„Dowóz i odwóz uczniów i przedszkolaków do szkół i przedszkoli na terenie gminy Tuczępy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowóz i odwóz uczniów i przedszkolaków do szkół i przedszkoli na terenie gminy Tuczępy w roku szkolnym 2022/2023”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTuczępy
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-25
  • ZamawiającyGmina Tuczępy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00251337
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz i odwóz uczniów i przedszkolaków do szkół i przedszkoli na terenie gminy Tuczępy w roku szkolnym 2022/2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuczępy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tuczępy 35

1.5.2.) Miejscowość: Tuczępy

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-142

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413533135

1.5.8.) Numer faksu: 413533135

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@tuczepy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuczepy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz i odwóz uczniów i przedszkolaków do szkół i przedszkoli na terenie gminy Tuczępy w roku szkolnym 2022/2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d6c0c5c-01da-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015205/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Dowóz i odwóz uczniów i przedszkolaków do szkół i przedszkoli na terenie gminy Tuczępy w roku szkolnym 2022/2023”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej:
https://miniportal.uzp.gov.pl/

Na wskazanej stronie będą umieszczane także zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

Wszystkie dokumenty będą również dostępne na Biuletynie Informacji Publicznej – BIP (zakładka: zamówienia publiczne/2022 rok): http://http://tuczepy.biuletyn.net
Adres skrzynki EPUAP Zamawiającego: e- mail: urzad@tuczepy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne dotyczące sposobu porozumiewania się Zamawiającego
z Wykonawcami:
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu mini portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, iż oferta musi zostać złożona przy użyciu miniPortalu.
2) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Pani Aneta Palmąka e-mail: inwestycje@tuczepy.pl lub urzad@tuczepy.pl
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania
z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi
w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415).
8) Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz na stronie BIP http://tuczepy.biuletyn.net

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 infor-mujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tuczępy (adres Tuczępy 35, 28-142 Tuczępy, tel kontaktowy 41/3533135).
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspek-torem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Ad-ministratorze.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględ-nieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów ar-chiwalnych.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwa-rzają dane osobowe w imieniu Administratora.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podle-ga Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobo-wych.
Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podle-ga Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobo-wych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy pzp, przez okres co najmniej 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BGK.I.271.6.PZP.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie pn.: „Dowóz i odwóz uczniów i przedszkolaków do szkół i przedszkoli na terenie gminy Tuczępy w roku szkolnym 2021/2022”obejmuje dowożenie i odwożenie uczniów i przedszkolaków na zajęcia szkolne i przedszkolne na podstawie biletów miesięcznych do placówek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Gminy Tuczępy oraz dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych do ośrodka do Buska – Zdroju i Broniny, w dni nauki szkolnej.

Placówki szkolne na terenie Gminy Tuczępy, do których będą dowożone dzieci i przedszkolaki:

- Zespół Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Tuczępach, Tuczępy 33;
- Zespół Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Nizinach, Niziny 120A.

Część I zadania obejmuje dowóz i odwóz uczniów i przedszkolaków do szkół i przedszkoli na terenie gminy Tuczępy w roku szkolnym 2021/2022”obejmuje dowożenie i odwożenie uczniów i przedszkolaków na zajęcia szkolne i przedszkolne na podstawie biletów miesięcznych do placówek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Gminy Tuczępy w dni nauki szkolnej.
Trasy przejazdu uczniów i przedszkolaków wraz z liczbą dzieci i kilometrażem zawiera załącznik do SWZ.
Szacunkowa liczba dowożonych dzieci wynosi: 151

1. Trasy oraz przystanki w uzgodnieniu ze szkołą mogą ulec modyfikacji, w zależności od miejsca zamieszkania uczniów w obwodach szkół kwalifikujących się do dowożenia do szkoły z tym, że trasa przejazdu musi być wyznaczona w obrębie Gminy Tuczępy.
2. Łączna ilość przewozów jest wielkością szacunkową określoną dla zapewnienia przewozu uczniów w określonych godzinach każdego dnia nauki. W trakcie trwania umowy liczba faktycznie wykonanych przewozów w poszczególnych dniach może ulec zmianie ze względu na rzeczywistą ilość przewożonych uczniów np. absencja i mniejszą ilość wykorzystanych pojazdów w celu zapewnienia przewozu wszystkich uczniów. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowej weryfikacji ilości wykonanych przewozów.
3. Usługa realizowana będzie codziennie w dniach nauki szkolnej (od poniedziałku do piątku), czyli w dniach kiedy w szkołach odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne.
4. Zamówienie nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
5. Przez przedszkolaka Zamawiający rozumie dziecko w wieku 5-6 lat.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) zapewnienia odpowiednich warunków bhp w czasie przewozów dzieci,
b) przestrzegania ustalonego rozkładu jazdy(rozkład kursów autobusów dopasowany do planu zajęć placówek oświatowych Wykonawca ustali ostatecznie w porozumieniu z dyrektorami poszczególnych placówek).
c) zapewnienia opieki podczas dojazdów i powrotów uczniów i przedszkolaków. Opieka obejmuje uczniów podczas wsiadania, przejazdu i wysiadania. Wykonawca zapewnia co najmniej jednego opiekuna, oprócz kierowcy, na autobus / bus. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem dzieci. Opiekunem musi być osoba pełnoletnia, posiadająca kwalifikacje pedagogiczne lub zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu BHP.
d) zapewnienie odpowiedniej ilości autobusów/busów aby zabezpieczyć prawidłową i terminową realizację zamówienia (minimum dwa autobusy i dwa busy);
7. W związku z zapewnieniem opieki podczas przewozów, opiekun ma obowiązek, m.in.:
a) dbać o bezpieczeństwo uczniów i przedszkolaków,
b) ściśle współpracować z kierowcą dla bezpieczeństwa podróżujących dzieci,
c) sprawdzania czy w miejscu wsiadania bądź wysiadania dzieci nie ma jakiegokolwiek zagrożenia
8. Zamawiający wymaga, aby pojazdy, którymi świadczona będzie usługa przewozu uczniów/przedszkolaków były w pełni sprawne technicznie, dopuszczone do ruchu według przepisów o ustawy prawo o ruchu drogowym i oznakowane stosownie do charakteru świadczonych usług. Stan techniczny autobusów, którymi Wykonawca będzie świadczył usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z pojazdów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC i NNW. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia ew. kontroli tych autobusów.
9. W przypadku awarii pojazdu, którym dowożone będą dzieci, Wykonawca zobowiązany będzie podstawić pojazd zastępczy w czasie określonym w ofercie Wykonawcy- bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez zamawiającego.
10. Wykonawca powinien dowieźć uczniów/przedszkolaków do placówek oświatowych na zajęcia co najmniej 10 minut przed ich rozpoczęciem.
11. Trasy przejazdu autobusów/busów są określone w załączniku do SWZ.
12. Wykonawca po uzgodnieniu z dyrektorami szkół ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze terminowe rozpoczęcie przez uczniów zajęć lekcyjnych oraz jak najkrótszy czas przebywania uczniów w podróży.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany dowożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić ich dowóz i odwóz na warunkach określonych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych i odwożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu.
14. Wykonawca w cenie oferty uwzględnia ulgę jeżeli ma zastosowanie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 r.,poz. 295. ze zm.).
15. Zamawiający wymaga postawienia auta zastępczego, w razie awarii, w każde miejsce na terenie Gminy Tuczępy w realnym, czasie określonym w formularzu ofertowym Wykonawcy.
16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) zmiany liczby dowożonych uczniów wynikającej z naturalnego ruchu w trakcie roku szkolnego (np. zmiana szkoły przez ucznia);
b) zmiany czasu przewozu uczniów w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych;
c) wykonywania usługi przewozu uczniów w innych dniach niż podane w pkt 1.3 w przypadku wystąpienia okoliczności nadzwyczajnych, wynikających z potrzeb szkoły;
d) zmiany trasy podyktowana koniecznością kompleksowego dowozu i odwozu dzieci do placówek szkolnych, przedszkolnych.
17. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV: 60100000-9 usługi w zakresie transportu drogowego.

18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na części dla jasności opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może składać ofert częściowych. Złożenie oferty w ramach postępowania jest równoważne z akceptacją zapisów dla obydwu części i realizacji zamówienia w obydwu częściach.

19. Część II zadania obejmuje dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Tuczępy w roku szkolnym 2022/2023”do ośrodków w Busku – Zdroju i Broninie, w dni nauki szkolnej.
Na etapie opracowania dokumentacji przetargowej zgłoszono dowóz 4 uczniów. Z uwagi na trwający proces rekrutacji, liczba dzieci dowożonych i odwożonych do szkoły może ulec zmianie. Dowóz dzieci będzie odbywał się z miejscowości Niziny, Rzędów, Grzymała, Jarosławice do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Broninie i Busku – Zdroju oraz odwóz do miejsca zamieszkania dzieci. Godzinowy harmonogram dowozu dzieci z domu do szkoły i z powrotem, ustalony zostanie w oparciu o opracowany przez placówkę edukacyjną plan zajęć szkolnych.
Wykonawca w czasie dowozu musi zapewnić dzieciom opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca pojazdu. Opiekę nad dziećmi musi sprawować osoba pełnoletnia. Ilość przejechanych kilometrów za które Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie będzie liczona od momentu (miejsca) zabrania pierwszego dziecka. Szacunkowa dzienna ilość kilometrów (z miejsca zabrania pierwszego dziecka – spod domu - do siedziby szkoły i z powrotem) wynosi ok. ok. 88 km. Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia trasy przejazdu jedynie w okresie zimowym w przypadku gdy warunki atmosferyczne całkowicie uniemożliwią przejazd odcinkami dróg stanowiącymi najkrótszą odległość między punktami skrajnymi (punktem startowym i końcowym). Wyrażenie zgody musi mieć co najmniej formę mailową. Wydłużenie trasy przejazdu, nastąpi również w przypadku zwiększenia ilości dowożonych dzieci do w/w placówki. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter powykonawczy tzn. stanowiło będzie iloczyn ryczałtowej ceny jednostkowej za 1 km oraz ilości przejechanych kilometrów. Cena jednostkowa za 1 km ma charakter ryczałtowy (niezmienny) przez cały okres realizacji umowy, nawet w przypadku gdy ze względu na zwiększenie potrzeb Zamawiającego (zwiększenie ilości dzieci dowożonych do placówki) nastąpi konieczność, zmiany samochodu z wykorzystaniem którego realizowane będzie zamówienie. Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa (opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu) należy do Wykonawcy. Osoba/y (przedstawiciele Wykonawcy) wyznaczone na opiekunów do przewożonych uczniów będą posiadać ważne zaświadczenia o ukończeniu kursu z zakresu BHP i udzielenia pierwszej pomocy medycznej. Obowiązkiem Opiekunów będzie zapoznanie uczniów z regulaminem obowiązującym w pojeździe oraz doprowadzenie uczniów z pojazdu do placówki. Zamawiający wymaga aby w każdym pojeździe znajdował się opiekun.
20. Zamawiający nakłada obowiązek na Wykonawcę w związku z obowiązkiem składania elektronicznych faktur za zrealizowany przedmiot zamienienia. Obowiązek wynikający z ustawy z dnia 9 listopada 2018r., o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prywatnym (Dz. U. poz. 2191). Narzędziem do realizacji obowiązku przyjmowania i umożliwiająca wysyłanie ustandaryzowanych faktur elektronicznych jest Platforma Elektronicznego Fakturowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert, pośród ofert niepodlegających odrzuceniu:
Kryterium „Cena” w PLN
Znaczenie kryterium – 60 % (60 pkt)

opis sposobu, dla kryterium „Ceny”
C = (C min/C o) x 60 pkt
gdzie:
C – liczba uzyskanych punktów w kryterium cena
C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)

Kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii” w minutach
Znaczenie kryterium – 40 % (40 pkt)
Wykonawca określa czas potrzebny do podstawienia drugiego pojazdu do miejsca awarii.
opis sposobu dla kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii”
G = ( Go / G n) x 40 pkt.
gdzie:
G – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii”
G o - czas zadeklarowany w ofercie ocenianej
G n - najkrótszy czas spośród złożonych ofert

Punkty przyznawane w powyższym kryterium:
30 min = 40 pkt
31 min – 40 min = 30 pkt.
41min – 50min = 20 pkt.
51 min – 60 min = 10 pkt.
pow. 60 min = 0 pkt
W przypadku podania przez Wykonawcę czasu krótszego niż 30 minut, Zamawiający będzie przyznawał punkty jak za minimalny czas określony w SIWZ czyli 30 minut. W takim wypadku Wykonawca uzyska 40 pkt.
2) Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu kryteria ceny i Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii”) zostanie oceniona jako najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
3) Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejszą podlegać będzie badaniu czy nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z pkt. V.5. niniejszej Specyfikacji.
4). Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
5). Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę zezwolenia lub licencji na przewóz osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 r., (Dz. U. Z 2001r.Nt 125, poz. 1371 z póżn. zm.) o transporcie drogowym, kserokopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem,

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę dokumentu potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 140 000zł. Opłacona, ważna polisa ubezpieczeniowa, wraz z dowodami uiszczenia opłaty za tę polisę,


4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę wykazu posiadanych pojazdów - zasoby techniczne do wykonywania zamówienia w postaci taboru autobusowego i busowego. Wykonawca obowiązany jest posiadać i wykazać je w wykazie, przez cały okres realizacji zadania pojazdy min. 2 autobusy i min. 2 busy oraz 1 pojazd do przewozu osób niepełnosprawnych. Wykonawca ma posiadać tabor autobusowy / busowy zapewniający bezpieczne i codzienne dowożenie i odwożenie dzieci wg tras przejazdów załączonych do SWZ. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo podczas przejazdów dzieci i ma w obowiązku zapewnić sprawne, dopuszczone do ruchu drogowego pojazd. Zamawiający preferuje pojazdy nie starsze niż 2002 rok produkcji. Podanie w „Wykazie pojazdów” pojazdu starszego niż z 2002 roku może skutkować odrzuceniem oferty.
Ponadto w celu spełniania warunku udziału Wykonawca musi wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie usługę dowozu i odwozu uczniów do szkoły i przedszkola, w tym dzieci niepełnosprawne, minimum jedna usługę za minimum 80 000zł brutto,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych.
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 1;2;4 ustawy pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
4) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp,
5) Oświadczenie Wykonawcy - na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2022 r., póz 835), zwanej dalej UPWAU, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej
(z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych:
- dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, w zakresie wymagań określonych w warunku w pkt, VII pkt. 2 ppkt. 3 SWZ,
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych:
- wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; w zakresie wymagań określonych w warunku w pkt, VII pkt. 2 ppkt. 4 SWZ,
- wykazu pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; w zakresie wymagań określonych w warunku w pkt, VII pkt. 2 ppkt. 4 SWZ,
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych:
- Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę zezwolenia lub licencji na przewóz osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 r., (Dz. U. Z 2001r.Nt 125, poz. 1371 z póżn. zm.) o transporcie drogowym, kserokopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego oświadczenia które są załącznikami do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.


Wymagana forma:
Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określa projekt wzór umowy, który stanowi złącznik do SWZ.
16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) zmiany liczby dowożonych uczniów wynikającej z naturalnego ruchu w trakcie roku szkolnego (np. zmiana szkoły przez ucznia);
b) zmiany czasu przewozu uczniów w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych;
c) wykonywania usługi przewozu uczniów w innych dniach niż podane w pkt 1.3 w przypadku wystąpienia okoliczności nadzwyczajnych, wynikających z potrzeb szkoły;
d) zmiany trasy podyktowana koniecznością kompleksowego dowozu i odwozu dzieci do placówek szkolnych, przedszkolnych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: strona internetowa postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 100

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji (art. 275 pkt.2) ustawy Pzp):
a) Zamawiający zgodnie z art. 275 pkt.2) ustawy Pzp przewiduje prowadzenie negocjacji w celu ulepszenia treści oferty, która podlegać będzie ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji Zamawiający zaprosi Wykonawców do składania ofert dodatkowych.
b) Negocjacje, o których mowa powyżej nie będą mogły prowadzić do zmiany treści SWZ oraz będą dotyczyły wyłącznie tych elementów oferty, które podlegać będą w ramach kryteriów oceny ofert.
c) Kryteria oceny ofert, które Zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców zapraszanych do negocjacji ofert: Zamawiający nie przewiduje możliwo-ści ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji. Zamawiający nie ogranicza liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji. Dopuszczeni będą wszy-scy, spełniający warunki udziału w postępowaniu.
d) Ofertę Wykonawcy nie zaproszonego do negocjacji uznaje się za odrzuconą.
e) Jeżeli w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, liczba złożonych przez Wykonawców ofert niepodlegających odrzuceniu będzie mniejsza niż trzy Zamawiający będzie konty-nuował postępowanie.
f) Jeżeli Zamawiający uzna po otwarciu ofert, że nie będzie prowadził negocjacji, dokona wybory najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w ramach kryteriów oceny ofert.
g) Zamawiający poinformuje wszystkich wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłosze-nie o zamówieniu złożą oferty o wykonawcach:
- których oferty nie zostały odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji;
- których oferty zostały odrzucone;
- którzy nie zostali zakwalifikowani do negocjacji oraz punktacji przyznanej ich ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji w przypadku o którym mowa w art. 288 ust. 1 ustawy Pzp podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
h) Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce i termin negocjacji oraz spo-sób prowadzenia negocjacji wraz z kryteriami oceny ofert w ramach których będą pro-wadzone negocjacje w celu ulepszenia ofert.
i) Prowadzone negocjacje będą miały charakter poufny.
j) Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, których oferty zło-żone w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie zostaną odrzucone, o zakończeniu negocjacji, oraz zaprosi ich do składania ofert dodatkowych.
k) Zamawiający wyznaczy termin na złożenie ofert dodatkowych z uwzględnieniem czasu potrzebnego na przygotowanie tych ofert, z tym, ze termin nie będzie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do składania ofert dodatkowych.
l) Wykonawca będzie mógł złożyć ofertę, dodatkową która zawierać będzie nowe propo-zycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji. Oferta dodatkowa nie będzie mogła być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w za-proszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie w jakim złoży on ofertę dodatkową za-wierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskaza-nych w zaproszeniu do negocjacji. Oferta dodatkowa, któ®a jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlegać będzie odrzuceniu.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej
(z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp do oferty, każdy Wykonawca dołącza oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2.1 Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
2.2 Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, składają odrębnie: szczegółowo opisane w SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport palet 120/100 400 sztuk - Świdno - Łażniew
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę transport palet 120/100 400 sztuk z miejscowości Świdno do mieiscowości Łażniew. zainteresowanych proszę o kontakt. pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI