"Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Wicko na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Wicko na trasie dom- szkoła/przedszkole/ośrodek rewalidacyjny- dom w roku 2024 wraz z zapewnieniem opieki dzieciom, uczniom...
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWicko
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-02-01
  • ZamawiającyGmina Wicko
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-24
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00061464
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Wicko na trasie dom- szkoła/przedszkole/ośrodek rewalidacyjny- dom w roku 2024 wraz z zapewnieniem opieki dzieciom, uczniom...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wicko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979772

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słupska 9

1.5.2.) Miejscowość: Wicko

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-352

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wicko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wicko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Wicko na trasie dom- szkoła/przedszkole/ośrodek rewalidacyjny- dom w roku 2024 wraz z zapewnieniem opieki dzieciom, uczniom...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32a82c37-ba86-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00061464

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012752/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 "Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Wicko na trasie dom- szkoła/przedszkole/ośrodek rewalidacyjny- dom w roku 2024 wraz z zapewnieniem opieki dzieciom..

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia między Zamawiającym
a wykonawcami w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń, dokumentów, wniosków, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznych, za pośrednictwem platformazakupowa.pl , postępowanie „Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Wicko na trasie dom-szkoła/przedszkole/ośrodek rewalidacyjny-dom w roku 2024 wraz z zapewnieniem opieki dzieciom, uczniom w trakcie ich przewozu’’

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
• komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
• zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
• włączona obsługa JavaScript,
• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
• szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
• oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego
z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RR.271.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest dowożenie dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Wicko na trasie dom-szkoła/przedszkole/ośrodek rewalidacyjny -dom w roku 2024 wraz z zapewnieniem opieki dzieciom w trakcie ich przewozu.
Dowóz dzieci będzie się odbywał możliwie jak najkrótszą trasą dom-szkoła/przedszkole/ośrodek-dom do następujących ośrodków i szkół na terenie miasta Lęborka:
• Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka, ul. M. reja 18, Lębork – 6 uczniów,
• Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka, internat ul. Plac Piastowski, Lębork- 3 uczniów,
• Prywatna Szkoła Podstawowa „Tęczowa Kraina”, ul. Portowa 24, Lębork - 2 uczniów,
• Przedszkole Terapeutyczno-Integracyjne „ Szczęśliwa Przystań” ul. Staromiejska 7c, Lębork- 2 uczniów,
• Niepubliczna Specjalna Szkoła Podstawowa „ Szczęśliwa Przystań” w Lęborku, ul. 1 maja 1- 3 uczniów,
• Społeczne Liceum Ogólnokształcące, ul. Okrzei 8., Lębork,- 1 uczennica.
Razem 17 uczniów objętych dowozem do 21.06.2024 r.
• Zamawiający zastrzega, że liczba dzieci objęta dowozem może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w czasie roku.
• Zwiększeniu bądź zmniejszeniu ulec może również liczba szkół/przedszkoli/ośrodków do których dowożeni są uczniowie. Zamawiający informuję, że dowozy mogą odbywać się także do innych ośrodków, szkół nie tylko na terenie miasta Lęborka, ale też Mostów.
• Dzieci i uczniowie objęci będą dowozem na trasie dom-szkoła-dom tj. z miejsca zamieszkania do wskazanej szkoły, przedszkola lub ośrodka zgodnie z planem nauczania w danej jednostce oświatowej oraz kalendarzem zajęć.
• Dzieci odbierane są spod domu i odwożone po zakończonych zajęciach również pod dom.
• Pojazdy służące do przewozów muszą być sprawne i przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażone w siedzenia dla przewożonych dzieci oraz w pasy bezpieczeństwa do przewożenia dzieci, posiadać ważne badania techniczne oraz miejsce na bezpieczne umocowanie wózka inwalidzkiego z osobą niepełnosprawną ( jeśli zajdzie taka potrzeba).
• Przewozy będą realizowane zgodnie z obowiązującym w danym roku szkolnym harmonogramem zajęć przy uwzględnieniu przerw świątecznych i ferii zimowych i przerwy wakacyjnej.
• Przewozy należy wykonywać w sposób zorganizowany i ekonomiczny przy minimalizacji niezbędnych kosztów z zachowaniem zasady gospodarności i troski o komfort i potrzeby dowożonych dzieci.
• Zamawiający przewiduje dowożenie dzieci niepełnosprawnych 2 busami o liczbie miejsc siedzących min. 14 (dzieci +1 opiekun + 1 kierowca) na dwóch trasach :
trasa nr 1: Nowęcin-Żarnowska-Łebieniec-Szczenurze-Sarbsk-Zdrzewno-Lębork i z powrotem po zakończonych zajęciach, ok 110 km/ dziennie w obie strony przez łącznie 91 dni,
trasa nr 2: Wrzeście- Krakulice-Charbrowo- Poraj-Gęś- Białogarda-Lębork i z powrotem po zakończonych zajęciach, ok 80 km/ dziennie w obie strony przez łącznie 91 dni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-01 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia samochodu zastępczego w przypadku awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1 nie podlegają wykluczeniu:
1) Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania w przypadkach określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2) dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, zgodnie z art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
3) dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.)

1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na przewozie osób niepełnosprawnych w sposób ciągły, przez okres minimum 2 m-cy w ramach jednego kontraktu (umowy);

OBJAŚNIENIE:

Dopuszcza się możliwość przedstawienia usługi wykonywanej, a jeszcze nie zakończonej, zgodnie z zawartą umową, przy czym, część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego powyżej.



2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki,
o których mowa w pkt 5.1.2 niniejszej SWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli:

a) w przypadkach określonych w pkt 5.1.2.2) każdy z Wykonawców świadczący usługę dowozu uczniów i dzieci spełni warunek samodzielnie;
b) w przypadkach określonych w pkt 5.1.2.4) jeden z Wykonawców spełni warunek samodzielnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Załącznikiem do SWZ jest wzór umowy, który może ulec zmianie po wyrażeniu zgody obydwu stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę podłużnic Opel Zafira- Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę podłużnic Opel Zafira a. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI