Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie styczeń-czerwiec 2022 r
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTłuszcz
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-08
  • ZamawiającyCentrum Usług Wspólnych w Tłuszczu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00280944
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych
w okresie styczeń-czerwiec 2022 r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Tłuszczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366060955

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 10

1.5.2.) Miejscowość: Tłuszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zopo_xl@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cuwtluszcz.bip.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych
w okresie styczeń-czerwiec 2022 r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3df6238a-4c48-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00113874/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie styczeń-czerwiec 2022 r

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

cuwtluszcz.bip.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: niniejszym
postępowaniukomunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków
komunikacjielektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod
https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca zamierzający
wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty
lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w regulaminie korzystania z miniPortalu.
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się
korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i
wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art.125ust.1 pzp, podmiotowych
środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub
dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy
i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza
dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej
korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się
numerem ogłoszenia (BZP).
7. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
email: zopo_xl@wp.pl.
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:
zopo_xl@wp.pl.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem:
1. https://miniportal.uzp.gov.pl/
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w
formacie danych *.doc, *.docx, *.pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia
1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę
przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem
polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi
jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
4. W przypadku przedstawienia przez wykonawcę rozbieżnych informacji pomiędzy podanymi w
formularzu oferty a informacjami wpisanymi przy składaniu oferty na platformie Market Planet wiążące
dla Zamawiającego będą podane tylko i wyłącznie informacje podane w formularzu oferty składanym
elektronicznie i podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych wzwiązkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych
osobowychjest: Gmina Tłuszcz, 05-240 Tłuszcz, ul. Warszawska 10;2) administrator wyznaczył
Inspektora DanychOsobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
iod.tluszcz@edukompetencje.plPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu związanymz przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
prowadzonym w trybieprzetargu nieograniczonego.3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74
ustawy P.Z.P.4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez
okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązek podania
przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowymokreślonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o
udzieleniezamówienia publicznego.6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie
będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.7) posiada Pani/Pan:a)
napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w
przypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie
dużego wysiłkumoże zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających
na celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy wzakresie niezgodnym z ustawą P.Z.P. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o
udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art.20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych,
gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z
RODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym
dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.272.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do:
a) Zespołu Szkół w Kozłach uczniów zamieszkałych w:
- Jaźwie 1 uczeń
- Pólko 1 uczeń
- Zalesie 1 uczeń
- Postoliska 2 uczniów
- Tłuszcz 5 uczniów
- Moczydło 2 uczniów

Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Kozłach będzie odbywał się w 2 grupach:
- do godz. 8.00 przywóz I grupy
- około godz. 12.00 przywóz II grupy, z jednoczesnym odbiorem I grupy
- około godz. 15.30 - 17.00 odbiór II grupy.

b) Szkoły Podstawowej im.Królowej Jadwigi w Tłuszczu uczniów zamieszkałych :
- Tłuszcz 1 uczeń (uczeń porusza się na wózku inwalidzkim)
c) Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrówku uczniów zamieszkałych:
- Jasienica 1 uczeń
- Wilczeniec 2 uczniów
- Tłuszcz 2 uczniów
d) Szkoły Podstawowej Specjalnej w Radzyminie ul.Komunalna 8 uczniów zamieszkałych:
- Tłuszcz 1 uczeń
e) Zespół Szkół Specjalnych w Wołominie ul.Miła 22 uczniów zamieszkałych:
- Szymanówek 1 uczeń
f) Szkoła Podstawowa w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Wyszkowie ul.Zakolejowa 15a uczniów zamieszkałych:
- Tłuszcz 2 uczniów (internat, transport 2 razy w tygodniu).
2. Okres realizacji: od 03 stycznia 2022r. do 24 czerwca 2022r. w dni nauki szkolnej.
3. Szacunkowa liczba dni dowożenia wynosi 108.
4. Szacunkowa liczba kilometrów dowozu i przywozu uczniów wynosi 365 km dziennie.
5. Dowożenie ma być zorganizowane w sposób umożliwiający uczniom rozpoczęcie zajęć
w szkole, zgodnie i punktualnie z planem lekcji.
6. Dowożeniem objętych będzie 22 dzieci uczęszczających do szkół podstawowych zgodnie
z wykazem zawierającym dane: adres zamieszkania ucznia, telefon kontaktowy do rodzica/opiekuna i adres placówki do której uczęszcza dziecko, który Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest
1) zapewnić opiekunów przewożonym dzieciom, według następujących zasad:
a) opiekun będzie odbierał dzieci od rodziców (opiekunów) spod domu (budynku) i po odwiezieniu do placówki oświatowej będzie przekazywał dzieci pod opiekę nauczyciela,
b) po zakończeniu zajęć opiekun będzie odbierał dzieci od nauczyciela i po dowiezieniu pod dom (budynek) przekazywał pod opiekę rodziców (opiekunów);
c) opiekun sprawuje nadzór nad uczniami w trakcie jazdy oraz zapewnia pomoc w czasie wsiadania oraz wysiadania z pojazdu
d) opiekun posiada przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej.
2) przestrzegać i stosować przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), a w tym przetwarzać posiadane dane osobowe jedynie w celu związanym z wykonywaniem umowy o dowóz oraz zabezpieczyć je w sposób zgodny z prawem przed dostępem osób nieuprawnionych;
3) posiadać licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, jak też przestrzegać zasad ruchu drogowego;
4) działać w sposób racjonalny, tj. łączyć w grupy dzieci na tej samej trasie i w zbliżonych terminach dowozu, zapewniając jednocześnie możliwie najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie zmian osobowych w tym do zmian liczby dzieci, adresów zamieszkania dowożonych dzieci lub adresów placówek.
O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę podając wymagane dane.
6) przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży i jak najkrótsze oczekiwanie w szkole/ośrodku na rozpoczęcie zajęć i na transport powrotny z uwzględnieniem następujących warunków:
a) uczniów należy dowieźć na zajęcia do placówki w takim czasie, aby mogli rozpocząć zajęcia szkolne zgodnie z planem - dowiezienie nie wcześniej niż po otwarciu świetlicy w placówkach, odebranie po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania i przed zamknięciem świetlicy;
b) odbiór dzieci następuje od rodziców/opiekunów i po odwiezieniu na zajęcia należy przekazać dziecko bezpośrednio pod opiekę nauczycieli. Po zakończeniu zajęć Wykonawca będzie odbierał dzieci od nauczycieli i po odwiezieniu do domu przekazywał je pod opiekę rodziców lub opiekunów;
c) czas przebywania dzieci w podróży powinien być możliwie jak najkrótszy;
d) Wykonawca uwzględni przy wykonywaniu umowy tygodniowy plan lekcji dowożonych dzieci oraz dni, w których prowadzone są zajęcia dydaktyczne. Szczegółowe godziny odbioru poszczególnych dzieci ustali Wykonawca z rodzicami/opiekunami dzieci
i dyrektorami placówek, do których uczęszczają dzieci;
e) nie dopuszcza się łączenia przewozu dzieci z terenu Gminy z przewozem dzieci innych gmin bez uzgodnienia z Zamawiającym i jego pisemnej zgody na taką modyfikację sposobu wykonania zamówienia – nawet jeżeli trasa i czas przejazdu z Gminy do szkoły lub ośrodka stanowiących koniec trasy nie uległyby w związku z tym wydłużeniu.
f) ustalony rozkład jazdy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.

7) Wykonawca gwarantuje, że usługi będą świadczone przy użyciu pojazdów samochodowych przystosowanych do przewozów osób niepełnosprawnych, ze sprawną klimatyzacją:
a) wszystkie samochody, którymi przewożone są dzieci są odpowiednio oznakowane;
b) wszystkie samochody ze stosownym dowodem rejestracyjnym, którymi przewożone są dzieci posiadają obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC i NW – do wglądu przed podpisaniem umowy;
c) pojazdy nie mogą być starsze niż 9 lat
d) Wykonawca zapewni przynajmniej jeden samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, który posiada sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku poruszającemu się na wózku, w postaci: wind lub najazdów dla wózków inwalidzkich oraz odpowiednie zabezpieczenia dla przewozu dzieci i wózków.
8) Wykonawca w ramach przedmiotowej usługi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym zatrudni kierowców posiadających odpowiednie uprawnienie do kierowania pojazdem samochodowym określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym i przeszkolenie w zakresie pierwszej pomocy.
9) Osobą powołaną do sprawowania opieki nad dziećmi nie może być kierowca pojazdu.
10) Wykonawca zapewni w okresie trwania umowy na danej trasie przewozu dzieci tych samych pracowników, dokonując tylko minimalnych zmian osobowych i tylko w uzasadnionych przypadkach.
11) Każda zmiana wprowadzona do organizacji dowozu wymaga niezwłocznego powiadomienia (nie później niż w ciągu 2 dni od dnia wprowadzenia zmiany) Zamawiającego na piśmie i dołączenia wymaganych dokumentów.
12) Kierowcy Wykonawcy skierowani do wykonania przedmiotowych usług posiadają aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do wykonywania zawodu kierowcy wydane przez uprawnionego lekarza do badania kierowców oraz Kierowcy i Opiekunowie Wykonawcy posiadają zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie przepisów BHP i ppoż. oraz udzielania pierwszej pomocy.
13) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. Jest zobowiązany do naprawienia szkody powstałej na skutek wypadku i zdarzeń mających miejsce w trakcie wykonywania usługi z winy Wykonawcy. Wykonawca w pełnym okresie realizacji umowy będzie posiadał aktualną polisę/umowę OC w zakresie prowadzonej działalności, której kopię przekazuje Zamawiającemu w dniu podpisania umowy i w przypadku konieczności dokonania stosownego przedłużenia terminu jej ważności zobowiązuje się do dokonania przedłużenia ważności polisy na czas obowiązywania umowy.
14) Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia - dowozu dzieci, Wykonawca przedstawi aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie pojazdów do ruchu (dowód rejestracyjny potwierdzający aktualny stan techniczny pojazdu) a w przypadku gdy przedsiębiorca nie jest właścicielem tych pojazdów również dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania nimi oraz dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia OC i NW.
15) Do 15 stycznia 2022 r. Wykonawca przekaże do Centrum Usług Wspólnych w Tłuszczu szczegółowy harmonogram dowozu dzieci.
16) W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych z uzasadnionych przyczyn Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług. Przez uzasadnione przyczyny strony rozumieją np. awarię techniczną pojazdu.
17) W przypadku, o którym mowa w pkt 16 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za rozliczenia Wykonawcy z organizatorem transportu zastępczego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
Cena (C) - waga 60 % – cena brutto ogółem z Formularza ofertowego;
Parametry Techniczne – P (40% waga) – zgodnie z oświadczeniem zawartym w Formularzu
ofertowym.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać aktualną licencję na wykonywanie
transportu drogowego osób
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże,
że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie przewozu
osób niepełnosprawnych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł
Oraz dysponuje następującymi osobami:
• Osoby pełniące funkcję kierowcy: minimum 2 kierowców
Wykonawca przedstawi minimum 2 kierowców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia posiadających uprawnienia, których obowiązek posiadania nakłada ustawa Prawo o
ruchu drogowym - prawo jazdy min. kat. B, a także aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do
wykonywania zawodu kierowcy wydane przez uprawnionego lekarza do badania kierowców i
przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i ppoż. oraz udzielania pierwszej pomocy
• Osoby odpowiedzialne za sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami – minimum 2
opiekunów,
Wykonawca przedstawi minimum dwie takie osoby, które posiadają właściwe kwalifikacje do
wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych wobec dzieci i
zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie przepisów BHP i ppoż. oraz udzielania pierwszej
pomocy. Uwaga: Ze względu na specyfikę świadczonej usługi osobą powołaną do sprawowania
opieki nad dziećmi nie może być kierowca pojazdu dokonujący przewozu na ww. trasie.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował wskazaną kadrą techniczną przez cały
okres realizacji przedmiotu zamówienia.
Oraz dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi
dostępnymi wykonawcy usługi w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie
dysponowania tymi zasobami:
a) minimum 2 pojazdami do przewozu osób, pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą
być odpowiednio oznakowane i nie starsze niż 9 lat (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012
r.) Pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą posiadać aktualne badanie techniczne oraz
opłacone polisy ubezpieczeniowe pojazdu OC i NW. Pojazdy muszą posiadać taką liczbę miejsc
siedzących, aby każdy uczeń oraz opiekun posiadali miejsce siedzące, w tym przynajmniej
jeden samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, który posiada sprzęt
ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku poruszającemu się na wózku, w postaci: wind lub
najazdów dla wózków inwalidzkich oraz odpowiednie zabezpieczenia dla przewozu dzieci i
wózków

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 p.z.p.;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 p.z.p., dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne 4) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu;
5) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu;
6) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p.;
Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust.1 p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych
przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 p.z.p.;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 p.z.p., dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne
tytułem środka zapobiegawczego;
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 p.z.p.;
d) art. 109 ust. 1 pkt 1 p.z.p., odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i
opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1170).
e) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego
na celu zakłócenie konkurencji Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz sprzętu dostępnego Wykonawcy w celu realizacji zamówienia
wraz
z informacją dotyczącą podstawy dysponowania. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
złożenia kserokopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, licencji na wykonywanie transportu
drogowego osób;
zamówienie publiczne tytułem środka karnego;
2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,
czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów -oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
3) złożenia oświadczenia dotyczącego osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, odpowiedzialnych za sporządzenie dokumentacji wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z dokumentem potwierdzającym posiadane przez
projektanta doświadczenie; wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, dokonywane
będą w formie aneksu i dotyczyć mogą jedynie przesłanek zawartych
w art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 455 ustawy – Prawo
zamówień publicznych oraz w przypadkach określonych w § 1 ust. 4 umowy, tj. w zakresie
zmian osobowych, w tym zmian liczby dzieci, adresów zamieszkania dowożonych dzieci lub
adresów placówek

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.)- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.). Fotele przednie nie masują. Pompka centralnego zamka i dociągania wszystkich drzwi pracuje bez zarzutu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI