Dowóz uczestników niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczestników niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZawiercie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-07-30
  • ZamawiającyMiejski Zespół Obsługi Ekonomoczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-22
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00422809
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczestników niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025
wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zespół Obsługi Ekonomoczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271501887

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 49

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzatascislicka@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoeas.zawiercie.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczestników niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025
wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5abe4a09-f9ba-47a9-ba4d-9672fbb73c9e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048098/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5abe4a09-f9ba-47a9-ba4d-9672fbb73c9e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się
na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
4. Zamawiający dopuszcza także możliwość składania przez Wykonawców dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e - mail: malgorzatascislicka@wp.pl (z
wyłączeniem składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz
minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Pozostałe informacje, oświadczenia lub dokumenty sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach ww. rozporządzenia lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
5. Do podpisania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
6. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na
Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe".
7. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Zespołu Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@mzoeas.zawiercie.eu,
2) pod numerem telefonu: 32 67 215 07,
3) pisemnie na adres: Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu , 42-400 Zawiercie, ul. Paderewskiego 49 z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
INFORMACJAO WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZKONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest związane z Pani/Pana udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a obowiązek ich podania wynika z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z ustawy Pzp.
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.
Nie będzie Pani/Pan podlegać decyzji, opierającej się na zautomatyzowanym przetwarzaniu, która jednocześnie będzie wywoływała wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Panią/Pana wpływała. Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Zawiercie w komunikacji zamkniętej realizowanej przez Wykonawcę w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki podczas wykonywania usługi. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego.
2. WYMAGANIA CO DO POJAZDÓW: Wykonawca będzie realizował przewozy minimum trzema pojazdami.
Wymagania do pojazdów służących realizacji usługi oraz pojazdów zastępczych podstawianych w razie awarii:
- pojazdy nie starsze niż - data pierwszej rejestracji nie wcześniej niż 31.12.2015r. :
- Pojazdy powinny być dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
- Wyposażone w klimatyzację i pasy bezpieczeństwa.
- Pojazd zastępczy musi być na miejscu nie później niż 60 minut.

- Wykonawca wykona 10% usługi pojazdami z napędem elektrycznym lub instalacją gazową.
Zadanie nr 1 – dowóz do placówek w Dąbrowie Górniczej i Będzinie.
a) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno –Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej ul. Swobodna 59 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym, znacznym, autyzm, niepełnosprawność ruchowa, słabe widzenie (część dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną)
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
5 dzieci (trasa o długości około 80 km/dzień)
b) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Dąbrowskiego Stowarzyszenia Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych „Otwarte Serce” Warsztaty Terapii Zajęciowej ul. Św. Antoniego 107 w Dąbrowie Górniczej
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 53 km)
c) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego w Będzinie ul. 11-go Listopada 7 (internat)
Rodzaj niepełnosprawności: upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym, słabe słyszenie, autyzm ( u dzieci występuje niepełnosprawność sprzężona)
Dowożenie na godz. 8:00 (poniedziałek), odwożenie o godz. 15:00 (piątek)
2 dzieci (trasa o długości około 90 km)

Wymagane są:
 pojazd(y) z liczbą miejsc siedzących dla minimum 8 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna
3. Przewozy będą realizowane w dni nauki szkolnej a także w razie zaistnienia konieczności w inne dni (za tę samą cenę), po uzgodnieniu z Zamawiającym. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy/harmonogramem ustalonym z Zamawiającym. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom oraz opiekunowi.
4. Wykonawca sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do placówek oraz w drodze powrotnej. Opiekę powinien sprawować opiekun zatrudniony przez Wykonawcę.
5. Przed rozpoczęciem realizacji zadania Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób objętych przewozem wraz z adresami oraz adresem szkoły/ placówki, do której uczniowie mają być dowożeni. Na podstawie listy Wykonawca sporządzi harmonogramy dowozu, uwzględniając jako pierwszy adres miejsca oczekiwania opiekuna. Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki.
6. W czasie przewozu Wykonawca zapewnia opiekuna:
1) pełnoletniego,
2) sprawnego fizycznie,
3) posiadającego umiejętność wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjnych i opiekuńczych nad dziećmi w tym niepełnosprawnymi,
4) posiadającego przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej ukończone nie wcześniej niż w roku 2018,
5) posiadającego aktualne przeszkolenia BHP i p.poż,
6) posiadającego aktualne zaświadczenie o niefigurowaniu w Krajowym Rejestrze Karnym.
7. Opiekun jest zobowiązany do:
1) zapewnienia bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu dowożonych dzieci (m.in. otwierania i zamykania drzwi pojazdu, pomoc dziecku przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, sprawdzanie czy w miejscu wsiadania nie występują jakiekolwiek zagrożenia),
2) zapewnienia pomocy przy przesiadaniu dziecka z wózka na miejsce w pojeździe,
3) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do jednostek oświatowych (m.in. sprawdzania czy wszystkie dzieci są przypięte pasami bezpieczeństwa)
4) zapewnienia opieki dzieciom w czasie oczekiwania na pojazd zastępczy,
5) przekazania dziecka wyłącznie oczekującemu opiekunowi lub osobie upoważnionej,
6) przekazania dziecka wyłącznie osobie wyznaczonej przez dyrektora placówki oświatowej,
7) posiadania i znajomości imiennej listy dowożonych dzieci
8) okazywania życzliwości dzieciom i ich rodzicom oraz zapobieganiu sytuacjom konfliktowym.
8. Opiekun ponosi pełną odpowiedzialność za przewożone dzieci, od chwili wejścia dziecka do pojazdu do momentu przekazania dziecka wyznaczonemu przez dyrektora jednostki pracownikowi oraz od chwili odebrania dzieci od wyznaczonego pracownika do chwili przekazania dziecka rodzicowi lub osobie uprawnionej, wskazanej dyrektorowi jednostki w upoważnieniu rodzica lub opiekuna.
9. Opiekun podczas realizacji przewozu przebywa wewnątrz pojazdu w miejscu zapewniającym dobrą widoczność wszystkich dowożonych dzieci.
10. Zamawiający zabrania Wykonawcy przekazywania dziecka osobom nieupoważnionym lub pozostawiania dziecka przed domem w miejscu zamieszkania lub przed placówką bez opieki osób upoważnionych/opiekunów, rodziców.
11. Przewożone dzieci mogą przejść z pojazdu do miejsca zamieszkania bez przekazania ich rodzicom lub opiekunom prawnym tylko i wyłącznie w przypadku pisemnej zgody rodziców/opiekunów złożonej opiekunowi sprawującemu opiekę podczas przewozu.
12. W sytuacji, w której nie zgłosi się opiekun/osoba upoważniona do odbioru dziecka wykonawca jest zobowiązany skontaktować się telefonicznie z opiekunem prawnym dziecka. Jeżeli kontakt jest niemożliwy należy udać się do najbliższego komisariatu policji celem ustalenia dalszych czynności zmierzających do zapewnienia dziecku opieki.

13. Wykonawca zobowiązany jest poinformować osobę pełniącą funkcję opiekuna w przewozie o jej obowiązkach i odpowiedzialności za przewożone dzieci.

14. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo poinformować Zamawiającego o stałej rezygnacji ucznia z przewozu.

15. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.

16. Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania, muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności:
a) zapewnienie opieki w czasie przewozu w związku z przepisami ustawy o systemie oświaty oraz ustawy Prawo oświatowe,
b) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo przewozowe, ustawy o transporcie drogowym i ustawy Prawo o ruchu drogowym,
c) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania i stosowania „Standardów ochrony małoletnich” zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich w związku z ustawą o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw, które Wykonawca okaże Zamawiającemu w momencie zawarcia umowy.

17. Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie trwania umowy do:
a) zapewnienia pojazdów w pełni sprawnych technicznie.
b) w przypadku awarii pojazdu, zapewnienia zastępczego środka transportu.

Pozostałe szczegóły zawiera SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Usługa wykonywana w każdym roku. Przewidywany termin wszczęcia kolejnego postępowania: III kwartał 2025

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) Cena: znaczenie kryterium 60 %
2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii: znaczenie kryterium – 40 %

Punkty zostaną obliczone wg. wzoru:
1) Cena: znaczenie kryterium – 60%
cena najniższa spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów = ____________________________________ x 60
cena badanej oferty
(wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku)
Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać - 60
2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii: znaczenie kryterium – 40 %
Punkty zostaną obliczone następująco:
a) Powyżej 51 minut – 0 pkt
b) Od 31 do 50 minut – 20 pkt
c) Do 30 minut – 40 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 40
Uwaga: Oferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii proszę podawać w minutach. Maksymalny możliwy czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie może przekroczyć 60 minut. Propozycję oferowanego czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii proszę wpisać w formularzu ofertowym.

Ilość pkt badanej oferty = ilość pkt przyznanych za kryterium Cena + ilość pkt przyznanych za kryterium czas podstawienia pojazdu w razie awarii.
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.

3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.

5. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, a nie można dokonać wyboru, o którym mowa w punkcie 2, ponieważ dwie lub więcej ofert uzyskało taką samą liczbę punktów w kryterium ceny, zamawiający wezwie Wykonawców, którzy otrzymali taką samą liczbę punktów do złożenia ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Zawiercie w komunikacji zamkniętej realizowanej przez Wykonawcę w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki podczas wykonywania usługi. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego.

2. WYMAGANIA CO DO POJAZDÓW: Wykonawca będzie realizował przewozy minimum trzema pojazdami.
Wymagania do pojazdów służących realizacji usługi oraz pojazdów zastępczych podstawianychw razie awarii:
- pojazdy nie starsze niż - data pierwszej rejestracji nie wcześniej niż 31.12.2015r. :
- Pojazdy powinny być dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
- Wyposażone w klimatyzację i pasy bezpieczeństwa.
- Pojazd zastępczy musi być na miejscu nie później niż 60 minut.

- Wykonawca wykona 10% usługi pojazdami z napędem elektrycznym lub instalacją gazową.
Zadanie nr 2 – dowóz do placówek na terenie Zawiercia – ul Powstańców Śl. 18, ul. Miodowa 1, ul. Sienkiewicza 60, ul. Zarzecze 2 oraz do placówki na terenie Poręby - ul. Zwycięstwa 1
a) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Zawierciu, ul. Powstańców Śląskich 18 oraz powrót.

Rodzaj niepełnosprawności: zagrożenie niedostosowaniem społecznym
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 6 km/dzień)

b) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Zespół Szkół im. H. Kołłątaja w Zawierciu ul. Miodowa 1 oraz powrót.

Rodzaj niepełnosprawności: autyzm z zespołem Aspergera
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 6 km/dzień)

c) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Katolickiej Szkoły Podstawowej SPSK im. Jana Pawła II w Zawierciu ul. Sienkiewicza 60 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: autyzm, autyzm z zespołem Aspergera
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
2 dzieci (trasa o długości około 4 km/dzień)

d) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Przedszkola Nr 7w Zawierciu ul. Sienkiewicza 60 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawność ruchowa w tym afazja, autyzm z zespołem Aspergera,
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)

2 dzieci (trasa o długości około 6 km/dzień)

e) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 11w Zawierciu ul. Zarzecze 2 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: autyzm z zespołem Aspergera
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00

2 dzieci (trasa o długości około ok.13 km/dzień) (codziennie)

f) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół w Porębie, ul. Zwycięstwa 1 oraz powrót.

Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawność ruchowa w tym afazja
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00

1 dziecko (trasa o długości około ok.5 km/dzień) (codziennie)

Wymagane są:
 pojazd(y) z liczbą miejsc siedzących dla minimum 9 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna
3. Przewozy będą realizowane w dni nauki szkolnej a także w razie zaistnienia konieczności w inne dni (za tę samą cenę), po uzgodnieniu z Zamawiającym. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy/harmonogramem ustalonym z Zamawiającym. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom oraz opiekunowi.

4. Wykonawca sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do placówek oraz w drodze powrotnej. Opiekę powinien sprawować opiekun zatrudniony przez Wykonawcę.

5. Przed rozpoczęciem realizacji zadania Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób objętych przewozem wraz z adresami oraz adresem szkoły/ placówki, do której uczniowie mają być dowożeni. Na podstawie listy Wykonawca sporządzi harmonogramy dowozu, uwzględniając jako pierwszy adres miejsca oczekiwania opiekuna. Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki.

6. W czasie przewozu Wykonawca zapewnia opiekuna:
1) pełnoletniego,
2) sprawnego fizycznie,
3) posiadającego umiejętność wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjnych i opiekuńczych nad dziećmi w tym niepełnosprawnymi,
4) posiadającego przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej ukończone nie wcześniej niż w roku 2018,
5) posiadającego aktualne przeszkolenia BHP i p.poż,
6) posiadającego aktualne zaświadczenie o niefigurowaniu w Krajowym Rejestrze Karnym.

7. Opiekun jest zobowiązany do:
1) zapewnienia bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu dowożonych dzieci (m.in. otwierania i zamykania drzwi pojazdu, pomoc dziecku przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, sprawdzanie czy w miejscu wsiadania nie występują jakiekolwiek zagrożenia),
2) zapewnienia pomocy przy przesiadaniu dziecka z wózka na miejsce w pojeździe,
3) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do jednostek oświatowych (m.in. sprawdzania czy wszystkie dzieci są przypięte pasami bezpieczeństwa)
4) zapewnienia opieki dzieciom w czasie oczekiwania na pojazd zastępczy,
5) przekazania dziecka wyłącznie oczekującemu opiekunowi lub osobie upoważnionej,
6) przekazania dziecka wyłącznie osobie wyznaczonej przez dyrektora placówki oświatowej,
7) posiadania i znajomości imiennej listy dowożonych dzieci
8) okazywania życzliwości dzieciom i ich rodzicom oraz zapobieganiu sytuacjom konfliktowym.

8. Opiekun ponosi pełną odpowiedzialność za przewożone dzieci, od chwili wejścia dziecka do pojazdu do momentu przekazania dziecka wyznaczonemu przez dyrektora jednostki pracownikowi oraz od chwili odebrania dzieci od wyznaczonego pracownika do chwili przekazania dziecka rodzicowi lub osobie uprawnionej, wskazanej dyrektorowi jednostki w upoważnieniu rodzica lub opiekuna.

9. Opiekun podczas realizacji przewozu przebywa wewnątrz pojazdu w miejscu zapewniającym dobrą widoczność wszystkich dowożonych dzieci.

10. Zamawiający zabrania Wykonawcy przekazywania dziecka osobom nieupoważnionym lub pozostawiania dziecka przed domem w miejscu zamieszkania lub przed placówką bez opieki osób upoważnionych/opiekunów, rodziców.

11. Przewożone dzieci mogą przejść z pojazdu do miejsca zamieszkania bez przekazania ich rodzicom lub opiekunom prawnym tylko i wyłącznie w przypadku pisemnej zgody rodziców/opiekunów złożonej opiekunowi sprawującemu opiekę podczas przewozu.

12. W sytuacji, w której nie zgłosi się opiekun/osoba upoważniona do odbioru dziecka wykonawca jest zobowiązany skontaktować się telefonicznie z opiekunem prawnym dziecka. Jeżeli kontakt jest niemożliwy należy udać się do najbliższego komisariatu policji celem ustalenia dalszych czynności zmierzających do zapewnienia dziecku opieki.

13. Wykonawca zobowiązany jest poinformować osobę pełniącą funkcję opiekuna w przewozie o jej obowiązkach i odpowiedzialności za przewożone dzieci.

14. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo poinformować Zamawiającego o stałej rezygnacji ucznia z przewozu.

15. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.

16. Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania, muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności:
a) zapewnienie opieki w czasie przewozu w związku z przepisami ustawy o systemie oświaty oraz ustawy Prawo oświatowe,
b) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo przewozowe, ustawy o transporcie drogowym i ustawy Prawo o ruchu drogowym,
c) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania i stosowania „Standardów ochrony małoletnich” zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich w związku z ustawą o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw, które Wykonawca okaże Zamawiającemu w momencie zawarcia umowy.

17. Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie trwania umowy do:
a) zapewnienia pojazdów w pełni sprawnych technicznie.
b) w przypadku awarii pojazdu, zapewnienia zastępczego środka transportu.
Pozostałe szczegóły zawiera SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Usługa wykonywana w każdym roku. Przewidywany termin wszczęcia kolejnego postępowania: III kwartał 2025

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) Cena: znaczenie kryterium 60 %
2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii: znaczenie kryterium – 40 %

Punkty zostaną obliczone wg. wzoru:
1) Cena: znaczenie kryterium – 60%
cena najniższa spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów = ____________________________________ x 60
cena badanej oferty
(wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku)
Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać - 60
2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii: znaczenie kryterium – 40 %
Punkty zostaną obliczone następująco:
a) Powyżej 51 minut – 0 pkt
b) Od 31 do 50 minut – 20 pkt
c) Do 30 minut – 40 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 40
Uwaga: Oferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii proszę podawać w minutach. Maksymalny możliwy czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie może przekroczyć 60 minut. Propozycję oferowanego czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii proszę wpisać w formularzu ofertowym.

Ilość pkt badanej oferty = ilość pkt przyznanych za kryterium Cena + ilość pkt przyznanych za kryterium czas podstawienia pojazdu w razie awarii.
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.

3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.

5. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, a nie można dokonać wyboru, o którym mowa w punkcie 2, ponieważ dwie lub więcej ofert uzyskało taką samą liczbę punktów w kryterium ceny, zamawiający wezwie Wykonawców, którzy otrzymali taką samą liczbę punktów do złożenia ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Zawiercie w komunikacji zamkniętej realizowanej przez Wykonawcę w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki podczas wykonywania usługi. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego.

2. WYMAGANIA CO DO POJAZDÓW: Wykonawca będzie realizował przewozy minimum trzema pojazdami.
Wymagania do pojazdów służących realizacji usługi oraz pojazdów zastępczych podstawianychw razie awarii:
- pojazdy nie starsze niż - data pierwszej rejestracji nie wcześniej niż 31.12.2015r. :
- Pojazdy powinny być dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
- Wyposażone w klimatyzację i pasy bezpieczeństwa.
- Pojazd zastępczy musi być na miejscu nie później niż 60 minut.

- Wykonawca wykona 10% usługi pojazdami z napędem elektrycznym lub instalacją gazową.
Zadanie nr 3– dowóz do placówki na terenie Zawiercia – ul. Rataja 29a oraz jedna osoba 1 raz w tygodniu do Hotelu Zawierciu, ul. Wierzbowa 6
Dowożenie z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2 w Zawierciu ul. Rataja 29a oraz powrót oraz jedna osoba 1 raz w tygodniu do Hotelu Zawiercie, ul. Wierzbowa 6 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: intelektualna w stopniu lekkim, umiarkowanym, znacznym i głębokim, autyzm, autyzm w tym zespół Aspergera, niepełnosprawność ruchowa, słabe widzenie, niepełnosprawność ruchowa w tym afazja, autyzm atopowy (część dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną)
Dowożenie do placówki na ul. Rataja 29a na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 oraz dowożenie do Hotelu Zawiercie, ul. Wierzbowa 6 na godz. 8:00, odwożenie o godz. 13:00 (1 raz w tygodniu).

30 dzieci (trasa o długości około 80 km/dzień) (codziennie)

Wymagane są:
 pojazd(y) z liczba miejsc siedzących dla minimum 30 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna

Uwagi: Długości tras należy traktować orientacyjnie
3. Przewozy będą realizowane w dni nauki szkolnej a także w razie zaistnienia konieczności w inne dni (za tę samą cenę), po uzgodnieniu z Zamawiającym. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy/harmonogramem ustalonym z Zamawiającym. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom oraz opiekunowi.

4. Wykonawca sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do placówek oraz w drodze powrotnej. Opiekę powinien sprawować opiekun zatrudniony przez Wykonawcę.

5. Przed rozpoczęciem realizacji zadania Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób objętych przewozem wraz z adresami oraz adresem szkoły/ placówki, do której uczniowie mają być dowożeni. Na podstawie listy Wykonawca sporządzi harmonogramy dowozu, uwzględniając jako pierwszy adres miejsca oczekiwania opiekuna. Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki.

6. W czasie przewozu Wykonawca zapewnia opiekuna:
1) pełnoletniego,
2) sprawnego fizycznie,
3) posiadającego umiejętność wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjnych i opiekuńczych nad dziećmi w tym niepełnosprawnymi,
4) posiadającego przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej ukończone nie wcześniej niż w roku 2018,
5) posiadającego aktualne przeszkolenia BHP i p.poż,
6) posiadającego aktualne zaświadczenie o niefigurowaniu w Krajowym Rejestrze Karnym.

7. Opiekun jest zobowiązany do:
1) zapewnienia bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu dowożonych dzieci (m.in. otwierania i zamykania drzwi pojazdu, pomoc dziecku przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, sprawdzanie czy w miejscu wsiadania nie występują jakiekolwiek zagrożenia),
2) zapewnienia pomocy przy przesiadaniu dziecka z wózka na miejsce w pojeździe,
3) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do jednostek oświatowych (m.in. sprawdzania czy wszystkie dzieci są przypięte pasami bezpieczeństwa)
4) zapewnienia opieki dzieciom w czasie oczekiwania na pojazd zastępczy,
5) przekazania dziecka wyłącznie oczekującemu opiekunowi lub osobie upoważnionej,
6) przekazania dziecka wyłącznie osobie wyznaczonej przez dyrektora placówki oświatowej,
7) posiadania i znajomości imiennej listy dowożonych dzieci
8) okazywania życzliwości dzieciom i ich rodzicom oraz zapobieganiu sytuacjom konfliktowym.

8. Opiekun ponosi pełną odpowiedzialność za przewożone dzieci, od chwili wejścia dziecka do pojazdu do momentu przekazania dziecka wyznaczonemu przez dyrektora jednostki pracownikowi oraz od chwili odebrania dzieci od wyznaczonego pracownika do chwili przekazania dziecka rodzicowi lub osobie uprawnionej, wskazanej dyrektorowi jednostki w upoważnieniu rodzica lub opiekuna.

9. Opiekun podczas realizacji przewozu przebywa wewnątrz pojazdu w miejscu zapewniającym dobrą widoczność wszystkich dowożonych dzieci.

10. Zamawiający zabrania Wykonawcy przekazywania dziecka osobom nieupoważnionym lub pozostawiania dziecka przed domem w miejscu zamieszkania lub przed placówką bez opieki osób upoważnionych/opiekunów, rodziców.

11. Przewożone dzieci mogą przejść z pojazdu do miejsca zamieszkania bez przekazania ich rodzicom lub opiekunom prawnym tylko i wyłącznie w przypadku pisemnej zgody rodziców/opiekunów złożonej opiekunowi sprawującemu opiekę podczas przewozu.

12. W sytuacji, w której nie zgłosi się opiekun/osoba upoważniona do odbioru dziecka wykonawca jest zobowiązany skontaktować się telefonicznie z opiekunem prawnym dziecka. Jeżeli kontakt jest niemożliwy należy udać się do najbliższego komisariatu policji celem ustalenia dalszych czynności zmierzających do zapewnienia dziecku opieki.

13. Wykonawca zobowiązany jest poinformować osobę pełniącą funkcję opiekuna w przewozie o jej obowiązkach i odpowiedzialności za przewożone dzieci.

14. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo poinformować Zamawiającego o stałej rezygnacji ucznia z przewozu.

15. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.

16. Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania, muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności:
a) zapewnienie opieki w czasie przewozu w związku z przepisami ustawy o systemie oświaty oraz ustawy Prawo oświatowe,
b) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo przewozowe, ustawy o transporcie drogowym i ustawy Prawo o ruchu drogowym,
c) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania i stosowania „Standardów ochrony małoletnich” zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich w związku z ustawą o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw, które Wykonawca okaże Zamawiającemu w momencie zawarcia umowy.

17. Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie trwania umowy do:
a) zapewnienia pojazdów w pełni sprawnych technicznie.
b) w przypadku awarii pojazdu, zapewnienia zastępczego środka transportu.
Pozostałe szczegóły zawiera SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Usługa wykonywana w każdym roku. Przewidywany termin wszczęcia kolejnego postępowania: III kwartał 2025

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) Cena: znaczenie kryterium 60 %
2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii: znaczenie kryterium – 40 %

Punkty zostaną obliczone wg. wzoru:
1) Cena: znaczenie kryterium – 60%
cena najniższa spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów = ____________________________________ x 60
cena badanej oferty
(wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku)
Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać - 60
2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii: znaczenie kryterium – 40 %
Punkty zostaną obliczone następująco:
a) Powyżej 51 minut – 0 pkt
b) Od 31 do 50 minut – 20 pkt
c) Do 30 minut – 40 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 40
Uwaga: Oferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii proszę podawać w minutach. Maksymalny możliwy czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie może przekroczyć 60 minut. Propozycję oferowanego czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii proszę wpisać w formularzu ofertowym.

Ilość pkt badanej oferty = ilość pkt przyznanych za kryterium Cena + ilość pkt przyznanych za kryterium czas podstawienia pojazdu w razie awarii.
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.

3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.

5. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, a nie można dokonać wyboru, o którym mowa w punkcie 2, ponieważ dwie lub więcej ofert uzyskało taką samą liczbę punktów w kryterium ceny, zamawiający wezwie Wykonawców, którzy otrzymali taką samą liczbę punktów do złożenia ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt X.2 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

2.1.Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

2.2.Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

W ramach posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający określa następujący warunek. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:

1) Wykonawca posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, ważną na cały okres wykonywania zamówienia
2.3.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

2.4.Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: brak podstaw wykluczenia:
5.1.oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;
5.2.odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.2.1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
5.2.2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
5.2.3.Dokumenty/oświadczenia, o których mowaw pkt. 5.2.1 i 5.2.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

6.1. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest złożyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujące podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, ważną na cały okres wykonywania zamówienia;

3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania ofert podlegających negocjacjom lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

4. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz oferty wygenerowany przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”,
2) Formularz cenowy wg zał. nr 1.1. do SWZ
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trybie art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych,
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg zał. nr 2 do SWZ,
5) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, wg zał. nr 3 do SWZ,
6) Zobowiązanie do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy)
Udostępnianie zasobów:
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych .
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi,do realizacji których te zdolności są wymagane.
4) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 4, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa, w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
7) Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1 ppkt4) i 5) (wg załącznika 2 i 3 do SWZ) także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
8) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
9) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

. Oferta podmiotów występujących wspólnie:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami, itp).
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
4) Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
5) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 ppkt. 4) i 5) (wg załącznika 2 i 3 do SWZ) składa odrębnie każdy z Wykonawców. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
7) Warunek posiadania zdolności technicznych lub zawodowych dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
2.Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, paragraf 9.
4.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-30 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiąże stałą współprace z przewoźnikami w ruchu międzynarodowym - Wrocław, Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Nawiąże stałą współprace z przewoźnikami w ruchu międzynarodowym posiadającymi zestawy ciągnik siodłowy + naczepa (zabudowa sztywna lub oplandeczona). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI