Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510402175
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 19A
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 896464929
1.5.8.) Numer faksu: 896429292
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ostroda.psoni.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psoni.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Oświata, rehabilitacja społeczna i zawodowa oraz pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e37bd407-4de7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e37bd407-4de7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamownia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem https://ezamównienia.gov.pl i miniportal.gov.pl
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem https://ezamównienia.gov.pl i miniportal.gov.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl i miniportal.gov.plpoprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: sekretariat@ostroda.psoni.org.pl
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://ezamównienia.gov.pl i miniportal.gov.pl
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://ezamównienia.gov.pl do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://ezamownienia.gov.pl i miniportalprzesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z https://ezamowienia.gov.pl i miniportal.gov.pl określone
w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: miniportal.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PSONI.SWZ.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 12
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie
Liczba osób do przewiezienia: 20
Kurs 1 realizowany w godzinach 6:00 - 7:10 - liczba osób do przewiezienia – 6
CREiW Ostróda – Żurejny – Stare Jabłonki – Lubajny – Ostróda – Kajkowo –CREiW - ok. 30 km
Kurs 2 realizowany w godzinach 7:10 - 7:40 - liczba osób do przewiezienia – 7
CREiW Ostróda - Wałdowo – miasto Ostróda – CREiW Ostróda – ok. 12 km
Kurs 3 realizowany w godzinach 7:40 - 8:10 - liczba osób do przewiezienia – 7
CREiW Ostróda - – miasto Ostróda - CREiW Ostróda – ok. 18 km
Wymagany jeden samochód 9-osobowy (8+1) w godz. 6: 00 – 8 :10 na trasie nr 1:
CREiW Ostróda – Żurejny – Stare Jabłonki – Lubajny – Ostróda – Kajkowo –
Wałdowo – miasto Ostróda - CREiW Ostróda – ok. 60 km
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny za 1 km. Wymagane pojazdy o liczbie miejsc 9 i 15 podyktowane jest maksymalny ograniczeniem czasu dowozu osób
z niepełnosprawnościami, co nie wyklucza użycie na tych trasach samochodów większych niż wyżej wymagane.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie.
Liczba osób do przewiezienia: 9
Kurs 1 realizowany w godzinach 6:00 - 7:40 - liczba osób do przewiezienia – 7
CREiW Ostróda –Dylewo – Bartki – Pląchawy – Klonowo – Naprom – Smykowo –
CREiW Ostróda – ok. 60 km
Kurs 2 realizowany w godzinach 7:40 - 8:00 - liczba osób do przewiezienia – 2
CREiW Ostróda - Lesiak Ostródzki – Kajkowo – CREiW Ostróda – ok. 10 km
Wymagany jeden samochód 9-osobowy (8+1) w godz. 6: 00 – 8 :00 na trasie nr 2:
CREiW Ostróda –Dylewo – Bartki – Pląchawy – Klonowo – Naprom – Smykowo –Lesiak Ostródzki – Kajkowo – CREiW Ostróda – ok. 70 km
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny za 1 km. Wymagane pojazdy o liczbie miejsc 9 i 15 podyktowane jest maksymalny ograniczeniem czasu dowozu osób
z niepełnosprawnościami, co nie wyklucza użycie na tych trasach samochodów większych niż wyżej wymagane.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie.
Liczba osób do przewiezienia: 12
Kurs 1 realizowany w godzinach 6:00 - 8:00 - liczba osób do przewiezienia – 12
Wymagany jeden samochód 15-osobowy (14+1) w godz. 6 :00 – 8 :00 na trasie nr 3:
CREiW Ostróda – Skarpa – Dębinka – Miłomłyn – Liwa – Faltyjanki – miasto
Ostróda – CREiW Ostróda – ok. 70 km
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny za 1 km. Wymagane pojazdy o liczbie miejsc 9 i 15 podyktowane jest maksymalny ograniczeniem czasu dowozu osób
z niepełnosprawnościami, co nie wyklucza użycie na tych trasach samochodów większych niż wyżej wymagane.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie.
Liczba osób do przewiezienia: 14
Kurs 1 realizowany w godzinach 6:00 - 7:20 - liczba osób do przewiezienia – 7
CREiW Ostróda – Samborowo – Miłomłyn – CREiW Ostróda – ok. 46 km
Kurs 2 realizowany w godzinach 7:20 - 8:00 - liczba osób do przewiezienia – 7
CREiW Ostróda - – miasto Ostróda – CREiW Ostróda – ok. 12 km
Wymagany jeden samochód 9-osobowy (8+1) w godz. 6:00 – 8:00 na trasie nr 4:
CREiW Ostróda – Samborowo – Miłomłyn – miasto Ostróda – CREiW Ostróda
– ok. 58 km
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny za 1 km. Wymagane pojazdy o liczbie miejsc 9 i 15 podyktowane jest maksymalny ograniczeniem czasu dowozu osób
z niepełnosprawnościami, co nie wyklucza użycie na tych trasach samochodów większych niż wyżej wymagane.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie.
Liczba osób do przewiezienia: 6
Kurs 1 realizowany w godzinach 6:00 - 8:00 - liczba osób do przewiezienia – 6
Wymagany jeden samochód 9-osobowy (8+1) w godz. 6:00 – 8:00 na trasie nr 5:
CREiW Ostróda – Olsztynek – Platyny – Wigwałd – Ostrowin – Grabinek –
Wólka Lichtajńska – CREiW Ostróda – ok. 81 km
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny za 1 km. Wymagane pojazdy o liczbie miejsc 9 i 15 podyktowane jest maksymalny ograniczeniem czasu dowozu osób
z niepełnosprawnościami, co nie wyklucza użycie na tych trasach samochodów większych niż wyżej wymagane.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie.
Liczba osób do przewiezienia: 7
Kurs 1 realizowany w godzinach 6:00 - 8:00 - liczba osób do przewiezienia – 7
Wymagany jeden samochód 9-osobowy (8+1) w godz. 6 :00 – 8:00 na trasie nr 6:
CREiW Ostróda – Stębark – Łodwigowo – Ostrowite – Saminek – Frygnowo – Grabin– Górki – CREiW Ostróda – ok. 92 km
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny za 1 km. Wymagane pojazdy o liczbie miejsc 9 i 15 podyktowane jest maksymalny ograniczeniem czasu dowozu osób
z niepełnosprawnościami, co nie wyklucza użycie na tych trasach samochodów większych niż wyżej wymagane.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie.
Liczba osób do przewiezienia: 11
Kurs 1 realizowany w godzinach 14:00 - 14:50 - liczba osób do przewiezienia – 7
CREiW Ostróda –miasto Ostróda – Miłomłyn – Faltyjanki – CREiW Ostróda –
ok. 38 km
Kurs 2 realizowany w godzinach 14:50 - 16:00 - liczba osób do przewiezienia – 4
CREiW Ostróda – miasto Ostróda – Lubajny -Stare Jabłonki – Żurejny – CREiW Ostróda – ok. 28 km
Wymagany jeden samochód 9-osobowy (8+1) w godz. 14:00 – 16:00 na trasie nr 7:
CREiW Ostróda –miasto Ostróda – Miłomłyn – Faltyjanki – miasto Ostróda – Lubajny -Stare Jabłonki – Żurejny – CREiW Ostróda – ok. 66 km
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny za 1 km. Wymagane pojazdy o liczbie miejsc 9 i 15 podyktowane jest maksymalny ograniczeniem czasu dowozu osób
z niepełnosprawnościami, co nie wyklucza użycie na tych trasach samochodów większych niż wyżej wymagane.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie.
Liczba osób do przewiezienia: 8
Kurs 1 realizowany w godzinach 14:00 – 14:40 - liczba osób do przewiezienia – 6
CREiW Ostróda – miasto Ostróda – Wałdowo - CREiW Ostróda – ok. 20 km
Kurs 2 realizowany w godzinach 14:40 - 15:30 - liczba osób do przewiezienia – 2
CREiW Ostróda - Lesiak Ostródzki – CERiW Ostróda – ok. 12 km
Wymagany jeden samochód 9-osobowy (8+1) w godz. 14 :00 – 15 :30 na trasie 8:
CREiW Ostróda – miasto Ostróda – Wałdowo – miasto Ostróda – Lesiak Ostródzki –
CERiW Ostróda – ok. 32 km
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny za 1 km. Wymagane pojazdy o liczbie miejsc 9 i 15 podyktowane jest maksymalny ograniczeniem czasu dowozu osób
z niepełnosprawnościami, co nie wyklucza użycie na tych trasach samochodów większych niż wyżej wymagane.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie.
Liczba osób do przewiezienia: 14
Kurs 1 realizowany w godzinach 13:50 - 14:30 - liczba osób do przewiezienia – 7
CREiW Ostróda – miasto Ostróda – CREiW Ostróda – ok. 18 km
Kurs 2 realizowany w godzinach 14:30 - 16:00 - liczba osób do przewiezienia – 7
CREiW Ostróda - Dylewo – Bartki – Pląchawy – Klonowo – Smykowo– Kajkowo – CREiW Ostróda – ok. 63 km
Wymagany jeden samochód 9-osobowy (8+1) w godz. 14:00 – 16:00 na trasie nr 9:
CREiW Ostróda – miasto Ostróda – Dylewo – Bartki – Pląchawy – Klonowo –
Smykowo– Kajkowo – CREiW Ostróda – ok. 81 km
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny za 1 km. Wymagane pojazdy o liczbie miejsc 9 i 15 podyktowane jest maksymalny ograniczeniem czasu dowozu osób
z niepełnosprawnościami, co nie wyklucza użycie na tych trasach samochodów większych niż wyżej wymagane.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie .
Liczba osób do przewiezienia: 12
Kurs 1 realizowany w godzinach 14:00 - 16:00 - liczba osób do przewiezienia – 12
Wymagany jeden autobus 15-osobowy (14+1) w godz. 14: 00 – 16 :00 na trasie nr 10:
CREiW Ostróda – Skarpa – Dębinka – Miłomłyn – Liwa – miasto Ostróda –
CREiW Ostróda – ok. 70 km
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny za 1 km. Wymagane pojazdy o liczbie miejsc 9 i 15 podyktowane jest maksymalny ograniczeniem czasu dowozu osób
z niepełnosprawnościami, co nie wyklucza użycie na tych trasach samochodów większych niż wyżej wymagane.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie.
Liczba osób do przewiezienia: 6
Kurs 1 realizowany w godzinach 14:00 - 16:00 - liczba osób do przewiezienia – 6
Wymagany jeden samochód 9-osobowy (8+1) w godz. 14 :00 – 16 :00 na trasie nr 11:
CREiW Ostróda – Olsztynek – Platyny – Wigwałd – Ostrowin – Grabinek – Wólka
Lichtajńska – CREiW Ostróda – ok. 81 km
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny za 1 km. Wymagane pojazdy o liczbie miejsc 9 i 15 podyktowane jest maksymalny ograniczeniem czasu dowozu osób
z niepełnosprawnościami, co nie wyklucza użycie na tych trasach samochodów większych niż wyżej wymagane.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz osób z niepełnosprawnościami do placówek Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Ostródzie.
Liczba osób do przewiezienia: 7
Kurs 1 realizowany w godzinach 14:00 - 16:00 - liczba osób do przewiezienia – 7
Wymagany jeden samochód 9-osobowy (8+1) w godz. 14 :00 – 16: 00 na trasie nr 12:
CREiW Ostróda – Stębark – Łodwigowo – Ostrowite – Saminek – Frygnowo – Grabin –CREiW Ostróda – ok. 92 km
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny za 1 km. Wymagane pojazdy o liczbie miejsc 9 i 15 podyktowane jest maksymalny ograniczeniem czasu dowozu osób
z niepełnosprawnościami, co nie wyklucza użycie na tych trasach samochodów większych niż wyżej wymagane.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy (art. 57 Pzp) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszej SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału (art. 112 Pzp) dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- należy przedłożyć, na wezwanie Zamawiającego dokument potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca musi wykazać, iż:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę wartości tj. 470 000,00 zł
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia:
w przypadku składania oferty na wszystkie części .
b) w przypadku gdy wykonawca składa ofertę na:
- część I – ubezpieczenie na kwotę 30 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia
- część II – ubezpieczenie na kwotę 40 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia
- część III – ubezpieczenie na kwotę 35 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia
- część IV – ubezpieczenie na kwotę 35 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia
- część V – ubezpieczenie na kwotę 46 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia
- część VI – ubezpieczenie na kwotę 50 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia
- część VII – ubezpieczenie na kwotę 37 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia
- część VIII – ubezpieczenie na kwotę 16 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia
- część IX – ubezpieczenie na kwotę 48 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia
- część X – ubezpieczenie na kwotę 41 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia
- część XI – ubezpieczenie na kwotę 46 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia
- część XII – ubezpieczenie na kwotę 47 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia
UWAGA: W SYTUACJI, GDY FAKT OPŁACENIA POLISY NIE WYNIKA
Z SAMEJ TREŚCI POLISY NALEŻY DOŁACZYĆ INNY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY OPŁACENIE POLISY
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ust. 1 Pzp).
2) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
4) Przepisy Prawa zamówień publicznych dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia.
5) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (art. 117 ust. 2 Pzp).
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).
W przypadku, o którym mowa w niniejszym punkcie, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (art. 117 ust. 4 Pzp).
W odniesieniu do warunków określonych w rozdziale XVI SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę w postępowaniu (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w rozdziale XVII SWZ.
Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia i/lub dokumenty wymienione w rozdziale XVII SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (art.125 ust. 4 Pzp).
6. Podwykonawcy
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (art. 462 ust. 1 Pzp).
2. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy/ów, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać nazwę ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaangażowanych w wykonanie zamówienia (jeżeli są już znani). Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.
4. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
5. Jeżeli Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia podwykonawcy i podwykonawca ten nie jest podmiotem udostępniającym zasoby, Zamawiający nie bada, czy zachodzą wobec tego podwykonawcy podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 i art. 109 ustawy PZP.
6. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia (art. 462 ust. 7 Pzp.). Przepis art. 122 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający NIE ŻĄDA złożenia podmiotowych środków dowodowych NA POTWIERDZENIE BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA wykonawcy z udziału w postępowaniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
• w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Należy przedłożyć, na wezwanie Zamawiającego dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca musi wykazać, iż:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę szacunkowej wartości zamówienia tj. 470 000,00 zł w przypadku składania oferty na wszystkie części,
b) w przypadku gdy wykonawca składa ofertę na:
- część I – ubezpieczenie na kwotę 30 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- część II – ubezpieczenie na kwotę 40 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- część III – ubezpieczenie na kwotę 35 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- część IV – ubezpieczenie na kwotę 35 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- część V – ubezpieczenie na kwotę 46 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- część VI – ubezpieczenie na kwotę 50 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- część VII – ubezpieczenie na kwotę 37 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- część VIII – ubezpieczenie na kwotę 16 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- część IX – ubezpieczenie na kwotę 48 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- część X – ubezpieczenie na kwotę 41 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- część XI – ubezpieczenie na kwotę 46 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- część XII – ubezpieczenie na kwotę 47 000,00 zł - w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
(UWAGA: W SYTUACJI, GDY FAKT OPŁACENIA POLISY NIE WYNIKA Z SAMEJ TREŚCI POLISY NALEŻY DOŁĄCZYĆ INNY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY OPŁACENIE POLISY)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ,
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składane jest przez Wykonawcę wykazującego spełnienie warunku,
c) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia składa każdy z Wykonawców,
d) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, jako załącznik nr 4 (nie należy dołączać do oferty – składa Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).
e) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
f) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
g) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określające, które roboty wykonują poszczególni Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
h) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wraz z zobowiązaniem składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania tego podmiotu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca wnosi wadium w formie przelewu na rachunek bankowy
46 1020 3613 0000 6702 0002 5775, a dowód wpłaty dołącza do składanej oferty.
Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:
a) część I – 457,38 zł
b) część II – 601,52 zł
c) część III – 533,61 zł
d) część IV – 516,49 zł
e) część V – 693,24 zł
f) część VI – 758,69 zł
g) część VII – 564,86 zł
h) część VIII – 243,93 zł
i) część IX – 721,30 zł
j) część X – 623,35 zł
k) część XI – 693,24 zł
l) część XII – 758,69 zł
Łączna kwota wadium na wszystkie części zamówienia wynosi 7 166,30 zł.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ust. 1 Pzp).
2) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
4) Przepisy Prawa zamówień publicznych dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia.
5) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (art. 117 ust. 2 Pzp).
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).
W przypadku, o którym mowa w niniejszym punkcie, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (art. 117 ust. 4 Pzp).
W odniesieniu do warunków określonych w rozdziale XVI SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę w postępowaniu (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w rozdziale XVII SWZ.
Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia i/lub dokumenty wymienione w rozdziale XVII SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (art.125 ust. 4 Pzp)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały opisane we wzorze umowy- załącznik nr 7 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamownienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Kryterium oceny ofert - cena - waga 100%