Dowóz dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Dzielnicy Żoliborz, do przedszkoli,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Dzielnicy Żoliborz, do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych na trasie dom – jednostka oświatowa, jednostka oświatowa – dom.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-07
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00227873
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Dzielnicy Żoliborz, do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych na trasie dom – jednostka oświatowa, jednostka oświatowa – dom.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300186

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 6/8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-627

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zoliborz.WZP@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zoliborz.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Dzielnicy Żoliborz, do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych na trasie dom – jednostka oświatowa, jednostka oświatowa – dom.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e1beb11-f149-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000640/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Dowóz zorganizowany dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.zoliborz.org.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.zoliborz.org.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej
z wykorzystaniem Systemu Zakupowego Miasta Stołecznego Warszawy. Korzystanie z Systemu przez
Wykonawców jest bezpłatne.1) Aby złożyć ofertę w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany do
dokonania rejestracji w Systemie Zakupowym Miasta Stołecznego Warszawy dostępnym pod adresem:
https://zamowienia.um.warszawa.plSystem Zakupowy Miasta Stołecznego Warszawy jest zintegrowany z
platformą OnePlace Operatora Systemu. Zamawiający informuje, że przy pierwszym logowaniu się
Wykonawców do Sytemu, konieczne jest przejście przez ścieżkę rejestracji do strefy dostawców
OnePlace. Rejestracja Wykonawcy w Systemie następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu
email
podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. Zamawiający zaleca dokonanie rejestracji
bez zbędnej zwłoki ponieważ proces weryfikacji Wykonawcy może potrwać do 2 dni roboczych.2)
Szczegółowe informacje dotyczące sposobu rejestracji i logowania do Systemu, znajdują się Instrukcjach
dla Wykonawcy na stronie internetowej prowadzonego postępowania w zakładce „Regulacje i procedury
procesu zakupowego” pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=umw&USER_MENU_HOVER=publicFilesList3)
Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się do Systemu Wykonawca uzyska dostęp do aplikacji umożliwiającej
składanie wniosków, ofert i zadawanie pytań w postępowaniu. Komunikacja pomiędzy Wykonawcami a
Zamawiającym będzie odbywała się za pomocą funkcjonalności Systemu. System umożliwia między
innymi dokonywanie czynności złożenia oferty, wycofania oferty , złożenia pytań itd. 4) Za datę złożenia
oferty, wniosków, zawiadomienia, dokumentu elektronicznego, oświadczenia lub elektronicznej kopii
dokumentu lub oświadczenia, przyjmuje się datę przekazania (złożenia) w Systemie Zakupowym Miasta
Stołecznego Warszawy do Zamawiającego. Moment złożenia oferty następuje wraz z zakończeniem
procesu składania, tj. po kliknięciu przycisku „Złóż wniosek”/”Złóż ofertę”, elektronicznym podpisaniu
formularza wniosku/oferty i wyświetleniu przez system komunikatu „Oferta złożona poprawnie”. W sekcji
„Podsumowanie” na formularzu ofertowym wyświetli się dokładna data i godzina złożenia wniosku/oferty w polu „Data”.5) Kodowanie i czas odbioru danych:a) plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny
jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest
dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;b) oznaczenie czasu
odbioru danych przez System stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.6)
Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:a) stały dostęp
do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;b) komputer
PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;c) zainstalowana
przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;d)
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Szczegółowe informacje
wskazane są w Instrukcjach dla Wykonawcy dostępnych na stronie internetowej prowadzonego
postępowania w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=umw&USER_MENU_HOVER=publicFilesList7)
Instrukcje dla Wykonawców, dotyczące składania ofert/wniosków, składania dokumentów elektronicznych,
oświadczeń, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich
użyciu Systemu, znajdują na stronie internetowej prowadzonego postępowania w zakładce „Regulacje i
procedury procesu zakupowego

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że w związku ze
stosowaniemprocedury przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przetwarza
daneosobowe przekazane przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
2.Dane osobowe, które znalazły się w posiadaniu Zamawiającego w wyniku prowadzenia postępowania
sąprzetwarzane w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania,
realizacjąumowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacją obowiązków ustawowych
określonych wobowiązujących przepisach prawa.3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia
publicznegobędzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu danych osobowych osób, które zostaną
wskazanedo wykonania czynności związanych z realizacją umowy oraz danych kontaktowych
umożliwiającychwypełnienie przez Zamawiającego obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13
ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),dalej „RODO”.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Z uwagi na regulacje ustawy Pzp oraz cel
gromadzeniaiprzetwarzania danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu: a) prawo do
przenoszeniadanychosobowych o którym mowa w art. 20 RODO; b) prawo do usunięcia danych
osobowych, w związkuz art.17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych napodstawieart. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6ust. 1 lit. cRODO. Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp informuję, że: a)
skorzystanie przez osobę,której daneosobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia,
o którym mowa w art. 16RODO, niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianąpostanowień umowyw sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z
ustawą Pzp; b) wpostępowaniu oudzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o
którym mowa wart. 18 ust. 1RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia tegopostępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-XVIII-WZP.271.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 856118,68 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 388219,44 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dowóz dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Dzielnicy Żoliborz do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych na trasie dom – jednostka oświatowa, jednostka oświatowa – dom”

Usługa obejmuje:
1. Świadczenie w roku szkolnym 2022/2023 usługi transportowej w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Dzielnicy Żoliborz do szkół i placówek oświatowych na trasie dom – jednostka oświatowa – dom wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowozu. Lista dzieci objętych dowożeniem stanowi załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”).
2. Dowożeniem objęte są dzieci niepełnosprawne w liczbie 24 uczęszczające do przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz innych placówek wymienionych w art. 2 pkt 7 ustawy z 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz.U. z 2021 r. poz. 1082 ze zm.).
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na okres 12 miesięcy, przy czym rozpoczęcie usługi nastąpi 1 września 2022 r. a zakończenie 31 sierpnia 2023 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający wprowadza prawo opcji, zgodnie z którym może w okresie obowiązywania umowy dokonać zwiększenia liczby dowożonych dzieci do maksymalnej liczby 6 (5 dzieci dowożonych na terenie Warszawy oraz 1 dziecko dowożone w odległości 40 km poza Warszawę), a Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę dowozu tych dzieci po cenach jednostkowych wskazanych w umowie. Opcja zwiększenia liczby dowożonych dzieci będzie dotyczyła dzieci zgłoszonych do transportu,
a nie ujętych w wykazie, na podstawie wniosku rodzica/opiekuna prawnego złożonego do Wydziału Oświaty i Wychowania w Dzielnicy Żoliborz. Wszelkie zmiany dotyczące zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci objętych dowożeniem oraz zmian tras dowozu Zamawiający przekaże Wykonawcy usługi w formie pisemnej.
W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego dziecka z opcji, transport rozpocznie się w terminie do 7 dni od zawiadomienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w trybie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust.
1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2021 poz. 1129 ze zm.) polegającego na powtórzeniu podobnych usług dla zamówienia podstawowego, które jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości w kwocie 161 007,41 zł netto.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia samochodu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 1-4 ustawy PZP, dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, a mianowicie wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, tj. wykonawca musi posiadać aktualną licencję wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze.zm.), lub w zakresie przewozu osób autobusem (pojazdem przystosowanym do przewozu więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą), tj. wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 988ze zm.),

W przypadku, gdy Wykonawca posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie przepisów obowiązujących przed nowelizacją wprowadzoną ustawą z dnia 26 stycznia 2022 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym, ustawy o czasie pracy kierowców oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 209), Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeśli w zakresie tej licencji mieszczą się uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wystarczy, jeżeli co najmniej jeden z nich posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane;
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
a) w odniesieniu do niezbędnego doświadczenia – wykaże, że należycie wykonał, co najmniej trzy usługi – każda usługa:
- polegająca na wykonaniu przewozu osób niepełnosprawnych,
- realizowana w sposób ciągły przez okres minimum 6 miesięcy,
- o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto.
Pod pojęciem „usługa” należy rozumieć realizację jednej umowy z jednym zamawiającym.
Wykonawca może wykazać się realizacją usług z okresu ostatnich trzech lat przed dniem, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wykazał się usługą wykonywaną (w trakcie realizacji). W takim przypadku, część usługi faktycznie wykonana musi spełniać postawiony przez Zamawiającego warunek;
b) w odniesieniu do niezbędnego potencjału technicznego – wykaże, że dysponuje, co najmniej:
- 5 dopuszczonymi do ruchu, odpowiednio oznakowanymi, pojazdami samochodowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych i wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt (rampy lub windy umożliwiające wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną, szyny do mocowania wózków itp.),
- 2 dopuszczonymi do ruchu, odpowiednio oznakowanymi, pojazdami do przewozu osób.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wystarczy, że Wykonawcy spełnią warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej wspólnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w Oświadczeniu z art. 125 ust. 1 ustawy PZP

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania:
a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu z art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP odnośnie do zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835
2) na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy aktualnej licencji/zezwolenia potwierdzających uprawnienia do przewozu osób:
- aktualna(-ne) na dzień składania ofert: licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób;

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, przedmiotowe dokumenty składa ten z Wykonawców, który w ramach realizacji zamówienia bezpośrednio będzie wykonywać licencjonowaną lub objętą zezwoleniem działalność;
b) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy:
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien dotyczyć usług faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – również faktycznie przez niego wykonywanych.

- wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP, przygotowane zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale XVII ust. 1 SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów tych podmiotów na podstawie art. 118 ustawy PZP – na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
3) Oświadczenie Konsorcjantów, o którym mowa w rozdziale XIV ust. 6 SWZ (jeśli dotyczy) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
4) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania albo do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli ich umocowanie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych (np. wydruk z KRS lub CEIDG lub innego właściwego dokumentu).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. Co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 4-5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (Oświadczenie Konsorcjantów), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy PZP składane jest przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. w zakresie zmiany:
1) opiekunów wpisanych do wykazu osób stanowiącego załącznik nr 5 do umowy
2) kierowców wpisanych do wykazu osób stanowiącego załącznik nr 5 do umowy
samochodów wpisanych do wykazu samochodów, stanowiącego załącznik nr 6 do umowy.
3) liczby opiekunów, kierowców oraz samochodów, w przypadku zaistnienia okoliczności określonej w pkt 11 ppkt 2 OPZ skutkującej koniecznością zatrudnienia dodatkowego opiekuna, kierowcy lub zgłoszenia dodatkowego samochodu z zastrzeżeniem, że nowi opiekunowie, kierowcy i samochody będą spełniać warunki określone w OPZ.
2. W przypadku dokonania zmiany niezgodnie z warunkami opisanymi w ust. 1, Zamawiającemu przysługuje odpowiednio uprawnienia określone w § 9 ust. 3.
3. Nie stanowią zmian w rozumieniu ust. 1:
1) zmiana adresu i siedziby szkoły lub placówki, do której uczęszcza dziecko niepełnosprawne,
2) zmiana adresu zamieszkania dziecka niepełnosprawnego,
3) zmiana szkoły lub placówki dokonana przez rodzica dziecka niepełnosprawnego,
4) rezygnacja z dowozu realizowanego przez Wykonawcę dokonana pisemnie przez rodzica dziecka niepełnosprawnego,
5) zmiana liczby dowożonych dzieci realizowana w ramach prawa opcji.
4. Każda ze stron dokonując zmian, o których mowa w ust. 1 i 2 przekaże drugiej stronie stosowną informację w formie pisemnej, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od powzięcia wiadomości
o podstawie do dokonania zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Systemu Zakupowego Miasta Stołecznego Warszawy dostępnego pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowy - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI