„Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Uchanie w roku szkolnym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Uchanie w roku szkolnym 2024/2025”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUchanie
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-12
  • ZamawiającyGMINA UCHANIE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-26
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00432472
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Uchanie w roku szkolnym 2024/2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UCHANIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Uchanie

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-510

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846577266

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@uchanie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uguchanie.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Uchanie w roku szkolnym 2024/2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ba203a8-8fa8-4573-acc5-ecdc84ca6687

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ba203a8-8fa8-4573-acc5-ecdc84ca6687

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ XII i XIII

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3ba203a8-8fa8-4573-acc5-ecdc84ca6687

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Gmina Uchanie, ul. Partyzantów 1, 22-510 Uchanie
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Uchanie Daniel Koguciuk z którym można skontaktować się mailowo pod
adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Dowóz dzieci niepełnosprawnych
zamieszkałych na terenie gminy Uchanie w roku szkolnym 2024/2025” odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych: ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: na dowozie 9 dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w
miejscowościach: Teratyn Kolonia 19A (1 uczeń), Teratyn 93 (1 uczeń), Aurelin 13a (1 uczeń), Uchanie ul. Partyzantów 36
(1 uczeń), Uchanie ul. Kościuszki 9 (2 uczniów), Uchanie ul. Partyzantów 80 (1 uczeń), Rozkoszówka 28 (1 uczeń)Jarosławiec 182 (1 uczeń), wraz z opiekunem do Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w
Hrubieszowie, Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Mamy Siebie” w Hrubieszowie, Ośrodka Rehabilitacyjno
Edukacyjno Wychowawczego w Alojzowie w roku szkolnym 2024/2025 oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu.
W załączeniu do postępowania udostępniony jest szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie cena - 100 %
za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, z najniższą ceną za 1 km.
XX. Ocena ofert
Cena – waga kryterium 100%
o wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie cena - 100 %
za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, z najniższą ceną za 1 km.
Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
W ofercie należy podać cenę za 1 km świadczonej usługi, która uwzględnia wszystkie koszty wykonania usługi tj. koszty zakupu
paliwa i eksploatacji, obsługi (kierowcy i opiekuna), podatków, opłat i ubezpieczeń.
Cenę należy skalkulować łącznie z obowiązującym podatkiem VAT.
Cena jednostkowa za 1 km przewozu podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym będzie obowiązywała w niezmiennej
stawce do końca obowiązywania umowy.
Jedynie może ulec zmianie w sytuacji znacznego wzrostu kosztów świadczenia usługi za zgodą zamawiającego poprzez dokonanie
aneksu do umowy.
Zapłata odbywać się będzie co miesiąc, po przedstawieniu przez Wykonawcę faktury za miesiąc poprzedni. Do faktur Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć miesięczny wykaz zrealizowanych kilometrów wynikających z przewozu dzieci niepełnosprawnych w
rozbiciu na każdy dzień, będący podstawą do obliczenia i wypłaty wynagrodzenia potwierdzone przez wykonawcę. Do faktur dołączy
także listę obecności uczniów potwierdzonych przez szkoły. Usługa obejmuje tylko faktycznie wykonane dowozy. W przypadku
choroby ucznia, bądź innych sytuacji kiedy uczniowie nie byli dowożeni do szkoły zapłata nie przysługuje.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w
Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
7.2. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
7.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
7.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien posiadać licencję lub zezwolenie na
wykonywanie transportu drogowego wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie
drogowym /Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm./
7.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
7.2.4. zdolności technicznej i zawodowej
a) w zakresie posiadanego doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
1 kierowcą spełniającym wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r.
o kierujących pojazdami (Dz. U. Nr 30, poz. 151, z późn. zm)
c) w zakresie zdolności technicznej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się potencjałem technicznym do wykonania zamówienia
w tym co najmniej:
a) 1 (jednym) sprawnym technicznie, oznakowanymi pojazdami w sposób umożliwiający przewóz dzieci niepełnosprawnych
oraz posiadającymi aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu
7.3. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza aby:
− warunek dotyczący posiadanego doświadczenia – spełnił jeden z wykonawców (samodzielnie);
− warunek dotyczący zdolności technicznej – spełnili wykonawcy łącznie;
− warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - spełnił
jeden z wykonawców (samodzielnie).
7.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają do oferty oświadczenie – którego wzór stanowi
Załącznik nr 2 do SWZ, z którego będzie wynikać, które odpowiednio: roboty budowlane/ usługi / dostawy będą wykonywać poszczególni wykonawcy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca
zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 1
do SWZ;
9.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1. tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki
dowodowe.
9.3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, do złożenia podmiotowych środków dowodowych wskazanych w
pkt. 9.4 SWZ.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
9.4. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania wymagane od wykonawcy obejmują:
9.4.1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3a do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu obejmują:
9.5.1 w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.2 SWZ – należy przedstawić licencję lub zezwolenie na
wykonywanie transportu drogowego – zgodnie z warunkiem określonym w pkt. 7.2.2 SWZ – w zakresie każdego z zadań na które
składana jest oferta.
9.5.2 w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4a) SWZ – wykaz usług spełniających wymagania określone
w pkt. 7.2.4a) SWZ –na które składana jest oferta, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów, że usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (były wykonane
należycie), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
inne odpowiednie dokumenty - (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania)
9.5.3 w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4b) SWZ – wykaz osób, spełniających wymagania określone
w pkt. 7.2.4b) SWZ – w zakresie każdego z zadań na które składana jest oferta, które będą skierowane przez Wykonawcę do
realizacji usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -
(wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania)
9.5.4 w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4c) SWZ – wykaz sprzętu spełniającego wymagania
określone w pkt. 7.2.4c) SWZ, który będzie wykorzystywany do realizacji usługi wraz z informacjami na temat ich dysponowania oraz
parametrami sprzętów i ich ilością - (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
1 kierowcą spełniającym wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r.
o kierujących pojazdami (Dz. U. Nr 30, poz. 151, z późn. zm)
c) w zakresie zdolności technicznej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się potencjałem technicznym do wykonania zamówienia
w tym co najmniej:
a) 1 (jednym) sprawnym technicznie, oznakowanymi pojazdami w sposób umożliwiający przewóz dzieci niepełnosprawnych
oraz posiadającymi aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu
7.3. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza aby:
− warunek dotyczący posiadanego doświadczenia – spełnił jeden z wykonawców (samodzielnie);
− warunek dotyczący zdolności technicznej – spełnili wykonawcy łącznie;
− warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - spełnił
jeden z wykonawców (samodzielnie).
7.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają do oferty oświadczenie – którego wzór stanowi
Załącznik nr 2 do SWZ, z którego będzie wynikać, które odpowiednio: roboty budowlane/ usługi / dostawy będą wykonywać
poszczególni wykonawcy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają do oferty oświadczenie – którego wzór stanowi
Załącznik nr 2 do SWZ, z którego będzie wynikać, które odpowiednio: roboty budowlane/ usługi / dostawy będą wykonywać
poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają do oferty oświadczenie – którego wzór stanowi
Załącznik nr 2 do SWZ, z którego będzie wynikać, które odpowiednio: roboty budowlane/ usługi / dostawy będą wykonywać
poszczególni wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e – Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-12 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę skrzyni biegów w Zetor 7745- Abramów
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę skrzyni biegów w Zetor 7745. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI