Dowóz dzieci niepełnosprawnych z gm. Włoszakowice i gm. Święciechowa wraz z opieką...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z gm. Włoszakowice i gm. Święciechowa wraz z opieką do SOSW im. F. Ratajczaka w Rydzynie i ZSS im. Janusza Korczaka w Lesznie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwięciechowa
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-27
  • ZamawiającyGmina Święciechowa
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-17
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00500483
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z gm. Włoszakowice i gm. Święciechowa
wraz z opieką do SOSW im. F. Ratajczaka w Rydzynie
i ZSS im. Janusza Korczaka w Lesznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Święciechowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ułańska

1.5.2.) Miejscowość: Święciechowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-115

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 533 35 10

1.5.8.) Numer faksu: 65 529 95 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@swieciechowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swieciechowa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Święciechowa

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050712

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Ułańska

1.11.4.) Miejscowość: Święciechowa

1.11.5.) Kod pocztowy: 64-115

1.11.6.) Województwo: wielkopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.11.9.) Numer telefonu: 65 533 35 10

1.11.10.) Numer faksu: 65 529 95 48

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@swieciechowa.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://swieciechowa.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci niepełnosprawnych z gm. Włoszakowice i gm. Święciechowa
wraz z opieką do SOSW im. F. Ratajczaka w Rydzynie
i ZSS im. Janusza Korczaka w Lesznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df3d55a5-853a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df3d55a5-853a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numeremtelefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: gospodarkaniskoemisyjna@swieciechowa.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych została zawarta w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych została zawarta w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GN.271.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Włoszakowice i Gminy Święciechowa wraz z opieką do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie i do Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Korczaka
w Lesznie.
Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na świadczeniu usługi przewozu dzieci niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki podczas wsiadania, wysiadania i ich przewozu:
1 kurs - z miejsca zamieszkania z terenu Gminy Włoszakowice i Gminy Święciechowa do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie i Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Korczaka w Lesznie
1 kurs – ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Korczaka w Lesznie do miejsca zamieszkania z terenu Gminy Włoszakowice i Gminy Święciechowa,
łącznie 2 kursy dziennie, wykonywane w dni odbywania zajęć edukacyjnych, w szacowanej ilości. Liczba kursów dla każdego dnia tygodnia - 2,
Liczba kilometrów dla dwóch kursów każdego dnia tygodnia: poniedziałek-228,60km, wtorek-220,40km, środa-228,60km, czwartek-220,40km, piątek-228,60km. Liczba dni w okresie trwania umowy: poniedziałek-23, wtorek-24
środa-24, czwartek-23, piątek-23. Łączna liczba 26 360,80 km. Liczba kilometrów, ustalona została dla 1 dnia tygodnia. Ilość
poszczególnych dni tygodnia w okresie obowiązywania umowy oraz łączna ilość kilometrów w okresie trwania umowy.
Szacowana długość przewozów w okresie objętym zamówieniem wynosi ok. 26 360,80 km (od 01.01.2024 r. do 21.06.2024 r.) i została określona jako suma iloczynów liczby poszczególnych dni tygodnia, występujących w okresie trwania umowy oraz wskazaną w tabeli liczbę kilometrów. Wykonawca obowiązany jest ustalić z Zamawiającym szczegółowy harmonogram dowozów.
W poniedziałki liczba dzieci dowożonych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie i Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Korczaka w Lesznie wynosi 19.
We wtorki, środy, czwartki i piątki liczba dzieci dowożonych do Specjalnego Ośrodka Szkolno –Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie i Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Korczaka w Lesznie wynosi 12.
W poniedziałki, wtorki i czwartki liczba dzieci odwożonych ze Specjalnego Ośrodka Szkolno –Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie i Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Korczaka w Lesznie wynosi 12.
W środy liczba dzieci odwożonych ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie i Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Korczaka w Lesznie wynosi 13.
W piątki liczba dzieci odwożonych ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie i Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Korczaka w Lesznie wynosi 18.
Ilość dzieci jest ilością szacowaną określoną na podstawie zgłoszenia rodziców. Ilość dzieci może ulec zmianie w okresie trwania umowy (zarówno zmniejszenie jak i zwiększenie). Zmiana ilości dzieci nie wpływa na wartość ani sposób wykonania umowy, chyba że zmiana będzie wiązała się ze zmniejszeniem lub zwiększeniem ilości faktycznie przejechanych kilometrów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek taboru autobusowego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu
dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do określonej działalności
zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zmianami) lub posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub licencję na wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego osób zgodnie z wyżej
wymienioną ustawą.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu
dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa, jeżeli
wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę przewozu dzieci, która trwała nieprzerwanie przez okres co najmniej trzech miesięcy i polegała na przewozie dzieci o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto
Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną usługę w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
b) dysponuje sprzętem technicznym w celu wykonania zamówienia, tj.: środkami transportu do przewozu osób w tym minimum 1 sprawnym autobusem, o minimalnej liczbie miejsc siedzących 20 + kierowca. Pojazd musi być wyposażony w odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania dotyczące przewozu dzieci.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, które wymaga Zamawiający, dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów określonego w Rozdziale V ust. 2 pkt 2) SWZ:
a) posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zmianami) lub posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub licencję na wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego osób zgodnie z wyżej
wymienioną ustawą.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w Rozdziale V ust. 2 pkt 4) SWZ:
a) wykaz usług (sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z którego wynika wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na przewozie dzieci a odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) wykaz autobusów dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pojazdami – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ
5) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ), danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. Wszelką korespondencję Zamawiający kieruje do pełnomocnika. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty wspólne takie jak: formularz ofertowy, oświadczenie dot. rodzaju robót wykonywanych przez poszczególne podmioty występujące wspólnie, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z własnym oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający, dopuszcza zmiany w następujących przypadkach:
1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
2) Wystąpienia okoliczności uzasadniających dokonanie zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu Umowy, jeśli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
3) Zmiany zakresu świadczenia usługi, będącej przedmiotem niniejszej umowy,
4) Zmiany obowiązującej wysokości podatku od towarów i usług w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania przedmiotu Umowy po stronie Wykonawcy. Zmawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo
obowiązującą a dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości.
5) Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.
6) Zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (niemożliwość zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom, na które Strona nie ma wpływu i której nie można przypisać drugiej Stronie), w tym m.in. katastrofa naturalna, ustanowienie stanu klęski żywiołowej, epidemia, ograniczenia z powodu kwarantanny,
strajk, zamieszki uliczne, pożar, eksplozja, wojna lub rewolucja, atak terrorystyczny. Jeżeli siła wyższa uniemożliwia lub przewiduje się, że uniemożliwi którejkolwiek ze Stron wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy, to Strona ta powiadomi drugą Stronę o zaistniałym wydarzeniu lub okolicznościach i wyszczególni zobowiązania, których wykonanie będzie uniemożliwione w ich wyniku. Powiadomienie to zostanie przekazane w terminie 2 dni od momentu powzięcia wiedzy o wydarzeniach bądź
okolicznościach.
7) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany tras oraz ilości kursów.
Zmiana umowy w przypadkach wskazanych w art. 455 Ustawy Pzp.
Warunki wprowadzenia zmiany do zawartej Umowy:
1) Strona występująca o zmianę postanowień Umowy zobowiązana jest do
udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej.
2) Wniosek o zmianę postanowień Umowy musi być wyrażony na piśmie.
3) Złożony wniosek przez stronę inicjującą zmianę musi zawierać:
a. opis propozycji zmiany,
b. uzasadnienie zmiany,
c. opis wpływu zmiany na warunki realizacji Umowy.
4) Zmiana Umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do oddawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę ogara 205 - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę naprawę ogara 205. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI