Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli z terenu gminy Rojewo w roku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli z terenu gminy Rojewo w roku szkolnym 2021/2022 na podstawie biletów miesięcznych ulgowych z ustawową ulgą przysługującą młodzieży szkolnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRojewo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-16
  • ZamawiającyGmina Rojewo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00108880
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli z terenu gminy Rojewo w roku szkolnym 2021/2022 na podstawie biletów miesięcznych ulgowych z ustawową ulgą przysługującą młodzieży szkolnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rojewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rojewo 8

1.5.2.) Miejscowość: Rojewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-111

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 113 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szoik@rojewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rojewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli z terenu gminy Rojewo w roku szkolnym 2021/2022 na podstawie biletów miesięcznych ulgowych z ustawową ulgą przysługującą młodzieży szkolnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1092acaa-dfe3-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ | https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZOIK.I.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: jest realizacja usług przewozowych na podstawie biletów miesięcznych ulgowych z ustawową ulgą przysługującą dzieciom i młodzieży szkolnej uczęszczających do szkół i przedszkoli z terenu gminy Rojewo w roku szkolnym 2021/2022 w terminie od 01.09.2021 r, do 30.06.2022r. na utworzonych przez wykonawcę liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży z biletem miesięcznym w cenach biletów ustalonych w niniejszym postepowaniu;
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny przedmiot zamówienia: 60112000-6- usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
3. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić przejazdy dzieci i młodzieży do szkół i z powrotem w celu realizacji zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych;
4. Cena biletów miesięcznych, zgodnie z art. 5 ust 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r o uprawnieniach do bezpłatnych i ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego ( Dz.U. z 2018 poz. 295 z późn. zm.) powinna uwzględniać ulgi przysługujące dzieciom i młodzieży w okresie od rozpoczęcia odbywania obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego do ukończenia szkoły podstawowej.
5. Prognozowane zapotrzebowanie na bilety:
a) bilet ulgowy dla dzieci i młodzieży, w okresie od rozpoczęcia odbywania obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego do ukończenia szkoły podstawowej- 219 szt.
b) bilet normalny dla dzieci 4,5 latki- 10 szt.
Zestawienie liczby dowożonych dzieci do placówek oświatowych przedstawiono w załączniku Nr 11 do SWZ;
6. Imienne bilety miesięczne uprawniać będą uczniów do przejazdu z miejsca ich zamieszkania do szkół oraz z powrotem w dni nauki szkolnej przewidziane w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego.
7. Zamówienie na bilety będzie złożone w terminie najpóźniej do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który bilety mają być wystawione. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionych biletów w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonania usługi. W miesiącu wrześniu zapotrzebowanie na bilety będzie złożone do 3 września, a Wykonawca dostarczy zamówione bilety do 8 września.
8. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w dniu wolnym od zajęć wykonawca zobowiązany jest zapewnić dowóz i odwóz uczniów zgodnie z harmonogramem ustalonym z dyrektorami szkół w terminie co najmniej 3 dni przed planowaną usługą.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do rozkładu jazdy nowych przystanków komunikacyjnych.
10. Zamawiający zapewnia opiekę nad dziećmi dowożonymi w autobusach w czasie trwania przewozu z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkoły i ze szkoły do wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania
11. Przedmiot zamówienia zawiera bezpłatny przewóz opiekunów, których Wykonawca zobowiązany jest zabrać z terenu gminy Rojewo w miejscu umówionym z Zamawiającym po podpisaniu umowy;
12. Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone przez Wykonawcę i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały dzieciom, w dni nauki szkolnej, dojazd z wyznaczonego przystanku w miejscu zamieszkania do szkoły oraz ze szkoły do przystanku w miejscu zamieszkania;
13. Wykonawca zaplanuje harmonogram przywozu i odwozu do szkół i przedszkoli dzieci i młodzieży z terenu gminy Rojewo na podstawie informacji zawartych w załącznikach Nr 10 i 11 do SWZ
14. Wykonawca zapewni dowóz dzieci i młodzieży na planowaną godzinę rozpoczęcia zajęć lekcyjnych w poszczególnych placówkach oświatowych oraz powrót z placówek oświatowych ( 1 dzień w tygodniu-odwozy po 5 i 7 godzinie lekcyjnej oraz 4 dni w tygodniu odwozy po 5,7 i 8 godzinie lekcyjnej) w godzinach od 12:30 do 15.15. Adresy placówek oświatowych:
a) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rojewie:
-Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Górskiego w Rojewie, Rojewo 131, 88-111 Rojewo
-Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Górskiego w Rojewie- Filia Liszkowo, Liszkowo 82, 88-180 Złotniki Kujawskie
-Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Górskiego w Rojewie- Filia Ściborze Ściborze 7a, 88-111 Rojewo
b) Szkoła Podstawowa im. bł. ks. M. Skrzypczaka w Rojewicach, Rojewice 19, 88-111 Rojewo
15. Ustalenie ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokonuje w porozumieniu z dyrektorami placówek oświatowych. Trasa powinna przebiegać możliwie najkrótszą drogą.
16. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby dowożonych uczniów. W przypadku zmiany liczby dzieci dojeżdżających Wykonawca dostosuje trasy i liczbę kursów do potrzeb sprawnego dowozu dzieci do szkół na warunkach podanych w ofercie.
17. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat, a Wykonawca nie będzie rościł pretensji, ani żądał rekompensaty finansowej jeżeli wartość zamówienia będzie mniejsza niż szacowana przez Zamawiającego.
18. Kursy winny odbywać przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób oraz przewozu dzieci szkolnych, a także dostosowaniu liczby kursów oraz liczby miejsc siedzących pojazdów na poszczególnych kierunkach do ilości przewożonych dzieci.
19. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach Prawo o ruchu drogowym ( tekst jedn. Dz.U z 2020 poz 110 z późn. zm.) oraz rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 poz 2022 z poźn. zm.)
a) Wykonawca musi zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsca siedzące dla każdego dziecka, w trzech autobusach posiadających co najmniej 50 miejsc siedzących+1
b) Zamawiający wymaga zapewnienia w pojazdach przewożących dzieci, w okresie niskich temperatur, tj. poniżej 100 C, odpowiedniej temperatury, wynoszącej co najmniej 150 C
c) Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczenia OC i NW oraz aktualne badania techniczne

20. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od przewidywanego przewozu, uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkoły, zmiany organizacji roku szkolnego w szczególności;
a) Zmiany w ilości dowożonych dzieci (zmniejszenie lub zwiększenie liczby przewożonych dzieci z poszczególnych miejscowości)
b) Zmiany w godzinach odjazdów pojazdów ustalone w porozumieniu z dyrektorami placówek oświatowych i kierownikiem SZOIK,
c) o ww. zmianach dyrektorzy placówek oświatowych powiadomią, w formie pisemnej i elektronicznej, Wykonawcę i kierownika SZOIK przynajmniej 1 dzień przed ich wprowadzeniem do godz. 15.00
d) w sytuacjach nagłych spowodowanych wypadkami losowymi, taki jak nagła ewakuacja szkoły dopuszcza się powiadomienie telefoniczne.
21. Wykonawca zabezpiecza przewozy na wszystkich liniach w dni nauki szkolnej.
22. Do realizacji zamówienia wymagane są 3 autobusy, które będą posiadały odpowiednią ilość miejsc siedzących.
23. W przypadku awarii autobusu wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić dyrektora szkoły i kierownika SZOIK o zaistniałym fakcie i podstawić pojazd zastępczy o nie gorszym standardzie.
24. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ ,wzoru umowy z należytą starannością, a także obowiązującymi przepisami i wymaganymi zezwoleniami oraz według wskazówek Zamawiającego.
25. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej.
26. Informacja o składaniu ofert częściowych i zamówieniach uzupełniających
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość świadczenia postojowego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeśli posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust 1 ustawy o transporcie drogowym ( tekst jedn. Dz.U. z 2019 poz. 2140 z późn zm.) lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300.000,00 zł ( trzysta tysięcy zł). Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonej, opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ma ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonywali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej 2 usługi polegające na transporcie drogowym osób o wartości minimum 100.000 brutto każda
b) dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią ilością sprawnego taboru samochodowego, dopuszczonego do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i oznakowanego właściwie do charakteru przewozu, tj. trzema pojazdami posiadającymi co najmniej 50 miejsc siedzących + 1 (zał. nr 12 do SWZ)
c) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusami, prawo jazdy kategorii D oraz uprawnienia do przewozu osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z zapisami w SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami w SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z zapisami w SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport osób z miejsca zamieszkania do DDP i z powrotem - Górzno
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport osób z miejsca zamieszkania do Dziennego Domu Pomocy w Górznie oraz transport w drodze powrotnej z Dziennego Domu Pomocy do miejsc zamieszkania około 30 podopiecznych DDP. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI