„Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek w Olsztynie oraz dowóz dzieci z miejsca...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek w Olsztynie oraz dowóz dzieci z miejsca zamieszkania w Szczytnie do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczytno
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im.Wojciecha Kętrzyńskiego w Szczytnie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-23
  • Numer ogłoszenia553562-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 553562-N-2020 z dnia 2020-06-23 r.

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im.Wojciecha Kętrzyńskiego w Szczytnie: „Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek w Olsztynie oraz dowóz dzieci z miejsca zamieszkania w Szczytnie do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
„Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek w Olsztynie oraz dowóz dzieci z miejsca zamieszkania w Szczytnie do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: NIE
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: NIE
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im.Wojciecha Kętrzyńskiego w Szczytnie, krajowy numer identyfikacyjny 70745500000000, ul. Wojciecha Kętrzyńskiego  6 , 12-100  Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 6760894, e-mail sp2@um.szczytno.pl, faks 0 89 624 28 32.
Adres strony internetowej (URL): http://sp2.bip.um.szczytno.pl
Adres profilu nabywcy: NIE
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://sp2.bip.um.szczytno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
NIE
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
TAK

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://sp2.bip.um.szczytno.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
NIE

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
NIE

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
NIE
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
TAK
Adres:
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 im. Wojciecha Kętrzyńskiego w Szczytnie, 12-100 Szczytno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
NIE
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek w Olsztynie oraz dowóz dzieci z miejsca zamieszkania w Szczytnie do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania”
Numer referencyjny: SP2-26/1/ 2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I:1) Dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do placówek położonych w Olsztynie do: a. Zespołu Placówek Edukacyjnych w Olsztynie, ul. Turowskiego 1, b. Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie, ul. Marii Grzegorzewskiej 6. Zadanie niniejsze obejmuje przewóz dzieci z w/w placówek do miejsca zamieszkania. 2) Dowóz należy zapewnić w dniach nauki szkolnej, określonych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, w trakcie trwania ferii zimowych, letnich, świąt lub innych dni wyznaczonych przez poszczególne szkoły jako dni wolne od zajęć przewozy nie będą realizowane. W razie zaistnienia konieczności dowozu dzieci w dni dodatkowe lub na innych dodatkowych trasach, wykonawca zobowiązany będzie do ich realizacji. Usługą dowozu należy objąć: szacunkowo 12 dzieci. Zamawiający określa szacunkową ilość kilometrów na dzień: 262 km.Część II: 1) Dowóz dzieci z miejsca zamieszkania w Szczytnie (miasto) do:a. Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Szczytnie, ul. Kętrzyńskiego 6, b. Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szczytnie, ul. Korczaka 4, c. Niepublicznej Podstawowej Szkoły Specjalnej przy Centrum Rehabilitacyjno-Edukacyjnym w Szczytnie, ul. Pasymska 21A,d. Miejskiego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 3 „Promyczek” w Szczytnie, ul. Marii Konopnickiej 70.Niniejsze zadanie obejmuje przywóz dzieci z w/w placówek do miejsca zamieszkania.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01   lub zakończenia: 2023-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności lub czynności, tj. posiada wymaganą przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( tj. Dz. U. z 2019 poz. 2140) licencję na przewóz osób, licencje udzielone na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów będą akceptowane, jeżeli zachowały moc prawną, nie wygasły bądź nie zostały cofnięte.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: a) Wykonawca dysponuje co najmniej 3 osobami (kierowcy) posiadającymi wymagane uprawnienia (prawo jazdy odpowiedniej kategorii i posiadającymi przygotowanie z zakresu pierwszej pomocy, osoby przewidziane do realizacji zadania nie mogą być karane), b) dysponuje co najmniej 3 pojazdami przystosowanymi do przewozu 9 osób, w tym niepełnosprawnych; pojazd przeznaczony do wykonywania zamówienia, rok produkcji – nie wcześniej niż 2001r., wyposażony w siedzenie z pasami trzypunktowymi, sprawny technicznie (posiadający aktualne badania techniczne), wyposażony w rampę (pochylnię) lub szyny najazdowe, a także w system zabezpieczający wózek inwalidzki przed przemieszczaniem się w pojeździe w czasie jazdy, wyposażony w gaśnice przeciwpożarowe z aktualnymi badaniami oraz młoteczki do ewentualnego rozbicia szyb, umieszczone w widocznym miejscu; wyposażony w sprawną klimatyzację, ogrzewanie i oświetlenie.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), c) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5, pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Zdolności technicznej lub zawodowej b) wykaz osób - Załącznik nr 5, c) wykaz pojazdów- Załącznik Nr 6
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) wykaz wykonanych usług polegających na dowozie dzieci do szkoły w okresie 12 miesięcy o wartości minimum 100 000 zł każda, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane z załącznikiem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. (Załącznik nr 4) – wykaz wykonywanych usług musi zawierać usługi wskazane w formularzu ofertowym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z jednym wykonawcą
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Doświadczenie wykonawcy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. zmiana wynagrodzenia, 2. zmiana konta bankowego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do placówki położonej w Olsztynie do: 1) Zespołu Placówek Edukacyjnych w Olsztynie ul. Turowskiego 1, 2) Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie ul. Marii Grzegorzewskiej 6. Zadanie niniejsze obejmuje przywóz dzieci z w/w placówek do miejsca zamieszkania.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz należy zapewnić w dniach nauki szkolnej, określonych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, w trakcie trwania ferii zimowych, letnich, świąt lub innych dni wyznaczonych przez poszczególne szkoły jako dni wolnych od zajęć przewozy nie będą się odbywały. W razie zaistnienia konieczności dowozu dzieci w dni dodatkowe lub na innych dodatkowych trasach Wykonawca zobowiązany będzie do ich realizacji. Usługą dowozu należy objąć: szacunkowo 12 dzieci. Zamawiający określa szacunkową ilość kilometrów na dzień: 262 km.2) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do opracowania przed rozpoczęciem każdego roku szkolnego przebiegu tras dowozu i do przedstawienia ich Zamawiającemu do akceptacji. W trakcie realizacji usługi trasa może być zmodyfikowana w zależności od potrzeb Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy. Dowóz należy zaplanować trasą możliwie najkrótszą. Organizacja kursów uzależniona będzie od rozkładu zajęć lekcyjnych dowożonych dzieci. Przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia, a w okresie trwania umowy – przed rozpoczęciem każdego roku szkolnego, Zamawiający dostarczy Wykonawcy dane do opracowania przebiegu tras dowozu uczniów do placówek oświatowych oraz powrotu, tj. plan lekcji uczniów objętych dowozem oraz imienny wykaz uczniów objętych usługą dowozu i dokładne adresy (w/w dane zostaną udostępnione wykonawcy po podpisaniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego, po uprzednim podpisaniu umowy dotyczącej przetwarzania danych osobowych, stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ, którą wykonawca zobowiązany będzie podpisać w terminie do 2 dni od dnia podpisania umowy na realizację zamówienia). Szacunkowa liczba kilometrów wynosi 1371812 km od miejsca zamieszkania poszczególnych uczniów do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2023-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Doświadczenie wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Część 2. Nazwa - Dowóz dzieci z miejsca zamieszkania w Szczytnie (miasto) do: a. Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 w Szczytnie, ul. Kętrzyńskiego 6, b. Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szczytnie ul. Korczaka 4, c. Niepublicznej Podstawowej Szkoły Specjalnej przy Centrum Rehabilitacyjno – Edukacyjnym w Szczytnie, ul. Pasymska 21A, d. Miejskiego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 3 „Promyczek”, ul. Marii Konopnickiej 70.


Część nr: 2 Nazwa: Dowóz dzieci z miejsca zamieszkania w Szczytnie (miasto) do: a. Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 w Szczytnie, ul. Kętrzyńskiego 6, b. Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szczytnie ul. Korczaka 4, c. Niepublicznej Podstawowej Szkoły Specjalnej przy Centrum Rehabilitacyjno – Edukacyjnym w Szczytnie, ul. Pasymska 21A, d. Miejskiego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 3 „Promyczek”, ul. Marii Konopnickiej 70.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz należy zapewnić w dniach nauki szkolnej, określonych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, w trakcie trwania ferii zimowych, letnich, świąt lub innych dni wyznaczonych przez poszczególne szkoły jako dni wolnych od zajęć przewozy nie będą się odbywały. W razie zaistnienia konieczności dowozu dzieci w dni dodatkowe lub na inne dodatkowe lub na innych dodatkowych trasach Wykonawca zobowiązany będzie do ich realizacji. Usługą dowozu należy objąć: szacunkowo 45 dzieci. Zamawiający określa szacunkową ilość kilometrów na dzień: 175 km od miejsca zamieszkania poszczególnych uczniów do szkoły i ze szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania.2) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do opracowania przed rozpoczęciem każdego roku szkolnego przebiegu tras dowozu i do przedstawienia ich Zamawiającemu do akceptacji. W trakcie realizacji usługi trasa może być zmodyfikowana w zależności od potrzeb Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy. Dowóz należy zaplanować trasą możliwie najkrótszą. Organizacja kursów uzależniona będzie od rozkładu zajęć lekcyjnych dowożonych dzieci. Przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia, a w okresie trwania umowy – przed rozpoczęciem każdego roku szkolnego, Zamawiający dostarczy wykonawcy dane do opracowania przebiegu tras dowozu uczniów do placówek oświatowych oraz powrotu, tj. plan lekcji uczniów objętych dowozem oraz imienny wykaz uczniów objętych usługą dowozu i dokładne adresy (w/w dane zostaną udostępnione wykonawcy po podpisaniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego, po uprzednim podpisaniu umowy dotyczącej przetwarzania danych osobowych, stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ, którą Wykonawca zobowiązany będzie podpisać w terminie do 2 dni od dnia podpisania umowy na realizację zamówienia). Szacunkowa liczba kilometrów w okresie obowiązywania umową II zadanie wynosi 92058 km. Od miejsca zamieszkania poszczególnych uczniów do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2023-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Doświadczenie wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę najem długoterminowy samochodu osobowego typu suv/crossover
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę najem długoterminowy samochodu osobowego typu suv/crossover. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI