Dowóz uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Busko – Zdrój w roku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Busko – Zdrój w roku szkolnym 2019/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBusko-Zdrój
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBurmistrz Miasta i Gminy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-12
  • Numer ogłoszenia572656-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 572656-N-2019 z dnia 2019-07-12 r.

Burmistrz Miasta i Gminy: Dowóz uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Busko – Zdrój w roku szkolnym 2019/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 52369500000000, ul. ul. Adama Mickiewicza  10 , 28-100  Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 705 200, e-mail urzad@umig.busko.pl, faks 413 705 290.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.umig.busko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.umig.busko.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.umig.busko.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Busko – Zdrój w roku szkolnym 2019/2020
Numer referencyjny: RSID.271.31.2019.ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Busko – Zdrój w roku szkolnym 2019/2020. 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1.2.1. Na dowóz uczniów w ciągu jednego dnia składają się dwukrotne przewozy, tzn. dowóz uczniów z miejscowości zamieszkania uczniów do jednostek oświatowych, do których uczęszczają oraz odwóz uczniów z jednostek oświatowych, po zajęciach lekcyjnych, do miejscowości zamieszkania. 1.2.2. Dowóz uczniów prowadzony jest we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne w jednostkach oświatowych. 1.2.3. Wykonawca ustala z dyrektorami jednostek oświatowych, do których dowozi uczniów, minutowe rozkłady jazdy autobusów szkolnych na poszczególnych trasach dowozu, a następnie zatwierdzone przez dyrektorów rozkłady przedkłada Gminie przed rozpoczęciem dowozu, tj. przed 26 sierpnia 2019 r. 1.2.4. Wykonawca zapewnia przewożonym uczniom opiekę i bezpieczeństwo. 1.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: Zadanie I: Dowóz uczniów w Okręgu I do Zespołu Placówek Oświatowych w Dobrowodzie. Trasy: Trasa nr 1/I dowóz: Budzyń - Gadawa - Baranów - Dobrowoda - Olganów - Bilczów - Dobrowoda Trasa nr 2a/I odwóz: Dobrowoda - Olganów - Bilczów - Budzyń - Gadawa - Baranów Trasa nr 2b/I odwóz: Dobrowoda - Olganów - Bilczów - Budzyń Równiny - Budzyń - Gadawa - Baranów Łączną dzienną długość dowozu w Okręgu I szacuje się na 48,5 km, roczną długość przejazdów w Okręgu I szacuje się na 9118 km. Do obsługi tras w Okręgu I potrzeba minimum 1 autobusu - minimum 39 miejsc. Łączna planowana ilość uczniów, którzy będą korzystać z dowozu w Okręgu I to 62 osoby. Zadanie II: Dowóz uczniów w Okręgu II do następujących jednostek oświatowych: Publiczna Szkoła Podstawowa w Siesławicach, Publiczna Szkoła Podstawowa w Zbludowicach. Trasy: Trasa nr 1/II dowóz: Kostki Małe - Kostki Duże -Oleszki - Biniątki - Wełecz Stary - Siesławice - Chotelek - Chorokowy - Siesławice - Zbludowice odwóz: Zbludowice - Siesławice - Chorokowy - Chotelek - Siesławice - Wełecz Stary - Biniątki - Oleszki - Kostki Duże - Kostki Małe Łączną dzienną długość dowozu w Okręgu II szacuje się na 36 km, roczną długość przejazdów w Okręgu II szacuje się na 6768 km. Do obsługi tras w Okręgu II potrzeba minimum 1 autobusu: 1 autobus - minimum 29 miejsc. Łączna planowana ilość uczniów, którzy będą korzystać z dowozu w Okręgu II to 43 osoby. Zadanie III: Dowóz uczniów w Okręgu III do Publicznej Szkoły Podstawowej w Zbludowicach. Trasy: Trasa nr 1/III dowóz: Hołudza - Kawczyce -Skotniki Duże - Radzanów - Zbludowice - Wolica - Zbludowice odwóz: Zbludowice - Wolica - Zbludowice - Radzanów - Skotniki Duże - Kawczyce - Hołudza Trasa nr 2/III dowóz: Szczaworyż - Błoniec - Nowa Wieś - Szczaworyż - Skotniki Małe - Zbludowice odwóz: Zbludowice - Skotniki Małe - Szczaworyż - Nowa Wieś - Błoniec - Szczaworyż Łączną dzienną długość dowozu w Okręgu III szacuje się na 71,5 km, roczną długość przejazdów w Okręgu III szacuje się na 13442 km. Do obsługi tras w Okręgu III potrzeba minimum 2 autobusy - minimum 48 miejsc. Łączna planowana ilość uczniów, którzy będą korzystać z dowozu w Okręgu III to 115 osób. Zadanie IV: Dowóz uczniów w Okręgu IV do następujących jednostek oświatowych: Publiczna Szkoła Podstawowa w Zbludowicach, Publiczne Szkoły Podstawowe Nr: 1 i 3 w Busku – Zdroju. Trasy: Trasa nr 1/IV dowóz: Żerniki Górne - Pęczelice - Szczaworyż - Żerniki Górne – Bronina - Busko-Zdrój - Zbludowice odwóz: Zbludowice - Busko-Zdrój – Bronina - Żerniki Górne - Szczaworyż - Pęczelice - Żerniki Górne Trasa nr 2/IV dowóz: Widuchowa - Bronina - Owczary - Busko-Zdrój - Łagiewniki - Zbrodzice - Łagiewniki - Busko-Zdrój odwóz: Busko-Zdrój - Łagiewniki - Zbrodzice - Łagiewniki - Busko-Zdrój - Owczary - Bronina - Widuchowa Łączną dzienną długość dowozu w Okręgu IV szacuje się na 80,5 km, roczną długość przejazdów w Okręgu IV szacuje się na 15134 km. Do obsługi tras w Okręgu IV potrzeba minimum 2 autobusów: 1 autobus - minimum 40 miejsc (trasa 1); 1 autobus – minimum 49 miejsc (trasa 2). Łączna planowana ilość uczniów, którzy będą korzystać z dowozu w Okręgu IV to 131 osób. Zadanie V: Dowóz uczniów w Okręgu V do następujących jednostek oświatowych: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Busku – Zdroju, Zespół Placówek Oświatowych w Szańcu. Trasy: Trasa nr 1/V dowóz: Las Winiarski – Galów - Szaniec Trasa nr 2/V dowóz: Mikułowice - Nowy Folwark – Kameduły – Szaniec – Mikułowice – Busko-Zdrój Trasa nr 3/V dowóz: Elżbiecin - Skorzów - Młyny - Szaniec Trasa nr 4/V dowóz: Młyny – Szaniec- Zwierzyniec - Szaniec - Mikułowice - Busko-Zdrój Trasa nr 5a/V odwóz: Szaniec - Zwierzyniec - Skorzów - Młyny Trasa nr 5b/V odwóz: Szaniec - Młyny - Skorzów - Elżbiecin Trasa nr 6a/V odwóz: Szaniec - Galów - Kameduły - Las Winiarski - Nowy Folwark - Mikułowice Trasa nr 6b/V odwóz: Szaniec - Zwierzyniec - Szaniec - Galów - Kameduły - Nowy Folwark - Mikułowice Trasa nr 7/V odwóz: Busko-Zdrój - Mikułowice odwóz: Busko-Zdrój - Mikułowice Łączną dzienną długość dowozu w Okręgu V szacuje się na 165 km, roczną długość przejazdów w Okręgu V szacuje się na 31020 km. Do obsługi tras w Okręgu V potrzeba minimum 4 autobusów: 1 autobus - minimum 55 miejsc (trasa 1, 6); 1 autobus - minimum 42 miejsca (trasa 2, 7); 1 autobus – minimum 29 miejsc (trasa 3,5); 1 autobus - minimum 23 miejsca (trasa 4). Łączna planowana ilość uczniów, którzy będą korzystać z dowozu w Okręgu V to 201 osób. Zadanie VI: Dowóz uczniów w Okręgu VI do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Busku – Zdroju. Trasy: Trasa nr 1/VI dowóz: Wełecz - Busko-Zdrój odwóz: Busko-Zdrój - Wełecz odwóz: Busko-Zdrój - Wełecz Łączną dzienną długość dowozu w Okręgu VI szacuje się na 25,5 km, roczną długość przejazdów w Okręgu VI szacuje się na 4794 km. Do obsługi tras w Okręgu VI potrzeba minimum 1 autobusu: 1 autobus – minimum 46 miejsc. Łączna planowana ilość uczniów, którzy będą korzystać z dowozu w Okręgu VI to 45 osób. Zadanie VII: Dowóz uczniów w Okręgu VII do Zespołu Placówek Oświatowych w Kołaczkowicach. Trasy: Trasa nr 1/VII dowóz: Palonki Górne - Balice - Palonki Dolne - Służów - Budy - Kotki - Podgaje - Kołaczkowice odwóz: Kołaczkowice - Kotki - Podgaje - Budy - Służów - Palonki Dolne - Balice - Palonki Górne Trasa nr 2/VII dowóz: Zaborze - Kołaczkowice - Grabda - Ruczynów - Kołaczkowice - Janina - Kołaczkowice Trasa nr 3/VII dowóz: Widuchowa - Janina - Kołaczkowice Trasa nr 4a/VII odwóz: Kołaczkowice - Grabda - Ruczynów - Kołaczkowice Trasa nr 4b/VII odwóz: Kołaczkowice - Ruczynów - Grabda - Janina (Poddębina) – Kołaczkowice - Zaborze Trasa nr 5/VII odwóz: Kołaczkowice - Janina - Widuchowa Łączną dzienną długość dowozu w Okręgu VII szacuje się na 103,5 km, roczną długość przejazdów w Okręgu VII szacuje się na 19458 km. Do obsługi tras w Okręgu VII potrzeba minimum 3 autobusy: 1 autobus - minimum 46 miejsc (trasa 1); 1 autobus - minimum 34 miejsca (trasa 3,5); 1 autobus – minimum 32 miejsca (trasa 2,4). Łączna planowana ilość uczniów, którzy będą korzystać z dowozu w Okręgu VII to 123 osoby. Roczną długość przejazdów we wszystkich okręgach szacuje się na 99734 km.