Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Szczecinek do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 w formie biletów miesięcznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczecinek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pilska 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 943743294
1.5.8.) Numer faksu: 943742008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaszczecinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaszczecinek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Szczecinek do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 w formie biletów miesięcznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f917ce9e-eab1-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010504/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Szczecinek do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 w formie biletów miesięcznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.gminaszczecinek.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowania prowadzone jest
zapośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadać
kontoePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia,
zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne
iorganizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich
użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
Wykonawcaprzystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje
warunkikorzystania z miniPortalu określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się
korzystając zminiPortalu przestrzegać postanowień tego Regulaminu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizując obowiązek informacyjny określony w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) informuję, iż:
1. Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Szczecinek (dalej zwany jako Administrator).
Z administratorem można się skontaktować:
1) listownie na adres: ul. Pilska 3, 78 - 400 Szczecinek;
2) telefonicznie 94 37 432 94;
3) fax - 94 37 420 08;
4) przez email: sekretariat@gminaszczecinek.pl
2. Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanychz przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować przez email: iod@gminaszczecinek.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.9.2021.AG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Szczecinek do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 w formie biletów miesięcznych (w terminie od dnia 01.09.2021r. do dnia 24.06.2022r.). Dowóz uczniów do placówek odbywał się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, w dni nauki szkolnej, w oparciu o dokument „Wykaz ilości dni nauki w roku szkolnym 2021/2022” stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ sporządzony na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego oraz Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie organizacji roku szkolnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenia podlegają nieodrzucone oferty. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. Nie podlegają wykluczeniu,
2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku
Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do podejmowania i wykonywania transportu drogowego tj. licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w transporcie osób.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku
Zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni warunek jeżeli:
1) w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby posiadające wymagane uprawnienia tj. prawo jazdy kategorii D plus świadectwo kwalifikacji: min. 9 kierowców,
2) dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej siedmioma pojazdami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i oznakowanymi właściwie do charakteru przewozu oraz co najmniej 2 pojazdami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i oznakowanym właściwie do charakteru przewozu, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych z liczbą miejsc siedzących dla min. 15 osób (nie wliczając kierowcy i opiekuna),
3) wykaże się wiedzą i doświadczeniem, które pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: min. 1 usługę polegającą na przewozie osób o wartości łącznej co najmniej 300 000,00 zł brutto, wraz z podaniem przedmiotu usługi, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączenia dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. Dowodami, o których mowa wyżej jest poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert.