Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-02
  • Numer ogłoszenia556925-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 556925-N-2020 z dnia 2020-07-02 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: H. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODOBędziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.Kto administruje moimi danymi?• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. • Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.Dlaczego moje dane są przetwarzane?• Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub jest niezbędne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej.• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.• Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy . Jak długo będą przechowywane moje dane?1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. przez okres wynikający z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego.Kto może mieć dostęp do moich danych?Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególności:• podmioty świadczące na rzecz Urzędu m.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe;• każdy zainteresowany odbiorca - informacje o Wykonawcach, którzy uczestniczyli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne na podstawie ustawy Pzp oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej. • podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa; b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa; Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich danych?• Ma Pani/Pan prawo do: 1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:• dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;• wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;• Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;• Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa.4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:• zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją;• dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych.• Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.UWAGA Zamawiający informuje, iż: - udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm. 3) ), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI, do upływu terminu do ich wniesienia;- w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania (daty zakończenia postępowania) o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;- skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą;- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, krajowy numer identyfikacyjny 15259663001540, ul. Franciszka Klimczaka  2 , 02-797  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 50 00, e-mail wilanow.wzz@um.warszawa.pl, faks 22 443 50 40.
Adres strony internetowej (URL): www.wilanow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wilanow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Wilanów, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, Wydział Obsługi Mieszkańców, stanowisko obsługi bezpośredniej nr 14-17

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny: 17/WOW/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: A. Przedmiot zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest realizacja wymienionych poniżej dowozów:1. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu dziewczynki niepełnosprawnej umysłowo oraz ruchowo wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej.2. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu chłopca niepełnosprawnego umysłowo oraz ruchowo wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej.3. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu dziewczynki niepełnosprawnej umysłowo i ruchowo(wózek) wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej.4. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu chłopca niepełnosprawnego wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej.5. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu chłopca niepełnosprawnego umysłowo oraz niepełnosprawnego ruchowo (wózek) wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej. 6. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu chłopca niepełnosprawnego umysłowo wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej.7. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu chłopca niepełnosprawnego umysłowo wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej.8. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu chłopca niepełnosprawnego umysłowo oraz ruchowo wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej.9. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu dziewczynki niepełnosprawnej umysłowo oraz ruchowo wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej.10. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu chłopca niepełnosprawnego umysłowo oraz ruchowo wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej.11. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu chłopca niepełnosprawnego umysłowo wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej.12. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu dziewczynki niepełnosprawnej umysłowo i ruchowo(wózek) wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej. 13. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu dziewczynki niepełnosprawnej umysłowo oraz ruchowo wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej.14. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu chłopca niepełnosprawnego umysłowo oraz ruchowo wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej.15. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu dziewczynki niepełnosprawnej umysłowo oraz niepełnosprawnego ruchowo (wózek) wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej. 16. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu chłopca niepełnosprawnego umysłowo oraz ruchowo wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej.17. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu chłopca niepełnosprawnej umysłowo oraz ruchowo wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej18. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu chłopca niepełnosprawnej umysłowo oraz ruchowo wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej19. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu dziewczynki niepełnosprawnej umysłowo oraz ruchowo wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej20. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu dziewczynki niepełnosprawnej umysłowo i ruchowo wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej21. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu chłopca niepełnosprawnego umysłowo i ruchowo wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej22. Dowóz z domu do szkoły i ze szkoły do domu chłopca niepełnosprawnego umysłowo i ruchowo wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej.23. Dowóz domu do szkoły i ze szkoły do domu chłopca niepełnosprawnego umysłowo i ruchowo wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej Zamawiający, w ramach realizacji przedmiotowego Zamówienia, dopuszcza możliwość (opcję) zwiększenia ilości dowożonych dzieci o maksymalnie 7 dzieci:24. Dowóz z domu do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do domu – 1 osoba niepełnosprawna – wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej, trasa nieznana, dziecko może przybyć w ciągu roku szkolnego. 25. Dowóz z domu do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do domu – 1 osoba niepełnosprawna – wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej, trasa nieznana, dziecko może przybyć w ciągu roku szkolnego. 26. Dowóz z domu do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do domu – 1 osoba niepełnosprawna – wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej, trasa nieznana, dziecko może przybyć w ciągu roku szkolnego. 27. Dowóz z domu do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do domu – 1 osoba niepełnosprawna – wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej, trasa nieznana, dziecko może przybyć w ciągu roku szkolnego. 28. Dowóz z domu do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do domu – 1 osoba niepełnosprawna – wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej, trasa nieznana, dziecko może przybyć w ciągu roku szkolnego. 29. Dowóz z domu do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do domu – 1 osoba niepełnosprawna – wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej, trasa nieznana, dziecko może przybyć w ciągu roku szkolnego. 30. Dowóz z domu do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do domu – 1 osoba niepełnosprawna – wraz z zapewnieniem opieki specjalistycznej, trasa nieznana, dziecko może przybyć w ciągu roku szkolnego. Termin realizacji: Od 01 września 2020 r. do 31 sierpnia 2021 r., gotowość dowożenia do placówki oświatowej we wszystkie dni szkolne w w/w terminie – planowane: dla dowozów nr 1 (od 01.XI.2020 r. do 25.VI.2021 r.) - 74 dni, dla dowozów nr 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28 (od 01.XI.2020 r. do 25.VI.2021 r.) - 188 dni, nr 29,30 - Od 01 .XI. 2020 r. do 31 VIII. 2021 254 dniZakres usługi:Dotyczy zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Transport i opiekę nad uczniami niepełnosprawnymi zamieszkałymi w Dzielnicy Wilanów w czasie przewozu do szkół na trasie dom-szkoła-dom w okresie od 1 września 2020r. do 25 czerwca 2021r. - Internat – 1.poniedziałek rano – dowóz dziecka z domu do szkoła, piątek po południu – z szkoła do domu (ul. Sarmacka - ul. Bełska 5 - Sarmacka ). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka.Dotyczy zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Transport i opiekę nad uczniami niepełnosprawnymi zamieszkałymi w Dzielnicy Wilanów w czasie przewozu do szkół na trasie dom-szkoła-dom w okresie od 1 września 2020r. do 25 czerwca 2021r.2. rano – dowóz dziecka z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (na trasie: ul. Królewicza Jakuba – ul. Elektoralna 12/14 – ul. Królewicza Jakuba). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka, 3. rano – dowóz dziecka z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (na trasie: ul. Petyhorska – ul. Bronowska 18– ul. Petyhorska). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka, 4. rano – dowóz dziecka z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (na trasie: ul. Wiktorii Wiedeńskiej – ul. Gorlicka 3– ul. Wiktorii Wiedeńskiej). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka, 5. rano – dowóz dziecka z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (na trasie: ul. Przyczółkowa – ul. Bełska 5 – ul. Przyczółkowa). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka,6. rano – dowóz dziecka z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (na trasie: ul. Zapłocie – ul. Białobrzeska 44 – ul. Zapłocie). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka,7. rano – dowóz ucznia z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (ul. Dostatnia - ul. Koźmińska 7 – ul. Dostatnia). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka,8. rano – dowóz dziecka z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (ul. Marcepanowa – ul. Skarszewska 8 – ul. Marcepanowa). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka,9. rano – dowóz ucznia z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (na trasie: ul. Syta – ul. Różana 22/24 – ul. Syta ). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka,10. rano – dowóz z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (na trasie: ul. Al. Rzeczypospolitej – ul. Karolkowa 56 – Al. Rzeczypospolitej). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka,11. rano – dowóz z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (na trasie: ul. Gratyny – ul. Różana 22/24 – ul. Gratyny ). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka,12. rano – dowóz ucznia z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (na trasie: ul Branickiego - ul. Szkolna Konstancin-Jeziorna – ul. Branickiego). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka,13. rano – dowóz dziecka z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu ( na trasie: Al. Wilanowska – ul. Elektoralna 12/14 – Al. Wilanowska). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka,14. rano – dowóz ucznia z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (na trasie: ul. Branickiego – ul. Bronowska 18 – ul. Branickiego). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka,15. rano – dowóz dziecka z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (na trasie: Al. Rzeczypospolitej – ul. Bronowska 18– Al. Rzeczypospolitej). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka,16. rano – dowóz ucznia z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (na trasie: ul. Biedronki – ul. św. Bonifacego 10– ul. Biedronki). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka,17. rano – dowóz ucznia z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (ul Sarmacka - ul. ul. Staszica 1, 05-800 Pruszków – ul. Sarmacka). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka,18. rano – dowóz ucznia z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (ul. Sarmacka – ul. Głogowa 2 B – ul. Sarmacka). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka,19. rano – dowóz ucznia z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (na trasie: ul. Branickiego – ul. Elektoralna 12/14– ul. Branickiego). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka,20. rano – dowóz ucznia z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (ul. Klimczaka – ul. Głogowa 2 B – ul. Klimczaka). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka,21. rano - dowóz dziecka z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (ul. Sarmacka– ul. Głogowa 2 B – ul. Sarmacka).22. rano – dowóz dziecka z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (ul. Bruzdowa – ul. Białobrzeska 44 – ul. Bruzdowa).23. rano – dowóz ucznia z domu do szkoły, po południu – ze szkoły do domu (na trasie: ul. Branickiego – Pl. Trzech Krzyży 4/6 – ul. Branickiego). Szczegółowy dowóz np. godziny, dni itp. ustalać należy bezpośrednio z rodzicami dziecka,24. rano – dowóz ucznia - z domu do placówki oświatowej, po południu – z placówki oświatowej do domu, trasa nieznana (łącznie pozycja 24 do 28– do 180,00 km). 25. rano – dowóz ucznia - z domu do placówki oświatowej, po południu – z placówki oświatowej do domu, trasa nieznana (łącznie pozycja 24 do 28– do 180,00 km). 26. rano – dowóz ucznia - z domu do placówki oświatowej, po południu – z placówki oświatowej do domu, trasa nieznana (łącznie pozycja 24 do 28– do 180,00 km). 27. rano – dowóz ucznia - z domu do placówki oświatowej, po południu – z placówki oświatowej do domu, trasa nieznana (łącznie pozycja 24 do 28– do 180,00 km)28. rano – dowóz ucznia - z domu do placówki oświatowej, po południu – z placówki oświatowej do domu, trasa nieznana (łącznie pozycja 24 do 28– do 180,00 km)Dotyczy zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Transport i opiekę nad uczniami niepełnosprawnymi zamieszkałymi w Dzielnicy Wilanów w czasie przewozu do szkół na trasie dom-szkoła-dom w okresie od 1 września 2020r. do 31 sierpnia 2021 r. 29. rano – dowóz ucznia - z domu do placówki oświatowej, po południu – z placówki oświatowej do domu, trasa nieznana (łącznie pozycja 29 do 30– do 180,00 km)30. rano – dowóz ucznia - z domu do placówki oświatowej, po południu – z placówki oświatowej do domu, trasa nieznana (łącznie pozycja 29 do 30– do 180,00 km)Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.Klauzule społeczneZamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) kierowców i opiekunów.Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 2 dni robocze przedstawi oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. Postanowienia dotyczące kar umownych stosuje się odpowiednio.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej.Za każdy przypadek niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osoby lub zatrudnienia jej na zasadach innych niż to określono w ust. 1, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia kary umownej w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dn. 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018r, poz.2177) zobowiązującym na dzień wymagalności kary umownej w przypadku niezatrudnienia osoby określonej w ust. 2 Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym ta osoba nie była zatrudniona, chyba, że okoliczność, o której mowa wystąpiła z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy i na zwolnionym stanowisku została w okresie 10 dni zatrudniona inna osoba.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 395268,52
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawcy wykażą posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 ze zm.), obejmującej co najmniej obszar wskazany w opisie przedmiotu zamówienia;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawcy:c.1) wykażą, iż dysponują lub dysponować będą co najmniej 4 oznakowanymi samochodami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, w celu zapewnienia jakości wykonywania usługi Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować ww. pojazdami wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2014 r.Pojazdy, którymi będą wykonywane usługi przewozowe muszą spełniać warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZUWAGAPojazdy, o których mowa powyżej nie mogą być wykorzystywane do transportu pacjentów szpitalnych lub transportu osób dializowanych, lub transportu materiału biologicznego. Transport dzieci takimi pojazdami Zamawiający uznaje za niedopuszczalny. Nie dopuszcza się transportu dzieci samochodami sanitarnymi, karetkami, które zajmują się przewożeniem pacjentów szpitalnych lub osób dializowanych, lub transportem materiału biologicznego. Usługa nie pełni funkcji transportu sanitarnego i w związku z tym nie jest świadczona dla osób wymagających przewozu w pozycji leżącej. Pojazdy, w których transport osób może odbywać się tylko w pozycji leżącej nie spełniają wymagań Zamawiającego, transport dzieci takimi pojazdami Zamawiający uznaje za niedopuszczalny. c.2) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie lub wykonują co najmniej 2 usługi o wartości wynoszącej co najmniej 200.000,00 zł brutto każda z usług, polegające na przewozie osób niepełnosprawnych, usługi te realizowane lub zrealizowane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.), W przypadku gdy przedmiotem Zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza się wykazanie nie tylko zamówień wykonanych (zakończonych), ale również wykonywanych. W taki przypadku, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli część usługi już wykonanej spełnia wymagania określone przez Zamawiającego powyżej (o wartości zrealizowane części zamówienia wynoszącej co najmniej 200.000,00 zł brutto). c.3) wykażą, iż dysponują lub dysponować będą co najmniej 4 kierowcami, którzy posiadają uprawnienia zawodowe wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r., poz. 2140 ze zm.). UWAGAZamawiający informuje, że w związku z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 152), Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy spełnienia ciążącego na nim obowiązku, o którym mowa wart. 21 przedmiotowej ustawy.(Art. 21. 1. Przed nawiązaniem z osobą stosunku pracy lub przed dopuszczeniem osoby do innej działalności związanej z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub z opieką nad nimi pracodawcy lub inni organizatorzy w zakresie takiej działalności są obowiązani do uzyskania informacji, czy dane tej osoby są zamieszczone w Rejestrze z dostępem ograniczonym lub w Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15 wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze.).c.4) wykażą, iż dysponują lub dysponować będą co najmniej 4 osobami do opieki nad dziećmi (opiekunami), którzy posiadają udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej i co najmniej 6 miesięczne udokumentowane doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi.UWAGAZamawiający informuje, że w związku z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 405), Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy spełnienia ciążącego na nim obowiązku, o którym mowa wart. 21 przedmiotowej ustawy.(Art. 21. 1. Przed nawiązaniem z osobą stosunku pracy lub przed dopuszczeniem osoby do innej działalności związanej z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub z opieką nad nimi pracodawcy lub inni organizatorzy w zakresie takiej działalności są obowiązani do uzyskania informacji, czy dane tej osoby są zamieszczone w Rejestrze z dostępem ograniczonym lub w Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15 wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze.).Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.2. W przypadku podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawyInny podmiot, na zasobach którego polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi wykazać samodzielnie, że spełnia warunek określony w III.A.1.2)c)c.2) SIWZ.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek określony w III.A.1.2)a)a.1) zostanie spełniony jeżeli wymaganą licencję będzie posiadał Wykonawca, który będzie realizował zakres zamówienia, z którym wiąże się obowiązek posiadania licencji; - warunek określony w III.A.1.2)c)c.1) zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek, lub Wykonawcy łącznie potwierdzą, iż spełniają ww. warunek;- warunek określony w III.A.1.2)c)c.2) musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie, nie podlega sumowaniu doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie);- warunek określony w III.A.1.2)c)c.3) zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek, lub Wykonawcy łącznie potwierdzą, iż spełniają ww. warunek;- warunek określony w III.A.1.2)c)c.4) zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek, lub Wykonawcy łącznie potwierdzą, iż spełniają ww. warunek.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.1.3: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wykaz usług winien potwierdzać spełnianie warunku określonego w punkcie w punkcie III.A.1.2)c)c.2) SIWZ – wykaz usług stanowi załącznik nr 9 do SIWZ, b) wykaz osób - kierowców skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w zakresie kierowania pojazdami, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w zakresie wymaganym w punkcie III.A.1.2)c)c.3) SIWZ – wykaz kierowców stanowi załącznik nr 10A do SIWZ.c) wykaz osób - opiekunów skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w zakresie wymaganym w punkcie III.A.1.2)c)c.4) SIWZ – wykaz opiekunów stanowi załącznik nr 10B do SIWZ.Uwaga – W przypadku złożenia wraz z ofertą załącznika nr 1B do SIWZ do kryterium oceny ofert „Doświadczenie opiekunów”, w którym Wykonawca potwierdzi warunek udziału w postępowaniu, Zamawiający uzna go jako skutecznie złożony i oceni spełnienie warunki udziału na jego podstawie. d) wykaz urządzeń technicznych - pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, w zakresie wymaganym w punkcie III.A.1.2)c)c.1) SIWZ – wykaz pojazdów stanowi załącznika nr 11 do SIWZ Uwaga – W przypadku złożenia w ofercie informacji do kryterium oceny ofert „Średni rok produkcji przeznaczonych do realizacji zamówienia”, w której Wykonawca potwierdzi warunek udziału w postępowaniu, Zamawiający uzna go jako skutecznie złożony i oceni spełnienie warunki udziału na jego podstawie. e) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r. poz. 58), obejmującą co najmniej obszar wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wypełnionego:a) formularza oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. b) formularza cenowego stanowiącego integralną część oferty, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A do SIWZ.c) w przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o punkty w kryterium „Doświadczenie opiekuna”, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Załącznik nr 1B do SIWZ – pn. „Informacja do kryterium oceny ofert - Doświadczenia opiekunów skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia” wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie opiekunów. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, wraz ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz z podaniem firm podwykonawców lub informacją o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, (w przypadku niezłożenia informacji o podwykonawcach Zamawiający uzna, że zamówienie realizowane będzie bez udziału podwykonawców),b) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, w przypadku pełnomocnictwa, do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną notarialnie; - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.c) kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem potwierdzenia wniesienia wadium, w przypadku wnoszenia wadium w innej dopuszczonej formie niż pieniężna, dokument wadium należy dołączyć do oferty w oryginale lub oryginał zdeponować w kasie Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy w Wydziale Obsługi Mieszkańców, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, a kserokopię potwierdzenia złożenia wadium wraz z kserokopią dokumentu wadium należy dołączyć do oferty;d) w przypadku gdy Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów, potwierdzającego oddanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca wykaże, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: i. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu ii. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia iii. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia iv. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje czynności, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Powyższy dokument należy przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZUWAGA e) W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w pkt 1 Załącznika nr 8 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć ww. oświadczenie wraz z ofertą – należy wówczas złożyć ww. oświadczenie o treści określonej w pkt 2 Załącznika nr 8 do SIWZ. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt VIIC SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) najpóźniej do dnia, w którym upływa ostateczny termin składania ofert do godz. 12:00.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz 978 i 1240).W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego (m.st. Warszawa Dzielnica Wilanów) nr 73 10301508 0000 0005 5001 6109 Bank Handlowy w Warszawie S.A., ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa z podaniem w tytule przelewu: „Przetarg nr 17/WOW/2020 – Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021” oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego.UWAGA! Kasa Zamawiającego nie przyjmuje wpłat wadium w formie gotówki.3. W przypadku wnoszenia wadium w innej dopuszczonej formie niż pieniężna, dokument wadium należy dołączyć do oferty w oryginale lub oryginał zdeponować w kasie Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy w Wydziale Obsługi Mieszkańców, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, a kserokopię potwierdzenia złożenia wadium wraz z kserokopią dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. Kasa urzędu czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 15.30. W przypadku dołączenia do oferty dokumentu wadium w oryginale, proszę kserokopię dokumentu wadium dołączyć do oferty, a oryginał dokumentu wadium w koszulce na dokumenty załączyć na końcu oferty (proszę nie łączyć trwale z ofertą oryginału dokumentu wadium). Dokument wadium winien zawierać niżej wymienione elementy:a. wskazanie Beneficjenta – Beneficjentem musi być m.st. Warszawa Dzielnica Wilanów, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa,b. nazwę dającego zlecenie i jego siedzibę (adres),c. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,d. zobowiązanie banku/instytucji ubezpieczeniowej do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia całości kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego wraz z oświadczeniem, że: • zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej• zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,e. zapisy odnośnie czasu jej trwania,f. zapisy odnośnie zasad wygaśnięcia,g. okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania ofertą.4. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 skutkuje odrzuceniem oferty wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy.6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Średni rok produkcji pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia 20,00
Doświadczenie opiekunów 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania, zgodnie ze wzorem umowy, w tym między innymi:- Wzór umowy § 1 ust 3 3 Zamawiający, w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza możliwość (opcję) zwiększenia liczby dowożonych dzieci do maksymalnie 30 dzieci. Opcja zwiększenia liczby dowożonych dzieci do 7 dotyczy dowozu do szkół i placówek oświatowych dzieci w okresie od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r. i będzie miała zastosowanie w przypadkach zgłoszenia przez rodziców/opiekunów nowych dzieci do dowozu. Zamawiający zwiększając liczbę dzieci objętych dowozem, przekaże stosowną informację Wykonawcy. W przypadku zgłoszenia dziecka w trakcie trwania roku szkolnego odpłatność za jego przewóz dotyczyć będzie okresu od daty rozpoczęcia dowozu do 31.08.2021 r. - Wzór umowy § 1 ust 4 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian na liście dowożonych uczniów i związaną z tym zmianą adresów zamieszkania dzieci i adresów szkół, do których uczęszczają, a także do wykazu dni nauki szkolnej. O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie. - Wzór umowy § 2Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się od dnia 1 września 2020 r. do 31 sierpnia 2021 r., zgodnie z wykazem dni zajęć dydaktyczno-opiekuńczo-wychowawczych, o których mowa w § 1 ust. 1 niniejszej umowy, z możliwością przesunięcia terminu w związku z nieprzewidywalną sytuacją przez obie strony. - Wzór umowy § 111. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian postanowień umowy w zakresie przedmiotu zamówienia:1) w odniesieniu do zmiany samochodu skierowanego do realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że nowy samochód musi spełniać warunek określony przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego, będącego przedmiotem umowy;2) w odniesieniu do szkół i placówek, do których uczęszczają dzieci (dotyczy zmiany szkoły/placówki w trakcie roku szkolnego);3) w przypadku rezygnacji z dowozu, zastąpienie jednego dziecka innym dzieckiem, którego podanie o dowóz wpłynęło w trakcie realizacji zamówienia, bez względu na adres zamieszkania i adres placówki, do której dziecko będzie dowożone;4) w odniesieniu do adresu zamieszkania dzieci (dotyczy zmiany adresu zamieszkania w trakcie roku szkolnego);5) w odniesieniu do możliwości zwiększenia liczby dzieci dowożonych do maksymalnie 30 w zakresie poszerzenia wykazu - opis przedmiotu zamówienia.2. Zmiany postanowień umowy wymienione w pkt. 2 nie spowodują zmian wynagrodzenia jednostkowego (1 dzień). 3. Wszelkie zmiany dokonane z naruszeniem zasady określonej w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, są nieważne.4. Wykonawca jest zobowiązany w terminie 7 dni do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o zmianie danych zawartych w umowie: 1) zmianie siedziby lub nazwy firmy Wykonawcy;2) zmianie osób reprezentujących Wykonawcę;3) ogłoszeniu upadłości Wykonawcy; 4) likwidacji firmy Wykonawcy. Zmiana ta nie wymaga dokonania zmiany umowy. 5. W przypadku nie powiadomienia przez Wykonawcę Zamawiającego o zmianie danych zawartych w umowie, wszelką korespondencję wysyłaną przez Zamawiającego zgodnie z posiadanymi przez niego danymi strony uznaje się za doręczoną.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-10, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport na lotnisko Modlin w dniu 08.04.2024 r- Zwoleń
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport na lotnisko Modlin w dniu 08.04.2024 r., godzina wylotu 5.45. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI