Dowóz dzieci z Gminy Dukla w roku szkolnym 2021/2022 do szkół, przedszkola i oddziałów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci z Gminy Dukla w roku szkolnym 2021/2022 do szkół, przedszkola i oddziałów przedszkolnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDukla
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-14
  • ZamawiającyGMINA DUKLA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00101916
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci z Gminy Dukla w roku szkolnym 2021/2022 do szkół, przedszkola i oddziałów przedszkolnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUKLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440531

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trakt Węgierski 11

1.5.2.) Miejscowość: Dukla

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@dukla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl//

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci z Gminy Dukla w roku szkolnym 2021/2022 do szkół, przedszkola i oddziałów przedszkolnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6c6926d-da64-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101916

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.dukla.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.dukla.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: http://bip.dukla.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OI.271.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1:
a) Trasa przewozu - jeden pojazd do 40 miejsc
Mszana – Tylawa szkoła – Zyndranowa – Barwinek – Tylawa szkoła – długość trasy 25 km, ilość dowożonych dzieci 51 (w tym 2 uczniów 4 i 5 letnich)
Mszana (17 dzieci) – Tylawa szkoła –– Zyndranowa (7 dzieci) – Barwinek (24 dzieci) – Tylawa szkoła
b) Trasa przewozu
Barwinek – Dukla – długość trasy 15 km, ilość dowożonych dzieci – 3 (w tym 1uczeń 5 letni)

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2:
a) Trasa przewozu – pojazd do 25 miejsc
Mszana – Olchowiec – Chyrowa – Iwla szkoła – Głojsce – Iwla – Dukla
długość trasy 29 km ilość dowożonych dzieci – 20
Mszana( 1 dzieci) – Olchowiec (4 dzieci)- Chyrowa (11 dzieci) – szkoła Iwla (wysiada 11 dzieci)- Głojsce( 2 dzieci) –Iwla (2 dzieci) – Dukla
b) Trasa przewozu - pojazd do 35 miejsc
Teodorówka – Dukla – długość trasy 3 km ilość dowożonych dzieci – 33

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3:
a) Trasa przewozu -pojazd do 25 miejsc
Zawadka Rymanowska – Dukla – długość trasy 10 km ilość dowożonych dzieci - 23
b) Trasa przewozu - pojazd 40 miejsc
Trzciana - Nowa Wieś – Dukla – długość trasy 7 km ilość dowożonych dzieci 35(w tym 1 dziecko 5 letnie)
Trzciana ( 17 dzieci) – Nowa Wieś ( 18 dzieci) - Dukla

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 :
Trasa przewozu
a) Zboiska- Dukla długość trasy 3 km, liczna dowożonych dzieci - 4
b) Linia specjalna lub regularna
Pałacówka – Łęki Dukielskie długość trasy - 4 km ilość dowożonych dzieci - 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy, w sytuacji wystąpienia poniższych przypadków:
1) zmiana osobowa listy dowożonych dzieci oraz zmiana harmonogramu w przypadkach, o których mowa w § 2 ust. 2 – 3 następuje w formie pisemnego powiadomienia bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy.
2) zmiana pojazdów wykorzystywanych do świadczenia usług oraz zmiana wykazu osób zatrudnionych przez Wykonawcę do realizacji zadania następuje w formie pisemnego powiadomienia bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy – po spełnieniu warunków określonych w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego i po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego.
2. Dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w razie zmian w przepisach prawa:
1) stawki podatku od towarów i usług na wykonywane usługi,
2) wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
Zmiany wysokości wynagrodzenia mogą mieć miejsce jedynie wówczas, gdy będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania wpływu zmiany wskazanych regulacji na koszty wykonania zamówienia w sposób czytelny dla Zamawiającego poprzez dostarczenie dokumentów potwierdzających powyższe.
3. Zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Wykonawca jest zobowiązany w terminie 7 dni od wystąpienia zmian do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o zmianie danych zawartych w umowie:
1) zmianie siedziby lub nazwy firmy Wykonawcy,
2) zmianie osób reprezentujących Wykonawcę,
3) ogłoszeniu upadłości Wykonawcy,
4) likwidacji firmy Wykonawcy.
5. Wszelką korespondencję wysyłaną przez Zamawiającego zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego danymi Strony podanymi na wstępie niniejszej umowy lub zmienionymi po powiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę, uznaje się za doręczoną, po wysłaniu przesyłką poleconą w placówce operatora wyznaczonego lub dostarczeniu na ten adres.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-14 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: /dukla/skrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-14 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport mebli i bramy - Krosno - Grabownica Starzeńska
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę transport mebli. Z Krosna do Grabownicy Starzeńskiej i Grabówki - transport drewnianej bramy wym. 250cm/360/12cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI