„Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Kobyla Góra w tym również dzieci niepełnosprawnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Kobyla Góra w tym również dzieci niepełnosprawnych oraz z potrzebą kształcenia specjalnego do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2018/2019.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKobyla Góra
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-08-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kobyla Góra
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-06
  • Numer ogłoszenia600028-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 600028-N-2018 z dnia 2018-08-06 r.

Gmina Kobyla Góra: „Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Kobyla Góra w tym również dzieci niepełnosprawnych oraz z potrzebą kształcenia specjalnego do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2018/2019.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobyla Góra, krajowy numer identyfikacyjny 250855386, ul. Plac Wiosny Ludów  1 , 63-507   Kobyla Góra, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 7316283, 7316402, e-mail urzad@kobyla-gora.pl, faks 62 7316283, 7316402.
Adres strony internetowej (URL): https://ugkobylagora.bip.e-zeto.eu/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ugkobylagora.bip.e-zeto.eu/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugkobylagora.bip.e-zeto.eu/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe. (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481). osobiście lub za pośrednictwem posłańca,
Adres:
Gminny Zespół Obsługi, 63-507 Kobyla Góra, Plac Wiosny Ludów 1b. (2 piętro pokój nr 3)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Kobyla Góra w tym również dzieci niepełnosprawnych oraz z potrzebą kształcenia specjalnego do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2018/2019.”
Numer referencyjny: GZO.271.ZP1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje: 60.17.20.00 – 4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą. 60.13.00.00 – 8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego. 60.10.00.00 – 9 - Usługi w zakresie transportu drogowego. 60.13.20.00 – 6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego. 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Kobyla Góra w tym również dzieci niepełnosprawnych oraz z potrzebą kształcenia specjalnego do placówek oświatowych od 3.09.2018r. do 21.06.2019r z podziałem na 5 zadań zgodnie wykazami stanowiącymi załączniki nr 4,5,6,7,8 do SIWZ na podstawie wykazów dzieci i młodzieży dostarczonych przez szkoły. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć zadań: Zadanie nr 1 – dotyczy dowozu dzieci i uczniów z obwodów: 1) Szkoły Podstawowej w Parzynowie, Parzynów 7 2) Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki w Kobylej Górze –Kobyla Góra, ul. Kazimierza Tetmajera 1a oraz Plac Wiosny Ludów 24,Zgodnie z zał.4 do SIWZ Zadanie nr 2 - dotyczy dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych oraz z potrzebą kształcenia specjalnego do Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Ostrzeszowie, ul. Gen. Sikorskiego 19, 63-500 Ostrzeszów, Zgodnie z zał.5 do SIWZ Zadanie nr 3 - dotyczy dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych oraz z potrzebą kształcenia specjalnego do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Miliczu, ul. Kopernika 20, 56-300 Milicz, Zgodnie z zał.6 do SIWZ Zadanie nr 4 - dotyczy dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych oraz z potrzebą kształcenia specjalnego do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 im. Plutonu Głuchoniemych AK, ul. Kordeckiego 19, 62-800 Kalisz, Zgodnie z zał.7 do SIWZ Zadanie nr 5 – dotyczy dowozu i odwozu, poprzez zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów do: 1) Szkoły Podstawowej im. J. Kulli w Mąkoszycach. 2) Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki w Kobylej Górze – oddziały gimnazjalne 3) Szkoły Podstawowej w Parzynowie 4) Publicznego Przedszkola w Mąkoszycach W sumie na 16 trasach zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ 3. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy –z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2017, poz. 1260 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 2200 z późn. zm.). 4. Wykonawca musi spełniać wymogi formalne oraz posiadać uprawnienia, odpowiednie środki transportowe, a także pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania niniejszej umowy, zgodnie z przepisami prawa. 5. Wykonawca przy Zadaniach 1,2,3,4 zobowiązany będzie do zapewnienia – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekarana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. 6. Przewozy będą dokonywane w okresie trwania roku szkolnego w dniach zajęć szkolnych według wykazu określonego w załącznikach nr 4 – 8 do niniejszej SIWZ. 7. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 8. Pojazdy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie oraz dodatkowo dla Wykonawcy/ów zadania 2 i 3, wyposażenie specjalistyczne do przewozu osób niepełnosprawnych, tzn. pojazdy muszą spełniać wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim (specjalistyczna winda lub platforma), muszą posiadać umocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu oraz klimatyzację. 9. Pojazdy w chwili składania oferty muszą być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przewożonych pasażerów. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW) na własny koszt. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, tj. bez zmiany kwoty za 1 km (dla części 1-4) lub bez zmiany kwoty na 1 bilet (dla części 5). 12. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe : W części I 1) Szkoła Podstawowa w Parzynowie – 4+19 dzieci; 2) Szkoła Podstawowa w Kobylej Górze – 27+36 dzieci; W części II 1) Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Ostrzeszowie – 14 dzieci W części III 1) Dzienny Ośrodek Rehabilitacyjno-Wychowawczy w Miliczu – 3 dzieci W części IV: 1) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kaliszu – 1 dziecko; W części V: Szkoła Podstawowa w Mąkoszycach – 78 biletów Szkoła Podstawowa im.T. Kościuszki w Kobylej Górze – 8 biletów Szkoła Podstawowa w Parzynowie – 20 biletów Publiczne Przedszkole w Mąkoszycach –6 biletów Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Ostrzeszowie – 1 bilet 13. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zapewni transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. 14. Kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonania usługi nie będą podlegać fakturowaniu.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60172000-4
60130000-8
60132000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-09-03   lub zakończenia: 2019-06-21

II.9) Informacje dodatkowe: 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2,3,4. 1) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekaralna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej lub posiadająca co najmniej 6 miesięczny okres doświadczenia w opiece nad osobami niepełnosprawnymi. Do której obowiązków będzie należało w szczególności: a. opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do szkoły, b. opieka i nadzór podczas przewozu dzieci ze szkoły do miejsc zamieszkania, c. opieka i nadzór w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do szkoły oraz ze szkoły do pojazdu samochodowego, d. w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie o tym fakcie, Zamawiającego i Wykonawcę. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do: a. przestrzegania warunków określonych w wytycznych MENiS oraz w Ustawie Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.), Ustawie o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2200 z późn. zm.) oraz Ustawie o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2012 r.,, poz. 1155 z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przewozu dzieci niepełnosprawnych, b. odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami, c. poniesienia wszelkich kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą pojazdu, np. wynagrodzenia kierowcy, wynagrodzenia opiekuna, zakupu paliwa, utrzymania w czystości pojazdu, ubezpieczenia OC i NW, przeglądów technicznych, napraw i innych niezbędnych kosztów eksploatacyjnych, d. zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniej opieki nad przewożonymi dziećmi na trasie do i ze szkoły, e. zapewnienia obsługi pojazdu - kierowcy z odpowiednimi uprawnieniami i kwalifikacjami oraz z aktualnymi badaniami lekarskim. Kierowcy prowadzący pojazdy muszą wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowanie dzieci oraz prowadzić pojazdy w sposób ograniczający powstanie u dzieci choroby lokomocyjnej. 3) W przypadku posiadania wolnych miejsc w pojeździe Wykonawca zobowiązany jest objąć przewozem ucznia wskazanego przez Zamawiającego lub dodatkowego opiekuna (dotyczy zadania nr 2,3 i 4). 4) Kursy nie mogą być odwołane przez Wykonawcę. 5) Wymagana liczba miejsc siedzących w pojeździe uwzględnia 2 miejsca na zapas. W przypadku konieczności zorganizowania dodatkowego dowozu z uwagi na zwiększoną liczbę uczniów niepełnosprawnych lub zmiany planu zajęć przewożonych uczniów zleceniobiorca zobowiązany będzie do uruchomienia dodatkowego przewozu według tych samych stawek za kilometr (stawka dzienna / szacowana liczba kilometrów) – dla części 1,2,3,4. 6) W przypadku okresowej mniejszej liczby pasażerów (nieobecność części dzieci) wykonawca może użyć do przewozu pojazdu o odpowiednio mniejszej liczbie miejsc siedzących ale spełniającego pozostałe wymogi zamawiającego. 16. Zamawiający w każdym czasie trwania umowy może skontrolować ww. pojazdy w zakresie ich zgodności ww. wymogów technicznych umożliwiających załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim tj. posiadającym specjalistyczna windę lub platformę oraz posiadającym umocowanie dla wózków inwalidzkich wraz z pasażerem podczas transportu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności (koncesja, licencja), jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca posiada ważną na czas trwania umowy licencję/zezwolenie/koncesję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z przepisami ustawy o transporcie drogowym oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej - warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponować sprzętem technicznym w celu wykonania zamówienia tj. środkami transportu do przewozu osób dla każdego zadania osobno w tym: • Dla zadania nr 1 - minimum 2 sprawnymi pojazdami, o minimalnej liczbie miejsc: tj. 2 autobusy z liczbą miejsc siedzących 39 + kierowca. Wyposażony w odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania dotyczące przewozu dzieci. • Dla zadania nr 2 - minimum 3 sprawnymi pojazdami, o minimalnej liczbie miejsc siedzących 8 + kierowca. Wyposażony w odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania dotyczące przewozu osób niepełnosprawnych wymagane Kodeksem Drogowym. Pojazd musi zapewniać opiekunowi swobodny dostęp do każdego dziecka w czasie jazdy. Siedzenia pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami. • Dla zadania nr 3 - minimum 2 sprawnymi pojazdami, o minimalnej liczbie miejsc siedzących 8 + kierowca. Wyposażony w odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania dotyczące przewozu osób niepełnosprawnych wymagane Kodeksem Drogowym. Pojazd musi zapewniać opiekunowi swobodny dostęp do każdego dziecka w czasie jazdy. Siedzenia pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami. • Dla zadania nr 4 - minimum 2 sprawnymi pojazdami, o minimalnej liczbie miejsc siedzących 4 + kierowca. Wyposażony w odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania dotyczące przewozu osób niepełnosprawnych wymagane Kodeksem Drogowym. Pojazd musi zapewniać opiekunowi swobodny dostęp do każdego dziecka w czasie jazdy. Siedzenia pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami. • Dla zadania nr 5 - minimum 3 sprawnymi pojazdami, o minimalnej liczbie miejsc siedzących odpowiadającej liczbie sprzedanych biletów na danej trasie. Wyposażonymi w odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania dotyczące przewozu dzieci - ilość sprawnych pojazdów określona powyżej obejmuje po jednym pojeździe zastępczym osobno dla każdego zadania na wypadek awarii lub uszkodzenia pojazdów bezpośrednio skierowanych do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) dokumentu potwierdzającego posiadanie ważnej na czas trwania umowy licencji/zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z przepisami ustawy o transporcie drogowym, b) wykaz sprzętu technicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tym zasobem, zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ c) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2) Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczeń określają załączniki nr 3 i 10. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, oświadczenia, o których mowa w pkt 2, składa każdy z tych Wykonawców. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 4) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 2 5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 2 6) Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS lub CEIDG. 7) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
norma EURO dla pojazdów 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Część 1: 1. Z zastrzeżeniem postanowień ustępów 2, 3 i 5 niniejszego paragrafu niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszczalne są jednakże istotne zmiany zawartej umowy, pod warunkiem, że dotyczą choćby jednej z kwestii określonych w ustępach 3 i 5 niniejszego paragrafu. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą wyłącznie dotyczyć: 1) zmiany trasy lub godzin świadczenia usług przewozowych, 2) zmiany liczby uczniów objętych dowozem powyżej 15, 3) zmiany ilości dni świadczenia usług przewozowych, 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany umowy, 2) uzasadnienie zmiany umowy, 3) obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie, 4) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą zostać dokonane, jeżeli za ich wprowadzeniem przemawia choćby jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1) podniesienie bezpieczeństwa w wykonywaniu przedmiotu umowy, 2) usprawnienie lub optymalizacja dowozu osób/ uczniów, 3) okresowe zamknięcie odcinków dróg, 4) zmiana przepisów powodująca konieczność uzyskania dodatkowych dokumentów, które te przepisy narzucają, 5) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: np. powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub zgony. 6. Niezależnie o postanowień ustępów 2-5 niniejszego paragrafu dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 3, wymaga podpisania aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Część 2,3,4: 1. Z zastrzeżeniem postanowień ustępów 2, 3 i 5 niniejszego paragrafu niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszczalne są jednakże istotne zmiany zawartej umowy, pod warunkiem, że dotyczą choćby jednej z kwestii określonych w ustępach 3 i 5 niniejszego paragrafu. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą wyłącznie dotyczyć: 1) zmiany trasy lub godzin świadczenia usług przewozowych, 2) zmiany liczby uczniów objętych dowozem powyżej 15, 3) zmiany ilości dni świadczenia usług przewozowych, 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany umowy, 2) uzasadnienie zmiany umowy, 3) obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie, 4) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą zostać dokonane, jeżeli za ich wprowadzeniem przemawia choćby jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1) podniesienie bezpieczeństwa w wykonywaniu przedmiotu umowy, 2) usprawnienie lub optymalizacja dowozu osób/ uczniów, 3) okresowe zamknięcie odcinków dróg, 4) zmiana przepisów powodująca konieczność uzyskania dodatkowych dokumentów, które te przepisy narzucają, 5) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: np. powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub zgony. 6. Niezależnie o postanowień ustępów 2-5 niniejszego paragrafu dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 3, wymaga podpisania aneksu do umowy, pod rygorem nieważności Część 5: ZMIANY UMOWY 1. Z zastrzeżeniem postanowień ustępów 2, 3 i 5 niniejszego paragrafu niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszczalne są jednakże istotne zmiany zawartej umowy, pod warunkiem, że dotyczą choćby jednej z kwestii określonych w ustępach 3 i 5 niniejszego paragrafu. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą wyłącznie dotyczyć: 1) zmiany trasy lub godzin świadczenia usług przewozowych, 2) zmiany liczby uczniów objętych dowozem powyżej 15, 3) zmiany ilości dni świadczenia usług przewozowych, 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany umowy, 2) uzasadnienie zmiany umowy, 3) obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie, 4) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą zostać dokonane, jeżeli za ich wprowadzeniem przemawia choćby jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1) podniesienie bezpieczeństwa w wykonywaniu przedmiotu umowy, 2) usprawnienie lub optymalizacja dowozu osób/ uczniów, 3) okresowe zamknięcie odcinków dróg, 4) zmiana przepisów powodująca konieczność uzyskania dodatkowych dokumentów, które te przepisy narzucają, 5) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: np. powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub zgony. 6. Niezależnie o postanowień ustępów 2-5 niniejszego paragrafu dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 3, wymaga podpisania aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski, inny z tłumaczeniem na polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 – dotyczy dowozu dzieci i uczniów z obwodów: 1) Szkoły Podstawowej w Parzynowie, Parzynów 7 2) Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki w Kobylej Górze –Kobyla Góra, ul. Kazimierza Tetmajera 1a oraz Plac Wiosny Ludów 24,Zgodnie z zał.4 do SIWZ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 – dotyczy dowozu dzieci i uczniów z obwodów: 1) Szkoły Podstawowej w Parzynowie, Parzynów 7 2) Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki w Kobylej Górze –Kobyla Góra, ul. Kazimierza Tetmajera 1a oraz Plac Wiosny Ludów 24,Zgodnie z zał.4 do SIWZ 3. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy –z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2017, poz. 1260 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 2200 z późn. zm.). 4. Wykonawca musi spełniać wymogi formalne oraz posiadać uprawnienia, odpowiednie środki transportowe, a także pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania niniejszej umowy, zgodnie z przepisami prawa. 5. Wykonawca przy Zadaniach 1,2,3,4 zobowiązany będzie do zapewnienia – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekarana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. 6. Przewozy będą dokonywane w okresie trwania roku szkolnego w dniach zajęć szkolnych według wykazu określonego w załącznikach nr 4 – 8 do niniejszej SIWZ. 7. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 8. Pojazdy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie oraz dodatkowo dla Wykonawcy/ów zadania 2 i 3, wyposażenie specjalistyczne do przewozu osób niepełnosprawnych, tzn. pojazdy muszą spełniać wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim (specjalistyczna winda lub platforma), muszą posiadać umocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu oraz klimatyzację. 9. Pojazdy w chwili składania oferty muszą być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przewożonych pasażerów. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW) na własny koszt. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, tj. bez zmiany kwoty za 1 km (dla części 1-4) lub bez zmiany kwoty na 1 bilet (dla części 5). 12. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe : W części I 1) Szkoła Podstawowa w Parzynowie – 4+19 dzieci; 2) Szkoła Podstawowa w Kobylej Górze – 27+36 dzieci; W części II 1) Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Ostrzeszowie – 14 dzieci W części III 1) Dzienny Ośrodek Rehabilitacyjno-Wychowawczy w Miliczu – 3 dzieci W części IV: 1) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kaliszu – 1 dziecko; W części V: Szkoła Podstawowa w Mąkoszycach – 78 biletów Szkoła Podstawowa im.T. Kościuszki w Kobylej Górze – 8 biletów Szkoła Podstawowa w Parzynowie – 20 biletów Publiczne Przedszkole w Mąkoszycach –6 biletów Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Ostrzeszowie – 1 bilet 13. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zapewni transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. 14. Kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonania usługi nie będą podlegać fakturowaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
norma EURO dla pojazdów 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 - dotyczy dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych oraz z potrzebą kształcenia specjalnego do Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Ostrzeszowie, ul. Gen. Sikorskiego 19, 63-500 Ostrzeszów, Zgodnie z zał.5 do SIWZ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2 - dotyczy dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych oraz z potrzebą kształcenia specjalnego do Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Ostrzeszowie, ul. Gen. Sikorskiego 19, 63-500 Ostrzeszów, Zgodnie z zał.5 do SIWZ 3. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy –z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2017, poz. 1260 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 2200 z późn. zm.). 4. Wykonawca musi spełniać wymogi formalne oraz posiadać uprawnienia, odpowiednie środki transportowe, a także pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania niniejszej umowy, zgodnie z przepisami prawa. 5. Wykonawca przy Zadaniach 1,2,3,4 zobowiązany będzie do zapewnienia – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekarana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. 6. Przewozy będą dokonywane w okresie trwania roku szkolnego w dniach zajęć szkolnych według wykazu określonego w załącznikach nr 4 – 8 do niniejszej SIWZ. 7. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 8. Pojazdy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie oraz dodatkowo dla Wykonawcy/ów zadania 2 i 3, wyposażenie specjalistyczne do przewozu osób niepełnosprawnych, tzn. pojazdy muszą spełniać wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim (specjalistyczna winda lub platforma), muszą posiadać umocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu oraz klimatyzację. 9. Pojazdy w chwili składania oferty muszą być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przewożonych pasażerów. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW) na własny koszt. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, tj. bez zmiany kwoty za 1 km (dla części 1-4) lub bez zmiany kwoty na 1 bilet (dla części 5). 12. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe : W części I 1) Szkoła Podstawowa w Parzynowie – 4+19 dzieci; 2) Szkoła Podstawowa w Kobylej Górze – 27+36 dzieci; W części II 1) Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Ostrzeszowie – 14 dzieci W części III 1) Dzienny Ośrodek Rehabilitacyjno-Wychowawczy w Miliczu – 3 dzieci W części IV: 1) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kaliszu – 1 dziecko; W części V: Szkoła Podstawowa w Mąkoszycach – 78 biletów Szkoła Podstawowa im.T. Kościuszki w Kobylej Górze – 8 biletów Szkoła Podstawowa w Parzynowie – 20 biletów Publiczne Przedszkole w Mąkoszycach –6 biletów Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Ostrzeszowie – 1 bilet 13. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zapewni transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. 14. Kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonania usługi nie będą podlegać fakturowaniu. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2,3,4. 1) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekaralna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej lub posiadająca co najmniej 6 miesięczny okres doświadczenia w opiece nad osobami niepełnosprawnymi. Do której obowiązków będzie należało w szczególności: a. opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do szkoły, b. opieka i nadzór podczas przewozu dzieci ze szkoły do miejsc zamieszkania, c. opieka i nadzór w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do szkoły oraz ze szkoły do pojazdu samochodowego, d. w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie o tym fakcie, Zamawiającego i Wykonawcę. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do: a. przestrzegania warunków określonych w wytycznych MENiS oraz w Ustawie Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.), Ustawie o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2200 z późn. zm.) oraz Ustawie o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2012 r.,, poz. 1155 z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przewozu dzieci niepełnosprawnych, b. odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami, c. poniesienia wszelkich kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą pojazdu, np. wynagrodzenia kierowcy, wynagrodzenia opiekuna, zakupu paliwa, utrzymania w czystości pojazdu, ubezpieczenia OC i NW, przeglądów technicznych, napraw i innych niezbędnych kosztów eksploatacyjnych, d. zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniej opieki nad przewożonymi dziećmi na trasie do i ze szkoły, e. zapewnienia obsługi pojazdu - kierowcy z odpowiednimi uprawnieniami i kwalifikacjami oraz z aktualnymi badaniami lekarskim. Kierowcy prowadzący pojazdy muszą wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowanie dzieci oraz prowadzić pojazdy w sposób ograniczający powstanie u dzieci choroby lokomocyjnej. 3) W przypadku posiadania wolnych miejsc w pojeździe Wykonawca zobowiązany jest objąć przewozem ucznia wskazanego przez Zamawiającego lub dodatkowego opiekuna (dotyczy zadania nr 2,3 i 4). 4) Kursy nie mogą być odwołane przez Wykonawcę. 5) Wymagana liczba miejsc siedzących w pojeździe uwzględnia 2 miejsca na zapas. W przypadku konieczności zorganizowania dodatkowego dowozu z uwagi na zwiększoną liczbę uczniów niepełnosprawnych lub zmiany planu zajęć przewożonych uczniów zleceniobiorca zobowiązany będzie do uruchomienia dodatkowego przewozu według tych samych stawek za kilometr (stawka dzienna / szacowana liczba kilometrów) – dla części 1,2,3,4. 6) W przypadku okresowej mniejszej liczby pasażerów (nieobecność części dzieci) wykonawca może użyć do przewozu pojazdu o odpowiednio mniejszej liczbie miejsc siedzących ale spełniającego pozostałe wymogi zamawiającego. 16. Zamawiający w każdym czasie trwania umowy może skontrolować ww. pojazdy w zakresie ich zgodności ww. wymogów technicznych umożliwiających załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim tj. posiadającym specjalistyczna windę lub platformę oraz posiadającym umocowanie dla wózków inwalidzkich wraz z pasażerem podczas transportu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
norma EURO dla pojazdów 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 - dotyczy dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych oraz z potrzebą kształcenia specjalnego do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Miliczu, ul. Kopernika 20, 56-300 Milicz, Zgodnie z zał.6 do SIWZ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3 - dotyczy dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych oraz z potrzebą kształcenia specjalnego do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Miliczu, ul. Kopernika 20, 56-300 Milicz, Zgodnie z zał.6 do SIWZ 3. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy –z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2017, poz. 1260 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 2200 z późn. zm.). 4. Wykonawca musi spełniać wymogi formalne oraz posiadać uprawnienia, odpowiednie środki transportowe, a także pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania niniejszej umowy, zgodnie z przepisami prawa. 5. Wykonawca przy Zadaniach 1,2,3,4 zobowiązany będzie do zapewnienia – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekarana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. 6. Przewozy będą dokonywane w okresie trwania roku szkolnego w dniach zajęć szkolnych według wykazu określonego w załącznikach nr 4 – 8 do niniejszej SIWZ. 7. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 8. Pojazdy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie oraz dodatkowo dla Wykonawcy/ów zadania 2 i 3, wyposażenie specjalistyczne do przewozu osób niepełnosprawnych, tzn. pojazdy muszą spełniać wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim (specjalistyczna winda lub platforma), muszą posiadać umocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu oraz klimatyzację. 9. Pojazdy w chwili składania oferty muszą być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przewożonych pasażerów. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW) na własny koszt. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, tj. bez zmiany kwoty za 1 km (dla części 1-4) lub bez zmiany kwoty na 1 bilet (dla części 5). 12. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe : W części I 1) Szkoła Podstawowa w Parzynowie – 4+19 dzieci; 2) Szkoła Podstawowa w Kobylej Górze – 27+36 dzieci; W części II 1) Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Ostrzeszowie – 14 dzieci W części III 1) Dzienny Ośrodek Rehabilitacyjno-Wychowawczy w Miliczu – 3 dzieci W części IV: 1) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kaliszu – 1 dziecko; W części V: Szkoła Podstawowa w Mąkoszycach – 78 biletów Szkoła Podstawowa im.T. Kościuszki w Kobylej Górze – 8 biletów Szkoła Podstawowa w Parzynowie – 20 biletów Publiczne Przedszkole w Mąkoszycach –6 biletów Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Ostrzeszowie – 1 bilet 13. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zapewni transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. 14. Kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonania usługi nie będą podlegać fakturowaniu. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2,3,4. 1) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekaralna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej lub posiadająca co najmniej 6 miesięczny okres doświadczenia w opiece nad osobami niepełnosprawnymi. Do której obowiązków będzie należało w szczególności: a. opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do szkoły, b. opieka i nadzór podczas przewozu dzieci ze szkoły do miejsc zamieszkania, c. opieka i nadzór w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do szkoły oraz ze szkoły do pojazdu samochodowego, d. w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie o tym fakcie, Zamawiającego i Wykonawcę. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do: a. przestrzegania warunków określonych w wytycznych MENiS oraz w Ustawie Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.), Ustawie o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2200 z późn. zm.) oraz Ustawie o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2012 r.,, poz. 1155 z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przewozu dzieci niepełnosprawnych, b. odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami, c. poniesienia wszelkich kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą pojazdu, np. wynagrodzenia kierowcy, wynagrodzenia opiekuna, zakupu paliwa, utrzymania w czystości pojazdu, ubezpieczenia OC i NW, przeglądów technicznych, napraw i innych niezbędnych kosztów eksploatacyjnych, d. zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniej opieki nad przewożonymi dziećmi na trasie do i ze szkoły, e. zapewnienia obsługi pojazdu - kierowcy z odpowiednimi uprawnieniami i kwalifikacjami oraz z aktualnymi badaniami lekarskim. Kierowcy prowadzący pojazdy muszą wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowanie dzieci oraz prowadzić pojazdy w sposób ograniczający powstanie u dzieci choroby lokomocyjnej. 3) W przypadku posiadania wolnych miejsc w pojeździe Wykonawca zobowiązany jest objąć przewozem ucznia wskazanego przez Zamawiającego lub dodatkowego opiekuna (dotyczy zadania nr 2,3 i 4). 4) Kursy nie mogą być odwołane przez Wykonawcę. 5) Wymagana liczba miejsc siedzących w pojeździe uwzględnia 2 miejsca na zapas. W przypadku konieczności zorganizowania dodatkowego dowozu z uwagi na zwiększoną liczbę uczniów niepełnosprawnych lub zmiany planu zajęć przewożonych uczniów zleceniobiorca zobowiązany będzie do uruchomienia dodatkowego przewozu według tych samych stawek za kilometr (stawka dzienna / szacowana liczba kilometrów) – dla części 1,2,3,4. 6) W przypadku okresowej mniejszej liczby pasażerów (nieobecność części dzieci) wykonawca może użyć do przewozu pojazdu o odpowiednio mniejszej liczbie miejsc siedzących ale spełniającego pozostałe wymogi zamawiającego. 16. Zamawiający w każdym czasie trwania umowy może skontrolować ww. pojazdy w zakresie ich zgodności ww. wymogów technicznych umożliwiających załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim tj. posiadającym specjalistyczna windę lub platformę oraz posiadającym umocowanie dla wózków inwalidzkich wraz z pasażerem podczas transportu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
norma EURO dla pojazdów 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 - dotyczy dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych oraz z potrzebą kształcenia specjalnego do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 im. Plutonu Głuchoniemych AK, ul. Kordeckiego 19, 62-800 Kalisz, Zgodnie z zał.7 do SIWZ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 4 - dotyczy dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych oraz z potrzebą kształcenia specjalnego do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 im. Plutonu Głuchoniemych AK, ul. Kordeckiego 19, 62-800 Kalisz, Zgodnie z zał.7 do SIWZ 3. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy –z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2017, poz. 1260 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 2200 z późn. zm.). 4. Wykonawca musi spełniać wymogi formalne oraz posiadać uprawnienia, odpowiednie środki transportowe, a także pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania niniejszej umowy, zgodnie z przepisami prawa. 5. Wykonawca przy Zadaniach 1,2,3,4 zobowiązany będzie do zapewnienia – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekarana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. 6. Przewozy będą dokonywane w okresie trwania roku szkolnego w dniach zajęć szkolnych według wykazu określonego w załącznikach nr 4 – 8 do niniejszej SIWZ. 7. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 8. Pojazdy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie oraz dodatkowo dla Wykonawcy/ów zadania 2 i 3, wyposażenie specjalistyczne do przewozu osób niepełnosprawnych, tzn. pojazdy muszą spełniać wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim (specjalistyczna winda lub platforma), muszą posiadać umocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu oraz klimatyzację. 9. Pojazdy w chwili składania oferty muszą być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przewożonych pasażerów. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW) na własny koszt. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, tj. bez zmiany kwoty za 1 km (dla części 1-4) lub bez zmiany kwoty na 1 bilet (dla części 5). 12. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe : W części I 1) Szkoła Podstawowa w Parzynowie – 4+19 dzieci; 2) Szkoła Podstawowa w Kobylej Górze – 27+36 dzieci; W części II 1) Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Ostrzeszowie – 14 dzieci W części III 1) Dzienny Ośrodek Rehabilitacyjno-Wychowawczy w Miliczu – 3 dzieci W części IV: 1) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kaliszu – 1 dziecko; W części V: Szkoła Podstawowa w Mąkoszycach – 78 biletów Szkoła Podstawowa im.T. Kościuszki w Kobylej Górze – 8 biletów Szkoła Podstawowa w Parzynowie – 20 biletów Publiczne Przedszkole w Mąkoszycach –6 biletów Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Ostrzeszowie – 1 bilet 13. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zapewni transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. 14. Kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonania usługi nie będą podlegać fakturowaniu. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2,3,4. 1) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekaralna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej lub posiadająca co najmniej 6 miesięczny okres doświadczenia w opiece nad osobami niepełnosprawnymi. Do której obowiązków będzie należało w szczególności: a. opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do szkoły, b. opieka i nadzór podczas przewozu dzieci ze szkoły do miejsc zamieszkania, c. opieka i nadzór w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do szkoły oraz ze szkoły do pojazdu samochodowego, d. w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie o tym fakcie, Zamawiającego i Wykonawcę. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do: a. przestrzegania warunków określonych w wytycznych MENiS oraz w Ustawie Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.), Ustawie o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2200 z późn. zm.) oraz Ustawie o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2012 r.,, poz. 1155 z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przewozu dzieci niepełnosprawnych, b. odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami, c. poniesienia wszelkich kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą pojazdu, np. wynagrodzenia kierowcy, wynagrodzenia opiekuna, zakupu paliwa, utrzymania w czystości pojazdu, ubezpieczenia OC i NW, przeglądów technicznych, napraw i innych niezbędnych kosztów eksploatacyjnych, d. zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniej opieki nad przewożonymi dziećmi na trasie do i ze szkoły, e. zapewnienia obsługi pojazdu - kierowcy z odpowiednimi uprawnieniami i kwalifikacjami oraz z aktualnymi badaniami lekarskim. Kierowcy prowadzący pojazdy muszą wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowanie dzieci oraz prowadzić pojazdy w sposób ograniczający powstanie u dzieci choroby lokomocyjnej. 3) W przypadku posiadania wolnych miejsc w pojeździe Wykonawca zobowiązany jest objąć przewozem ucznia wskazanego przez Zamawiającego lub dodatkowego opiekuna (dotyczy zadania nr 2,3 i 4). 4) Kursy nie mogą być odwołane przez Wykonawcę. 5) Wymagana liczba miejsc siedzących w pojeździe uwzględnia 2 miejsca na zapas. W przypadku konieczności zorganizowania dodatkowego dowozu z uwagi na zwiększoną liczbę uczniów niepełnosprawnych lub zmiany planu zajęć przewożonych uczniów zleceniobiorca zobowiązany będzie do uruchomienia dodatkowego przewozu według tych samych stawek za kilometr (stawka dzienna / szacowana liczba kilometrów) – dla części 1,2,3,4. 6) W przypadku okresowej mniejszej liczby pasażerów (nieobecność części dzieci) wykonawca może użyć do przewozu pojazdu o odpowiednio mniejszej liczbie miejsc siedzących ale spełniającego pozostałe wymogi zamawiającego. 16. Zamawiający w każdym czasie trwania umowy może skontrolować ww. pojazdy w zakresie ich zgodności ww. wymogów technicznych umożliwiających załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim tj. posiadającym specjalistyczna windę lub platformę oraz posiadającym umocowanie dla wózków inwalidzkich wraz z pasażerem podczas transportu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
norma EURO dla pojazdów 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5 – dotyczy dowozu i odwozu, poprzez zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów do:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 5 – dotyczy dowozu i odwozu, poprzez zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów do: 1) Szkoły Podstawowej im. J. Kulli w Mąkoszycach. 2) Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki w Kobylej Górze – oddziały gimnazjalne 3) Szkoły Podstawowej w Parzynowie 4) Publicznego Przedszkola w Mąkoszycach W sumie na 16 trasach zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ 3. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy –z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2017, poz. 1260 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 2200 z późn. zm.). 4. Wykonawca musi spełniać wymogi formalne oraz posiadać uprawnienia, odpowiednie środki transportowe, a także pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania niniejszej umowy, zgodnie z przepisami prawa. 5. Wykonawca przy Zadaniach 1,2,3,4 zobowiązany będzie do zapewnienia – niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekarana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. 6. Przewozy będą dokonywane w okresie trwania roku szkolnego w dniach zajęć szkolnych według wykazu określonego w załącznikach nr 4 – 8 do niniejszej SIWZ. 7. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 8. Pojazdy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie oraz dodatkowo dla Wykonawcy/ów zadania 2 i 3, wyposażenie specjalistyczne do przewozu osób niepełnosprawnych, tzn. pojazdy muszą spełniać wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim (specjalistyczna winda lub platforma), muszą posiadać umocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu oraz klimatyzację. 9. Pojazdy w chwili składania oferty muszą być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przewożonych pasażerów. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW) na własny koszt. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, tj. bez zmiany kwoty za 1 km (dla części 1-4) lub bez zmiany kwoty na 1 bilet (dla części 5). 12. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe : W części I 1) Szkoła Podstawowa w Parzynowie – 4+19 dzieci; 2) Szkoła Podstawowa w Kobylej Górze – 27+36 dzieci; W części II 1) Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Ostrzeszowie – 14 dzieci W części III 1) Dzienny Ośrodek Rehabilitacyjno-Wychowawczy w Miliczu – 3 dzieci W części IV: 1) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kaliszu – 1 dziecko; W części V: Szkoła Podstawowa w Mąkoszycach – 78 biletów Szkoła Podstawowa im.T. Kościuszki w Kobylej Górze – 8 biletów Szkoła Podstawowa w Parzynowie – 20 biletów Publiczne Przedszkole w Mąkoszycach –6 biletów Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Ostrzeszowie – 1 bilet 13. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zapewni transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. 14. Kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonania usługi nie będą podlegać fakturowaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
norma EURO dla pojazdów 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam lawety na trasę - Rotterdam- Złotów
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam lawety - przewiezienie bmw e91 2005r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI