Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI W GMINIE TRZEMESZNO W ROKU SZKOLNYM 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzemeszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Henryka Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Trzemeszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-240
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@trzemeszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzemeszno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI W GMINIE TRZEMESZNO W ROKU SZKOLNYM 2022/2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3e5ec7e-3334-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059785/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w Gminie Trzemeszno
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Tomasz Gorczycki ;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: tomasz.gorczycki@trzemeszno.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.9.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
Przedmiotem przetargu jest dowóz dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół oraz odwóz w dwóch turach, po zajęciach szkolnych do i z następujących jednostek oświatowych: Przedszkola nr 1 im. Chatka Puchatka w Trzemesznie, pl. św. Wojciecha 15, Przedszkola Nr 2 im. Misia Uszatka w Trzemesznie, ul. B. Chrobrego 8, Szkoły Podstawowej nr 1. Im Jana Kilińskiego w Trzemesznie, ul. J.J. Śniadeckich 18, Szkoły Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Trzemesznie ul. 1 Maja 11 i pl. Kosmowskiego 5, Szkoły Podstawowej w Kruchowie, Szkoły Podstawowej w Trzemżalu według wykazu liczby dzieci i uczniów kursami na liniach regularnych w roku szkolny 2022/23, od dnia 3.10.2022 r. do dnia 23.06.2023 r. w dniach nauki szkolnej.
Liczba dowożonych dzieci i uczniów
Uwaga: liczba dzieci i uczniów może ulec zmianie w przypadku zmiany miejsca zamieszkania.
Ostateczny wykaz dzieci i uczniów zostanie udostępniony Wykonawcy do 3.10.2022 r.
Dzieci i uczniowie dowożeni do szkół i przedszkoli w Trzemesznie:
Miejscowość L. dzieci
Bieślin 2
Cytrynowo 2
Folusz 1
Huta Trzemeszeńska 3
Kierzkowo 2
Kozłowo 8
Kozłówko 4
Kruchowo 2
Lubiń 25
Ławki 1
Miaty 13
Niewolno 57
Pasieka 4
Popielewo 6
Rudki 18
Wymysłowo 31
Zieleń 17
Razem: 196
Dzieci i uczniowie dowożeni do Szkoły Podstawowej w Kruchowie
Miejscowość L. dzieci
Duszno 4
Gołąbki 2
Grabowo 9
Jastrzębowo 15
Kierzkowo 3
Kruchowo 2
Ławki 2
Ochodza 4
Powiadacze 3
Wydartowo 41
Razem: 85
Dzieci i uczniowie dowożeni do Szkoły Podstawowej w Trzemżalu
Miejscowość L. dzieci
Bieślin 19
Jerzykowo 3
Kamieniec 7
Mijanowo 9
Miława 4
Ostrowite 11
Płaczkowo 12
Popielewo 7
Słowikowo 4
Szydłowo 14
Szydłowo II 1
Szydłówko 3
Targownica 1
Trzemeszno 1
Zieleń 18
Razem: 114
Trasy kursów autobusów w przejazdach regularnych:
Podane przebiegi i długość tras są danymi o charakterze orientacyjnym i mogą ulec zmianie w przypadku przyjęcia do szkół:
- dzieci i uczniów dotychczas niezapisanych, które zostaną zapisane do 30.09.2022 r.
- dzieci z innych miejscowości, niż wymienione w przebiegu tras zapisane do szkół do 30.09.2022 r.
I. Transport do Trzemeszna (SP nr 1, SP nr 2, Przedszkole nr 1, Przedszkole nr 2) i odwóz 2 kursami powrotnymi
Potencjał techniczny, pojazdy o pojemnościach do:
1 autobus – 55 osobowy
2 autobusy – 42 osobowy
1 autobusy – 19 osobowy
Potencjał osobowy: 4 kierowców, 4 opiekunów.
1a. Ławki - Kruchowo – Niewolno – Trzemeszno, długość trasy 8 km
3. Szydłowo - Bieślin – Popielewo bloki – Popielewo wieś - Zieleń – Miaty – Trzemeszno, długość trasy 25 km;
4a. Lubiń – Cytrynowo – Trzemeszno, długość trasy 6 km;
4b. Trzemeszno – Wymysłowo tory - Kozłówko – Kozłowo – Rudki – Trzemeszno, długość trasy 15 km;
2a. Huta Trzemeszeńska - Pasieka - Kierzkowo - Trzemeszno, długość trasy 10 km
5. Wymysłowo wieś –Trzemeszno, długość trasy 8 km;
II. Transport do Szkoły Podstawowej w Kruchowie i odwóz 2 kursami powrotnymi
Potencjał techniczny, pojazdy o pojemnościach do:
1 pojazd – 19 osobowy
1 pojazd – 42 osobowy
1 pojazd – 55 osobowy
Potencjał osobowy: 3 kierowców, 3 opiekunów.
1b. Wydartowo - Duszno – Kruchowo szkoła, długość trasy 9 km;
6a. Grabowo – Jastrzębowo – Kruchowo, długość trasy 5 km;
6b. Kruchowo – Ochodza – Gołąbki – Ławki – Powiadacze – Kruchowo, długość trasy 30 km;
2b. Trzemeszno – Niewolno - Kierzkowo – Kruchowo (dowóz do Kruchowa), długość trasy 8 km.
III. Transport do Szkoły Podstawowej w Trzemżalu i odwóz ze szkoły 2 kursami powrotnymi
Potencjał techniczny: pojazdy o pojemnościach do:
2 autobus – 42 osobowy
1 autobus – 55 osobowy
potencjał osobowy: 3 kierowców, 3 opiekunów.
7. Bieślin – Zieleń – Popielewo –Trzemżal, długość trasy 10 km;
8a. Targownica – Płaczkowo – Trzemżal, długość trasy 15 km;
8b. Trzemżal – Mijanowo – Szydłowo - Szydłówek– Trzemżal , długość trasy 16 km;
9. Ostrowite – Jerzykowo – Miława – Słowikowo – Trzemżal, długość trasy 15 km.
2. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 ze zm.), osoby wykonujące następujące czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia:
- kierowcy, opiekunowie.
Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie dotyczące zatrudnienia pracowników na umowę o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę tych wymagań, oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia, zawarte są w projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-03 do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) szybkość podstawienia autobusu zastępczego – waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: szybkość podstawienia autobusu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, przynajmniej na obszar obejmujący trasy przejazdów.
Warunek posiadania uprawnień musi spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie. (na potwierdzenie wykonawcy przedstawiają załącznik nr 2 do SWZ)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca musi wykazać, że:
1) Wykonawca musi wykazać, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę przewozu dzieci do szkół o wartości minimum 300.000,00zł. brutto a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usług zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (na potwierdzenie wykonawcy przedstawiają załącznik nr 2 do SWZ)
2) Potencjał techniczny:
Wykonawca musi wykazać, że posiada niezbędny potencjał techniczny tj. zapewniając co najmniej 10 autobusów ( 2 autobusy – min 19 miejsc; 3 autobusy – min. 55 miejsc; 5 autobus – min 42 miejsc) Pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne i ważne ubezpieczenie OC, lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne i ważne ubezpieczenie OC, lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego.
- Osoby zdolne do wykonywania zamówienia:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. 10 osób posiadających uprawnienia przewidziane prawem do kierowania autobusem (kategoria D), 10 opiekunów lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania. (na potwierdzenie Wykonawcy przedstawiają załącznik Nr 2 do SWZ)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy, w sytuacji wystąpienia poniższych przypadków:
1) losowej przyczyny zmiany osoby lub osób skierowanych do wykonywania zamówienia ze strony Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nowa osoba, która będzie wykonywała przedmiot umowy musi wykazać, że posiada uprawnienia zawodowe do wykonywania powierzonych jej czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymagane przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy,
2) losowej przyczyny zmiany podwykonawcy, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w procedurze udzielenia zamówienia publicznego w wyniku, którego zawarto niniejszą umowę posłużył się osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać, że posiada stosowne kwalifikacje zawodowe z obowiązującymi przepisami prawa, wymagane przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy,
3) zmiany pojazdów skierowanych do realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że nowy pojazd musi spełniać warunek określony przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy,
4) zmian na liście dowożonych uczniów, adresów zamieszkania dzieci, a także zmian w wykazie dni nauki szkolnej,
5) zmiany sposobu realizacji dowozu z powodu zmiany wytycznych epidemicznych.
6) Jeśli od dnia podpisania umowy do dnia rozpoczęcia realizacji, lub w trakcie realizacji zadania, niezbędne będzie wydłużenie trasy dowozu lub zajdą zmiany organizacyjne w przedszkolu lub szkole powodujące konieczność dodania nowej trasy lub nowego kursu dowozu do szkoły lub przedszkola, lub odwozu do domu;
2. Warunkiem dokonania zmian, których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 będzie udowodnienie Zamawiającemu przez Wykonawcę wystąpienia uzasadnionych okoliczności, długotrwałej choroby powodującej niezdolność do pracy, bądź innej sytuacji uniemożliwiającej osobie skierowanej do wykonywania usługi dalsze świadczenie pracy.
3. Dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w razie zmiany: stawki podatku od towarów i usług.
4. Zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Zmiana osobowa listy dowożonych dzieci oraz zmiana harmonogramu w przypadkach, o których mowa w § 2 ust. 2 - 3 następuje w formie pisemnego powiadomienia bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy.
6. Zmiana pojazdów wykorzystywanych do świadczenia usług oraz zmiana wykazu osób zatrudnionych przez Wykonawcę do realizacji zadania następuje w formie pisemnego powiadomienia bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy - po spełnieniu warunków określonych w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego i po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego.
7. Wykonawca jest zobowiązany w terminie 7 dni do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o zmianie danych zawartych w umowie: - zmianie siedziby lub nazwy firmy Wykonawcy, - zmianie osób reprezentujących Wykonawcę, - ogłoszeniu upadłości Wykonawcy, - likwidacji firmy Wykonawcy.
8. W przypadku niepowiadomienia przez Wykonawcę Zamawiającego o zmianie danych zawartych w umowie, wszelką korespondencję wysyłaną przez Zamawiającego zgodnie z posiadanymi przez niego danymi Strony uznaje się za doręczoną.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-21 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-20
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak