„Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Prażmów do placówek oświatowych”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Prażmów do placówek oświatowych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZalesie Górne
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-09-01
  • ZamawiającyCentrum Usług Wspólnych Gminy Prażmów
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00320523
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Prażmów do placówek oświatowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Prażmów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386610110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2A

1.5.2.) Miejscowość: Zalesie Górne

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-540

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22726 76 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@prazmow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prazmow.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Centrum Usług Wspólnych Gminy Prażmów

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Prażmów do placówek oświatowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0debb686-246d-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044744/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Prażmów do placówek oświatowych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem oraz poczty elektronicznej (e-mail: cuw@prazmow.edu.pl).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
UWAGA
Należy posługiwać się jedynie ID Postępowania z miniPortalu Nie należy się posługiwać identyfikatorem postępowania z Platformy e-Zamówienia. Platforma e- Zamówienia nie służy do składania ofert. Identyfikator postępowania nadawany przez Platformę e-Zamówienia rozpoczyna się od liter OCDS… i ma 42 znaki. Służy on jedynie do działań prowadzonych na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Prażmów do placówek oświatowych”

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-05 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie zapisów Część II pkt 2 niniejszej SWZ w zakresie podstaw wykluczenia
2) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca ubiegający się o zamówienie winien posiadać aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób. Powyższe winno być udokumentowane poprzez załączenie kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę upoważnioną.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca ubiegający się o zamówienie winien przedstawić dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00zł. Jeżeli złożony dokument potwierdza ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej na niższą kwotę wykonawca składa zobowiązanie, że przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00zł, co jest warunkiem podpisania ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli zapłata składki nie wynika z przedłożonego dokumentu, wówczas należy przedłożyć dowód dokonania opłacenia składki wynikającej z przedłożonego dokumentu (np. polecenie przelewu, przekaz pocztowy itp.)
d) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum dwie usługi w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych, w tym przynajmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
e) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- Osoby proponowane do pełnienia funkcji kierowcy - minimum 2 kierowców
Wykonawca przedstawi minimum 2 kierowców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających uprawnienia, których obowiązek posiadania nakłada ustawa Prawo o ruchu drogowym - prawo jazdy min. Kat. B, a także aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do wykonywania zawodu kierowcy wydane przez uprawnionego lekarza do badania kierowców i przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i ppoż. oraz udzielania pierwszej pomocy.
Powyższe winno być udokumentowane oświadczeniem, a dokumenty przedłożone przed podpisaniem umowy.

Osoby odpowiedzialne za sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami – minimum 2 osób (opiekunów), które posiadają właściwe kwalifikacje do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych wobec dzieci i zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie przepisów BHP i ppoż. oraz udzielania pierwszej pomocy. Uwaga: Ze względu na specyfikę świadczonej usługi osobą powołaną do sprawowania opieki nad dziećmi nie może być kierowca pojazdu dokonujący przewozu na ww. trasie.
Powyższe winno być udokumentowane oświadczeniem, a dokumenty przedłożone przed podpisaniem umowy.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował wskazaną kadrą techniczną przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
f)Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy usługi w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami:
Wykonawca winien dysponować minimum 2 pojazdami do przewozu osób samochodami specjalistycznymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, które winny posiadać sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku poruszającemu się na wózku w postaci: wind lub najazdów dla wózków inwalidzkich oraz odpowiednie zabezpieczenia dla przewozu dzieci i wózków w tym: szyny mocujące wózki w podłodze pojazdu, komplety pasów do mocowania wózków inwalidzkich do szyn, pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim w tym uchwyty i pasy bezpieczeństwa biodrowo – barkowe do przypinania dzieci znajdujących się na wózkach, najazdy z powłoką antypoślizgową umożliwiającą wprowadzanie wózków do pojazdu lub inne specjalistyczne pochylnie. Pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą być odpowiednio oznakowane i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019r. Pojazdy oferowane do przewozu uczniów muszą posiadać: a) aktualne badanie techniczne, b) opłacone polisy ubezpieczeniowe pojazdu OC i NW.
Posiadanie dowodu rejestracyjnego i ubezpieczenia pojazdu winno być udokumentowane oświadczeniem, a dokumenty przedłożone przed podpisaniem umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-01 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem ePUAP udostępnionego na miniPortalu do dnia 01.09.2022 r. do godziny 11:00. Cały proces składania oferty poprzez szyfrowanie ma miejsce na stronie miniPortalu.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-01 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy przewoźników z samymi ciągnikami w transporcie międzynarodowym - Mszczonów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukamy przewoźników z samymi ciągnikami w transporcie międzynarodowym pod nasze naczepy chłodnie na stałe planowanie pod naszymi kontraktami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI