„Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pacanów w roku szkolnym 2021/2022...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pacanów w roku szkolnym 2021/2022 oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2021/2022 wraz z zapewnieniem opieki.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPacanów
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-02
  • ZamawiającyGmina Pacanów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00125254
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pacanów w roku szkolnym 2021/2022 oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2021/2022 wraz z zapewnieniem opieki.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pacanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010547

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek

1.5.2.) Miejscowość: Pacanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-133

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413765461

1.5.8.) Numer faksu: 413765980

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pacanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ug.pacanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pacanów w roku szkolnym 2021/2022 oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2021/2022 wraz z zapewnieniem opieki.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97d0956a-eb8c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004935/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_pacanow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_pacanow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie zakupowej. Zamawiający (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej) dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: ug@pacanow.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętość plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB.
Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomość e-mail dotyczącą komunikatów w sytuacji gdy Zamawiający opublikuje wiadomości publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną wiadomością prywatną.
Warunkiem otrzymania powiadomień systemowych platformy zakupowej, jest wcześniejsze poinformowanie przez Zamawiającego o postępowaniu, złożenie oferty jak i wystosowanie wiadomości przez Wykonawcę w obrębie postępowania, na którą otrzyma odpowiedź.
Za datę przekazania składanych zawiadomień, dokumentów, oświadczeń, wniosków, wyjaśnień lub informacji uznaje się kliknięcie przycisku Wyślij wiadomość, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OSO.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pacanów poprzez sukcesywną sprzedaż wraz z dostawą biletów miesięcznych w roku szkolnym 2021/2022”.

a) Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dowozu uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pacanów poprzez sukcesywną sprzedaż wraz z dostawą biletów miesięcznych w roku szkolnym 2021/2022 do:
- Szkoły Podstawowej w Pacanowie,
- Szkoły Podstawowej w Ratajach Słupskich,
- Szkoły Podstawowej w Oblekoniu,
- Szkoły Podstawowej w Wójczy,
- Samorządowego Przedszkola w Wójczy,
- Samorządowego Przedszkola w Pacanowie.
b) Dowóz uczniów realizowany będzie codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych w roku szkolnym 2021/2022 pojazdami przystosowanymi do przewozu dzieci, zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie dostosowany do bieżących potrzeb Zamawiającego.
c) W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów Wykonawca użyje do przewozu środki transportu które będą w pełni sprawne technicznie tj. będą spełniały normy powszechnie obowiązujące w tym w szczególności wymagania określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 450 z późn. zm), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U z 2019 r. poz. 2140). Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu, wyciekanie oleju lub paliwa.
d) Opiekę nad dziećmi w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający,
e) Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny, punktualny, sprawny i bezawaryjny przewóz, w tym odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Pojazdy, którymi Wykonawca wykonuje usługi przewozowe, muszą być czyste wewnątrz i z zewnątrz, a ich wystrój zewnętrzny i wewnętrzny ma być estetyczny. Za pojazd czysty uważa się pojazd, którym w momencie rozpoczęcia pracy przewozowej:
• wewnątrz pojazdu na siedzeniach i podłogach nie ma widocznych zanieczyszczeń np. błota, kurzu, siedzenia powinny być nieuszkodzone,
• zewnętrzna część pojazdu nie jest pokryta rdzą, kurzem lub błotem, bez śladów odchodzącego lakieru bądź resztek reklam/napisów.
f) Zamawiający zastrzega, iż każdy uczeń oraz opiekun powinien mieć miejsce siedzące w autobusie.
g) Świadczenie dowozu uczniów odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy opracowanym wspólnie z Zamawiającym na początku roku szkolnego 2021/2022 i dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z dowozu. Późniejsze zmiany w rozkładzie jazdy wymagają akceptacji Zamawiającego.
h) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian zakresu zamówienia wynikających z przyczyn organizacyjnych, w związku z czym Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, z możliwością modyfikacji trasy przejazdu. Wszystkie elementy kosztów mają być zawarte w cenie 1 biletu.
i) Liczba biletów jest prognozowaną i może ulec zmianie. Zmiana ilości biletów w trakcie roku szkolnego nie będzie stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę co do ilości faktycznie zamówionych przez zamawiającego biletów w toku realizacji umowy. Zmiana liczby dowożonych uczniów (zakupionych biletów) nie wymaga aneksu do umowy. Bilety miesięczne wystawiane będą przez Wykonawcę na podstawie otrzymanych od Zamawiającego w formie imiennych list uczniów uprawnionych do dowozu. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia bezpłatnego biletu miesięcznego do przejazdu opiekunów wskazanych przez Zamawiającego w celu zapewnienia opieki dzieci i uczniów podczas przewozu.
j) W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.
k) Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem w zakresie OC posiadacza pojazdu oraz NNW przewożonych osób.
l) W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym w terminie nie dłuższym niż 90 min.
m) W okresach zimowych pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane, a temperatura w nich panująca musi wynosić co najmniej 10 stopni Celsjusza.
n) Zamawiający dopuszcza możliwość zorganizowania przewozu uczniów w połączeniu z przewozami otwartymi.
o) Zamawiający zastrzega, że zgodnie z art. 52 pkt. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami pojazdy muszą mieć zapewnione rozwiązania techniczne służące zapewnieniu ich dostępności dla osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej zdolności ruchowej.
p) Zamówienie obejmuje dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Pacanów wraz z przewozem powrotnym uczniów do miejsca zamieszkania na trasach wskazanych w SWZ.
Łączna długość wszystkich tras i kursów wynosi ok. 598 km.
Łączna liczba biletów:
- na trasie do 3 km – 138 biletów (129 ulgowych, 9 normalnych),
- na trasie do 5 km – 130 biletów (121 ulgowych, 9 normalnych),
- na trasie do 7 km – 96 biletów (90 ulgowych, 6 normalnych),
- na trasie do 9 km – 45 biletów (41 ulgowych, 4 normalne),
- na trasie powyżej 9 km – 25 biletów ulgowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryterium ceny i kryterium podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dowozu i odwozu dzieci 3 i 4 - letnich z terenu Gminy Pacanów z miejscowości Kwasów, Sroczków, Zborówek Nowy, Biskupice, Zborówek, Karsy Małe, Książnice, Pacanów, Słupia, - Podwale - Chrzanów, Grabowica, Komorów, Kółko Żabieckie, Żabiec, do Samorządowego Przedszkola w Pacanowie.
b) Przewidywana liczba osób objętych dowozem w roku szkolnym 2021/2022 wynosi 28 + 1 opiekun (odpowiednio po 13 i 15 osób + opiekun) w każdym pojeździe przeznaczonym na dowóz, po dwa kursy dziennie (dowóz i odwóz). Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi ok. 120.
c) Wskazana liczba dzieci może wzrosnąć lub zmniejszyć się z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
d) Dowóz i odwóz dzieci realizowany będzie codziennie, w dni nauki szkolnej, pojazdami przystosowanymi do przewozu dzieci, zgodnie z rozkładem jazdy który zostanie dostosowany do bieżących potrzeb Zamawiającego.
e) W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów Wykonawca użyje do przewozu środki transportu które będą w szczególności:
▪ Sprawne technicznie tj. będą spełniały normy powszechnie obowiązujące w tym w szczególności wymagania określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 450 z późn. zm) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U z 2019 r. poz. 2140). Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu, wyciekanie oleju lub paliwa.
▪ objęte ubezpieczeniem OC i NNW
▪ właściwie oznakowane,
▪ będą przystosowane do przewozu dzieci tj. będą posiadały sprawne pasy bezpieczeństwa umożliwiające przypięcie dziecka w foteliku/podstawce i urządzenia zabezpieczające Smart Kid
f) Świadczenie dowozu dzieci odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy opracowanym wspólnie z Zamawiającym na początku roku szkolnego 2021/2022 i dostosowanym do planu zajęć dzieci korzystających z dowozu. Późniejsze zmiany w rozkładzie jazdy wymagają akceptacji Zamawiającego.
g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian zakresu zamówienia wynikających z przyczyn organizacyjnych, w związku z czym Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, z możliwością modyfikacji trasy przejazdu.
h) Zamawiający zastrzega, iż każde dziecko oraz opiekun powinni mieć miejsce siedzące.
i) Opiekę nad dziećmi w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający.
j) Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny, sprawny i bezawaryjny dowóz dzieci, w tym odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Pojazdy, którymi Wykonawca wykonuje usługi przewozowe, muszą być czyste wewnątrz i z zewnątrz, a ich wystrój zewnętrzny i wewnętrzny ma być estetyczny. Za pojazd czysty uważa się pojazd, którym w momencie rozpoczęcia pracy przewozowej:
▪ wewnątrz pojazdu na siedzeniach i podłogach nie ma widocznych zanieczyszczeń np. błota, kurzu, siedzenia powinny być nieuszkodzone,
▪ zewnętrzna część pojazdu nie jest pokryta rdzą, kurzem lub błotem, bez śladów odchodzącego lakieru bądź resztek reklam/napisów.
k) Zamawiający zastrzega, że zgodnie z art. 52 pkt. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami pojazdy muszą mieć zapewnione rozwiązania techniczne służące zapewnieniu ich dostępności dla osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej zdolności ruchowej.
l) W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym w terminie nie dłuższym niż 90 min.
m) W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane a temperatura w nich panująca musi wynosić co najmniej 10 stopni Celsjusza.
n) Przewoźnik ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
o) Szczegółowe informacje w zakresie wykazu tras, orientacyjnej ilości dzieci określa SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryterium ceny i kryterium podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pacanów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Broninie w roku szkolnym 2021/2022 wraz z zapewnieniem opieki”.

a) Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dowozu uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki z terenu Gminy Pacanów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Broninie w roku szkolnym 2021/2022.
b) Przewidywana liczba osób objętych dowozem w roku szkolnym 2021/2022 wynosi 9 przy czym dowóz 5 uczniów odbywać się ma codziennie a 4 w ciągu tygodnia przebywać będzie w internacie.
c) Wskazana liczba dzieci może wzrosnąć lub zmniejszyć się z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
d) Dowóz realizowany będzie codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych w roku szkolnym 2021/2022 pojazdem przystosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych.
e) W celu zapewnienia bezpieczeństwa Wykonawca użyje do przewozu środek transportu który będzie w szczególności:
▪ sprawny technicznie tj. będzie spełniał normy powszechnie obowiązujące w tym w szczególności wymagania określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 450 z późn. zm) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U z 2019 r. poz. 2140). Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu, wyciekanie oleju lub paliwa.
▪ objęty ubezpieczeniem OC i NNW,
▪ właściwie oznakowany.
f) Świadczenie dowozu odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy opracowanym wspólnie z Zamawiającym na początku roku szkolnego 2021/2022 i dostosowanym do planu zajęć uczniów korzystających z dowozu. Późniejsze zmiany w rozkładzie jazdy wymagają akceptacji Zamawiającego.
g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian zakresu zamówienia wynikających z przyczyn organizacyjnych.
h) Wykonawca musi dysponować pojazdem do przewozu osób niepełnosprawnych. Pojazd musi być wyposażony w specjalne fotela/siedzenia z odpowiednimi zabezpieczeniami – podłokietnikami, które zapewnią utrzymanie równowagi.
i) Kierowca oraz opiekun zobowiązani są do wniesienia oraz do wyniesienia uczniów z pojazdu w razie takiej potrzeby.
j) Wykonawca w trakcie przewozu uczniów zobowiązany jest zapewnić pełnoletniego opiekuna, który będzie postępował według następujących zasad:
• opiekun będzie odbierał uczniów od rodziców/opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po odwiezieniu do ośrodka będzie przekazywał uczniów pod opiekę nauczyciela,
• po zakończeniu zajęć opiekun będzie odbierał uczniów od nauczyciela w ośrodku i po odwiezieniu pod dom przekazywał pod opiekę rodziców/prawnych opiekunów lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazania uczniów w drodze powrotnej z ośrodka do domu osobom nieupoważnionym lub pozostawienia ich bez opieki,
• opiekun ma za zadanie zachować szczególną dbałość o dobro uczniów w czasie jazdy oraz przy ich ewentualnym wnoszeniu i wynoszeniu, a podczas przewozu należy zapewnić uczniom w szczególności bezpieczny dla ich zdrowia przejazd.
k) Kierowca pojazdu nie może być równocześnie opiekunem.
l) Zamówienie obejmuje dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Broninie wraz z przewozem powrotnym uczniów do miejsca zamieszkania.
m) Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny, sprawny i bezawaryjny dowóz, w tym odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Pojazdy, którymi Wykonawca wykonuje usługi przewozowe, muszą być czyste wewnątrz i z zewnątrz, a ich wystrój zewnętrzny i wewnętrzny ma być estetyczny. Za pojazd czysty uważa się pojazd, którym w momencie rozpoczęcia pracy przewozowej:
▪ wewnątrz pojazdu na siedzeniach i podłogach nie ma widocznych zanieczyszczeń np. błota, kurzu, siedzenia powinny być nieuszkodzone,
▪ zewnętrzna część pojazdu nie jest pokryta rdzą, kurzem lub błotem, bez śladów odchodzącego lakieru bądź resztek reklam/napisów.
▪ Uczniowie mają być dowiezieni do ośrodka nie wcześniej niż 20 min przed rozpoczęciem zajęć i nie później niż 10 min przed rozpoczęciem zajęć.
n) W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym tożsame jak dla pojazdów podstawowych.
o) W okresie zimowym pojazd dowożący uczniów musi być ogrzewany, a temperatura w nich panująca musi wynosić co najmniej 10 stopni Celsjusza.
p) Przewoźnik ubezpiecza pojazd i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
q) Ilość przejechanych kilometrów, za które Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie będzie liczona od miejsca zabrania pierwszego dziecka i wysadzenia ostatniego.
r) Szczegółowe informacje w zakresie wykazu trasy, orientacyjnej odległości i liczby dni w roku szkolnym 2021/2022 określa SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryterium ceny i kryterium - czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że;
- posiada właściwe, co do działalności i zakresu terytorialnego, uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o Transporcie drogowym (t.j. Dz. U z 2019 roku poz. 2140, z późn. zm.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że;
- dysponuje następującym wyposażeniem w celu wykonania zamówienia publicznego:
W ZAKRESIE ZADANIA 1 - min 5 autobusami, w tym dwoma o liczbie miejsc siedzących co najmniej 50, dwoma o liczbie miejsc siedzących co najmniej 45 i jednym o liczbie miejsc siedzących co najmniej 40 siedzących zgodnie z § 22 ust.1 pkt. 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2019 roku, poz. 2560 ze zm.)
W ZAKRESIE ZADANIA 2 - min 1 pojazdem o liczbie miejsc siedzących co najmniej 16 siedzących zgodnie z § 22 ust.1 pkt.5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2019 roku, poz. 2560 ze zm.),
W ZAKRESIE ZADANIA 3 - min 1 pojazdem o liczbie miejsc siedzących co najmniej 10 miejsc zgodnie z § 22 ust.1 pkt.5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2019 roku, poz. 2560 ze zm.)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) dokument potwierdzający posiadane uprawnienia do wykonywania transportu drogowego osób;
2) Wykaz wyposażenia zakładu dostępnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 7 do SWZ ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
1) W ZAKRESIE ZADANIA 1 w kwocie 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych);
2) W ZAKRESIE ZADANIA 2 w kwocie 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych);
3) W ZAKRESIE ZADANIA 3 w kwocie 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto – 58 8517 0007 0040 0400 0172 0020 (z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy oraz jakiej jego części).
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz znak przedmiotowego postępowania – OSO.271.1.2021;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Pacanów, ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami SWZ oraz wzorca umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-02 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_pacanow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-02 12:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego wykonania określa SWZ oraz
załączniki stanowiące jej integralną część
2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport wapna nawozowego z kopalni - Kielce - Węgrów
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania21-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę transport wapna nawozowego z kopalni. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI