„Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Busko-Zdrój w roku szkolnym 2022/2023 na podstawie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Busko-Zdrój w roku szkolnym 2022/2023 na podstawie zakupu biletów miesięcznych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBusko-Zdrój
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-12
  • ZamawiającyGmina Busko-Zdrój
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00235352
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Busko-Zdrój w roku szkolnym 2022/2023 na podstawie zakupu biletów miesięcznych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 41 370-52-01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Busko-Zdrój w roku szkolnym 2022/2023 na podstawie zakupu biletów miesięcznych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d704c18a-f922-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029786/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Busko-Zdrój w roku szkolnym 2022/2023 na podstawie zakupu biletów miesięcznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje
o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowiązkowego poinformowania Zamawiającego o przekazaniu wiadomości na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający” (niedopełnienie tego obowiązku uznane będzie jako nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej”.
9. ...
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
12. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
II. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych w szczególnosci: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux.
3. ...
4. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu (odbywa się automatycznie).
5. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
Szczegółowe informacje zawarto w Rozdziale IX i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju jest Pani Katarzyna Irla-Sztefko, kontakt: iod@umig.busko.pl, tel. 41 370 52 60*
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie
co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RSID.271.17.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Busko-Zdrój do szkół w roku szkolnym 2022/2023 taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego.
1) Zamówienie obejmuje przewóz uczniów (dowóz i odwóz do miejsca zamieszkania) w ramach utworzonych przez Wykonawcę linii regularnych, z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym (w oparciu o ceny biletów ustalonych w niniejszym postępowaniu) w terminie od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r.
2) Opiekę uczniom w czasie przejazdu zapewnia Zamawiający na wszystkich trasach przewozu. Zamawiający nie przewiduje zakupu biletów miesięcznych imiennych dla opiekunów. Przejazd opiekunów stanowi koszt Wykonawcy.
3) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić każdego dnia roboczego z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych odpowiednią ilość sprawnych technicznie autobusów do dyspozycji Zamawiającego w celu zapewnienia sprawnego i terminowego dowozu dzieci oraz liczbę miejsc siedzących w autobusie odpowiednią dla liczby uczniów oraz opiekuna.
4) Zamawiający przewiduje, że łącznie dziennie dowożonych będzie 592 uczniów (szacowana liczba uczniów) – Wykonawca zobowiązany jest dysponować odpowiednią liczbą pojazdów w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie roku szkolnego możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby dowożonych dzieci. Cykliczne zmiany liczby dowożonych dzieci nieprzekraczające w/w ilości uczniów nie wymagają sporządzania aneksu do umowy (dot. nieobecności w szkole).
5) Wykonawca z końcem każdego miesiąca zobowiązany jest wystawiać bilety miesięczne dla zgłoszonej do dowozu liczby dzieci. Zamawiający wymaga aby autobusy, którymi świadczona będzie usługa transportu dzieci były w pełni sprawne techniczne.
6) Autobusy wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia nie mogą być wyprodukowane przed rokiem 2000.
7) Dowożenie dzieci musi odbywać się autobusami posiadającymi aktualny przegląd techniczny oraz ubezpieczenie. Wykonawca ubezpieczy autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu oraz pozostających w związku z przewozem. Dowóz i odwóz dzieci należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego określonego przez Ministra Edukacji i Nauki oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektorów szkół. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego.
8) Szczegółowy harmonogram przewozów i odwozów będzie ustalony w porozumieniu pomiędzy Wykonawcą, a dyrektorami poszczególnych szkół.
9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do rozkładu jazdy nowych przystanków komunikacyjnych lub rezygnacji z dojazdu do przystanku, a także zmiany trasy, godziny kursów i liczby kursów w poszczególnych dniach tygodnia, w stosunku do planowanego rozkładu jazdy z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie przysporzy dodatkowych kilometrów.
10) Zamawiający zastrzega, że możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów oraz rozkładu jazdy w odniesieniu do przyjętego harmonogramu przewozów uzależnione jest od zmian organizacyjnych dotyczących sieci szkół oraz ich funkcjonowania, zmiany planów lekcji, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych, skrócenia lekcji w szkołach, pracy w soboty, ilości dzieci, itp. Przedmiotowa zmiana nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, a jedynie aktualizacji rozkładów. Zamawiający zastrzega możliwość wstrzymania wykonywania wszystkich przewozów z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
11) Wykonawca zapewni odpowiednie warunki sanitarno-epidemiologiczne zgodnie
z obowiązującymi przepisami w zakresie zapobiegania COVID 19.
12) Dowóz i odwóz uczniów będzie się odbywał na następujących trasach:

Trasa nr 1: Dowóz do Zespołu Placówek Oświatowych w Dobrowodzie.

Kurs nr 1 dowóz: Bilczów – Budzyń - Gadawa - Baranów – Baranów Chwalikówka - Dobrowoda
Kurs nr 2a odwóz: Dobrowoda - Bilczów - Budzyń - Gadawa – Baranów - Baranów Chwalikówka
Kurs nr 2b odwóz: Dobrowoda - Bilczów - Budzyń - Gadawa - Baranów

Łączną dzienną długość dowozu na trasie nr 1 szacuje się na 46 km, roczną długość przejazdów szacuje się na 8 464 km. Do obsługi trasy potrzeba minimum 1 autobusu - minimum 53 miejsca dla uczniów + jedno miejsce dla opiekuna. Razem 54 miejsca.

Trasa nr 2: Dowóz uczniów do następujących jednostek oświatowych: Publiczna Szkoła Podstawowa w Siesławicach, Publiczna Szkoła Podstawowa w Zbludowicach.

Kurs nr 1 dowóz: Kostki Duże - Oleszki – Biniątki - Wełecz Stary - Chotelek - Siesławice - Wolica – Zbludowice
Kurs nr 2 odwóz: Zbludowice – Wolica - Siesławice - Chotelek - Wełecz Stary - Biniątki - Oleszki - Kostki Duże

Łączną dzienną długość dowozu na trasie nr 2 szacuje się na 40 km, roczną długość przejazdów szacuje się na 7 360 km. Do obsługi trasy potrzeba minimum 1 autobusu - minimum 39 miejsc dla uczniów + jedno miejsce dla opiekuna. Razem 40 miejsc.

Trasa nr 3: Dowóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Zbludowicach.

Kurs nr 1 dowóz: Skotniki Duże - Radzanów – Kawczyce - Zbludowice
Kurs nr 2 dowóz: Szczaworyż - Błoniec - Nowa Wieś - Szczaworyż - Skotniki Małe – Zbludowice
Kurs nr 3a odwóz: Zbludowice – Kawczyce - Radzanów - Skotniki Duże - Skotniki Małe - Szczaworyż - Nowa Wieś - Błoniec – Szczaworyż
Kurs nr 3b odwóz: Zbludowice – Kawczyce - Radzanów - Skotniki Duże - Skotniki Małe - Szczaworyż - Nowa Wieś - Błoniec – Szczaworyż

Łączną dzienną długość dowozu na trasie nr 3 szacuje się na 57,5 km, roczną długość przejazdów szacuje się na 10 580 km. Do obsługi trasy potrzeba minimum 2 autobusy – 1 autobus minimum 51 miejsc dla uczniów + jedno miejsce dla opiekuna (kurs nr 1) razem 52 miejsca; 1 autobus minimum 56 miejsc dla uczniów + jedno miejsce dla opiekuna (kurs nr 3a) razem 57 miejsc.

Trasa nr 4: Dowóz uczniów do następujących jednostek oświatowych: Publiczna Szkoła Podstawowa w Zbludowicach, Publiczne Szkoły Podstawowe Nr: 1 i 3 w Busku – Zdroju.

Kurs nr 1 dowóz: Żerniki Górne - Busko-Zdrój - Zbludowice
Kurs nr 2 odwóz: Zbludowice - Busko-Zdrój - Żerniki Górne
Kurs nr 3 dowóz: Szczaworyż - Pęczelice - Bronina - Zbrodzice - Łagiewniki - Busko-Zdrój - Zbludowice
Kurs nr 4 odwóz: Zbludowice - Busko-Zdrój - Łagiewniki – Zbrodzice - Bronina - Szczaworyż - Pęczelice

Łączną dzienną długość dowozu na trasie nr 4 szacuje się na 66 km, roczną długość przejazdów szacuje się na 12 144 km. Do obsługi trasy potrzeba minimum 2 autobusów: 1 autobus - minimum 18 miejsc dla uczniów + jedno miejsce dla opiekuna (kurs nr 1) razem 19 miejsc; 1 autobus – minimum 30 miejsc dla uczniów + jedno miejsce dla opiekuna (kurs nr 2) razem 31 miejsc.

Trasa nr 5: Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Szańcu.

Kurs nr 1 dowóz: Las Winiarski – Kameduły – Galów - Szaniec
Kurs nr 2 dowóz: Mikułowice - Nowy Folwark – Szaniec
Kurs nr 3 dowóz: Skorzów - Podgaje - Elżbiecin – Zwierzyniec - Szaniec
Kurs nr 4 dowóz: Młyny – Szaniec
Kurs nr 5a odwóz: Szaniec - Zwierzyniec - Skorzów – Młyny
Kurs nr 5b odwóz: Szaniec - Młyny - Skorzów – Podgaje - Elżbiecin
Kurs nr 6a odwóz: Szaniec - Galów - Kameduły - Las Winiarski - Nowy Folwark - Mikułowice
Kurs nr 6b odwóz: Szaniec - Galów - Kameduły – Las Winiarski - Nowy Folwark - Mikułowice

Łączną dzienną długość dowozu na trasie nr 5 szacuje się na 109 km, roczną długość szacuje się na 20 056 km. Do obsługi trasy potrzeba minimum 4 autobusów: 1 autobus - minimum 62 miejsca dla dzieci + jedno miejsce dla opiekuna (kursy 1, 6a) razem 63 miejsca; 1 autobus - minimum 37 miejsc dla dzieci + jedno miejsce dla opiekuna (kursy 2, 6b) razem 38 miejsc; 1 autobus – minimum 25 miejsc dla dzieci + jedno miejsce dla opiekuna (kursy 3,5b) razem 26 miejsc; 1 autobus - minimum 37 miejsc dla dzieci + jedno miejsce dla opiekuna (kursy 4,5a) razem 38 miejsc.

Trasa nr 6: Dowóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Busku – Zdroju.

Kurs nr 1 dowóz: Wełecz - Busko-Zdrój
Kurs nr 2a odwóz: Busko-Zdrój - Wełecz
Kurs nr 2b odwóz: Busko-Zdrój – Wełecz
Kurs nr 3 dowóz: Mikułowice - Busko-Zdrój
Kurs nr 3a odwóz: Busko-Zdrój – Mikułowice
Kurs nr 3b odwóz: Busko-Zdrój – Mikułowice

Łączną dzienną długość dowozu na trasie nr 6 szacuje się na 56,5 km, roczną długość szacuje się na 10 396 km. Do obsługi trasy potrzeba minimum 2 autobusów: 1 autobus – minimum 50 miejsc dla dzieci + jedno miejsce dla opiekuna, razem 51 miejsc; 1 autobus - minimum 56 miejsc dla dzieci + jedno miejsce dla opiekuna, razem 57 miejsc.

Trasa nr 7: Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Kołaczkowicach.

Kurs nr 1 dowóz: Podgaje - Kotki - Służów - Palonki Górne - Balice - Palonki Dolne - Budy - Janina - Kołaczkowice
Kurs nr 2 odwóz: Kołaczkowice – Janina - Budy - Palonki Dolne - Palonki Górne - Balice - Służów - Kotki - Podgaje
Kurs nr 3 dowóz: Widuchowa – Grabda - Ruczynów - Kołaczkowice
Kurs nr 4 odwóz: Kołaczkowice – Grabda - Ruczynów - Widuchowa

Łączną dzienną długość dowozu na trasie nr 7 szacuje się na 58,5 km, roczną długość przejazdu szacuje się na 10 764 km. Do obsługi trasy potrzeba minimum 2 autobusy: 1 autobus - minimum 46 miejsc dla dzieci + jedno miejsce dla opiekuna (kurs nr 1) razem 47 miejsc; 1 autobus - minimum 44 miejsca dla dzieci + jedno miejsce dla opiekuna (kurs nr 2) razem 45 miejsc.

Zamawiający szacuje, że w ciągu roku szkolnego 2022/2023 na wyżej wymienionych trasach wykonywanych będzie 79 764 kilometrów.

Wykonawca zapewni odpowiednią ilość pojazdów i osób potrzebnych do przewozu osób dla poszczególnych placówek oświatowych w celu prawidłowej realizacji przewozu uczniów na wymienionych trasach.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ .

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych, dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
1) Na potwierdzenie należy złożyć: licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (DZ.U. z 2022 r., poz. 180 t.j.).

4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie.
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga przedstawienia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (DZ.U. z 2022 r., , poz. 180 t.j.)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium w wysokości:
8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych );
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie
z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie
w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
w rozdziale VI wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
1. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:
1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych usług wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia.
2) Pozostałe warunki udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ Rozdział XXII.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę piaskowanie felg 17 aluminiowych - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę piaskowanie felg 17 aluminiowych. Zainteresowanych proszę o kontakt.