Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2021/2022
_drugie postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNEJ SZKÓŁ W ZAWIERCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271501887
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 49
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 326722903
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzoeas@mzoeas.zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoeas.zawiercie.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2021/2022
_drugie postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24ea487d-fea3-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067674/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.mzoeas.zawiercie.eu
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mzoeaszawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem
https://mzoeas-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin
korzystania z
Platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://mzoeas-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html. 2. Złożenie ofertypoprzez Platformę
przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 rozdziału SWZ.3.Wymagania
techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej -wskazane są na stronie internetowej
Platformy przetargowej - pod adresem:https://mzoeaszawiercie.
logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html4.Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy
przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade
SA ul. Legnicka57D,lokal B/J,54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net
odponiedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.5. Sposoby złożenia oferty za
pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru
opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy
przetargowej.6.Oferty,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki
dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem
podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe,pełnomocnictwo, sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.
18ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne (Dz.U. z2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa
w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe wymagania
zgodnie z SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.mzoeas.zawiercie.eu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest: Prezydent Miasta Zawiercie - Łukasz Konarski, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie,
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Pana - Michała Furgacz, z którym może się
Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:
e-mail: iod@zawiercie.eu, Tel. 32 494 12 00, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego: „Przebudowa nawierzchni ulicy Malinowej w Zawierciu” nr postępowania
WIZP.271.41.2021. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej
„ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie
przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów
zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej; obowiązek podania przez Panią/Pana
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076656/01 z dnia 2021-06-09
2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu. Zamówienie udzielane jest w
trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - usługi
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO; posiada Pani/Pan^ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących^ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych(1);^ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych (2);^ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu^ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo do usunięcia danych osobowych^ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20 RODO;^ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować
zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19
ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 162/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 229500 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Łazach ul. Szkolna 2 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawność ruchowa z afazją
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 20 km/dzień)
b) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej ul. Swobodna 59 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi (autyzm, słabowidzący, niewidomi, słabosłyszący, niesłyszący, z niepełnosprawnością ruchową)
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
9 dzieci w tym 2 na wózku (trasa o długości około 70 km/dzień)
c) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Będzinie ul. 11 Listopada 7 (internat)
Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim
Dowożenie na godz. 8:00 (poniedziałek), odwożenie o godz. 15:00 (piątek)
1 dziecko (trasa o długości około 80 km/dzień)
Wymagane są:
pojazd(y) z liczbą miejsc siedzących dla minimum 10 dzieci + 2 miejsce dla dziecka na wózku + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna
pasy mocujące wózek z dzieckiem
elektryczna winda lub najazdy służące do wjazdu dziecka na wózku.
4.2.5.) Wartość części: 103000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z postanowieniam SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zawierciu ul. Powstańców Śląskich 18 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: z niepełnosprawnością ruchową w tym afazja
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 6 km/dzień)
b) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Zespół Szkół im. H. Kołątaja w Zawierciu ul. Miodowa 1 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawnością ruchową z afazją
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 20 km/dzień)
c) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 14 (Fundacja Elementarz) w Zawierciu ul. Harcerska 67 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności :autyzm z zespołem Aspergera
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 20 km/dzień)
d) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Stowarzyszenia Przyjaciół Szkół Katolickich im, Jana Pawła II w Zawierciu ul. Sienkiewicza 60 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: autyzm, autyzm z zespołem Aspergera
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
2 dzieci (trasa o długości około 15 km/dzień)
e) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Przedszkola Integracyjnego Nr 3 w Zawierciu ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5A oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: autyzm z zespołem Aspergera
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 11 km/dzień)
f). Dowożenie z miejsca zamieszkania do Przedszkola Nr 7 w Zawierciu ul. Sienkiewicza 60 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi (autyzm, afazja z niepełnosprawnością ruchową)
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
5 dzieci (trasa o długości około 20 km/dzień)
g) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Przedszkola Nr 15 w Zawierciu ul. Wierzbowa 27 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: afazja z niepełnosprawnością ruchową
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 6 km/dzień)
h) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 11 w Zawierciu ul. Zarzecze 2 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: autyzm z zespołem Aspergera
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00
4 dzieci (trasa o długości około 20 km/dzień) (codziennie)
Wymagane są:
pojazd(y) z liczbą miejsc siedzących dla minimum 16 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna
4.2.5.) Wartość części: 126500 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie z SWZ
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z postanowieniam SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć:1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o
niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
w zakresie wskazanym w rozdziale V SWZ - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełniania
warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący
wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w
SWZ.Oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca w przypadku poleganiaprzedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa wyżej, także oświadczenie
podmiotuudostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu
oraz odpowiednio spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim
Wykonawca powołuje się na jego zasoby (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ).2.
Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o
udzielenie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy).Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci
elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisemosobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci
papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w
postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w
postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo)
lub notariusz. 3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do
dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze
zdolnościinnych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy) Zobowiązanie lub inny
podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej,
i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało
wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe
odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisemzaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać podmiot udostępniający
zasoby lub notariusz.4. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 9 SWZ (Zamawiający
dopuszcza złożenie tego oświadczenia na Formularzu ofertowym), z którego wynika, które
roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - dotyczy tylko wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienie
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130143/01 z dnia 2021-07-28
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 4 do SWZ (ze względna ograniczoną
ilość znaków w ogłoszeniu).1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień
zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami
zawartymi w załączniku nr 4 do SWZ.1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach,o
których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.2. Przed zawarciem umowy należy
dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXIII SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-15