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 7.1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 7.2. Zamówienia, o których mowa w pkt 7.1. będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem stanowiącym przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 7.2. będą usługi z zakresu dowozu i odwozu uczniów. Zakres rzeczowy usługi stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 7.1. nie przekroczy wartości 9 % wartości niniejszego zamówienia. 7.3. Zamówienia, o których mowa w pkt 7.1. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty, o której mowa w art. 4 pkt. 8 ustawy, tylko po przeprowadzenie negocjacji. 7.4. Zamówienia, o których mowa w pkt 7.1. będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usługi. 7.5 Zamówienie, o którym mowa w pkt.7.1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres usług wskazanych w pkt. 7.2.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-02   lub zakończenia: 2020-06-26
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-02 2020-06-26

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 58 ze zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) w/s wykonanych usług Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. - w tym dla Zadania I – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał usługi polegające na przewozie osób, o łącznej wartości nie mniejszej, niż 20 000,00 PLN brutto; Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty; - w tym dla Zadania II – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał usługi polegające na przewozie osób, o łącznej wartości nie mniejszej, niż 20 000,00 PLN brutto; Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. - w tym dla Zadania III – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał usługi polegające na przewozie osób, o łącznej wartości nie mniejszej, niż 30 000,00 PLN brutto; Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. - w tym dla Zadania IV – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał usługi polegające na przewozie osób, o łącznej wartości nie mniejszej, niż 30 000,00 PLN brutto; Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. - w tym dla Zadania V – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał usługi polegające na przewozie osób, o łącznej wartości nie mniejszej, niż 40 000,00 PLN brutto; Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. - w tym dla Zadania VI – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał usługi polegające na przewozie osób, o łącznej wartości nie mniejszej, niż 20 000,00 PLN brutto; Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. - w tym dla Zadania VII – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał usługi polegające na przewozie osób, o łącznej wartości nie mniejszej, niż 30 000,00 PLN brutto; Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. UWAGA! W przypadku składania oferty na dwa lub więcej zadań Wykonawca może wykazać się jedną usługą na zadania, na które składa ofertę, jeżeli sumaryczna wartość tej usługi odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku np. dla zadania I i II sumaryczna wartość wykonanej usługi to minimum 40 000,00 PLN brutto. b) w/s wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego Na potwierdzenie należy złożyć wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje minimum: - w tym dla Zadania I: jednym kierowcą posiadającym wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiającymi realizację usługi, - w tym dla Zadania II: jednym kierowcą posiadającym wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiającymi realizację usługi, - w tym dla Zadania III: dwoma kierowcami posiadającymi wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiającymi realizację usługi, - w tym dla Zadania IV: dwoma kierowcami posiadającymi wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiającymi realizację usługi, - w tym dla Zadania V: czterema kierowcami posiadającymi wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiającymi realizację usługi, - w tym dla Zadania VI: jednym kierowcą posiadającym wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiającymi realizację usługi, - w tym dla Zadania VII: trzema kierowcami posiadającymi wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiającymi realizację usługi, W wykazach należy podać: imiona i nazwiska kierowców oraz kategorię posiadanych przez nich uprawnień do kierowania pojazdami. Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego kierowcy do więcej, niż jednego zadania. c) w/s wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu pojazdów zawierającego nie mniej niż: - dla Zadania I: (1) pojazd przystosowany do przewozu osób, o łącznej ilości minimum 39 miejsc siedzących, - dla Zadania II: (1) pojazd przystosowany do przewozu osób, o łącznej ilości minimum 29 miejsc siedzących,, - dla Zadania III: (2) pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości minimum 96 miejsc siedzących, - dla Zadania IV: (2) pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości minimum 89 miejsc siedzących, - dla Zadania V: (4) pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości minimum 149 miejsc siedzących, - dla Zadania VI: (1) pojazd przystosowany do przewozu osób, o łącznej ilości minimum 46 miejsc siedzących, - dla Zadania VII: (3) pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości minimum 112 miejsc siedzących, W wykazach należy podać markę samochodu, typ, nr rejestracyjny, rok produkcji oraz ilość miejsc siedzących – na podstawie dowodu rejestracyjnego. Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego pojazdu do więcej niż jednego zadania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: (wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert): a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, b) dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. b) stosuje się. 3. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4 SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych usług potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług 9.4.2.a) – załącznik nr 7 SIWZ; 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2.b) – załącznik nr 6 SIWZ; 3. Wykaz autobusów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – 9.4.2.c) – załącznik nr 8 SIWZ; 4. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.: Dz.U. z 2019 r., poz. 58 ze zm.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium w wysokości: - dla Zadanie I – 1 000,00 (słownie: jeden tysiąc) zł, - dla Zadanie II – 800,00 (słownie: osiemset) zł, - dla Zadanie III – 1 500,00 (słownie: jeden tysiąc pięćset) zł, - dla Zadanie IV – 2 000,00 (słownie: dwa tysiące) zł, - dla Zadanie V – 4 000,00 (słownie: cztery tysiące) zł, - dla Zadanie VI – 600,00 (słownie: sześćset) zł, - dla Zadanie VII – 2 500,00 (słownie: dwa tysiące pięćset) zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego 30,00
Wiek pojazdów wykorzystywanych do dowozu dzieci 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1. Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie usług, w przypadku wstrzymania usług przez Zamawiającego. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy może zostać: 1) zmniejszone o odpowiednią kwotę – w przypadku przejechania mniejszej ilości kilometrów, 2) zwiększone o odpowiednią kwotę – w przypadku przejechania większej ilości kilometrów, z przyczyn wskazanych w pkt. 3.2., ppkt. 8 SIWZ).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dowóz uczniów w Okręgu I do Zespołu Placówek Oświatowych w Dobrowodzie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trasy: Trasa nr 1/I dowóz: Budzyń - Gadawa - Baranów - Dobrowoda - Olganów - Bilczów - Dobrowoda Trasa nr 2a/I odwóz: Dobrowoda - Olganów - Bilczów - Budzyń - Gadawa - Baranów Trasa nr 2b/I odwóz: Dobrowoda - Olganów - Bilczów - Budzyń Równiny - Budzyń - Gadawa - Baranów Łączną dzienną długość dowozu w Okręgu I szacuje się na 48,5 km, roczną długość przejazdów w Okręgu I szacuje się na 9118 km. Do obsługi tras w Okręgu I potrzeba minimum 1 autobusu - minimum 39 miejsc. Łączna planowana ilość uczniów, którzy będą korzystać z dowozu w Okręgu I to 62 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego 30,00
Wiek pojazdów wykorzystywanych do dowozu dzieci 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dowóz uczniów w Okręgu II do następujących jednostek oświatowych: Publiczna Szkoła Podstawowa w Siesławicach, Publiczna Szkoła Podstawowa w Zbludowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trasy: Trasa nr 1/II dowóz: Kostki Małe - Kostki Duże -Oleszki - Biniątki - Wełecz Stary - Siesławice - Chotelek - Chorokowy - Siesławice - Zbludowice odwóz: Zbludowice - Siesławice - Chorokowy - Chotelek - Siesławice - Wełecz Stary - Biniątki - Oleszki - Kostki Duże - Kostki Małe Łączną dzienną długość dowozu w Okręgu II szacuje się na 36 km, roczną długość przejazdów w Okręgu II szacuje się na 6768 km. Do obsługi tras w Okręgu II potrzeba minimum 1 autobusu: 1 autobus - minimum 29 miejsc. Łączna planowana ilość uczniów, którzy będą korzystać z dowozu w Okręgu II to 43 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego 30,00
Wiek pojazdów wykorzystywanych do dowozu dzieci 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dowóz uczniów w Okręgu III do Publicznej Szkoły Podstawowej w Zbludowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trasy: Trasa nr 1/III dowóz: Hołudza - Kawczyce -Skotniki Duże - Radzanów - Zbludowice - Wolica - Zbludowice odwóz: Zbludowice - Wolica - Zbludowice - Radzanów - Skotniki Duże - Kawczyce - Hołudza Trasa nr 2/III dowóz: Szczaworyż - Błoniec - Nowa Wieś - Szczaworyż - Skotniki Małe - Zbludowice odwóz: Zbludowice - Skotniki Małe - Szczaworyż - Nowa Wieś - Błoniec - Szczaworyż Łączną dzienną długość dowozu w Okręgu III szacuje się na 71,5 km, roczną długość przejazdów w Okręgu III szacuje się na 13442 km. Do obsługi tras w Okręgu III potrzeba minimum 2 autobusy - minimum 48 miejsc. Łączna planowana ilość uczniów, którzy będą korzystać z dowozu w Okręgu III to 115 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego 30,00
Wiek pojazdów wykorzystywanych do dowozu dzieci 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dowóz uczniów w Okręgu IV do następujących jednostek oświatowych: Publiczna Szkoła Podstawowa w Zbludowicach, Publiczne Szkoły Podstawowe Nr: 1 i 3 w Busku – Zdroju.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trasy: Trasa nr 1/IV dowóz: Żerniki Górne - Pęczelice - Szczaworyż - Żerniki Górne – Bronina - Busko-Zdrój - Zbludowice odwóz: Zbludowice - Busko-Zdrój – Bronina - Żerniki Górne - Szczaworyż - Pęczelice - Żerniki Górne Trasa nr 2/IV dowóz: Widuchowa - Bronina - Owczary - Busko-Zdrój - Łagiewniki - Zbrodzice - Łagiewniki - Busko-Zdrój odwóz: Busko-Zdrój - Łagiewniki - Zbrodzice - Łagiewniki - Busko-Zdrój - Owczary - Bronina - Widuchowa Łączną dzienną długość dowozu w Okręgu IV szacuje się na 80,5 km, roczną długość przejazdów w Okręgu IV szacuje się na 15134 km. Do obsługi tras w Okręgu IV potrzeba minimum 2 autobusów: 1 autobus - minimum 40 miejsc (trasa 1); 1 autobus – minimum 49 miejsc (trasa 2). Łączna planowana ilość uczniów, którzy będą korzystać z dowozu w Okręgu IV to 131 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego 30,00
Wiek pojazdów wykorzystywanych do dowozu dzieci 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dowóz uczniów w Okręgu V do następujących jednostek oświatowych: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Busku – Zdroju, Zespół Placówek Oświatowych w Szańcu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trasy: Trasa nr 1/V dowóz: Las Winiarski – Galów - Szaniec Trasa nr 2/V dowóz: Mikułowice - Nowy Folwark – Kameduły – Szaniec – Mikułowice – Busko-Zdrój Trasa nr 3/V dowóz: Elżbiecin - Skorzów - Młyny - Szaniec Trasa nr 4/V dowóz: Młyny – Szaniec- Zwierzyniec - Szaniec - Mikułowice - Busko-Zdrój Trasa nr 5a/V odwóz: Szaniec - Zwierzyniec - Skorzów - Młyny Trasa nr 5b/V odwóz: Szaniec - Młyny - Skorzów - Elżbiecin Trasa nr 6a/V odwóz: Szaniec - Galów - Kameduły - Las Winiarski - Nowy Folwark - Mikułowice Trasa nr 6b/V odwóz: Szaniec - Zwierzyniec - Szaniec - Galów - Kameduły - Nowy Folwark - Mikułowice Trasa nr 7/V odwóz: Busko-Zdrój - Mikułowice odwóz: Busko-Zdrój - Mikułowice Łączną dzienną długość dowozu w Okręgu V szacuje się na 165 km, roczną długość przejazdów w Okręgu V szacuje się na 31020 km. Do obsługi tras w Okręgu V potrzeba minimum 4 autobusów: 1 autobus - minimum 55 miejsc (trasa 1, 6); 1 autobus - minimum 42 miejsca (trasa 2, 7); 1 autobus – minimum 29 miejsc (trasa 3,5); 1 autobus - minimum 23 miejsca (trasa 4). Łączna planowana ilość uczniów, którzy będą korzystać z dowozu w Okręgu V to 201 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego 30,00
Wiek pojazdów wykorzystywanych do dowozu dzieci 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Dowóz uczniów w Okręgu VI do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Busku – Zdroju
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trasy: Trasa nr 1/VI dowóz: Wełecz - Busko-Zdrój odwóz: Busko-Zdrój - Wełecz odwóz: Busko-Zdrój - Wełecz Łączną dzienną długość dowozu w Okręgu VI szacuje się na 25,5 km, roczną długość przejazdów w Okręgu VI szacuje się na 4794 km. Do obsługi tras w Okręgu VI potrzeba minimum 1 autobusu: 1 autobus – minimum 46 miejsc. Łączna planowana ilość uczniów, którzy będą korzystać z dowozu w Okręgu VI to 45 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego 30,00
Wiek pojazdów wykorzystywanych do dowozu dzieci 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Dowóz uczniów w Okręgu VII do Zespołu Placówek Oświatowych w Kołaczkowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Trasy: Trasa nr 1/VII dowóz: Palonki Górne - Balice - Palonki Dolne - Służów - Budy - Kotki - Podgaje - Kołaczkowice odwóz: Kołaczkowice - Kotki - Podgaje - Budy - Służów - Palonki Dolne - Balice - Palonki Górne Trasa nr 2/VII dowóz: Zaborze - Kołaczkowice - Grabda - Ruczynów - Kołaczkowice - Janina - Kołaczkowice Trasa nr 3/VII dowóz: Widuchowa - Janina - Kołaczkowice Trasa nr 4a/VII odwóz: Kołaczkowice - Grabda - Ruczynów - Kołaczkowice Trasa nr 4b/VII odwóz: Kołaczkowice - Ruczynów - Grabda - Janina (Poddębina) – Kołaczkowice - Zaborze Trasa nr 5/VII odwóz: Kołaczkowice - Janina - Widuchowa Łączną dzienną długość dowozu w Okręgu VII szacuje się na 103,5 km, roczną długość przejazdów w Okręgu VII szacuje się na 19458 km. Do obsługi tras w Okręgu VII potrzeba minimum 3 autobusy: 1 autobus - minimum 46 miejsc (trasa 1); 1 autobus - minimum 34 miejsca (trasa 3,5); 1 autobus – minimum 32 miejsca (trasa 2,4). Łączna planowana ilość uczniów, którzy będą korzystać z dowozu w Okręgu VII to 123 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-02
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego 30,00
Wiek pojazdów wykorzystywanych do dowozu dzieci 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie felg 17 aluminiowych - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę piaskowanie felg 17 aluminiowych. Zainteresowanych proszę o kontakt.