„Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój do szko

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój do szkoły specjalnej”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwieradów-Zdrój
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-10
  • ZamawiającyGmina Miejska Świeradów-Zdrój
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00287496
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój do szkoły
specjalnej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 35

1.5.2.) Miejscowość: Świeradów-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-850

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swieradowzdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swieradowzdroj.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój do szkoły
specjalnej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14b1ae87-123c-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014546/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój do szkoły specjalnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/m,1466,uslugi-i-dostawy.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a
wykonawcami, w szczególności składanie pytań, oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt 11), zawiadomień oraz
przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej: zp@swieradowzdroj.pl We
wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem referencyjnym
sprawy, tj. GMiI.271.11/2022.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)
oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
UWAGA:
Pytania wykonawców o wyjaśnienie treści SWZ nie muszą być składane z uwzględnieniem powyższych Rozporządzeń ani nie
muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w pkt 34 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w pkt 34 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GMiI.271.11/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 01.09.2022 r. do końca roku szkolnego 2022/2023 usług transportu oraz opieki w czasie przewozu niepełnosprawnych dzieci i uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Świeradów – Zdrój (szacowana liczba dzieci – 4;) i z terenu Gminy Olszyna dwóch uczniów (miejsce zamieszkania: Nowa Świdnica 13 ok. 1,5 km licząc w jedną stronę od skrętu z Biedrzychowic z głównej trasy do Nowej Świdnicy) do szkoły specjalnej w Lubaniu SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY W LUBANIU ul. Kopernika 1. Zamawiający wymaga zapewnienia opieki nad dziećmi w trakcie przewozu jak również obowiązkiem Wykonawcy jest doprowadzenie i przyprowadzenie dzieci do i ze szkoły, dzieci muszą być cały czas pod opieką.
ŁĄCZNIE SZACOWANA LICZBA DZIECI – 6 (przewidywana możliwość zwiększenia liczby dzieci o 1 ucznia; liczba dowożonych dzieci i uczniów może się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia).

Dowóz odbywał się będzie na trasie z miejsca zamieszkania uczniów do szkoły w Lubaniu i przywóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania. Na każdy dzień tygodnia zostanie określona trasa, która w trakcie realizacji usługi może być modyfikowana w zależności od potrzeb Zamawiającego. W trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrektora szkoły jako wolne od zajęć przewozy nie będą się odbywały. W roku szkolnym 2022/2023, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej, przewiduje się 186 dni nauki szkolnej.
Czas przebywania uczniów w samochodzie/busie podczas dowozu do szkoły bądź ze szkoły do domu nie może przekraczać 1 godziny. Dziecko nie może zostać przywiezione do szkoły wcześniej niż na 45 minut przed rozpoczęciem zajęć.
Wykonawca zobowiązany będzie w ciągu dnia wykonywania usługi odbyć trzy kursy:
1. RANO: Świeradów-Zdrój - Świeradów-Zdrój Os. Czerniawa – Gmina Olszyna miejscowość Nowa Świdnica – Lubań (SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY W LUBANIU ul. Kopernika 1); ilość dzieci 6, ilość km – 47.
UWAGA: Wykonawca po odbytym kurskie może czekać na dzieci lub wrócić do swojej siedziby kursem za który Zamawiający nie będzie ponosił kosztów.
2. POWRÓT jednego dziecka: Lubań - (SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY W LUBANIU ul. Kopernika 1) - Gmina Olszyna miejscowość Nowa Świdnica - Świeradów-Zdrój; ilość dzieci 1, ilość km – 40
3. KURS: Świeradów-Zdrój - Lubań - (SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY W LUBANIU ul. Kopernika 1)
UWAGA: w tym kursie bus musi na pusto pojechać ze Świeradowa do Lubania po 5 dzieci, pusty kurs - 40 km ( Świeradów- Lubań), powrót z 5 dzieci kursem tym samym co rano (47 km)
Lubań - (SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY W LUBANIU ul. Kopernika 1) - Gmina Olszyna miejscowość Nowa Świdnica - Świeradów-Zdrój Os. Czerniawa – Świeradów-Zdrój; ilość dzieci 5, ilość km – 47, łączna ilość kilometrów w tym kurskie – 87 km.
ŁĄCZNIE DZIENNA ILOŚĆ KILOMETRÓW = kurs 1 – 47 km + kurs 2 – 40 km + kurs 3 – 87 km = 174 km
Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi następujące kwalifikacje i uprawnienia:
a) kierowcą z prawem jazdy uprawniającym do kierowania busem i zaświadczeniem uprawniającym do przewozu osób,
b) opiekunem z kursem udzielania pierwszej pomocy oraz posiadającym uprawnienia do pełnienia funkcji opiekuna w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych.
ZASTRZEŻENIE: kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w autobusie musi znajdować się kierowca i opiekun
Wykonawca musi dysponować busem wyposażonym w pasy bezpieczeństwa, który zostanie użyty do wykonania zamówienia. Pojazd służący do przewozów musi posiadać aktualne badania techniczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 186 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

17.2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, obowiązujących przez cały
okres realizacji zamówienia, tzn. licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
wydanej zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. z 2019 r.,
poz. 2140 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie,
w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Z uwagi na ryczałtowy
charakter wynagrodzenia, zmiany umowy mogą nastąpić na podstawie okoliczności, o których
mowa w art. 454 i art. 455 Pzp, Prawa zamówień publicznych, a w szczególności:
2 - Ze względu na ograniczenia w ilości znaków, zmiany umowy sa opisane w par. 8 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa podpisaną ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi transportu osób - Wrocław, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi transportu osób w dniach: 16 i 17.05.2024 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI