Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Skaryszew.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146631776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Skaryszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-640
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 6103089
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@skaryszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: skaryszew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Skaryszew.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-873e32e7-ca1f-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-873e32e7-ca1f-11ec-aa46-6a814e8de928
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych https://www.zamowienia.skaryszew.pl/ Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zamówień Publicznych. Wykonawca posiadający konto na Platformie Zamówień Publicznych ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w regulaminie korzystania z Platformy Zamówień Publicznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej również „RODO”) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r. Nr 119 str.1, z 2018 r. Nr 127 poz. 2, z 2021r. Nr 74 poz. 35) informacje znajdują się w SWZ ZOO.26.1.2022 rozdział 24.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOO.26.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 275000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką zapewnioną przez przewoźnika:
Dowóz i odwóz 163 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie z miejscowości: Kobylany – 41, Skaryszew ul. Dzierzkowska -13, Skaryszew ul. Przyleśna - 1, Magierów -17, Skaryszew ul. Krasickiego 1, Skaryszew ul. Partyzantów - 32, Skaryszew ul. Zielona - 2, Skaryszew ul. Wincentowska - 12, Skaryszew ul. Podolszyny- 1, Skaryszew ul. Konopnickiej - 6, Wymysłów - 12, Huta Skaryszewska -6, Kazimierówka - 2, Skaryszew ul. Gajowa - 6, Modrzejowice -1, Gębarzów - 3, Skaryszew ul. Twarogowa – 2, Gaj – 2, Skaryszew ul. Słowackiego -1. Maków ul. Skaryszewska -2.
2) Dowóz i odwóz 73 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Odechowie z miejscowości: Odechów -7, Niwa Odechowska – 3, Wólka Twarogowa - 9, Odechowiec - 33, Miasteczko - 12, Grabina - 7, Huta Skaryszewska -1, Kobylany - 1.
3) Dowóz i odwóz 8 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Odechowie Filia w Wólce Twarogowej z miejscowości: Huta Skaryszewska - 4, Niwa Odechowska – 3, Skaryszew ul. Targowa - 1.
4) Dowóz i odwóz 24 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Chomentowie Puszcz z miejscowości: Wilczna - 19, Chomentów Szczygieł - 5
5) Dowóz i odwóz 82 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Makowie z miejscowości: Bogusławice -26, Kazimierówka -17, Maków ul. Makowska -2, Maków ul. Średnia -23, Maków ul. Bogusławska -2, Maków ul. Zabrodzie - 2, Maków ul. Graniczna - 2, Maków ul. Nowa - 5, Maków ul. Skaryszewska -3,
6) Dowóz i odwóz 49 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. K. St. Wyszyńskiego w Makowcu z miejscowości: Radom: ul. Sołtykowska, ul. Jastrzębskiego, ul. Grota Roweckiego, ul. Szeroka Droga – 13, Nowy Maków -24, Bogusławice -2, Maków -4, Sołtyków 4, Janów – 2,
7) Dowóz i odwóz 67 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Dzierzkówku Starym z miejscowości: Anielin - 10, Bujak - 23, Huta Skaryszewska - 6, Tomaszów – 5, Zalesie - 14, Dzierzkówek Nowy – 8, Skaryszew - 1
8) Dowóz i odwóz 34 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Modrzejowicach z miejscowości: Podsuliszka – 23, Modrzejowice PGR – 3, Antoniów – 8.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zwiększenie lub zmniejszenie ilości biletów - 15%.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cenę ofertową stanowi łączna wartość brutto (wraz z podatkiem VAT), jaką Zamawiający jest
zobowiązany zapłacić Wykonawcy w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia
w przewidywanej maksymalnej ilości przewozów, zlecanej do realizacji w przyjętym okresie. W ofercie należy podać:
a) cenę jednostkową w złotych netto, brutto i VAT za 1 szt. biletu miesięcznego dla 1 ucznia,
b) cenę ofertową w złotych netto i brutto wnikającą z przemnożenia ceny jednostkowej za 1 szt. biletu miesięcznego oraz
maksymalnej ilości uczniów do przewozu (500 osób) i ilości miesięcy realizacji usługi (5 mies.)
Cena oferty uwzględnia należne zobowiązania, musi być podana PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku vat.
2.Cena zawarta w ofercie nie ulega zmianie przez okres realizacji umowy.
3.Cena oferowana powinna obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia oraz inne koszty niezbędne do
prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
5. Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6.Wszystkie ceny powinny być wyrażone w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7.Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
8.Cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie
realizacji zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji proponowanych do wykonania zadań autobusów
4.3.6.) Waga: 32
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość bezplatnych kilometrów do wykorzystnia przez zamawiającego
4.3.6.) Waga: 8
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku
tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca dostarczy: zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub licencje do wykonywania transportu drogowego w zakresie przewozu osób na podstawie ustawy
z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021r. poz.919)
Zgodnie z art. 117 ust. 2 Pzp: Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek posiadania polisy OC z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia wraz z odpowiedzialnością za produkt i szkody powstałe po wykonaniu usługi na sumę gwarancyjną minimum 50 000 zł
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli:
a)dysponuje co najmniej 8 autobusami, które wykorzystane będą do wykonywania niniejszego zamówienia zapewniające sprawny i bezpieczny przewóz wszystkich dzieci, posiadające aktualne badania techniczne dopuszczające do przewozu osób.
b)dysponuje osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia, tj. kierowcami posiadającymi aktualne uprawnienia do kierowania autobusem kat. B i D
c) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub należycie
wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie co najmniej 490 osób
dziennie.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy
w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ
na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia ZOO.26.1.2022 rozdział 8. Podmiotowe środki dowodowe.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz 2.1
Formularz 2.2
Formularz 2.3
Formularz 2.4
Formularz 2.5
Formularz 2.6
Formularz 2.7
Formularz 2.8
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania
warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia ZOO.26.1.2022 rozdział 8. Podmiotowe środki dowodowe.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia ZOO.26.1.2022 rozdział 8, 9, 10
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres świadczenia wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie ze wzorem
określonym w Formularzu nr 2.8.
4. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są na wezwanie Zamawiającego złożyć
aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, przy czym:
1) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 7 pkt. 3 i 4 składa odpowiednio Wykonawca w
zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu,
2) oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa każdy z
Wykonawców.
6. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie przedstawionym w §1, w przypadku zmiany ilości dowożonych i odwożonych uczniów
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.zamowienia.skaryszew.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Klauzula RODO zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia ZOO.26.1.2022 rozdział 8, 9, 10