„Dowóz i odwóz uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów w roku szkolnym 2021 /...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowóz i odwóz uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów w roku szkolnym 2021 / 2022”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiechów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-11
  • ZamawiającySamorządowy Zespół Edukacji w Miechowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-03
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz i odwóz uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów w roku szkolnym 2021 / 2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowy Zespół Edukacji w Miechowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356901486

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jpulka@miechow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz i odwóz uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów w roku szkolnym 2021 / 2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-757c0f5d-f444-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowiązkowego poinformowania Zamawiającego o przekazaniu wiadomości na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający” (niedopełnienie tego obowiązku uznane będzie jako nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail wskazanym w rozdziale I – „Zamawiającego” i „Prowadzącego postępowanie”
9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
10. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. II. Opis sposobu przygotowania oferty.
11. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
12. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux.
13. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu (odbywa się automatycznie).
14. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Szczegółowe informacje w rozdziale IX i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Samorządowego Zespołu Edukacji w Miechowie, ul. Henryka Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów.
 inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Kasandra Dziuba.
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Z.P.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 w Miechowie

Opis: Dowóz uczniów na trasach:
1. Falniów Wysiołek (skrzyżowanie) – Witowice (Linoszczel) – Falniów (kapliczka) – Falniów (Remiza) – Szkoła Podstawowa Nr 2 w Miechowie (Os. Gen. Sikorskiego)
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 44
Szacunkowa długość trasy dowozu : ok. 15 km
2. Podmiejska Wola – Biskupice – Kamieńczyce – Komorów - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Miechowie (Os. Gen. Sikorskiego)
Liczba miejsc siedzących uczniów : 22
Szacunkowa długość trasy dowozu : ok : 12 km
3. Zagorzyce – Siedliska – Miechów - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Miechowie (Os. Gen. Sikorskiego)
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 34
Szacunkowa długość trasy dowozu : ok.7 km

Opis : Odwóz uczniów na trasach:
Odwóz pierwszy (kl. „0”- IV) :
4. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Miechowie – Falniów (Remiza) – Falniów (Kapliczka)-Witowice – Witowice (Linoszczel) – Falniów Wysiołek.
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 20
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 15 km.
5. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Miechowie – Komorów – Kamieńczyce – Biskupice – Podmiejska Wola
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 11
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok : 12 km
6. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Miechowie – Siedliska -Zagorzyce.
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 20
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 7 km
Odwóz drugi ( kl. V - VIII):
7. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Miechowie – Falniów (Remiza) – Falniów (Kapliczka)-Witowice – Witowice (Linoszczel) – Falniów Wysiołek.
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 27
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 15 km.
8. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Miechowie – Komorów – Kamieńczyce – Biskupice – Podmiejska Wola
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 15
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok : 12 km
9. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Miechowie – Siedliska -Zagorzyce.
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 16
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 7 km
Łączną dzienną długość tras dowozu w Zadaniu nr 1 szacuje się na 34 km, oraz odwozu 68 km, a roczną długość przejazdów w Zadaniu nr 1 szacuje się na 18564 km.
Do obsługi tras w zadaniu nr 1 potrzeba minimum 3 autobusy, każdy posiadający minimum miejsc siedzących odpowiednio dla danej trasy.
Łączna planowana ilość uczniów, którzy będą korzystać z dowozu w ramach zadania nr 1 to 100 .

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Jaksicach
Opis : Dowóz uczniów na trasach :
1. Biskupice (Nr 93) – Rzeżuśnia (przyst. Obarka) – Przesławice (pod Remizę OSP) - Jaksice(od nr 7 do nr 19) – Szkoła Podstawowa w Jaksicach.
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 32
Szacunkowa długość trasy : ok. 15 km
2. Celiny Przesławickie (od nr 2) – Czaple Wielkie (centrum) – Przesławice Kresy – Szkoła Podstawowa w Jaksicach
Liczba miejsc siedzących dla uczniów: 37
Szacunkowa długość trasy dowozu : ok. 14,5 km
3. Komorów (skrzyż. na Góry Komorowskie) – Kamieńczyce – Jaksice Szkoła - Wielki Dół – Szkoła Podstawowa w Jaksicach
Liczba miejsc siedzących dla uczniów: 26
Szacunkowa długość trasy dowozu : 7 km
Opis : Odwóz uczniów na trasach :
Odwóz pierwszy ( kl. „0”– IV) na trasach :
4. Szkoła Podstawowa w Jaksicach – Jaksice (od nr 7 do nr 19) – Przesławice (Remiza OSP)- Rzeżuśnia (Obarka) – Biskupice (do nr 93)
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 18
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 15 km
5. Szkoła Podstawowa w Jaksicach – Celiny Przesławickie – Czaple Wielkie – Przesławice (Kresy)
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 21
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 14,5 km
6. Szkoła Podstawowa w Jaksicach – Jaksice – Wielki Dół – Kamieńczyce – Komorów (skrzyż. na Góry Komorowskie).
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 17
Szacunkowa długość trasy odwozu : 7 km
Odwóz drugi (kl. V – VIII) na trasach :
7. Szkoła Podstawowa w Jaksicach – Jaksice (od nr 7 do nr 19) – Przesławice (Remiza OSP)- Rzeżuśnia (Obarka) – Biskupice (do nr 93)
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 18
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 15 km
8. Szkoła Podstawowa w Jaksicach – Celiny Przesławickie – Czaple Wielkie – Przesławice (Kresy)
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 16
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 14,5 km
9. Szkoła Podstawowa w Jaksicach – Jaksice – Wielki Dół – Kamieńczyce – Komorów (skrzyż. na Góry Komorowskie).
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 11
Szacunkowa długość trasy odwozu : 7 km
Łączną dzienną długość tras dowozu w Zadaniu nr 2 szacuje się na 36,5 km, oraz odwozu 73 km, a roczną długość przejazdów w Zadaniu nr 2 szacuje się na 19929 km.
Do obsługi tras w zadaniu nr 2 potrzeba minimum 3 autobusów − każdy posiadający minimum miejsc siedzących odpowiednio dla danej trasy.
Łączna planowana ilość uczniów, którzy będą korzystać z dowozu w ramach zadania nr 1 to 95 .

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3:
Dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Pojałowicach
Opis : Dowóz uczniów na trasach :
1. Szczepanowice (od nr 1. Skrzyż.) – Szczepanowice(do trasy E7) – Glinica – Szczepanowice Goleźnia – Pojałowice – Szkoła Podstawowa w Pojałowicach
Liczba uczniów : 38
Szacunkowa długość trasy dowozu : ok. 13 km
2. Pojałowice (od nr 10) - Wymysłów – Poradów – Parkoszowice – Sławice Szlacheckie – Szkoła Podstawowa w Pojałowicach.
Liczba uczniów : 48
Szacunkowa długość trasy dowozu : ok.11 km
3. Nasiechowice (za lasem od nr 128) - Nasiechowice Łany (od nr 104) – Pojałowice ( Nr 72 ) - Szkoła Podstawowa w Pojałowicach
Liczba uczniów : 17
Szacunkowa długość trasy dowozu : ok. 14 km
4. Zarogów Zagaje (od Nr 87) – Zarogów (od Nr 62) - Szkoła Podstawowa w Pojałowicach
Liczba uczniów : 26
Szacunkowa długość trasy dowozu : ok. 7 km
5. Dziewięcioły (od Nr 7) – Dziewięcioły ( od Nr 26) – Nasiechowice (skrzyż.Kościół) – Nasiechowice (las) – Pojałowice - Szkoła Podstawowa w Pojałowicach
Liczba uczniów : 42
Szacunkowa długość trasy dowozu : ok. 12 km
Opis : Odwóz uczniów na trasach :
Odwóz pierwszy (kl. „0” – IV) na trasach :
6. Szkoła Podstawowa w Pojałowicach – Pojałowice – Szczepanowice Goleźnia – Glinica – Szczepanowice (E7) – Szczepanowice (skrzyż)
- Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 22
- Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 13 km
7. Szkoła Podstawowa w Pojałowicach – Wymysłów – Poradów – Parkoszowice – Sławice Szlacheckie.
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 34
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 11 km
8. Szkoła Podstawowa w Pojałowicach – Zarogów Zagaje (do Nr 87) – Zarogów
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 19
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 7 km
9. Szkoła Podstawowa w Pojałowicach – Pojałowice ( Nr 72) - Nasiechowice Łany ( pod Nr 104) – Dziewięcioły (do Nr 26) – Dziewięcioły (do Nr 7) – Nasiechowice ( do Nr 128) – Pojałowice.
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 37
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 18 km
Odwóz drugi (kl. „0” – IV) na trasach :
10. Szkoła Podstawowa w Pojałowicach – Pojałowice – Szczepanowice Goleźnia – Glinica – Szczepanowice (E7) – Szczepanowice (skrzyż)
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 20
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 13 km
11. Szkoła Podstawowa w Pojałowicach – Wymysłów – Poradów – Parkoszowice – Sławice Szlacheckie.
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 19
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 11 km
12. Szkoła Podstawowa w Pojałowicach – Zarogów Zagaje (do Nr 87) – Zarogów
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 9
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 7 km
13. Szkoła Podstawowa w Pojałowicach – Pojałowice ( Nr 72) - Nasiechowice Łany ( pod Nr 104) – Dziewięcioły (do Nr 26) – Dziewięcioły (do Nr 7) – Nasiechowice ( do Nr 128) – Pojałowice.
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 25
Szacunkowa długość trasy odwozu : 18 km
Łączną dzienną długość tras dowozu w Zadaniu nr 3 szacuje się na 57 km oraz odwozu 98 km, a roczną długość przejazdów w Zadaniu nr 3 szacuje się na 28210km.
Do obsługi tras w zadaniu nr 3 potrzeba minimum 4 autobusy, każdy posiadający minimum miejsc siedzących odpowiednio dla danej trasy.
Łączna planowana ilość uczniów, którzy będą korzystać z dowozu w ramach zadania nr 3 to 171.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4:
Dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Bukowskiej Woli
Opis : Dowóz uczniów na trasach :
1. Kalina Wielka (skrzyżowanie na Wysiołek) – Górki Brzuchańskie – Kalina Mała Parcela (od Nr 103) – Szkoła Podstawowa w Bukowskiej Woli.
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 41
Szacunkowa długość trasy dowozu : ok. 11 km.
2. Kalina Lisiniec (nr 11 - od strony Klonowa) - Kalina Rędziny - Góry Miechowskie (Nr 24) - Szkoła Podstawowa w Bukowskiej Woli.
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 36
Szacunkowa długość trasy dowozu : ok. 12,5 km.
Opis : Odwóz uczniów na trasach :
Odwóz pierwszy (kl. „0”– IV) :
3. Szkoła Podstawowa w Bukowskiej Woli – Kalina Mała Parcela (do Nr 103) – Górki Brzuchańskie (do Nr 24) – Kalina Wielka
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 26
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 11 km.
4. Szkoła Podstawowa w Bukowskiej Woli – Góry Miechowskie – Kalina Lisiniec – Kalina Rędziny – Kalina Lisiniec (od strony Klonowa)
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 18
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 12,5 km
Odwóz drugi (kl. V – VIII ):
5. Szkoła Podstawowa w Bukowskiej Woli – Kalina Mała Parcela (do Nr 103) – Górki Brzuchańskie (do Nr 24) – Kalina Wielka
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 23
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 11 km.
6. Szkoła Podstawowa w Bukowskiej Woli – Góry Miechowskie – Kalina Lisiniec – Kalina Rędziny – Kalina Lisiniec (od strony Klonowa)
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 22
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 12,5 km
Łączną dzienną długość tras dowozu w Zadaniu nr 4 szacuje się na 23,5 km oraz odwozu 47 km. a roczną długość przejazdów w Zadaniu nr 1 szacuje się na 12831 km.
Do obsługi tras w zadaniu nr 4 potrzeba minimum 2 autobusy, każdy posiadający minimum miejsc siedzących odpowiednio dla danej trasy.
Łączna planowana ilość uczniów, którzy będą korzystać z dowozu w ramach zadania nr 4 to 77 .

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5:
Dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Pstroszycach
Opis : Dowóz uczniów na trasach
1. Pstroszyce I do Nr 36 (skrzyż) –Widnica (od Nr 63) - Szkoła Podstawowa w Pstroszycach.
Liczba miejsc siedzących dl uczniów : 17
Szacunkowa długość trasy dowozu : ok. 9,5 km
2. Łazy (od Nr 41) – Podleśna Wola Górna (od Nr 111) – Podleśna Wola Dolna (od Nr 81) – Pstroszyce II – (od Nr 17) – Szkoła Podstawowa w Pstroszycach.
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 24
Szacunkowa długość trasy dowozu : ok. 16,5 km

Opis : Odwóz uczniów na trasach
Odwóz pierwszy (kl. „0”– IV):
3. Szkoła Podstawowa w Pstroszycach – Widnica - Pstroszyce I (do Nr 36) skrzyż)
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 7
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 9,5 km
4. Szkoła Podstawowa w Pstroszycach – Pstroszyce II – Podleśna Wola Dolna – Podleśna Wola Górna – Łazy.
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 14
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 16,5 km.
Odwóz drugi (kl. V – VIII) :
5. Szkoła Podstawowa w Pstroszycach –Widnica (do nr 63) - Pstroszyce I (do Nr 36 skrzyż)
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 11
Szacunkowa długość trasy odwozu : ok. 9,5 km
6. Szkoła Podstawowa w Pstroszycach – Pstroszyce II – Podleśna Wola Dolna – Podleśna Wola Górna.
Liczba miejsc siedzących dla uczniów : 11
Szacunkowa długość trasy odwozu : 14,5 km.
Łączną dzienną długość tras dowozu w Zadaniu nr 5 szacuje się na 26 km, oraz odwozu 50 km. a roczną długość przejazdów w Zadaniu nr 1 szacuje się na 13832 km.
Do obsługi tras w zadaniu nr 5 potrzeba minimum 2 autobusów, każdy posiadający minimum miejsc siedzących odpowiednio dla danej trasy.
Łączna planowana ilość uczniów, którzy będą korzystać z dowozu w ramach zadania nr 5 to 41.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis – czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Wykonanych usług.
Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

- w tym dla Zadania nr 1 – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej, niż 150 000,00 PLN brutto;
Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty;
- w tym dla Zadania nr 2 – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej, niż 70 000,00 PLN brutto;
Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
- w tym dla Zadania nr 3 - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej, niż 150 000,00 PLN brutto;
Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
- w tym dla Zadania nr 4 – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej, niż 60 000,00 PLN brutto;
Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
- w tym dla Zadania nr 5 – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół trwającą minimum sześć miesięcy, o wartości nie mniejszej, niż 50 000,00 PLN brutto;
Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.

UWAGA!
Tą samą usługą można się wykazać do wszystkich zadań jeżeli usługa będzie odpowiadała wartością do wymagań postawionych na poszczególne zadania.

Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (DZ.U. z 2021 r., , poz. 919);
2) Wykaz usług wraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium w wysokości:
Dla zadania nr 1: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);
Dla zadania nr 2: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100);
Dla zadania nr 3: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100);
Dla zadania nr 4: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100);
Dla zadania nr 5: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100);
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie
z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie
w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
w rozdziale VI wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:
1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych usług wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia.
2) Pozostałe warunki udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami określonymi w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-11 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wulkanizację opony samochodowej - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wulkanizację opony samochodowej. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI