Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Chorzele na podstawie zakupu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Chorzele na podstawie zakupu biletów miesięcznych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChorzele
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-12-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Chorzele
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-23
  • Numer ogłoszenia652640-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 652640-N-2018 z dnia 2018-11-23 r.

Gmina Chorzele: Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Chorzele na podstawie zakupu biletów miesięcznych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chorzele, krajowy numer identyfikacyjny 55066788200000, ul. ul. Stanisława Komosińskiego  1 , 06-330   Chorzele, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 29 751 65 40, e-mail sekretariat@chorzele.pl, faks 29 751 65 30.
Adres strony internetowej (URL): www.chorzele.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.chorzele.pl/Przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ.
Adres:
Gmina Chorzele, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, pokój nr 2 (sekretariat – I piętro)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Chorzele na podstawie zakupu biletów miesięcznych.
Numer referencyjny: PN/22/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia stanowi usługa obejmująca przewóz uczniów (przywóz i odwóz) z i do miejsca ich zamieszkania oraz z i do szkół i przedszkola na terenie Gminy Chorzele wraz ze sprawowaniem opieki na dziećmi w czasie ich przewozu, jak również w trakcie ich wsiadania i wysiadania z pojazdu, w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 46, poz. 432 ze zm.). Przewóz realizowany będzie na podstawie zakupu biletów miesięcznych. Szacowana ilość biletów miesięcznych wynosi 509 sztuk. Przewóz odbywał się będzie w godzinach umożliwiających przybycie uczniów do szkoły i przedszkola nie później niż 10 minut przed ustaloną godziną rozpoczęcia zajęć szkolnych i przedszkolnych i opuszczenie szkoły i przedszkola o ustalonej przez Zamawiającego godzinie. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi w oparciu o rozkład jazdy dla określonej trasy. Z przewozów będą korzystać dzieci przedszkolne, uczniowie szkoły podstawowej oraz gimnazjum na podstawie zakupionych przez Zamawiającego biletów miesięcznych. Kontrolę uprawnień przejazdu osób korzystających z przewozów umownych wykonuje opiekun. Opiekę podczas przewozu zapewnia Wykonawca. Wykonawca do dowozu uczniów do szkół ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich i odpowiednio oznakowane. Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do liczby dowożonych osób. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów. 1.Dowóz i odwóz uczniów do Przedszkola Samorządowego w Chorzelach, Oddziału Zamiejscowego Przedszkola Samorządowego w Chorzelach zlokalizowanego w Łazie, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Chorzelach, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Papieża Jana Pawła II w Chorzelach (prognozowana miesięczna liczba zakupionych biletów): a)12 sztuk dla dzieci dojeżdżających do Przedszkola Samorządowego w Chorzelach, b)15 sztuk dla dzieci dojeżdżających do Oddziału Zamiejscowego Przedszkola Samorządowego w Chorzelach zlokalizowanego w Łazie, c)72 sztuki dla uczniów dojeżdżających do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Chorzelach, d)86 sztuk dla uczniów dojeżdżających do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Papieża Jana Pawła II w Chorzelach, 1.1.Prognozowany dowóz do wyżej wymienionych szkół i przedszkola obejmuje następujące kursy: 1.1.1.Chorzele – Przątalina – Rembielin – Chorzele – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) oraz 4 dni w tygodniu - 2 kursy i jeden dzień w tygodniu – 3 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 10km , przewidywana liczba uczniów/dzieci – 23 osoby, 1.1.2.Chorzele – Brzeski Kołaki – Przysowy – Grąd Rycicki – Zagaty – Chorzele – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) oraz trzy dni w tygodniu - 3 kursy i dwa dni w tygodniu – 4 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 20 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 46 osób, 1.1.3.Chorzele – Budki – Raszujka – Pruskołęka – Chorzele – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) oraz trzy dni w tygodniu - 3 kursy i dwa dni w tygodniu – 4 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 20 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 44 osoby, 1.1.4.Chorzele – Opaleniec – Chorzele Kordon – Chorzele – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) oraz trzy dni w tygodniu - 3 kursy i dwa dni w tygodniu – 4 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 9 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci –29 osób, 1.1.5.Chorzele – Bogdany Wielkie – Bagienice – Chorzele – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) oraz trzy dni w tygodniu - 2 kursy i dwa dni w tygodniu – 3 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 11 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 19 osób, 1.1.6.Chorzele – Stacja PKP Chorzele – Chorzele – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) oraz trzy dni w tygodniu - 2 kursy i dwa dni w tygodniu – 3 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 11 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 7 osób, 1.1.7.Chorzele – Niskie Wielkie – Niskie Wielkie Kolonia – Chorzele – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) oraz 2 kursy po południu (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok.. 14 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 7 osób, 1.1.8.Chorzele (Przedszkole Samorządowe w Chorzelach) – Łaz (oddział zamiejscowy Przedszkola Samorządowego w Chorzelach) – 2 kursy dziennie (1 kurs rano i 1 kurs po południu) o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 19km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 10 osób, 1.2. Liczba biletów na poszczególnych trasach przejazdu: 1.2.1.Zagaty – Chorzele – 2 bilety, 1.2.2.Grąd Rycicki – Chorzele – 5 biletów, 1.2.3.Przysowy – Chorzele – 19 biletów, 1.2.4.Brzeski Kołaki – Chorzele – 20 biletów, 1.2.5.Raszujka – Chorzele – 8 biletów, 1.2.6.Pruskołęka – Chorzele – 8 biletów, 1.2.7.Budki – Chorzele – 31 biletów, 1.2.8.Opaleniec – Chorzele – 28 biletów, 1.2.9.Chorzele Krodon – Chorzele – 1 bilet, 1.2.10.Chorzele Stacja PKP – Chorzele – 7 biletów, 1.2.11.Bogdany Wielkie – Chorzele – 7 biletów, 1.2.12.Bagienice – Chorzele - 11 biletów, 1.2.13.Bagienice Kolonia – Chorzele – 1 bilet, 1.2.14.Niskie Wielkie/Bobry – Chorzele – 7 biletów, 1.2.15.Przątalina – Chorzele – 2 bilety, 1.2.16.Rembielin – Chorzele – 21 biletów, 1.2.17.Chorzele Przedszkole Samorządowe – Łaz Przedszkole – 10 biletów, 1.2.18.Opaleniec – Łaz Przedszkole – 1 bilet, 1.2.19.Grąd Rycicki – Łaz Przedszkole – 2 bilety, 1.2.20.Niskie Wielkie – Łaz Przedszkole – 1 bilet, 1.2.21.Rembielin – Łaz Przedszkole – 1 bilet. 2.Dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Krzynowłodze Wielkiej – prognozowana liczba zakupionych biletów – 89. 2.1.Prognozowany dowóz do wyżej wymienionej szkoły obejmuje następujące kursy: 2.1.1.Krzynowłoga Wielka – Czaplice Wielkie – Czaplice Furmany – Czaplice Furmany – Czaplice Piłaty – Rycice – Aleksandrowo – Lipowiec – Krzynowłoga Wielka – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) oraz trzy dni w tygodniu - 2 kursy i dwa dni w tygodniu – 3 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok.17 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 36 osób, 2.1.2.Krzynowłoga Wielka – Kwiatkowo – Krzynowłoga Wielka – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) oraz trzy dni w tygodniu - 2 kursy i dwa dni w tygodniu – 3 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 8km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 5 osób, 2.1.3.Krzynowłoga Wielka – Romany Karcze – Czaplice Bąki – Gadomiec Trojany – Gadomiec Jędryki – Gadomiec Jebieńki – Gadomiec Miłocięta- Gadomiec Chrzczany – Gadomiec Peronie – Łazy - Dąbrowa – Krzynowłoga Wielka – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) oraz trzy dni w tygodniu – 2 kursy i dwa dni w tygodniu – 3 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 33 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 48 osób. 2.2. Liczba biletów na poszczególnych trasach przejazdu: 2.2.1.Kwiatkowo – Krzynowłoga Wielka – 5 biletów, 2.2.2.Lipowiec – Krzynowłoga Wielka – 8 biletów, 2.2.3.Rycice – Krzynowłoga Wielka – 23 bilety, 2.2.4.Czaplice Bąki – Krzynowłoga Wielka – 11 biletów, 2.2.5.Aleksandrowo – Krzynowłoga Wielka – 5 biletów, 2.2.6.Łazy – Krzynowłoga Wielka – 1 bilet, 2.2.7.Gadomiec Miłocięta – Krzynowłoga Wielka – 15 biletów, 2.2.8.Gadomiec Trojany – Krzynowłoga Wielka – 2 bilety, 2.2.9.Gadomiec Jędryki – Krzynowłoga Wielka – 4 bilety, 2.2.10.Romany Karcze – Krzynowłoga Wielka – 1 bilet, 2.2.11.Gadomiec Chrzczany – Krzynowłoga Wielka – 6 biletów, 2.2.12.Dąbrowa – Krzynowłoga Wielka – 8 biletów. 3.Dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Ojca Honoriusza Kowalczyka w Duczyminie – prognozowana liczba zakupionych biletów – 20. 3.1.Prognozowany dowóz do wyżej wymienionej szkoły obejmuje następujące kursy: 3.1.1.Duczymin – Dzierzęga Nadbory – Liwki – Rapaty Żachy – Rapaty Sulimy – Dąbrówka Ostrowska – Niskie Wielkie – Duczymin – 3 kursy dziennie (1 kurs rano i dwa kursy po południu) o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 18 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 20 osób. 3.2.Liczba biletów na poszczególnych trasach przejazdu: 3.2.1.Liwki – Duczymin – 6 biletów, 3.2.2.Rapaty Sulimy – Duczymin – 2 bilety, 3.2.3.Dąbrówka Ostrowska – Duczymin – 8 biletów, 3.2.4.Niskie Wielkie – Duczymin – 2 bilety, 3.2.5.Rapaty Żachy – Duczymin – 2 bilety, 4.Dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego w Zarębach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Krukowie i Publicznej Szkoły Podstawowej w Pościeniu Wsi – prognozowana liczba zakupionych biletów – 215 (127 do PSP w Zarębach, 56 do PSP w Krukowie i 32 do PSP w Pościeniu Wsi). 4.1.Prognozowany dowóz do wyżej wymienionych szkół obejmuje następujące kursy: 4.1.1.Zaręby – Poścień Zamion – Raszujka – Pruskołęka – Poścień Wieś – Poścień Wieś szkoła – Zaręby – 3 kursy dziennie (1 kurs rano i dwa kursy po południu) o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 29 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 37 osób. 4.1.2.Zaręby – Łaz – Zaręby Borek – Zaręby Podrzecze – Mącice – Zaręby - 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) oraz cztery dni w tygodniu – 3 kursy i jeden dzień w tygodniu – 4 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 28 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 80 osób, 4.1.3.Zaręby -Ścięciel-Zaręby – 3 kursy dziennie (1 kurs rano i dwa kursy po południu) o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 18 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 3 osoby. 4.1.4.Zaręby – Krukowo – Wierzchowizna – Rawki – Skuze – Nowa Wieś Zarębska – Binduga – Rzodkiewnica – Zaręby – 1 kurs rano (dowóz uczniów do szkoły) oraz cztery dni w tygodniu – 2 kursy i jeden dzień w tygodniu – 3 kursy (odwóz uczniów ze szkoły), na trasie o długości jednego kursu wynoszącej ok. 33 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 39 osób, 4.1.5.Krukowo – Wierzchowizna – Nowa Wieś Zarębska – Binduga – Krukowo – 3 kursy dziennie (1 kurs rano i dwa kursy po południu) o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 17 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 34 osoby. 4.1.6.Krukowo – Rzodkiewnica – Krukowo – 3 kursy dziennie (1 kurs rano i dwa kursy po południu) o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 7 km, przewidywana liczba uczniów/dzieci – 22 osoby. 4.2.Liczba biletów na poszczególnych trasach przejazdu: 4.2.1.Binduga – Zaręby - 2 bilety, 4.2.2.Krukowo – Zaręby – 13 biletów, 4.2.3.Rzodkiewnica – Zaręby – 12 biletów, 4.2.4.Wierzchowizna – Zaręby – 1 bilet, 4.2.5.Poścień Wieś – Zaręby – 4 bilety, 4.2.6.Poścień Zamion – Zaręby – 1 bilet, 4.2.7.Łaz – Zaręby – 32 bilety, 4.2.8.Mącice – Zaręby – 21 biletów, 4.2.9.Ścięciel – Zaręby – 3 bilety, 4.2.10.Nowa Wieś Zarębska – Zaręby – 4 bilety, 4.2.11.Rawki – Zaręby – 7 biletów, 4.2.12.Zaręby Podrzecze – Zaręby – 13 biletów, 4.2.13.Zaręby Borek – Zaręby – 14 biletów, 4.2.14.Binduga – Krukowo – 14 biletów, 4.2.15.Rzodkiewnica – Krukowi – 22 bilety, 4.2.16.Nowa Wieś Zarębska – Krukowo – 9 biletów, 4.2.17.Wierzchowizna – Krukowo – 2 bilety, 4.2.18.Krukowo – Krukowo – 9 biletów, 4.2.19.Raszujka – Poścień Wieś – 15 biletów, 4.2.20.Pruskołęka – Poścień Wieś – 13 biletów, 4.2.21.Poścień Zamion – Poścień Wieś – 4 bilety. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany: ilości kursów, rodzaju pojazdu w poszczególnych częściach zamówienia, jak również zmianę długości trasy jednego kursu, jeżeli wystąpią okoliczności uzasadniające potrzebę takich zmian umowy. Do okoliczności tych strony zaliczają w szczególności: zmianę godzin lekcyjnych, wypadki losowe uczniów powodujące wydłużenie lub skrócenie trasy kursu, zmniejszenie lub zwiększenie liczby uczniów dowożonych w ramach poszczególnych tras. Liczba kursów, ilość przewożonych uczniów, długość trasy a także rodzaj pojazdu są wielkościami szacunkowymi. Dokładna ilość kursów, rodzaj pojazdów, długość trasy zostanie z Wykonawcą, po zapoznaniu się z planami zajęć w poszczególnych szkołach i przedszkolu. 6.Zapewnienie opieki nad dowożonymi uczniami należy do zadań Wykonawcy. 7.Dowóz odbywał się będzie w godzinach umożliwiających: a)przybycie uczniów do szkoły i przedszkola nie później niż 10 minut przed ustaloną godziną rozpoczęcia zajęć szkolnych i przedszkolnych, b)opuszczenie szkoły i przedszkola o godzinie ustalonej przez Zamawiającego. 8.Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi w oparciu o rozkład jazdy dla określonej trasy. 9.Przewóz uczniów do i ze szkół i przedszkola odbywać się będzie w dni nauki szkolnej. 10.W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) należy podać cenę za całość zamówienia (509 szt. biletów miesięcznych). 11.W formularzu cenowym (załącznik nr 1a do SIWZ) należy również wyodrębnić stałą cenę (obowiązującą przez cały okres trwania umowy) za 1 bilet miesięczny. 12.Cena za usługę dowozu to: cena brutto biletu miesięcznego (dowóz i odwóz) dla jednego ucznia na wyznaczonej trasie, która zawiera wszystkie koszty Wykonawcy. 13.W przypadku awarii autobusu przewożącego dzieci, Wykonawca niezwłocznie zapewni autobus rezerwowy. UWAGA: Szacunkowa ilość biletów miesięcznych została ustalona na podstawie prognozowanej liczby uczniów ze szkół i przedszkola podlegających dowozowi w roku 2019 i ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert, w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu biletów miesięcznych w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie wykorzystania przewidzianej do zakupu podanej ilości biletów miesięcznych. Zamawiąjący dokona zapłaty za faktycznie zakupione bilety.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8
63512000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-01-01   lub zakończenia: 2019-06-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-01-01 2019-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 PLN. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie, t.j. dopuszczalne jest sumowanie kwot z polis wykonawców w celu uzyskania sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 300.000,00 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a)wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedna usługę polegającą na przewozie osób o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł. brutto (w ramach jednej umowy). b)Wykonawca musi dysponować: -minimum 7 autobusami ( 1 autobus po min. 50 miejsc, 1 autobus min. 60 miejsc, 5 autobusów min. 40 miejsc), 3 busami po min. 20 miejsc siedzących. Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki, o których mowa w lit. a), musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców samodzielnie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają̨ wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2)Uwaga: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp, będzie zobowiązany złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 1) powyżej, dotyczące tych podmiotów. 3)Jeżeli wykonawca ma siedzibę̨ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę̨ lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4)Dokumenty, o których mowa w pkt. 3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę̨ lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się̨ dokumentów, o których mowa w pkt. 3) zastępuje się̨ je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć́, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę̨ lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanawiania pkt 4) mają zastosowanie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b)Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; c)dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę̨ gwarancyjną określoną przez zamawiającego. d)koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w lit. c powyżej, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę̨ innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp..
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3, 3a do SIWZ 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów załączy do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Formularz ofertowy i formularz cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i 1a do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile pełnomocnik składa ofertę. 5. Dowód wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8.500,00 złotych, słownie: osiem tysięcy pięćset złotych. 3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wyboru wykonawcy: a)w pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240), 2)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Przasnyszu Nr 87 8924 0007 0025 0216 2003 0002 z adnotacją: "Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Chorzele na podstawie zakupu biletów miesięcznych". Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 3)Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5)Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 6)Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7)Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8)Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. Dokument wadialny musi identyfikować wykonawcę, oraz zawierać informację, iż stanowi zabezpieczenie wadium w przedmiotowym postępowaniu. 9)Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. Wadium nie może zawierać zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. 10)W przypadku niewniesienia wadium lub jego wniesienia w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 4.Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp (opisanego w pkt 14.5. a) SIWZ). 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy pzp (opisanego w pkt. 14.4.1 SIWZ) jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b)Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas podstawienia autobusu rezerwowego 20,00
wiek pojazdów do przewozu osób 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą określonej procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia zostanie odpowiednio dostosowana aneksem do umowy. 2.Zmiany umowy w zakresie: ilości kursów, rodzaju pojazdu w poszczególnych zadaniach, jak również zmianę długości trasy jednego kursu, jeżeli wystąpią okoliczności uzasadniające potrzebę takich zmian umowy. Do okoliczności tych strony zaliczają w szczególności: zmianę godzin lekcyjnych, wypadki losowe uczniów powodujące wydłużenie lub skrócenie trasy kursu, zmniejszenie lub zwiększenie liczby uczniów dowożonych w ramach poszczególnych tras. Dokładna ilość kursów na poszczególnych trasach zostanie ustalona z Wykonawcą, po zapoznaniu się z planami zajęć w poszczególnych szkołach i przedszkolu. 3.Zmiany ilości zakupu biletów miesięcznych w przypadku zmiany rzeczywistej liczby przewożonych uczniów w trakcie realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-04, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport przyczepy kempingowej - Szwecja - Polska
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport przyczepy kempingowej Przyczepa ubezpieczona, zarejestrowana. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI