DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY MASŁÓW DO SZKÓŁ W LATACH 2020/2021

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY MASŁÓW DO SZKÓŁ W LATACH 2020/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMasłów
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-07-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Usług Wspólnych Gminy Masłów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-13
  • Numer ogłoszenia561239-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 561239-N-2020 z dnia 2020-07-13 r.

Centrum Usług Wspólnych Gminy Masłów: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY MASŁÓW DO SZKÓŁ W LATACH 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych Gminy Masłów, krajowy numer identyfikacyjny 36607558900000, ul. Wola Kopcowa, ul. Świętokrzyska  86 , 26-001  Masłów, woj. brak, państwo Polska, tel. 41 311 08 77, e-mail cuw@maslow.pl, faks 41 246 00 58.
Adres strony internetowej (URL): www.cuwgm.biuletyn.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.cuwgm.biuletyn.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.cuwgm.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY MASŁÓW DO SZKÓŁ W LATACH 2020/2021
Numer referencyjny: RZ.261.14.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.W roku szkolnym 2020/2021 obszarem objętym zorganizowanym dowozem uczniów będą następujące trasy, obejmujące km 318,9 dziennie: I. Zadanie 1 - 146,4 km - Dowóz i odwóz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II Masłowie Pierwszym, i Szkoły Podstawowej im. M. Skłodowskiej - Curie w Mąchocicach Kapitulnych.Rano: 46 kmAUTOBUS A 14 km/dzień.1. Dolina Marczakowa godz. 6.50 (6 przyst. 38 osób) - Barcza przyst. ZTM godz. 7.05 (2 osoby do Masłowa) - Brzezinki przyst. ZTM godz. 7.10 (3 osoby) - Masłów Drugi, ul. Ks. J. Marszałka godz. 7.16 przyst. ZTM przy sklepie ABC (ok 14 osób) - Masłów Pierwszy szkoła godz. 7.20 (przewożonych ok. 56 osób) - 14 km AUTOBUS B 32 km/dzień. 1. Masłów Pierwszy ul. Podklonówka godz. 6.50 (3 przyst. ok.45 osób) - Mąchocice Kapitulne ul. Górna godz. 6.55 (2 osoby) - Masłów Pierwszy ul. Lotnicza godz. 7.00 (ok. 5 osób) - Masłów Pierwszy szkoła godz. 7.05 ( przewożonych ok. 52 osoby) - 8 km2.Masłów Pierwszy szkoła - Wola Kopcowa ul. Świętokrzyska godz. 7.10 (4 przyst.) - Masłów Pierwszy szkoła godz. 7.20 (przewożonych ok. 30 osób) - 8 km3.Masłów Pierwszy szkoła - Mąchocice Kapitulne ul. Górna godz. 7.35 (2 przyst. - ok. 19 osób) - Mąchocice Kapitulne ul. Dolna godz. 7.40 (1 przyst. 1 osoba) - (nawraca przy lotnisku) Mąchocice Kapitulne ul. Dolna godz. 7.45 przyst. ZTM (8 osób) - Mąchocice Kapitulne ul. Dolna godz. 7.50 przyst. ZTM (ok. 5 osób) - szkoła w Mąchocicach Kapitulnych godz. 7.55 (przewożonych ok. 32 osób) -10 km 4. Mąchocice Kapitulne szkoła - Masłów Pierwszy ul Podklonówka godz. 8.05 (3 przystanki ok.2 osoby) - Masłów szkoła godz. 8.20 - 6 km Po południu: 100,4AUTOBUS A 68 km/ dzień. 1. Masłów Pierwszy szkoła godz. 12.20 - Masłów Pierwszy ul. Lotnicza - Mąchocice Kapitulne ul. Dolna - Mąchocice Kapitulne ul. Górna - Masłów Pierwszy ul. Podklonówka -Masłów Drugi ul. Krajobrazowa - Dolina Marczakowa - 19 km ( przewożonych ok. 50 osób)2. Masłów Pierwszy szkoła godz. 13.15 - Wola Kopcowa ul. Świętokrzyska - Masłów Pierwszy ul. Lotnicza - Mąchocice Kapitulne ul. Dolna - Mąchocice Kapitulne ul. Górna - Masłów Pierwszy ul. Podklonówka - ul Ks. J. Marszałka przyst. przy sklepie ABC- 17 km (przewożonych ok.45 osób)3. Masłów Pierwszy szkoła godz.14.00 - Wola Kopcowa - Masłów Pierwszy ul. Lotnicza - Mąchocice Kapitulne ul. Dolna - Mąchocice Kapitulne ul. Górna - Masłów Pierwszy ul. Podklonówka - ul Ks. J. Marszałka przyst. przy sklepie ABC (przewożonych ok.35 osób) zawraca i wraca przez ul. Podklonówkę do szkoły w Mąchocicach Kapitulnych realizować kurs o godz.14.30 - 21 km 4. Mąchocice Kapitulne szkoła godz. 14.30 - Mąchocice Kapitulne ul. Górna ( zawraca na ul. Podklonówka przy pos.58) wraca przez Mąchocice Kapitulne ul. Górną i ul. Św. Floriana - Mąchocice Kapitulne ul. Dolną - Masłów Pierwszy ul. Lotnicza - (średnio 6 osób) -11km AUTOBUS B 32,4 km/dzień. 1. Masłów Pierwszy szkoła godz. 14.00 Masłów Pierwszy ul. Jana Pawła II - Dąbrowa - Dąbrowa Łąki - Masłów Drugi ul. Krajobrazowa - Dolina Marczakowa - Brzezinki - Barcza - Masłów szkoła 29 km (przewożonych ok. 56 osób)2. Masłów szkoła godz. 14.50 Wola Kopcowa - Dolina Marczakowa - ul. Krajobrazowa - (ok. 15 osób) - 17 km 1 razy w tygodniu (1 x 17 km = km : 5 dni = 3,4 km/dzień)II. Zadanie 2 - 138,5 km - dowóz i odwóz dzieci ze Szkoły Podstawowej im. M. Skłodowskiej - Curie w Mąchocicach Kapitulnych, Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Mąchocicach Scholasterii z jednym porannym dowozem dzieci do Szkoły Podstawowej w Brzezinkach. Rano: AUTOBUS C 63,5 km/ dzień. 1. Wilków godz. 7.15 - Wilków (10 przyst.) - Ciekoty (3 przyst.) - Brzezinki (2 przyst.) - Barcza przyst. ZTM godz. 7.30 - zabiera dzieci do szkoły w Brzezinkach (ok. 15 osób) - Mąchocice Scholasteria (3 przyst.) - Mąchocice Scholasteria szkoła godz. 7.50 - Mąchocice Kapitulne szkoła godz. 7.55 - 21 km ( przewożonych 57 osoby)2. Mąchocice Kapitulne szkoła - Wilków godz. 8.15 - Wilków (10 przyst.) - Ciekoty (3 przyst.) - Brzezinki (2 przyst.) - Mąchocice Scholasteria (3 przyst.) - Mąchocice Scholasteria szkoła godz. 8.45 - 21 km (przewożonych 57 osób)3. Mąchocice Scholasteria szkoła -Wilków - godz. 9.10 Wilków (10 przyst.) - Ciekoty (3 przyst.) - Brzezinki (2 przyst.) - Mąchocice Scholasteria (3 przyst.) - Mąchocice Scholasteria szkoła godz. 9.40 - 17 km (przewożonych 50 osób) +4,5 km dojazd do szkoły w Mąchocicach Kapitulnych rozpocząć kurs o godz.13.30 Po południu:AUTOBUS C 75 km /dzień.1.Mąchocice Kapitulne szkoła godz.13.30 - Mąchocice Kapitulne ul. Dolna - zawraca przy lotnisku wraca przez ul. Dolną - przez ul. Floriana - ul. Górną zawraca na ul. Podklonówka (przyst BUS pos.58 wraca przez Mąchocice Kapitulne ul. Górną do Mąchocic Scholasterii (szkoła) - 19 km (przewożonych 25 osób).2.Mąchocice Scholasteria szkoła godz. 14.00 - Ciekoty - Wilków - Ameliówka ul. Łysogórska (dwie osoby) - 20 km (przewożonych 46 osób)3.Mąchocice Scholasteria szkoła godz. 14.50 - Ciekoty - Wilków - 20 km (przewożonych 18 osób)4. Mąchocice Kapitulne szkoła godz. 15.25 - Mąchocice Scholasteria godz.15.35 - Ciekoty - Wilków - 16 km ( przewożonych 56 osoby)III. Zadanie 3 - 34 km - dowóz dzieci z Wiśniówki do Szkoły Podstawowej Nr 27 w Kielcach, ul. Marszałkowska 96, z jednym dowozem do Szkoły Podstawowej w Masłowie Pierwszym. UWAGA! Zamawiający wymaga aby Wykonawca na własny koszt na tej trasie zapewnił opiekę nad przewożonymi dziećmi w pojeździe. Opiekę w pojeździe ma sprawować 1 (jeden) opiekun zatrudniony przez Wykonawcę posiadający przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej. Rano:AUTOBUS D 27 km/dzień 1.Masłów Drugi ul. Krajobrazowa godz. 6.45 (5 przyst. ok. 15 osób) - Dąbrowa Łąki godz. 6.50 (1 przyst. 2 osoby) - Dąbrowa Solo godz. 6.52 (1 przyst. 1 osoba) - Dąbrowa godz. 6.55 (2 przyst. ok. 10 osób) - Masłów Pierwszy ul. Jana Pawła II godz. 7.00 (2 przyst. ok. 20 osób) - Masłów Pierwszy szkoła godz. 7.05 - 12 km2. Masłów szkoła godz. 7.06 - (Wiśniówka przystanek ZTM) godz. 7.10 - szkoła nr 27 godz. 7.23 - ok. 12 osób) ok. 15 kmPo południu:AUTOBUS D 7 km /dzień.1. Kielce, ul. Marszałkowska 96 (SP Nr 27) godz. 15.15 (ok. 10 osób) - Wiśniówka przyst. ZTM) - 7 kmOpiekuna dowozu na zadanie III realizowane autobusem D będzie zapewniał Przewoźnik. W związku z tym w stawce za 1 km powinien skalkulować koszt zatrudnienia Opiekuna dowozu.IV. Zadanie 4 - Oprócz systematycznych przewozów dzieci przewoźnik zapewni dodatkowe przewozy dzieci na basen lub inne wyjazdy edukacyjne występujące w ciągu roku szkolnego na łączną ilość kilometrów 3360/1 rok szkolny.Na wszystkie zadania zamówienia oferent biorący udział w postępowaniu zapewni do wykonywania usługi łącznie (4) cztery pojazdy podstawowe i dodatkowo (2) dwa rezerwowe. Przedstawione pojazdy muszą posiadać min. 56 miejsc siedzących dla przewożonych dzieci • Wykonawca ma obowiązek realizować dowóz każdego ucznia z przystanku/punktu przystankowego (miejsca zbiórki) najbliższego dla jego miejsca zamieszkania wskazanego przez Zamawiającego do wskazanej placówki oświatowej i odwóz każdego ucznia ze wskazanej placówki oświatowej do najbliższego przystanku/punktu przystankowego (miejsca zbiórki dla miejsca zamieszkania).• Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów z tytułu dowożenia uczniów z i do punktów zbiórki/przystanku do i z placówek oświatowych objętych przedmiotem zamówienia. Dojazd do miejsc początkowych dowozu poszczególnych autobusów rozpoczynających trasę w danym dniu oferent winien wliczyć, jako swoje koszty związane z wykonywaniem zamówienia (Dolina Marczakowa, Podklonówka, Masłów Drugi, Wilków). Kosztem oferenta jest wyposażenie oraz wszelkie ubezpieczenia i opłaty wynikające z poruszania się pojazdu komunikacji zbiorowej po drogach publicznych.• Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny, czy pominięcia niektórych elementów dowozu.• Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim dojeżdżającym uczniom miejsca siedzące, z zapewnieniem wszystkich zasad bezpieczeństwa przejazdu w pozycji siedzącej.• Niezależnie od wymogu jakim jest wyposażenie wszystkich samochodów w system webasto, Zamawiający wymaga aby w okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci były ogrzane już w momencie wsiadania dzieci na pierwszym punkcie odbioru, a na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i stopnie nie mogą być śliskie.• Wykonawca musi zapewnić opiekę nad dowożonymi dziećmi przez opiekuna zatrudnionego przez Wykonawcę na własny koszt w pojeździe dla zadania Nr 3, tj. na trasie z Wiśniówki do Szkoły Podstawowej Nr 27 w Kielcach, ul. Marszałkowska 96, z jednym dowozem do Szkoły Podstawowej w Masłowie Pierwszym. Opiekun musi posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8
60140000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień z wolnej ręki, o jakich mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp.Zamawiający przewiduje zamówienia z wolnej ręki do (2160) kilometrów w całym okresie realizacji usługi, udzielone zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp/ Zamawiający może dokonać udzielenia zamówień z wolnej ręki w przypadku zmiany organizacji i tras dowozu w sytuacjach nowej organizacji pracy szkoły w roku szkolnym, zmian organizacyjnych pracy szkoły w trakcie roku szkolnego, oraz zmian organizacyjnych dotyczących uczniów, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu przetargowym.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01   lub zakończenia: 2021-06-25
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-01 2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną licencję do wykonywania (na terenie Polski) transportu drogowego osób, ważne na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2019, poz. 58 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2018 poz. 1990 z późn. zm.) lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, który potwierdza, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu wykazania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimalnej: 200 000,00 zł. oraz oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu wykazania posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda: • wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi dowozu uczniów do lub z placówek oświatowych o wartości usługi nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto w ramach jednej umowy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca w/w warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość na walutę polską na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.• Wykazu niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia pojazdów z ich opisem technicznym oraz ze wskazaniem podstawy do dysponowania tymi zasobami: (nr rejestracyjny, rok produkcji, marka, ilość miejsc), kserokopia dowodów rejestracyjnych przedstawionych pojazdów, kserokopia aktualnych badań technicznych, polisa lub potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia OC pojazdu. Ilość posiadanych pojazdów. Wykaz zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.Przewóz uczniów musi odbywać się autobusami spełniającymi przewidziane przepisami prawa wymagania dotyczące przewozu dzieci, muszą odpowiadać wymogom, które reguluje § 22 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.) oraz oznakowanie zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2018 r. poz. 1990 z poźn. zm.). Środki transportu muszą być prawidłowo oznakowane w obowiązujące na terenie Polski tablice informacyjne o przewozie uczniów. Rodzaj oraz kolor oznaczeń środka transportu regulują obowiązujące przepisy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.). Autobus szkolny – autobus przeznaczony do przewozu dzieci do szkoły, oznaczony z przodu i z tyłu prostokątnymi tablicami barwy białej, z napisami barwy czarnej "AUTOBUS SZKOLNY".Wyposażenie środka transportu musi spełniać obowiązujące przepisy z zakresu BHP oraz P.POŻ.Na wszystkie zadania zamówienia oferent biorący udział w postępowaniu zapewni do wykonywania usługi łącznie (4) cztery pojazdy podstawowe i dodatkowo (2) dwa rezerwowe.Przedstawione pojazdy muszą posiadać min. 56 miejsc siedzących dla przewożonych dzieci Wszystkie określone liczby miejsc dotyczą miejsc siedzących.W przypadku zaoferowania pojazdów posiadających ogrzewanie webasto lub/i hamulec retarder należy dołączyć zaświadczenie od producenta pojazdu lub na przykład zaświadczenie od przedsiębiorstwa wykonującego usługę montażu takiego ogrzewania. Zaświadczenie powinno posiadać: markę pojazdu, model wraz z numerem VIN oraz informację, że pojazd, którego dotyczy dokument jest wyposażony w posiadany element wyposażenia wymieniony powyżej.• Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności jako kierowcy pojazdów w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U.2018.917 z poźn. zm.) zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (informacja na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, wraz z oświadczeniem o zatrudnieniu w/w osób na podstawie umowy o pracę.Pojazdy zgłoszone do świadczenia usługi (łącznie z dwoma autobusami rezerwowymi) są wyprodukowane od 1997 roku i są dopuszczone do ruchu drogowego. Warunki, o których mowa w pkt. VIII ppkt.1 a-c, oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. Wykonawca, w myśl art. 22a Prawo zamówień publicznych, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu na termin składania ofert, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (złożenie w ofercie oświadczenia w formie pisemnej podpisanego przez osobę/osoby do tego umocowane prawnie - Załącznik Nr 9). Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: „spełnia - nie spełnia”. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia. Na podstawie art. 25a ust. 1 Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji wskazanego przez Zamawiającego na podst. ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający na podst. art. 26 ust. 2f może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. W przypadku nie wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zostaną oni wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3a i 4 ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, wraz z oświadczeniem o zatrudnieniu w/w osób na podstawie umowy o pracy. Wykaz zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji (licencja na wykonywanie krajowego przewozu osób) a także innych dokumentów uprawniających do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, które potwierdzają, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( tj. Dz. U. z 2019, poz. 369, z późn. zm.) przy informacji Wykonawcy o tym, że należy do grupy kapitałowej, wg wzoru zawartego w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi dowozu uczniów do lub z placówek oświatowych o wartości usługi nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto w ramach jednej umowy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Wykaz niezbędnych do wykonywania niniejszego zamówienia pojazdów – Załącznik nr 7 z ich opisem technicznym (nr rejestracyjny, rok produkcji, marka, ilość miejsc) potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia OC pojazdu. W przypadku zaoferowania pojazdów posiadających ogrzewanie webasto lub/i hamulec retarder należy dołączyć zaświadczenie od producenta pojazdu lub na przykład zaświadczenie od przedsiębiorstwa wykonującego usługę montażu takiego ogrzewania. Zaświadczenie powinno posiadać: markę pojazdu, model wraz z numerem VIN oraz informację, że pojazd, którego dotyczy dokument jest wyposażony w posiadany element wyposażenia wymieniony powyżej. Wykaz osób uprawnionych do wykonywania czynności – Załącznik nr 6 w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, które wykonywać będą dane zamówienie, wraz ze wskazaniem odpowiednich uprawnień tychże osób, stosownych do charakteru zamówienia, uprawniających do podejmowania w/w czynności. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wskazaną w wysokości minimalnej 200 000,00 zł. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku korzystania z zasobów na podstawie art. 22a ustawy Pzp: (Załącznik Nr 9)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji (licencja na wykonywanie krajowego przewozu osób) a także innych dokumentów uprawniających do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, które potwierdzają, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( tj. Dz. U. z 2019, poz. 369, z późn. zm.) przy informacji Wykonawcy o tym, że należy do grupy kapitałowej, wg wzoru zawartego w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi dowozu uczniów do lub z placówek oświatowych o wartości usługi nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto w ramach jednej umowy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Wykaz niezbędnych do wykonywania niniejszego zamówienia pojazdów – Załącznik nr 7 z ich opisem technicznym (nr rejestracyjny, rok produkcji, marka, ilość miejsc) potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia OC pojazdu. W przypadku zaoferowania pojazdów posiadających ogrzewanie webasto lub/i hamulec retarder należy dołączyć zaświadczenie od producenta pojazdu lub na przykład zaświadczenie od przedsiębiorstwa wykonującego usługę montażu takiego ogrzewania. Zaświadczenie powinno posiadać: markę pojazdu, model wraz z numerem VIN oraz informację, że pojazd, którego dotyczy dokument jest wyposażony w posiadany element wyposażenia wymieniony powyżej. Wykaz osób uprawnionych do wykonywania czynności – Załącznik nr 6 w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, które wykonywać będą dane zamówienie, wraz ze wskazaniem odpowiednich uprawnień tychże osób, stosownych do charakteru zamówienia, uprawniających do podejmowania w/w czynności. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wskazaną w wysokości minimalnej 200 000,00 zł. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku korzystania z zasobów na podstawie art. 22a ustawy Pzp: (Załącznik Nr 9)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium .2.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 100,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Musi być wniesione na cały okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w:a) pieniądzub) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnymc) gwarancjach bankowychd) gwarancjach ubezpieczeniowyche) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r tj. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110, z późn. zm.)4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt. 3 ppkt. a), b) i c) musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 45 1560 0013 2003 8121 0000 0013z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na „Dowóz dzieci z terenu Gminy Masłów do szkół w latach 2020/2021”6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia powinno ono być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających poręczenia lub gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; nazwę postępowania; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; kwotę gwarancji lub poręczenia; bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania z ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp; termin ważności gwarancji/poręczenia musi być zgodny z terminem związania ofertą.6. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w niniejszej SIWZ7. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.13. Wadium wniesione przez jednego Wykonawcę z wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena z podatkiem VAT ( C ) 62,00
Ograniczenie emisji spalin w pojazdach, które mają służyć wykonywaniu usługi dowozu (dotyczy wszystkich pojazdów) (ES) 18,00
Ogrzewanie Webasto (dotyczy wszystkich pojazdów) (OW) 10,00
Hamulec Retarder (dotyczy wszystkich pojazdów) (HR) 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:a) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT;b) zmiany ilości faktycznie wykonanej usługi (zmniejszenia lub zwiększenia) ilości kilometrów objętych umową, które w SIWZ zostały podane szacunkowo; c) zmiany danych osobowych oraz rachunku bankowego. d) zmiany przedstawiciela Zamawiającego, zmiany osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia - po stronie Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi transportu osób - Wrocław, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi transportu osób w dniach: 16 i 17.05.2024 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI