„Dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Miasta Imielin wraz z zapewnieniem opieki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Miasta Imielin wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2020/2021.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoImielin
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Miasta Imielin
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-23
  • Numer ogłoszenia565888-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 565888-N-2020 z dnia 2020-07-23 r.

Urząd Miasta Imielin: „Dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Miasta Imielin wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2020/2021.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Brak
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Imielin, krajowy numer identyfikacyjny 27258687400000, ul. ul. Imielińska  81 , 41-407  Imielin, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2255505, 32 2254137, e-mail przetargi@imielin.pl, faks 32 2254119.
Adres strony internetowej (URL): www.imielin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.umimielin.bip.org.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.umimielin.bip.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, osobiście
Adres:
Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, pokój nr 15 - Biuro Obsługi Mieszkańców.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Miasta Imielin wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2020/2021.”
Numer referencyjny: GK.271.21.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Imielina wrazz opieką do placówek oświatowych i z powrotem w okresie od 01.09.2020r. do 25.06.2021 r. natrasach: trasa nr I Imielin — Tychy i trasa nr Il Imielin — Mysłowice (Brzezinka) — Mysłowice(Brzęczkowice). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01   lub zakończenia: 2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe: Brak
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału wpostępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalnościzawodowej Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została oceniona jakonajkorzystniejsza: certyfikatu kompetencji zawodowych na wykonywanie krajowego transportudrogowego osób lub wypis z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację złożonych dokumentów.
Informacje dodatkowe Brak
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację dokumentówpotwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określonąprzez Zamawiającego. Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przezWykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100000,00 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniegokursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, wktórym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie ZamówieńPublicznych. W przypadku, gdy ubezpieczenie obejmuje okres krótszy, oświadczenia, żeWykonawca ubezpieczy się w zakresie j.w, na czas minimum do końca realizacji usługi będącejprzedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe Brak
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału wpostępowaniu w zakresie zdolności technicznych lub zawodowej Zamawiający będzie żądać odWykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza: 1. wykazu narzędzi,wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonaniazamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; Warunekzostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej następującym sprzętem doprzewozu osób niepełnosprawnych: do zadania nr 1 wykonawca musi dysponować pojazdem: •dostosowanym do przewozu min 7 dzieci niepełnosprawnych; • z fotelami regulowanymiwyposażonymi w bezwładnościowe biodrowe pasy bezpieczeństwa; • z niezależnym ogrzewaniemprzestrzeni pasażerskiej; • samochód nie może być starszy niż z 2015 roku. do zadania nr 2wykonawca musi dysponować pojazdem specjalistycznym: • dostosowanym do przewozu min. 15osób z różnego rodzaju niepełnosprawnością; • z fotelami regulowanymi wyposażonymi wbezwładnościowe biodrowe pasy bezpieczeństwa; • z miejscami na 2 wózki inwalidzkie zmocowaniem uniemożliwiającym ich przesuwanie w czasie jazdy (podłoga wyposażona w szynyumożliwiające zamocowanie wózka i wszelkie uchwyty mocujące winny posiadać atesty); • zplatformą (podestem) do wjazdu i wyjazdu wózka; • z dodatkową poręczą ułatwiającą wchodzenie;• z niezależnym ogrzewaniem przestrzeni pasażerskiej; • samochód nie może być starszy niż z 2015roku. Wykonawcy składający ofertę jednocześnie na dwa zadania muszą dysponować dwomasamochodami, spełniającymi określone powyżej warunki. W przypadku awarii samochodu wtrakcie realizacji zadania Wykonawca będzie zobowiązany do dalszej realizacji zadania pojazdemspełniającym warunki Zamawiającego, w tym pojazdem nie starszym i o normie emisji spalin nieniższej niż pojazd zaoferowany w przetargu 2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę dorealizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełnienia tegowarunku nastąpi poprzez weryfikację dokumentów potwierdzających wymagane przezzmawiającego kwalifikacje od osób - którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz zinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku podpisania umowy zWykonawcą do wykonania usługi zostaną dopuszczone przez Zamawiającego wyłącznie osoby —zespół, w którym kierowca będzie posiadał uprawnienia do kierowania pojazdem zgłoszonym doprzetargu, a opiekun będzie posiadać umiejętności do udzielania pierwszej pomocy medycznejpotwierdzone odpowiednim dokumentem wystawionym przez uprawnioną instytucję oraz niefigurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. 3. oświadczenia na tematwykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy;Niemożność wykazania się Wykonawcy dysponowaniem odpowiednim zdolnościami technicznymii zawodowym do wykonania zamówienia jak w postawionych warunkach spowoduje wykluczenieWykonawcy. Uwaga: Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczeniew zakresie wskazanym przez zamawiającego w niniejszej w specyfikacji istotnych warunkówzamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawcanie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Brak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (art. 24 ust. 1 i 5 ustawy PZP) –(tj.wystarczającym będzie wstępne oświadczenie w tym zakresie, złożone według wzoru stanowiącegozałącznik nr 2 do SIWZ i załączone do oferty – nie wymaga się ponownego złożenia). 2. Informacjiz Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz,odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego napodstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3.Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczegozakazu ubiegania się o zamówienia publiczne obejmujące oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlegazakazowi prowadzenia działalności oświatowej. 4. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnejewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5pkt 1 ustawy; 5. Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzjiadministracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochronyśrodowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przezzamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzieńzłożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. W celu potwierdzenia spełniania przezwykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień doprowadzenia określonej działalności zawodowej: Certyfikatu kompetencji zawodowych nawykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub wypis z licencji na wykonywaniekrajowego transportu drogowego osób. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcęwarunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej: 2.1.Dokument opłaconej polisy (wraz z potwierdzeniem opłaty), a w przypadku jej braku, innegodokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wzakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3. W celu potwierdzeniaspełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolnościtechnicznej lub zawodowej: 3.1. Wykaz osób, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówieniawraz z informacjami na temat uprawnień do kierowania pojazdami zgłoszonymi do przetargu orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Do wykazu osób Wykonawcy składająoświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadająwymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wkażdym dwuosobowym zespole (obsługującym każde z zadań będących przedmiotem zamówienia)opiekun musi posiadać umiejętności do udzielania pierwszej pomocy medycznej potwierdzoneodpowiednim dokumentem wystawionym przez uprawnioną instytucję oraz oświadczenie, żewymienione osoby nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (załączniknr 4 do SIWZ). W przypadku podpisania umowy z Wykonawcą do wykonania usługi zostanądopuszczone przez Zamawiającego wyłącznie osoby — zespół, w którym kierowca będzie posiadałuprawnienia do kierowania pojazdem zgłoszonym do przetargu, a opiekun będzie posiadaćumiejętności do udzielania pierwszej pomocy medycznej potwierdzone odpowiednim dokumentemwystawionym przez uprawnioną instytucję. Osoby te nie mogą figurować w Rejestrze SprawcówPrzestępstw na Tle Seksualnym. 3.2. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeńtechnicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz zinformacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 5 do SIWZ). Wykonawcamusi wykazać, że dysponuje co najmniej następującym sprzętem do przewozu osóbniepełnosprawnych: do zadania nr 1 wykonawca musi dysponować pojazdem: • dostosowanym doprzewozu min 7 dzieci niepełnosprawnych; • z fotelami regulowanymi wyposażonymi wbezwładnościowe biodrowe pasy bezpieczeństwa; • z niezależnym ogrzewaniem przestrzenipasażerskiej; • samochód nie może być starszy niż z 2015 roku. do zadania nr 2 wykonawca musidysponować pojazdem specjalistycznym: • dostosowanym do przewozu min. 15 osób z różnegorodzaju niepełnosprawnością; • z fotelami regulowanymi wyposażonymi w bezwładnościowebiodrowe pasy bezpieczeństwa; • z miejscami na 2 wózki inwalidzkie z mocowaniemuniemożliwiającym ich przesuwanie w czasie jazdy (podłoga wyposażona w szyny umożliwiającezamocowanie wózka i wszelkie uchwyty mocujące winny posiadać atesty); • z platformą(podestem) do wjazdu i wyjazdu wózka; • z dodatkową poręczą ułatwiającą wchodzenie; • zniezależnym ogrzewaniem przestrzeni pasażerskiej; • samochód nie może być starszy niż z 2015roku. Do wykazu należy załączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dowodurejestracyjnego pojazdu z wpisem o przeznaczeniu pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych— dotyczy to zadania nr 2, Dla zadania nr 1 wystarczy oświadczenie Wykonawcy, iż samochód jestdostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Brak
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Brak
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
-Formularz ofertowy wg. wzoru. -Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ). Zgodnie z art. 24 ust. 11ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1 ww. ustawy, albo od zamieszczenia na stronie internetowejinformacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania zinnym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniezamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Brak

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena jednego wozokilometra (C) 60,00
Wiek pojazdu (T) 15,00
Kryterium społeczne (S) 20,00
Kryterium środowiskowe (E) 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-31, godzina: 10:55,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Brak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: trasa nr I Imielin – Tychy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Imielina wraz z opieką do placówekoświatowych i z powrotem w okresie od 01.09.2020 r. do 25.06.2021 r. na trasie nr I Imielin – Tychy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena jednego wozokilometra (C) 60,00
Wiek pojazdu (T) 15,00
Kryterium społeczne (S) 20,00
Kryterium środowiskowe (E) 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Brak


Część nr: 2 Nazwa: trasa nr II Imielin – Mysłowice (Brzezinka) - Mysłowice (Brzęczkowice)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Imielina wraz z opieką do placówekoświatowych i z powrotem w okresie od 01.09.2019r. do 26.06.2020 r. na trasie nr II Imielin – Mysłowice(Brzezinka) – Mysłowice (Brzęczkowice). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena jednego wozokilometra (C) 60,00
Wiek pojazdu (T) 15,00
Kryterium społeczne (S) 20,00
Kryterium środowiskowe (E) 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Brak






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę transportową w związku z udziałem w konferencji - Gliwice/Szczyrk
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę transportową w związku z udziałem w konferencji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI