,,Dowóz i odwóz uczniów do i ze szkół podstawowych z terenu Gminy Białaczów poprzez...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Dowóz i odwóz uczniów do i ze szkół podstawowych z terenu Gminy Białaczów poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021’’
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałaczów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Białaczów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-04
  • Numer ogłoszenia569971-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 569971-N-2020 z dnia 2020-08-04 r.

Gmina Białaczów: ,,Dowóz i odwóz uczniów do i ze szkół podstawowych z terenu Gminy Białaczów poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021’’
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Białaczów, krajowy numer identyfikacyjny 59064782000000, ul. ul. Piotrkowska  12 , 26-307  Białaczów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 581 414, e-mail ugbialaczow@wp.pl, faks 447 581 414.
Adres strony internetowej (URL): www.bialaczow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bialaczow.biuletyn.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bialaczow.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
przesyłka pocztowa, kurierska lub osobiste dostarczenie ofert
Adres:
Urząd Gminy Białaczów, ul. Piotrkowska 12, 26-307 Białaczów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Dowóz i odwóz uczniów do i ze szkół podstawowych z terenu Gminy Białaczów poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021’’
Numer referencyjny: ZP.271.14.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: ,,Dowóz i odwóz uczniów do i ze szkół podstawowych z terenu Gminy Białaczów poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021’’ . Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na dowozie i odwozie uczniów do i ze szkół z terenu Gminy Białaczów w roku szkolnym 2020/2021 w okresie od dnia 01.09.2020r. do 25.06.2021r. 2. Zamówienie obejmuje swym zakresem świadczenie usługi polegającej na dowozie i odwozie uczniów doi ze szkół podstawowych przy szkołach podstawowych w Gminie Białaczów w ramach przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym w roku szkolnym 2020/2021, codziennie w dni nauki szkolnej w oparciu o zakup ulgowych biletów miesięcznych. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym na dzień odpracowywany.3. Usługa realizowana będzie autobusami Wykonawcy min. 5 szt. o liczbie zarejestrowanych miejsc siedzących min. 45 oraz minibusem min. 19 miejsc zarejestrowanych.4. Usługi będą świadczone przy użyciu środków transportu spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniający maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób. 5. Wykonawca zapewni w autobusie miejsca siedzące dla wszystkich uczniów oraz jedno miejsce dla opiekuna podczas wykonywanych przewozów. 6. Zamawiający zapewnia w trakcie przewozu dzieci nadzór osoby sprawującej opiekę nad dziećmi. 7. W przypadku uczniów korzystających z dowozu w jedną stronę – do szkoły lub ze szkoły do miejsca zamieszkania, ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50% - fakt ten Zamawiający zgłosi Wykonawcy na co najmniej 3 dni przed początkiem kolejnego miesiąca roboczego. 8. W miesiącu, w którym planowane są ferie zimowe ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50%. Zniżka obejmuje jeden miesiąc w przypadku ustalenia ferii na przełomie dwóch miesięcy. 9. W okresie, gdy temperatura na zewnątrz pojazdu będzie niższa niż +5°C, wykonawca zobowiązany jest do ogrzewania pojazdu bez dodatkowego wynagrodzenia. 10. Zabieranie i wysadzanie dzieci odbywa się w wyznaczonych przez Zamawiającego przystankach i punktach przystankowych. 11. Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. 12. Szczegółowy rozkład jazdy Wykonawca ma obowiązek ustalić z dyrektorami szkół przed rozpoczęciem roku szkolnego. Wykonawca dostosuje świadczenie usług do planu zajęć lekcyjnych, a także wszystkich zmian w czasie roku szkolnego. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży z uwzględnieniem, ze dziecko powinno być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nie o czasie zajęć lekcyjnych i zabieranie po ich zakończeniu bez zbędnego oczekiwania.13. Po uzgodnieniu szczegółowy rozkład jazdy z przebiegiem tras dowozu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. 14. Ostateczna liczba dowożonych uczniów, a także godziny i trasy dowozu mogą ulec zmianie nie wpływając na ceny biletów miesięcznych podanych w ofercie. W czasie obowiązywania umowy dopuszczalne są zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamówionych biletów miesięcznych ze względu na ruch uczniów w trakcie roku szkolnego m.in. zmiana miejsca zamieszkania, zmiana szkoły. Ewentualne zmiany liczby uczniów Zamawiający zgłosi Wykonawcy na co najmniej 3 dni przed początkiem kolejnego miesiąca roboczego.15. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do i ze szkoły. 16. Przewoźnik w razie awarii własnego autobusu zobowiązany jest bezzwłocznie zapewnić pojazd zastępczy do przewozu uczniów, odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, sprawny technicznie i oznakowany. Pojazd zastępczy powinien spełniać warunki nie gorsze niż pojazdy przedstawione w wykazie przez Wykonawcę w ofercie. Nie zapewnienie pojazdu zastępczego spowoduje obciążenie Przewoźnika karą i kosztami za wynajem zastępczego środka transportu. 17. Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną tras dowozu, w szczególności sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.18. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza zlecić podwykonawcom. 19. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego przewozu uczniów w czasie dowozui w drodze powrotnej. 20. W przypadku pozostawiania wolnych miejsc w autobusie Zamawiający wyraża zgodę na świadczenie usług na rzecz mieszkańców poprzez sprzedaż biletów. 21. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2018 poz. 917) dla osób wykonujących w zamówieniu funkcję kierowców autobusów.22. Uprawienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań Zamawiający określił we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.23. Miejscowości, z których nastąpi dowóz i odwóz do poszczególnych szkół oraz przewidywane ilości przewożonych uczniów: a) Szkoła Podstawowa w Białaczowie:Parczów – 27 osóbZakrzów – 19 osóbSobień – 35 osóbb) Szkoła Podstawowa w Miedznej Drewnianej:Miedzna Murowana – 7 osóbWąglany - 24 osobyRadwan - 26 osóbKolonia Żelazowice - 4 osobyŻelazowice - 34 osobyc) Szkoła Podstawowa w Petrykozach:Kuraszków - 12 osóbParczówek - 32 osobySędów – 1 osobaSkronina – 5 osóbPetrykozy– 8 osóbd) Szkoła Podstawowa w Skroninie:Sędów - 21 osobyPetrykozy – 7 osóbZakrzów – 4 osoby Łączna przewidywana ilość dowożonych osób: 270.24. Proponowane wstępne godziny dowozu i odwozu uczniów:a) Zajęcia lekcyjne dla szkół w Białaczowie, Miedznej Drewnianej oraz Petrykozach rozpoczynają się o godz. 8.00, a dla Szkoły Podstawowej w Skroninie zajęcia rozpoczynają się o godz. 7.45.b) Koniec zajęć dla Szkoły Podstawowej w Białaczowie oraz Szkoły Podstawowej w Skroninie planowany jest około godz. 15.00.c) Koniec zajęć dla Szkoły w Miedznej Drewnianej jest planowany o godz. 15.00 z propozycją odwozu dzieci młodszych ok. godz. 13.30. d) Koniec zajęć dla Szkoły Podstawowej w Petrykozach jest planowany na godz. 15.10 z propozycją odwozu młodszych dzieci ok. godz. 12.35. Przywóz i odwóz uczniów nastąpi spod budynków szkół.25. Proponowany dowóz i odwóz uczniów do szkół obejmują następujące trasy:I) do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Białaczowie: - obejmuje trasę: Parczów (2 km do szkoły w jedną stronę), Sobień (6 km do szkoły w jedną stronę), Zakrzów (2 km do szkoły w jedną stronę); II) do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Miedznej Drewnianej: - obejmuje trasę: Radwan (5 km do szkoły w jedną stronę), Miedzna Murowana (4 km do szkoły w jedną stronę), Żelazowice (4 km do szkoły w jedną stronę) , Żelazowice Kolonia (3 km do szkoły w jedną stronę), Wąglany (3 km do szkoły w jedną stronę);III) do Publicznej Szkoły Podstawowej w Petrykozach: - obejmuje trasę: Kuraszków (5 km do szkoły w jedną stronę), Parczówek (2 km do szkoły w jedną stronę), Petrykozy (2 km do szkoły w jedną stronę), Sędów (7 km do szkoły w jedną stronę), Skronina (4 km do szkoły w jedną stronę);IV) do Publicznej Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Skroninie: obejmuje trasę- obejmuje trasę: Sędów (3 km do szkoły w jedną stronę), Zakrzów (4 km do szkoły w jedną stronę), Petrykozy (4 km do szkoły w jedną stronę);W/w trasy zbliżone są do tras szczegółowych, które zostaną ustalone z dyrektorami poszczególnych szkół po opracowaniu planu zajęć lekcyjnych roku szkolnego 2020/2021.Szczegółowy rozkład jazdy z przebiegiem tras dowozu Zamawiający dostarczy Wykonawcy przed rozpoczęciem roku szkolnego po ustaleniu zajęć szkolnych. Zamawiający przewiduje zmiany przebiegu i długości tras po rozpoczęciu roku szkolnego i ustaleniu z dyrektorami ilości uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości.Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu do pierwszego przystanku wyznaczonej trasy oraz powrotu autobusu do bazy z ostatniego kursu danej trasy. 26. Termin wykonania zamówienia:Wymagany termin realizacji umowy: od 01.09.2020r. do 25.06.2021r.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: • wykonał jedną usługę polegającą na zbiorowym przewozie dzieci do szkół w okresie nie krótszym niż rok szkolny co najmniej o wartości min. 180 000,00 zł brutto dla jednego podmiotu; wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;• dysponuje taborem samochodowym co najmniej 5 autobusów, z których każdy ma min. 45 miejsc siedzących oraz co najmniej 1 minibus mający min. 19 miejsc siedzących, nie starszych niż 15 lat;• dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami autobusowymi przy realizacji przedmiotu zamówienia.2. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wstępnego oświadczenia wykonawcy.3. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu/oświadczenia, a także czy wymagany dokument/oświadczenie potwierdza spełnianie warunku lub brak podstaw do wykluczenia. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw do wykluczenia w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych przez Wykonawcę.4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie (bądź inne, odpowiednie oświadczenie w tym zakresie) winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu – załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa:a) aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawyz dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.).b) wykaz usług – (co najmniej 1 usługi) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, polegającą na zbiorowym przewozie dzieci do szkół w okresie nie krótszym niż rok szkolny co najmniej o wartości min. 180 000,00 zł brutto dla jednego podmiotu; wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi (referencje, poświadczenia bądź inne dowody potwierdzające wykonanie usługi);- Zał. nr 6;a) wykaz narzędzi taboru samochodowego dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – co najmniej 5 autobusów min. 45 miejsc siedzących oraz co najmniej 1 minibus min. 19 miejsc siedzących, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ;c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 8 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.Z uwagi na fakt, że zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga od wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne przedłożenia dokumentów i oświadczeń, o których mowa w par. 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie dokumentów – nie wskazuje tym samym informacji o dokumentach, które powinni złożyć wykonawcy mający miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- formularz ofertowy (wg. załącznika nr 1 do SIWZ),- oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ, spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWIZ,- pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)- zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy)- załącznik nr 4 do SIWZ,- potwierdzenie wniesienia wadium ( jeżeli dotyczy);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wniesione powinno być przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wniesione powinno być zgodnie z formą dopuszczoną przepisami art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.4. Złożenie oferty niezabezpieczonej wadium będzie skutkować odrzuceniem wykonawcy z postępowania.5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Białaczowie nr konta:61 8992 0000 0013 5106 2000 0020 z adnotacją: Wadium dot. postępowania pn.: ,,Dowóz i odwóz uczniów do i ze szkół podstawowych z terenu Gminy Białaczów poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021’’ znak sprawy: ZP.271.14.20206. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność kopię przelewu wadium należy dołączyć do oferty. 7. Oryginał wadium w pozostałych akceptowanych przez zamawiającego formach należy dołączyć do składanej oferty.8. Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę wadium powinny zawierać stwierdzenie, iż jest ono nieodwołalne, oraz że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium następuje jego bezwarunkowa wypłata, oraz powinny wskazywać wszystkie okoliczności uzasadniające zatrzymanie wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku : 1) zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy i wynikającej z tego tytułu zmiany wynagrodzenia; 2) zmiany podwykonawcy3) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę;4) zmiany siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy; 5) zmiany numerów kont bankowych stron zamówienia; 6) zwiększenia zakresu (zwiększenie ilości tras poprzez zwiększenie ilości miejsc dowozu i odwozu dzieci do wymaganych punktów zbiórki w miejscowościach) i ilości osób przewożonych na poszczególnych trasach powyżej 20 % w stosunku do szacowanych w dniu zawarcia umowy;8) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku gdy wykonanie zamówienia w pierwotnym terminie nie leży w interesie Zamawiającego;9) zmiany sposobu realizacji umowy, terminu realizacji umowy, wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy lub wystąpienia okoliczności niezależnych od której nie można było wcześniej przewidzieć, które mają wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym zmian w przepisach prawa lub przedłużającym się okresem zamknięcia szkół spowodowanym epidemią wywołaną COVID-19;10) sytuacji nadzwyczajnych związanych z koniecznością zmian przebiegu tras przewozowych na skutek remontów, awarii lub uszkodzeń dróg, mostów bądź innych obiektów, związanych bezpośrednio z realizacją zamówienia.2. Zmiana postanowień umowy pod rygorem nieważności wymaga zachowania formy pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Białaczów Gmina Białaczów, ul. Piotrkowska 12, 26-307 Białaczów, tel/fax: 447581414, e-mail: ugbialaczow@wp.pl/ kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Białaczów, ul. Piotrkowska 12, 26-307 Białaczów, tel.: 447581414, e-mail: iodbialaczow@wp.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: ZP.271.14.2020 pod nazwą: ,,Dowóz i odwóz uczniów do i ze szkół podstawowych z terenu Gminy Białaczów poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021’’ prowadzonym zgodnie z art. 39 Pzp - przetarg nieograniczony; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku dojścia do zawarcia umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególności osób reprezentujących oraz wskazanych do kontaktu, związanych z wykonaniem umowy, pozyskane bezpośrednio lub pośrednio, będą przetwarzane przez Strony umowy w celu i okresie jej realizacji, a także w celach związanych z rozliczaniem umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń w okresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w związku z realizacją obowiązków nałożonych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie będą przedmiotem sprzedaży i udostępniania podmiotom zewnętrznym, za wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych. Mogą one zostać przekazane podmiotom współpracującym z Urzędem Gminy w Białaczowie w oparciu o umowy powierzenia zawarte zgodnie z art. 28 RODO, m.in. w związku ze wsparciem w zakresie IT, czy obsługą korespondencji. W pozostałym zakresie zasady i sposób postępowania z danymi został opisany powyżej. Administrator danych zobowiązuje kontrahenta do poinformowania o zasadach i sposobie przetwarzania danych wszystkie osoby fizyczne zaangażowane w realizację umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam przejazdu- Haga - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam przejazdu 18/19.11. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI