczy części nr 2, 3, 4, 6:
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 3 lub niższą – 0 pkt,
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 4 – 10 pkt,
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 5 – 15 pkt,
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 6 – 20 pkt
B. dotyczy części nr 1, 5:
Każdy z dwóch pojazdów będzie punktowany oddzielnie.
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 3 lub niższą – 0 pkt,
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 4 – 6 pkt,
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 5 – 8 pkt,
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 6 – 10 pkt
Zamawiający do oceny kryterium „normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę informacji odnośnie spełniania przez pojazdy przewidziane do realizacji zamówienia norm emisji spalin Zamawiający przyzna w przedmiotowym kryterium 0 pkt.
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
2. Zamawiający udzieli zamówienia na daną część Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.
4. Szczegółowy sposób oceny ofert określony został w Rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego środka transportu
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Część numer 5 – „Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Brzózie Królewskiej”
Trasa przejazdu (numer i nazwa przystanków – cała trasa została podzielona na trasy A, B, C)
1) Trasa A
I Maleniska (szkoła) – (18 uczniów)
II Iglopol – (2 uczniów)
VI Brzóza Królewska (w rejonie domu nr 1145) – (15 uczniów)
VIII Brzóza Królewska (DPS ) – (10 uczniów)
IX Brzóza Królewska – szkoła
2) Trasa B
III Hucisko (Siuzdaki) – (4 uczniów)
IV Brzóza Królewska (Flisy) – (5 uczniów)
V Brzóza Królewska IV – (17 uczniów)
VI Brzóza Królewska (w rejonie domu nr 1145) – (11 uczniów)
VII Brzóza Królewska (w rejonie domu nr 1050) – (9 uczniów)
IX Brzóza Królewska – szkoła
3) Trasa C
I Maleniska (szkoła) – (10 uczniów)
VI Brzóza Królewska (w rejonie domu nr 1145) – (8 uczniów)
VII Brzóza Królewska (w rejonie domu nr 1050) – (4 uczniów)
VIII Brzóza Królewska (DPS) – (15 uczniów)
IX Brzóza Królewska – szkoła
Dowóz do szkoły: dowóz będzie się odbywał na różne godziny – trzy dowozy dziennie tj. na trasie A i trasie B dowóz będzie się odbywał na godzinę 7:30 a na trasie C na godzinę 8:25.
Na trasie A dowóz będzie się odbywał jednym pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 46 osób (tj. 45 uczniów i 1 opiekun).
Na trasie B dowóz będzie się odbywał jednym pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 47 osób (tj. 46 uczniów i 1 opiekun).
Dowóz na trasie C będzie się odbywał jednym pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 38 osób (tj. 37 uczniów i 1 opiekun).
Odwóz ze szkoły: trzy odwozy w ciągu dnia o trzech różnych godzinach zgodnie
z tygodniowym rozkładem zajęć na rok szkolny 2021/2022.
Trasa A: Brzóza Królewska – szkoła, Brzóza Królewska (DPS), Brzóza Królewska (w rejonie domu nr 1145), Iglopol, Maleniska (szkoła)
Trasa B: Brzóza Królewska – szkoła, Brzóza Królewska (w rejonie domu nr 1050), Brzóza Królewska (w rejonie domu nr 1145), Brzóza Królewska IV, Brzóza Królewska (Flisy), Hucisko (Siuzdaki)
Trasa C: Brzóza Królewska – szkoła, Brzóza Królewska (DPS), Brzóza Królewska (w rejonie domu nr 1050), Brzóza Królewska (w rejonie domu nr 1145), Maleniska (szkoła)
Przewidywana liczba dowożonych uczniów do Zespołu Szkół w Brzózie Królewskiej wyniesie około 128.
Łączna ilość kilometrów dla usługi dziennej wyniesie około 68 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) cena (waga 60%)
(dot. części numer 1, 2, 3, 4, 5 i 6)
2) Czas podstawienia zastępczego środka transportu (waga 20%)
– najkrótszy możliwy czas podstawienia zastępczego środka transportu wymagany przez Zamawiającego wynosi 20 minut, a najdłuższy 50 minut
(dot. części numer 1, 2, 3, 4, 5 i 6)
Zamawiający do oceny kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia krótszy niż 20 minut, do celów obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 20 minutowy czas podstawienia. W przypadku niewpisania żadnego czasu podstawienia zastępczego środka transportu Zamawiający uzna, że czas podstawienia zastępczego środka transportu wynosi 50 min.
3) Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia (waga 20%)
A. dotyczy części nr 2, 3, 4, 6:
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 3 lub niższą – 0 pkt,
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 4 – 10 pkt,
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 5 – 15 pkt,
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 6 – 20 pkt
B. dotyczy części nr 1, 5:
Każdy z dwóch pojazdów będzie punktowany oddzielnie.
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 3 lub niższą – 0 pkt,
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 4 – 6 pkt,
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 5 – 8 pkt,
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 6 – 10 pkt
Zamawiający do oceny kryterium „normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę informacji odnośnie spełniania przez pojazdy przewidziane do realizacji zamówienia norm emisji spalin Zamawiający przyzna w przedmiotowym kryterium 0 pkt.
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
2. Zamawiający udzieli zamówienia na daną część Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.
4. Szczegółowy sposób oceny ofert określony został w Rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego środka transportu
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) Część numer 6 – „Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Wierzawicach”
Trasa przejazdu (numer i nazwa przystanków):
I Wierzawice (koło spichlerza) – (9 uczniów)
II Wierzawice – szkoła
Dowóz do szkoły: dowóz będzie się odbywał na jedną godzinę – jeden dowóz dziennie na godzinę 7:30 jednym pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 10 osób (tj. 9 uczniów i 1 opiekun).
Odwóz ze szkoły: jeden odwóz w ciągu dnia zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć na rok szkolny 2021/2022.
Wierzawice – szkoła, Wierzawice (koło spichlerza)
Przewidywana liczba dowożonych uczniów do Zespołu Szkół w Wierzawicach wyniesie około 9.
Łączna ilość kilometrów dla usługi dziennej wyniesie około 10 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) cena (waga 60%)
(dot. części numer 1, 2, 3, 4, 5 i 6)
2) Czas podstawienia zastępczego środka transportu (waga 20%)
– najkrótszy możliwy czas podstawienia zastępczego środka transportu wymagany przez Zamawiającego wynosi 20 minut, a najdłuższy 50 minut
(dot. części numer 1, 2, 3, 4, 5 i 6)
Zamawiający do oceny kryterium „czas podstawienia zastępczego środka transportu” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje czas podstawienia krótszy niż 20 minut, do celów obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 20 minutowy czas podstawienia. W przypadku niewpisania żadnego czasu podstawienia zastępczego środka transportu Zamawiający uzna, że czas podstawienia zastępczego środka transportu wynosi 50 min.
3) Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia (waga 20%)
A. dotyczy części nr 2, 3, 4, 6:
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 3 lub niższą – 0 pkt,
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 4 – 10 pkt,
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 5 – 15 pkt,
pojazd przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 6 – 20 pkt
B. dotyczy części nr 1, 5:
Każdy z dwóch pojazdów będzie punktowany oddzielnie.
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 3 lub niższą – 0 pkt,
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 4 – 6 pkt,
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 5 – 8 pkt,
pojazd nr … przewidziany do realizacji usługi spełnia normę EURO 6 – 10 pkt
Zamawiający do oceny kryterium „normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
W przypadku niepodania przez Wykonawcę informacji odnośnie spełniania przez pojazdy przewidziane do realizacji zamówienia norm emisji spalin Zamawiający przyzna w przedmiotowym kryterium 0 pkt.
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
2. Zamawiający udzieli zamówienia na daną część Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.
4. Szczegółowy sposób oceny ofert określony został w Rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia zastępczego środka transportu
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Normy emisji spalin pojazdów wykorzystywanych na potrzeby realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający określa wymagania, opis poniżej.
Dotyczy części numer 1, 2, 3, 4, 5, 6:
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję lub zezwolenie na wykonywanie transportu osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym lub międzynarodowego zarobkowego przewozu osób autokarem lub autobusem.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający określa wymagania, opis poniżej.
• Część numer 1 – „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Biedaczowie”
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował dwoma pojazdami przystosowanymi do przewozu łącznie co najmniej 68 osób (tj. 66 uczniów i 2 opiekunów).
• Część numer 2 – „Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Giedlarowej”
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował jednym pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 40 osób (tj. 39 uczniów i 1 opiekun).
• Część numer 3 – „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Starym Mieście”
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował jednym pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 7 osób (tj. 6 uczniów i 1 opiekun).
• Część numer 4 – „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Piskorowicach”
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował jednym pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 41 osób (tj. 40 uczniów i 1 opiekun).
• Część numer 5 – „Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Brzózie Królewskiej”
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował jednym pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 46 osób (tj. 45 uczniów i 1 opiekun) oraz jednym pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 47 osób (tj. 46 uczniów i 1 opiekun).
• Część numer 6 – „Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Wierzawicach”
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował jednym pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 10 osób (tj. 9 uczniów i 1 opiekun).
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną cześć zamówienia, Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, iż spełnia ww. wymagania dla każdej z części oddzielnie (tzn. wykazał się dysponowaniem sumą pojazdów przewidzianych do realizacji zamówienia, spełniających wymagania każdej z części, dla której składa ofertę).
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 118-123 UPZP
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych (na zasadach określonych w art. 118 - 123 uPzp).
2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w rozdz. X pkt 1 ppkt 1 swz, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (art. 108 ust. 1 uPzp) oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, stanowiącym załącznik nr 6 do swz.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu (dot. części numer 1, 2, 3, 4, 5, 6):
a) Koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
b) Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; (wg załącznika nr 4 do siwz).
Informacja:
• Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć podmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy, wg załącznika nr 1 do swz.2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (art. 108 ust. 1 uPzp) oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 112 ust. 2 pkt 4 uPzp) - (wg załącznika nr 2 do swz), stanowiące dowód otwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), oświadczenie składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wg załącznika nr 5 do swz), (jeśli dotyczy tj. w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby).
4) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - (wg załącznika nr 6 do swz), (jeśli dotyczy tj. w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby)
5)Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp - oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 3 do swz), (jeśli dotyczy tj. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane).
6) Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzu oferty)
b) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy do oferty załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
7) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – (jeśli dotyczy)
8) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie
części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz jeżeli są już znani, podać nazwy ewentualnych podwykonawców (Wykonawca zamieszcza informacje w tym zakresie w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do swz).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 1.
3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w rozdz. X pkt 1 ppkt 1 swz składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 uPzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika winno być załączone do oferty.
Pełnomocnictwo winno:
a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie,
b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,
c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.
6) Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze.
8) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
9) Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
10) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie i na warunkach wskazanych poniżej:1) w zakresie zmiany wynagrodzenia na skutek zmiany ilości dowożonych uczniów, jeżeli zmiana ta będzie spowodowana okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego, tj. przykładowo zmianą miejsca zamieszkania uczniów lub długotrwałą chorobą uczniów, albo innymi okolicznościami, które skutkować będą rezygnącją z dowozu uczniów do szkół.
2. Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności oraz powinny być zgodne z pkt 23 swz.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 i mających wpływ na realizację postanowień niniejszej umowy zastosowanie będzie miał art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1842 z późn. zm.).
4. Warunkiem wprowadzenia zmiany na wniosek Wykonawcy jest złożenie pisemnego wniosku o zmianę umowy (zawarcie aneksu). Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności, z których wynikać będzie konieczność zmiany umowy.
5. Podpisanie aneksu wprowadzającego zmiany umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego uzasadnienie.
6. Niezależnie od postanowień niniejszej umowy, umowa może ulec zmianie w okolicznościach wynikających z Ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy