Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika do placówek oświatowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Skaryszew oraz uczniów niepełnosprawnych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkaryszew
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-11-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-04
  • Numer ogłoszenia605988-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 605988-N-2020 z dnia 2020-11-04 r.

Zespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie: Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Skaryszew oraz uczniów niepełnosprawnych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Nie
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie, krajowy numer identyfikacyjny 14663177600000, ul. Ul. Słowackiego  6 , 26-640  Skaryszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 103 089, e-mail e.czajkowska@skaryszew.pl, faks 486 103 089.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.skaryszew.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Urząd Miasta i Gminy Skaryszew/Zespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie ul. Juliusza Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Skaryszew oraz uczniów niepełnosprawnych.
Numer referencyjny: ZOO.26.9.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Cz. I Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika: 3.2.Dowóz i odwóz 86 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie z miejscowości: Kobylany – 14, ul. Dzierzkowska -9,ul.Przyleśna -2, Magierów -9, ul. Krasickiego 3,ul.Partyzantów-16, ul.Zielona-3, ul. Wincentowska - 4, ul. Witosa -1, ul. Podolszyny- 1, Podolszyny 2, ul. Konopnickiej - 3, Wymysłów -1, Huta Skaryszewska -5, Kazimierówka -2, ul. Gajowa -6, Modrzejowice -1, Gębarzów-2, ul. Twarogowa – 2. 3.3.Dowóz i odwóz 71 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Odechowie z miejscowości: Odechów-2, Niwa Odechowska – 4, Wólka Twarogowa -7, Odechowiec -35, Kobylany – 3, Miasteczko -12, Grabina -6, Huta Skaryszewska-2, 3.4.Dowóz i odwóz 10 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Odechowie Filia w Wólce Twarogowej z miejscowości: Huta Skaryszewska -4, Niwa Odechowska – 3, Skaryszew- 3 3.5.Dowóz i odwóz 17 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Chomentowie Puszcz z miejscowości -Wilczna 14, Chomentów Szczygieł-3 3.6.Dowóz i odwóz 69 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Makowie z miejscowości: Bogusławice -20 , Kazimierówka -17, Skaryszew – 2, Maków ul. Średnia -18, Maków ul. Bogusławska -1, Maków ul.Zabrodzie-2, ul. Graniczna 5, ul. Nowa 4. 3.7.Dowóz i odwóz 51 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Dzierzkówku Starym z miejscowości- Anielin-11, Bujak -22, Huta Skaryszewska - 3, Tomaszów – 11, Zalesie-4 3.8. Dowóz i odwóz 37 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. K. St. Wyszyńskiego w Makowcu z miejscowości: Radom – 6, Nowy Maków -24, Bogusławice -2, Skaryszew- 1, Maków -2, Sołtyków 2. 3.9.Dowóz i odwóz- 36 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Modrzejowicach z miejscowości: Podsuliszka – 28, Modrzejowice PGR – 2, Antoniów – 6. 3.10. Dowóz i odwóz – do Samorządowego Przedszkola im. s. Gabrieli Sporniak w Skaryszewie.Cz. IIPrzedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika.I. Do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie – 3 uczniów z miejscowości: Magierów, Kazimierówka, Skaryszew: ul. Partyzantów.II. Do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Odechowie - 6 uczniów z miejscowości: Skaryszew ul. Wyszyńskiego, Odechów.III. Do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Odechowie Filia w Wólce Twarogowej – 5 uczniów z miejscowości: Odechowiec, Anielin, Odechów, Skaryszew ul. Witosa.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8
60140000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-01-01 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca dostarczy aktualną licencje do wykonywania transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz. 2140 z późn. zm.) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać każdy Wykonawca oddzielnie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż :a)dysponuje autobusami, które wykorzystane będą do wykonywania niniejszego zamówienia zapewniające sprawny i bezpieczny przewóz wszystkich dzieci, posiadające aktualne badania techniczne dopuszczające do przewozu osób dla części I co najmniej 7 autobusami, dla części II 2 busami. b)dysponuje osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia posiadające uprawnienia. c)w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub należycie wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie powyżej 300 osób dziennie. załącznik nr 4 do SIWZ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarłporozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ratyzaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego ,(załącznik nr 2 do SIWZ).Wykaz co najmniej jednej usługi wykonanej lub wykonywanej w zakresie przewozu powyżej 300 osób dziennie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie – usługę polegającą na przewozie osób (załącznik nr 4 do SIWZ).Wykaz autobusów dostępnych Wykonawcy, które wykorzystane będą do wykonywania niniejszego zamówienia zapewniające sprawny i bezpieczny przewóz wszystkich dzieci, posiadające aktualne badania techniczne dopuszczające do przewozu osób. W załączeniu do wykazu: dokumenty poświadczające podstawę dysponowania pojazdami, ważne dowody rejestracyjne pojazdów z ważnym badaniem technicznym. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności. Dokumentów stwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do przewozu osób. Koncesje/licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie art. 7 ust.2 pkt. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz.2140); w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oświadczenie składa każdy z nich) Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Proponowane trasy dowozu uczniów do poszczególnych szkół.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji. UWAGA! W związku z sytuacją związaną z pandemią wirusa COVID-19 oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej należy składać w formie elektronicznej ( w postaci skanu oryginalnego dokumentu), a oryginał przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty brutto 65,00
Rok produkcji proponowanych do wykonania zadania autokarów 35,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-16, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Administratorem państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Gmina Skaryszew – Zespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie. Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:• listownie na adres: ul. Juliusza Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew• przez elektroniczną skrzynkę email • poprzez e-mail: urzad@skaryszew.pl, a.tomala@skaryszew.pl e.czajkowska@skaryszew.pl, • telefonicznie: 48 610 30 89 w 115 Inspektor ochrony danychWyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:• listownie na adres: ul. Juliusza Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew • poprzez e-mail: iodo@skaryszew.pl Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawnePaństwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz następujące przepisy prawa:• ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz.1843 ze zm.),• rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2020 r. poz. 1282 ze zm.)• ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ( Dz.U. 2020 r. poz. 164).Okres przechowywania danychPaństwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika. Dowóz i odwóz 86 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie z miejscowości: Kobylany – 14, ul. Dzierzkowska -9,ul.Przyleśna -2, Magierów -9, ul. Krasickiego 3,ul.Partyzantów-16, ul.Zielona-3, ul. Wincentowska - 4, ul. Witosa -1, ul. Podolszyny- 1, Podolszyny 2, ul. Konopnickiej - 3, Wymysłów -1, Huta Skaryszewska -5, Kazimierówka -2, ul. Gajowa -6, Modrzejowice -1, Gębarzów-2, ul. Twarogowa – 2. Dowóz i odwóz 71 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Odechowie z miejscowości: Odechów-2, Niwa Odechowska – 4, Wólka Twarogowa -7, Odechowiec -35, Kobylany – 3, Miasteczko -12, Grabina -6, Huta Skaryszewska-2, Dowóz i odwóz 10 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Odechowie Filia w Wólce Twarogowej z miejscowości: Huta Skaryszewska -4, Niwa Odechowska – 3, Skaryszew- 3 Dowóz i odwóz 17 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Chomentowie Puszcz z miejscowości -Wilczna 14, Chomentów Szczygieł-3 Dowóz i odwóz 69 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Makowie z miejscowości: Bogusławice -20 , Kazimierówka -17, Skaryszew – 2, Maków ul. Średnia -18, Maków ul. Bogusławska -1, Maków ul.Zabrodzie-2, ul. Graniczna 5, ul. Nowa 4.Dowóz i odwóz 51 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Dzierzkówku Starym z miejscowości- Anielin-11, Bujak -22, Huta Skaryszewska - 3, Tomaszów – 11, Zalesie-4Dowóz i odwóz 37 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. K. St. Wyszyńskiego w Makowcu z miejscowości: Radom – 6, Nowy Maków -24, Bogusławice -2, Skaryszew- 1, Maków -2, Sołtyków 2. Dowóz i odwóz- 36 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Modrzejowicach z miejscowości: Podsuliszka – 28, Modrzejowice PGR – 2, Antoniów – 6.Dowóz i odwóz – do Samorządowego Przedszkola im. s. Gabrieli Sporniak w Skaryszewie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Rok produkcji proponowanych do wykonania zadania autokarów 35,00
Cena oferty brutto 65,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika.I. Do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie – 3 uczniów z miejscowości: Magierów, Kazimierówka, Skaryszew: ul. Partyzantów.II. Do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Odechowie - 6 uczniów z miejscowości: Skaryszew ul. Wyszyńskiego, Odechów.III. Do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Odechowie Filia w Wólce Twarogowej – 5 uczniów z miejscowości: Odechowiec, Anielin, Odechów, Skaryszew ul. Witosa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8, 60140000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Rok produkcji proponowanych do wykonania zadania busów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych z co najmniej 9 miejscami 40,00
Cena oferty brutto 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.)- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.). Fotele przednie nie masują. Pompka centralnego zamka i dociągania wszystkich drzwi pracuje bez zarzutu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zakup i dostawa tabletów, wizualizerów i projektorów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Pruszkowie do placówek oświatowych.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI