Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielonki
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-27
  • ZamawiającyGminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Zielonkach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00110881
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Zielonkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357946812

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Galicyjska 17

1.5.2.) Miejscowość: Zielonki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-087

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48122850298;+48122850490

1.5.8.) Numer faksu: +48122850298 wew. 102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@gzeaszielonki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzeaszielonki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2332541-bd56-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002230/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Zielonki do przedszkoli, szkół i ośrodków sz samochodem specjalsitycznym wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/gzeaszielonki,m,390875,2021.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ; ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal ; poczty elektronicznej, której adres wskazano w sekcji I.1. SWZ. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Zielonkach, ul. Galicyjska 17, 32-087 Zielonki, tel. 12 28-50-298. 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Gminnym Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Zielonkach pod adresem e-mail: iod@gzeaszielonki.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) ww. rozporządzenia, w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 pkt 1. 7. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 19 ustawy Pzp, a także podmioty przetwarzające działające na zlecenie Zamawiającego (np. dostawcy IT, kancelarie prawne) oraz pracownicy Zamawiającego. 5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 7. Posiada Pani/Pan prawo do: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 9.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia 2016/679: Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno–wychowawczych zwanych w dalszej części SWZ „szkołą” na terenie miasta Krakowa, do Waganowic i do Radwanowic wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2021/2022. Świadczenie usług odbywać się będzie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.) oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.), w tym minimum 1 pojazdem dostosowanym do przewozu osób na wózku inwalidzkim, wyposażony w windę-podnośnik, pasy mocujące wózek i pasy mocujące dziecko na wózku. W ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do dowiezienia do szkół ok. 14 dzieci niepełnosprawnych, w tym 1 poruszające się na wózku inwalidzkim. Liczba dzieci niepełnosprawnych do dowozu może ulec zmianie: zastosowano prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp, - 25% - +25% ww. dzieci.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa ponadto wzór umowy.
Trasy przewozu dzieci niepełnosprawnych:
a) Przybysławice – Kraków, ul. Spadochroniarzy 1 (Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy) – 1 (jedno) dziecko,
b) Pękowice – Kraków, ul. Zakątek 2 (Zespół Szkół Specjalnych Nr 4) – 1 (jedno) dziecko,
c) Zielonki – Kraków, ul. Millana 15 (Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 165) – 1 (jedno) dziecko,
d) Zielonki – Kraków, ul. Zakątek 2 (Zespół Szkół Specjalnych Nr 4) - 1 (jedno) dziecko,
e) Dziekanowice – Kraków, ul. Topolowa 22 (Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 3) – 1 (jedno) dziecko,
f) Bibice – Radwanowice, ul. Szkolna 6 (Integracyjna Szkoła Podstawowa) – 1 (jedno) dziecko
g) Węgrzce – Waganowice (Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi) – 1 (jedno) dziecko,
h) Wola Zachariaszowska – Kraków, ul. Niecała 8 (SOSW nr 6) - 1 (jedno) dziecko
i) Bibice - Kraków, os. Dywizjonu 303 (XXX LO) – 1 (jedno) dziecko NA WÓZKU
j) Bibice – Kraków, ul. Millana 15 (Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 165) – 1 (jedno) dziecko
k) Bibice – Kraków, ul. Armii Krajowej (Chrześcijańska Szkoła Podstawowa Nr 1 UCZEŃ) – 1 (jedno) dziecko,
l) Januszowice – Kraków, os. Sportowe 28 (Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 71) – 1 (jedno) dziecko,
ł) Węgrzce – Kraków, ul. Tyniecka 6 (Szkoła Podstawowa Nr 73) – 1 (jedno) dziecko,
m) Bosutów – Kraków, ul. Ptaszyckiego 9 (Zespół Szkół Specjalnych Nr 6) – 1 (jedno) dziecko.
Dzienny przewóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu (łącznie rano i po południu) wynosić będzie: ok 500 kilometrów. Liczba kilometrów może ulec zmianie: zastosowano prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp., -15% - +15% kilometrów dziennych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Liczba dzieci niepełnosprawnych do dowozu może ulec zmianie: zastosowano prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp, - 25% - +25% ww. dzieci.
Liczba kilometrów może ulec zmianie: zastosowano prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp., -15% - +15% kilometrów dziennych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, której przyznana zostanie największa całkowita ilość punktów (B) łącznie w kryteriach wskazanych w sekcji VIII. pkt. 1.1. do 1.3.SWZ. tj.
B=C+P+W gdzie:
B - badana oferta
C - cena - maksymalna liczba punktów - 60
P - czas podstawienia pojazdu zastępczego - maksymalna liczba punktów - 10
W- wiek pojazdów, którymi świadczony będzie dowóz - maksymalna liczba punktów - 30
W = W1+W2+W3+W4/4– liczba pojazdów wymaganych do realizacji zamówienia
W1- liczba punktów otrzymanych za wiek pojazdu Nr 1
W2 - liczba punktów otrzymanych za wiek pojazdu Nr 2
W3 - liczba punktów otrzymanych za wiek pojazdu Nr 3
B= C+P+W=100 pkt.
Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pojazdów, którymi świadczony będzie dowóz

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zgodnie z art. 57 i art. 112 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1.1. Nie podlegają wykluczeniu,
1.2. Spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązującego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób lub jeżeli usługi objęte przedmiotem zamówienia świadczone będą pojazdami samochodowymi przeznaczonymi konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, aktualnie obowiązującej, odpowiedniej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
1.2.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 złotych.
1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał usługę lub usługi przewozu dzieci niepełnosprawnych taborem przystosowanym do transportu osób niepełnosprawnych, których łączna wartość wyniosła nie mniej niż brutto 100 000,00;
2) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj.: minimum 4 pojazdami dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym:
a) 2 pojazdy (busy), w których minimalna ilość miejsc siedzących ma wynosić 7 (siedem) i nie więcej niż 9 miejsc łącznie z kierowcą, w tym minimum 1 pojazd dostosowany do przewozu osób na wózku inwalidzkim, wyposażony w windę-podnośnik, pasy mocujące wózek i pasy mocujące dziecko na wózku, plus pojazdy zastępcze;
b) 2 samochodami osobowymi przystosowanymi do przewozu osób, w których ilość miejsc może być mniejsza niż 7 miejsc plus pojazdy zastępcze.
a) wiek pojazdu w dniu otwarcia ofert nie może wynosić więcej niż 10 lat (licząc od daty produkcji- rok produkcji);
b) każdy pojazd ma ważny przegląd techniczny pojazdu, polisę OC;
c) pojazdy do przewozu osób na wózkach wyposażenie w windę-podnośnik, pasy mocujące wózek i pasy mocujące dziecko na wózku,
d) pojazdy do przewozu dzieci na wózkach minimalna ilość miejsc siedzących ma wynosić 7 (siedem), 7 i nie więcej niż 9 miejsc łącznie z kierowcą.
1.2.5. Zdolności zawodowej wyrażającej się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a) min. 4 osobami (1 osoba dla każdego pojazdu), która przy realizacji zamówienia sprawować będzie w czasie przewozu opiekę nad przewożonymi dziećmi, posiadającą doświadczenie w opiece nad dowożonymi dziećmi. Opiekunem może być osoba dorosła, niekarana, sprawna fizycznie i posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
b) min. 4 osoby (1 osoba dla każdego pojazdu) posiadającą uprawnienia do kierowania pojazdami, wymaganymi do realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający oprócz oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składanego wraz z ofertą - Załącznik Nr 3do SWZ, wymaga na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego następujących środków dowodowych:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oprócz oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składanego wraz z ofertą - Załącznik Nr 2 do SWZ, wymaga na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego następujących środków dowodowych:
1) dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: aktualnie obowiązującego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób lub jeżeli usługi objęte przedmiotem zamówienia świadczone będą pojazdami samochodowymi przeznaczonymi konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, aktualnie obowiązującej, odpowiedniej licencji;
2) dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących środków dowodowych: dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 złotych;
3) zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących środków dowodowych:
- Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ;
- wykazu pojazdów wraz z ich charakterystyką w szczególności zawierającą następujące informacje: marka, data produkcji, data i ważność przeglądu technicznego, ilość miejsc siedzących wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w sekcji IV ust. 1 pkt. 1.1. i 1.2., składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo sporządzone w formie pisemnej, określające osobę pełnomocnika, zakres reprezentacji oraz zawierające wskazanie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
5. Sposób składania oświadczeń i dokumentów przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
5.1. Dokumenty braku podstaw do wykluczenia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa osobno.
5.2. Dokumenty potwierdzające spełnienia postawionych przez Zamawiającego warunków, składają ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy odpowiadają za ich spełnienie.
5.3. Ofertę składa (podpisuje) pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na zasadach ogólnych.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-27 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-27 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-25

2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam przewoźników plandek standard/mega/mulda 13, 6m - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania18-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, Podejmę współpracę z przewoźnikami z całej Polski. Prowadzenie plandek standard/mega/mulda 13, 6m w systemie tygodniowym lub dłużej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI