Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Chorzele na podstawie zakupu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Chorzele na podstawie zakupu biletów miesięcznych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChorzele
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-02
  • ZamawiającyGMINA CHORZELE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00272956
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Chorzele na podstawie zakupu biletów miesięcznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHORZELE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Komosińskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Chorzele

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-330

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 7516540

1.5.8.) Numer faksu: 29 7516530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@chorzele.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzele.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Chorzele na podstawie zakupu biletów miesięcznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c47950b-0998-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005283/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie gminy Chorzele na podstawie zakupu biletów miesięcznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://chorzele.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://chorzele.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem
https://chorzele.ezamawiajacy.pl.
4. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego. Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej na platformie opisane zostały w Instrukcji dla
wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego oraz w załączniku nr 9 do SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1.1.Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
-dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
-dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
1.2.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a.Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b.Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c.Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d.Włączona obsługa JavaScript;
e.Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
1.3.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
1.4.Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a)Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
1.5.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. Składając ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej wykonawca opatruje ją
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy w załączniku nr 9 do SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Informuję, że:
1.Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie jest Burmistrz Miasta i Gminy Chorzele. Siedziba Administratora znajduje się na ul. Stanisława Komosińskiego 1, w Chorzelach (kod pocztowy: 06-330), tel.: +48 (29) 751-65-40, adres e-mail: sekretariat@chorzele.pl.2.Powołano Inspektora Ochrony Danych, który chętnie pomoże Państwu we wszystkich
kwestiach związanych z ochroną danych osobowych. Kontakt z Inspektorem możliwy jest poprzez: kontakt osobisty w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach, adres e-mail: m.piorkowska@chorzele.pl. lub nr tel. +48(29)751-65-62. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (szczegółowy zakres, tryb postępowania , nazwa i nr zadania znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Prawo zamówień publicznych.
5.Okres przetwarzania Państwa danych osobowych związany jest ze wskazanymi powyżej celami ich przetwarzania. Wobec powyższego dane osobowe będą przetwarzane przez czas, w którym przepisy prawa nakazują Administratorowi przechowywanie danych lub przez okres przedawnienia
ewentualnych roszczeń, do dochodzenia których konieczne jest dysponowanie danymi.
6.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania (skorzystanie z prawa do sprostowania danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą
Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), ograniczenia przetwarzania(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania , w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względu interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego).
7.Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/na narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016r.
8.Nie przysługuje Pani/Panu:1)W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,2)Prawo do przenoszenia danych osobowych , o którym mowa w art. 20 RODO,3)Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych , gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C
RODO.
9.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
10.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/6/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I
1. Dowóz i odwóz uczniów do Przedszkola Samorządowego w Chorzelach, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Papieża Jana Pawła II w Chorzelach (prognozowana miesięczna liczba zakupionych biletów):
a) 13 sztuk dla dzieci dojeżdżających do Przedszkola Samorządowego w Chorzelach,
b) 102 sztuki dla uczniów dojeżdżających do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Papieża Jana Pawła II w Chorzelach.
1.1. Prognozowany dowóz do wyżej wymienionych szkół i przedszkola obejmuje następujące kursy:
1.1.1. Chorzele – Rembielin – Chorzele – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) i 2 kursy po południu (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 10km , przewidywana liczba uczniów/dzieci – 10 osób,
1.1.2. Chorzele – Brzeski Kołaki – Przysowy – Grąd Rycicki – Zagaty – Chorzele – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) i 2 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 20 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 18 osób,
1.1.3. Chorzele – Budki – Raszujka – Pruskołęka – Chorzele – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) i 2 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 20 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 27 osoby,
1.1.4. Chorzele – Opaleniec – Chorzele – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) i 2 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 8 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 20 osób,
1.1.5. Chorzele – Bogdany Wielkie – Bogdany Małe – Bagienice – Chorzele – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) i 2 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 16 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 14 osób,
1.1.6. Chorzele – Stacja PKP Chorzele – Chorzele – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) oraz 2 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 11 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 4 osoby,
1.1.7. Chorzele – Niskie Wielkie – Niskie Wielkie Kolonia – Chorzele – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) oraz 2 kursy po południu (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 14 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 9 osób,
1.2. Liczba biletów na poszczególnych trasach przejazdu:
1.2.1. Zagaty – Chorzele – 2 bilety,
1.2.2. Grąd Rycicki – Chorzele – 4 bilety,
1.2.3. Przysowy – Chorzele – 4 biletów,
1.2.4. Brzeski Kołaki – Chorzele – 8 biletów,
1.2.5. Raszujka – Chorzele – 1 bilety,
1.2.6. Pruskołęka – Chorzele – 1 bilety,
1.2.7. Budki – Chorzele – 25 biletów,
1.2.8. Opaleniec – Chorzele – 20 bilety,
1.2.9. Chorzele Stacja PKP – Chorzele – 4 biletów,
1.2.10. Bogdany Wielkie – Chorzele – 4 bilety,
1.2.11. Bogdany Małe – Chorzele – 4 bilety,
1.2.12. Bagienice – Chorzele - 6 biletów,
1.2.13. Niskie Wielkie– Chorzele – 9 biletów,
1.2.14. Rembielin – Chorzele – 10 biletów,
2. Dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Krzynowłodze Wielkiej – prognozowana liczba zakupionych biletów – 78.
2.1. Prognozowany dowóz do wyżej wymienionej szkoły obejmuje następujące kursy:
2.1.1. Krzynowłoga Wielka – Rycice – Aleksandrowo – Lipowiec – Rembielin – Krzynowłoga Wielka – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) oraz 2 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok.17 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 25 osób,
2.1.2. Krzynowłoga Wielka – Kwiatkowo – Krzynowłoga Wielka – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) oraz 2 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 8km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 3 osoby,
2.1.3. Krzynowłoga Wielka – Czaplice Bąki – Gadomiec Miłocięta- Gadomiec Chrzczany – Dąbrowa – Krzynowłoga Wielka – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) oraz 2 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 23 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 40 osoby.
2.1.4. Krzynowłoga Wielka - Chorzele – Krzynowłoga Wielka - 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) oraz 1 kurs popołudniu (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 8 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci –10 osób – z zastrzeżeniem, iż w przypadku braku zapotrzebowania na funkcjonowanie kursu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z przedmiotowego kursu.
2.2. Liczba biletów na poszczególnych trasach przejazdu:
2.2.1. Kwiatkowo – Krzynowłoga Wielka – 3 bilety,
2.2.2. Lipowiec – Krzynowłoga Wielka –3 bilety,
2.2.3. Rembielin – Krzynowłoga Wielka – 2 bilet,
2.2.4. Czaplice Bąki – Krzynowłoga Wielka – 7 biletów,
2.2.5. Aleksandrowo – Krzynowłoga Wielka – 4 bilety,
2.2.6. Gadomiec Miłocięta – Krzynowłoga Wielka – 23 biletów,
2.2.7. Gadomiec Chrzczany – Krzynowłoga Wielka – 3 bilety,
2.2.8. Dąbrowa – Krzynowłoga Wielka – 7 biletów,
2.2.9. Rycice – Krzynowłoga Wielka – 16 biletów.
2.2.10. Krzynowłoga Wielka -Chorzele- 10 biletów.
3. Dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Ojca Honoriusza Kowalczyka w Duczyminie – prognozowana liczba zakupionych biletów – 34.
3.1. Prognozowany dowóz do wyżej wymienionej szkoły obejmuje następujące kursy:
3.1.1. Duczymin – Wasiły Zygny – Nowa Wieś – Annowo – Dąbrówka Ostrowska – Niskie Wielkie – Duczymin – 3 kursy dziennie (1 kurs rano i dwa kursy po południu) o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 18 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 34 osób.
3.2. Liczba biletów na poszczególnych trasach przejazdu:
3.2.1. Wasiły Zygny – Duczymin – 8 biletów,
3.2.2. Nowa Wieś – Duczymin – 12 biletów,
3.2.3. Annowo – Duczymin – 3 bilety,
3.2.4. Dąbrówka Ostrowska – Duczymin – 6 biletów,
3.2.5. Rapaty Żachy- Duczymin- 2 bilety,
3.2.6. Niskie Wielkie – Duczymin – 3 bilety.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą
liczbę punktów otrzymaną w wyniku zsumowania punktów uzyskanych w kryterium „cena” w kryterium „wiek pojazdów do przewozu osób” oraz w kryterium "Czas podstawienia autobusu rezerwowego"

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu rezerwowego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pojazdów do przewozu osób

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II
1. Dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego w Zarębach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Krukowie i Publicznej Szkoły Podstawowej w Pościeniu Wsi – prognozowana liczba zakupionych biletów – 204 (125 do PSP w Zarębach, 55 do PSP w Krukowie i 24 do PSP w Pościeniu Wsi).
1.1. Prognozowany dowóz do wyżej wymienionych szkół obejmuje następujące kursy:
1.1.1. Poścień Wieś – Poścień Zamion – Raszujka – Pruskołęka – Poścień Wieś – 3 kursy dziennie (1 kurs rano i 2 kursy po południu) o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 29 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 24 osób.
1.1.2. Zaręby – Sosnówek – Łaz – Zaręby Borek – Zaręby Podrzecze – Mącice – Zaręby - 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) oraz cztery dni w tygodniu – 3 kursy i jeden dzień w tygodniu – 4 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 32 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 99 osób,
1.1.3. Zaręby – Ścięciel – Zaręby – 3 kursy dziennie (1 kurs rano i dwa kursy po południu) o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 18 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 5 osób.
1.1.4. Zaręby – Krukowo– Rawki – Nowa Wieś Zarębska – Rzodkiewnica – Zaręby – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) oraz cztery dni w tygodniu – 2 kursy i jeden dzień w tygodniu – 3 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 34 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 21 osób,
1.1.5. Krukowo – Wierzchowizna – Nowa Wieś Zarębska – Binduga – Krukowo – 3 kursy dziennie (1 kurs rano i dwa kursy po południu) o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 17 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 36 osób.
1.1.6. Krukowo – Rzodkiewnica – Krukowo – 3 kursy dziennie (1 kurs rano i dwa kursy po południu) o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 7 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 19 osób.
1.2. Liczba biletów na poszczególnych trasach przejazdu:
1.2.1. Krukowo – Zaręby – 5 biletów,
1.2.2. Rzodkiewnica – Zaręby – 7 biletów,
1.2.3. Sosnówek – Zaręby – 2 bilet,
1.2.4. Łaz – Zaręby – 36 biletów,
1.2.5. Mącice – Zaręby – 24 biletów,
1.2.6. Ścięciel – Zaręby – 5 biletów,
1.2.7. Nowa Wieś Zarębska – Zaręby – 2 bilety,
1.2.8. Rawki – Zaręby – 7 biletów,
1.2.9. Zaręby Podrzecze – Zaręby – 18 biletów,
1.2.10. Zaręby Borek – Zaręby – 19 biletów,
1.2.11. Binduga – Krukowo – 19 biletów,
1.2.12. Rzodkiewnica – Krukowo – 19 biletów,
1.2.13. Nowa Wieś Zarębska – Krukowo – 2 biletów,
1.2.14. Wierzchowizna – Krukowo – 2 bilety,
1.2.15. Krukowo – Krukowo – 13 biletów,
1.2.16. Raszujka – Poścień Wieś – 8 biletów,
1.2.17. Pruskołęka – Poścień Wieś – 15 biletów,
1.2.18. Poścień Zamion – Poścień Wieś – 1 bilety.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą
liczbę punktów otrzymaną w wyniku zsumowania punktów uzyskanych w kryterium „cena” w kryterium „wiek pojazdów do przewozu osób” oraz w kryterium "Czas podstawienia autobusu rezerwowego"

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu rezerwowego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pojazdów do przewozu osób

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maja siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w ww. zakresie jeżeli posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 919 z późn. zm.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie na żadną z części zamówienia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w ww. zakresie, jeżeli:
1) Część I:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli dysponuje:
-minimum 5 autobusami min. 40 miejsc, 2 busami po min. 20 miejsc siedzących. Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do SIWZ.
2) Część II:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli dysponuje:
-minimum 4 autobusami (2 autobusy min. 50 miejsc, 2 autobusy min 40 miejsc), 3 busami po min. 20 miejsc siedzących. Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do SIWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych w formie oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale II podr. 8 niniejszej SWZ - na załączniku 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 919 z późn. zm.);
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – na załączniku 7 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium:
– na Część I zamówienia wadium w kwocie 4.700,00 zł.
– na Część II zamówienia wadium w kwocie 4.500,00 zł.
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 31.08.2022 r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Spółdzielczym w Przasnyszu, numer rachunku 87 8924 0007 0025 0216 2003 0002 tytuł przelewu: Wadium „Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Chorzele na podstawie zakupu biletów miesięcznych – cz. I zamówienia lub cz. II zamówienia lub cz. I i cz. II zamówienia”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Chorzele, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9) W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji:
– składając Ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

-Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
-Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
-Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie: ilości kursów, rodzaju pojazdu w poszczególnych zadaniach, jak również zmianę długości trasy jednego kursu, jeżeli wystąpią okoliczności uzasadniające potrzebę takich zmian umowy. Do okoliczności tych strony zaliczają w szczególności: zmianę godzin lekcyjnych, wypadki losowe uczniów powodujące wydłużenie lub skrócenie trasy kursu, zmniejszenie lub zwiększenie liczby uczniów dowożonych w ramach poszczególnych tras. Dokładna ilość kursów na poszczególnych trasach zostanie ustalona z Wykonawcą, po zapoznaniu się z planami zajęć w poszczególnych szkołach i przedszkolu. Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca w ramach potrzeb ustalonych z Zamawiającym zapewni kursowanie pojazdów w dni wolne od zajęć szkolnych (soboty, niedziele, święta, ferie, wakacje itp.).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-02 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej: https://chorzele.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-02 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-31

NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę samochód z kierowcą na dowóz na uroczystości pogrzebowe w Warszawie- Radom
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę samochód z kierowcą na dowóz na uroczystości pogrzebowe w Warszawie (z Radomia). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI