Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Ostrzeszów do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego z oddziałami integracyjnymi w Rojowie oraz dowóz na Krytą Pływalnię „OCEANIK” w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Obsługi Placówek Oświatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250568824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 31
1.5.2.) Miejscowość: Ostrzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 732 06 79
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zopo@ostrzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Ostrzeszów do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego z oddziałami integracyjnymi w Rojowie oraz dowóz na Krytą Pływalnię „OCEANIK” w roku szkolnym 2021/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58ff24ba-e5fb-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00107080/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Ostrzeszów do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rojowie a także dowóz na Krytą Pływalnię „OCEANIK” w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja odbywa się przy pomocy:
- mini Portalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu mini- Portal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. 7. Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/
8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
10. Zamawiający nie dopuszcza komunikowania się zamawiającego z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oferta powinna być:
a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ;
b) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione;
c) zaszyfrowana i złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. „Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Ostrzeszowie, 63-500 Ostrzeszów, ul. Zamkowa 31.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Obsługi Placówek Oświatowych w Ostrzeszowie, 63-500 Ostrzeszów, ul. Zamkowa jest Pan Janusz Pokora, iod@ostrzeszow.pl tel. 605 334 334
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. Posiada Pani/Pan:
6.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
6.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
6.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Ostrzeszów do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego z oddziałami integracyjnymi w Rojowie oraz dowóz na Krytą Pływalnię „OCEANIK” w roku szkolnym 2021/2022”. Zamawiający informuje, że zawarte w rozkładach jazdy godziny przywozu/odwozu zostaną ustalone ostatecznie do 30 września 2021 r.
W dzienny przebieg kilometrów nie są wliczone dojazdy z siedziby wykonawcy/przewoźnika do miejsca rozpoczęcia kursu oraz z miejsca zakończenia kursu do bazy. Stanowi to koszt własny przewoźnika i należy to uwzględnić w stawce za 1 km trasy.
Zamawiający informuje, że do wyceny oferty należy przyjąć określone przez zamawiającego rozkłady jazdy załączone do swz( załącznik nr 9 do swz). ZSP Rojów – ok. 1070 km/tyg; ( szczegółowy rozkład jazdy został określony w zał. nr 9 do swz)
Szacunkowy kilometraż w okresie roku szkolnego 2021/2022 na trasie dowozu do szkoły wynosić będzie
ok. 40.000 km. Szacunkowy kilometraż odpowiednio w okresie roku szkolnego 2021/2022 na trasie dowozu na krytą pływalnię wynosić będzie ok. 500 km i obejmował będzie uczniów:
• ZSP Rojów
Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do treści SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryteria oceny ofert:
- Najniższa cena - waga 60%
- Czas podstawienia pojazdu zastępczego - waga 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.2. Opis sposobu oceny spełnienia warunków w oparciu o art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.
2.1. Zamawiający wymaga spełnienia następujących warunków udziału w postępowaniu:
2.1.1 W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w zakresie tego warunku.
2.1.2 W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
a) aktualną licencję/zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie
z ustawą o transporcie drogowym (Dz.U. 2019, poz. 2140 z póź. zm.);
2.1.3 W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
a) Opłaconą polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; Należy przedstawić dokument ubezpieczenia firmy/wykonawcy na kwotę co najmniej 100.000,00 złotych; (sto tysięcy złotych).
2.1.4. W zakresie zdolności technicznej lub finansowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli:
a) Wykaże się doświadczeniem - wykazem wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Przewoźnik musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 zamówienie polegające na transporcie osób w okresie min. 3 miesięcy lub dłuższym, usługi o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane
lub są wykonywane należycie.
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje zasobem technicznym w celu realizacji zamówienia, tj. przedstawi wykaz taboru samochodowego, w którym należy wykazać min. 3 autokary oraz alternatywnie busy osobowe sprawne technicznie i dopuszczone do ruchu. Przedstawione autokary i busy osobowe
do realizacji zadania nie mogą być starsze niż 20 lat. Z wykazu musi wynikać jednoznacznie,
że przedstawiony wykaz taboru samochodowego zapewni zgodnie z przepisami dowóz uczniów w sposób zoptymalizowany w zakresie ilości uczniów i kosztów.
c) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, tj. przedstawi Wykaz osób które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie dysponowania tymi osobami; Wymagane jest wskazanie wszystkich kierowców wyznaczonych do wykonania zadania; Należy wykazać, że wykonawca będzie dysponował
do realizacji przedmiotu umowy min. 3 osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów samochodowych – prawo jazdy kategorii D zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz ustawą z dnia 6 września 2001 r o transporcie drogowym
i minimum 3 letnim stażem pracy na stanowisku kierowcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest złozyć:
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania (art. 125 ust.1 Ustawy) – (załącznik nr 6 swz);
2.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, zamawiający wezwie wykonawcę do dostarczenia następujących dokumentów i oświadczenia:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia
b) Kserokopię aktualnej licencji/zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób pojazdami samochodowymi;
c) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Przewoźnik musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 zamówienie polegające na transporcie osób w okresie min. 3 miesięcy lub dłuższym, usługi o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; (załącznik nr 3 do swz)
d) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, oświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami; Informacji na temat kierowców przeznaczonych do przewozu uczniów wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia z kwalifikacjami wymaganymi do przewozu osób; (załącznik nr 4 do swz)
e) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
Wykaz taboru samochodowego, którymi realizowane będzie zamówienie. Należy wykazać min. 2 autokary
oraz alternatywnie busy osobowe, na każdą trasę dowozu/zadanie. Przedstawione autokary i busy osobowe
do realizacji zadania nie mogą być starsze niż 20 lat. Z wykazu musi wynikać jednoznacznie, że przedstawiony wykaz taboru samochodowego zapewni zgodnie z przepisami dowóz uczniów w sposób zooptymalizowany w zakresie ilości uczniów i kosztów.
Wykaz taboru samochodowego, którymi realizowane będzie zamówienie wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; (załącznik nr 5 do swz)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć w formie pisemnej wykaz wszystkich pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone.Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu zawarcia umowy do dostarczenia dokumentów, potwierdzających, że:
a) dowody rejestracyjne samochodów wskazanych w ofercie wraz z dokumentami ubezpieczeniowymi (OC i NNW),
b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wskazane w ofercie mające pełnić funkcje kierowcy podczas realizacji usługi.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć w formie pisemnej wykaz wszystkich pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone.Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu zawarcia umowy do dostarczenia dokumentów, potwierdzających, że:
a) dowody rejestracyjne samochodów wskazanych w ofercie wraz z dokumentami ubezpieczeniowymi (OC i NNW),
b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wskazane w ofercie mające pełnić funkcje kierowcy podczas realizacji usługi.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie , o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) wykonawcy występujący wspólnie muszą, ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:a) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości;
Zmiana ta może wynikać z inicjatywy Wykonawcy lub Zamawiającego w każdym uzasadnionym przypadku; Dotyczy ona kierowców wyznaczonych w ofercie wykonawcy do świadczenia usług przewozowych; Przewoźnik może dokonywać w trakcie wykonywaniu przedmiotu zamówienia zmiany wyznaczonych pierwotnie w ofercie wykonawcy kierowców; Przewoźnik zobowiązany jest do poinformowania pisemnie
o tym fakcie zamawiającego z podaniem pełnych danych o kwalifikacjach kierowcy zgodnie z warunkami określonymi w swz; W zakresie dokonanej zmiany nie jest wymagany Aneks do Umowy;
b) w zakresie potencjału technicznego potrzebnego do wykonania przedmiotu zamówienia;
Zmiana ta może wynikać z inicjatywy Wykonawcy lub Zamawiającego w każdym uzasadnionym przypadku; Dotyczy ona wyznaczonych w ofercie autokarów/busów wykonawcy do świadczenia usług przewozowych;
Przewoźnik może dokonywać w trakcie wykonywaniu przedmiotu zamówienia zmiany wyznaczonych pierwotnie w ofercie wykonawcy pojazdów; Przewoźnik zobowiązany jest do poinformowania pisemnie
o tym fakcie zamawiającego z podaniem pełnych danych o taborze samochodowym zgodnie z warunkami określonymi w swz; W zakresie dokonanej zmiany nie jest wymagany Aneks do Umowy;
c) zamawiający zastrzega sobie dokonywanie bieżących zmian w rozkładach jazdy na wskazanych trasach w zależności od potrzeb i planów zajęć edukacyjnych w zakresie ± 20% w stosunku
do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku takiej zmiany, nie przewiduje się zmiany stawki kilometrowej podanej w ofercie przewoźnika.
W zakresie dokonanej zmiany nie jest wymagany Aneks do Umowy;
d) zamawiający zastrzega sobie dokonywanie bieżących zmian w zakresie liczby uczniów objętych dowozem w stosunku ± 20% do liczby wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku takiej zmiany, nie przewiduje się zmiany stawki kilometrowej podanej w ofercie przewoźnika.
W zakresie dokonanej zmiany nie jest wymagany Aneks do Umowy;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy