Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZawiercie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-08
  • ZamawiającyMIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNEJ SZKÓŁ W ZAWIERCIU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00284531
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNEJ SZKÓŁ W ZAWIERCIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271501887

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 49

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 326722903

1.5.8.) Numer faksu: 326721507

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzoeas@mzoeas.zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoeas.zawiercie.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cbe55c0-0f1a-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018912/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.mzoeas.zawiercie.eu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mzoeaszawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zapoznać się z instrukcjami
użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem
https://mzoeas-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin
korzystania z
Platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://mzoeas-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html. 2. Złożenie ofertypoprzez Platformę
przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 rozdziału SWZ.3.Wymagania
techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej -wskazane są na stronie internetowej
Platformy przetargowej - pod adresem:https://mzoeaszawiercie.
logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html4.Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy
przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade
SA ul. Legnicka57D,lokal B/J,54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net
odponiedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.5. Sposoby złożenia oferty za
pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru
opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy
przetargowej.6.Oferty,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki
dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem
podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe,pełnomocnictwo, sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.
18ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne (Dz.U. z2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa
w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe wymagania
zgodnie z SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.mzoeas.zawiercie.eu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest: Prezydent Miasta Zawiercie - Łukasz Konarski, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie,
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Pana - Michała Furgacz, z którym może się
Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:
e-mail: iod@zawiercie.eu, Tel. 32 494 12 00, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego: „Przebudowa nawierzchni ulicy Malinowej w Zawierciu” nr postępowania
WIZP.271.41.2021. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej
„ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie
przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów
zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej; obowiązek podania przez Panią/Pana
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076656/01 z dnia 2021-06-09
2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu. Zamówienie udzielane jest w
trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - usługi
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO; posiada Pani/Pan^ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących^ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych(1);^ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych (2);^ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu^ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo do usunięcia danych osobowych^ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20 RODO;^ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować
zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19
ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 136/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 350000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Łazach ul. Szkolna 2 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawność ruchowa z afazją
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 20 km/dzień)

b) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Ciągowicach ul. Zwycięstwa 72 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawność ruchowa w tym afazja oraz autyzm w tym zespół Aspergera
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 20 km/dzień)

c) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej ul. Swobodna 59 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi (autyzm, słabowidzący, niewidomi, słabosłyszący, niesłyszący, z niepełnosprawnością ruchową)
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
7 dzieci w tym 1 na wózku (trasa o długości około 80 km/dzień)

d) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Będzinie ul. 11 Listopada 7 (internat)
Rodzaj niepełnosprawności: upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym oraz słabe słyszenie
Dowożenie na godz. 8:00 (poniedziałek), odwożenie o godz. 15:00 (piątek)
1 dziecko (trasa o długości około 80 km)

4.2.5.) Wartość części: 150000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z postanowieniami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zawierciu ul. Powstańców Śląskich 18 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: z niepełnosprawnością ruchową w tym afazja
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 6 km/dzień)


b) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Zespół Szkół im. H. Kołątaja w Zawierciu ul. Miodowa 1 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: sprzężona ( autyzm, niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim)
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)

1 dziecko (trasa o długości około 20 km/dzień)

c) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 14 (Fundacja Elementarz) w Zawierciu ul. Harcerska 67 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności :autyzm z zespołem Aspergera
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)

1 dziecko (trasa o długości około 20 km/dzień)

d) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Stowarzyszenia Przyjaciół Szkół Katolickich im, Jana Pawła II w Zawierciu ul. Sienkiewicza 60 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: autyzm, autyzm z zespołem Aspergera
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
2 dzieci (trasa o długości około 15 km/dzień)

e) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Przedszkola Integracyjnego Nr 3 w Zawierciu ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5A oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: autyzm z zespołem Aspergera
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)

1 dziecko (trasa o długości około 11 km/dzień)

f). Dowożenie z miejsca zamieszkania do Przedszkola Nr 7 w Zawierciu ul. Sienkiewicza 60 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi (autyzm z zespołem Aspergera, afazja z niepełnosprawnością ruchową)
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)

6 dzieci (trasa o długości około 22 km/dzień)

g) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 11 w Zawierciu ul. Zarzecze 2 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: autyzm z zespołem Aspergera, niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00

4 dzieci (trasa o długości około 20 km/dzień) (codziennie)

Wymagane są:
 pojazd(y) z liczbą miejsc siedzących dla minimum 16 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna

4.2.5.) Wartość części: 130000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

dodatkowe 44 dni przy konieczności dowozu

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z postanowieniami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Zawierciu ul. Rataja 28 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: autyzm z zespołem Aspergera, niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim, umiarkowanym i głębokim, słabe słyszenie, słabe widzenie, niepełnosprawność ruchowa w tym afazja,
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00

28 dzieci (trasa o długości około 75 km/dzień) (codziennie)

Wymagane są:
 pojazd(y) z liczbą miejsc siedzących dla minimum 28 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna

4.2.5.) Wartość części: 70000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z postanowieniami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z postanowieniam SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:  Co najmniej jedną usługę transportową w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych za kwotę minimum 60 000,00 zł
 Gwarantuje wykonanie usługi w wysokości 10% pojazdami elektrycznymi lub pojazdami napędzanymi gazem ziemnym

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję płytę z wgraną mapą Polski, aktualną - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję płytę z wgraną mapą Polski, aktualną. Saab93 2010r radio nawigacja.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI