Dowóz dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/202

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelno
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-11
  • ZamawiającyUrząd Miejski w Strzelnie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-02
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych
w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Strzelnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000528913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cieślewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Strzelno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-320

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (052) 31-89-291, 31-82-200

1.5.8.) Numer faksu: (52) 318 93 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@strzelno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://strzelno.bipgmina.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych
w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1de69469-f36c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133679

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://strzelno.bipgmina.pl/wiadomosci/13635/postepowania_powyzej_30000_euro

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz.344).Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopi dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): II. Obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór stosownego oświadczenia został przewidziany w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych. a) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;- prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO ;b) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROR-3041-08-2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 665684,66 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych – przedszkoli i szkół prowadzonych na terenie Gminy Strzelno, dla których Gmina Strzelno jest zobowiązana zapewnić bezpłatny transport, oraz dodatkowo dowóz uczniów do obiektów w sportowych w roku szkolnym 2021/2022. – CZĘŚĆ 1.
2) Usługa będzie wykonywana przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa i wymogów w zakresie wykonywania usług przewozu wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego oraz na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym trasy dowozu i odwozu oraz harmonogramy godzinowe określa załącznik nr 10

4.2.5.) Wartość części: 559532,31 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Wykonawca zobowiązany jest w ramach zaoferowanej ceny biletu zabezpieczyć wykonywanie usługi przewozu dziennie dla liczby dzieci (uczniów) podanej w Załączniku nr 1 – OPISIE PRZEMDIOTU ZAMÓWIENIA powiększonej o 15% (przy zaokrągleniu do jednej osoby w górę).

Zamawiający przewiduje możliwość rezygnacji z wykonywania części przedmiotu Umowy przewidzianego w sytuacji, gdy uzna wykonanie tej części za zbędne (ograniczenie rzeczowe przedmiotu Umowy, czyli rezygnacja z wykonywania usługi przez określony czas), nieleżące w interesie Zamawiającego lub niemożliwe do wykonania z przyczyn niezależnych od Stron Umowy, zgodnie z zasadami wiedzy i doświadczenia życiowego oraz obowiązującymi naówczas przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Łączna wartość usług zaniechanych brutto nie może być większa niż 20 % szacunkowego wartości wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 7 ust. 2 wzoru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje postępowanie na usługi przewozu dzieci w roku szkolnym 2022/2023 w drugim kwartale lub na początku trzeciego kwartału 2022 roku.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp do 30% wartości zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: za ofertę najkorzystniejszą w ramach CZĘŚCI 1 zamówienia uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:

Lit. Kryterium Waga Liczba punktów
a) Cena (C) 60% 60
b) Norma emisji spalin (N) 40% 40
Razem: 100,00

opis stosowanych kryteriów oraz sposób oceny ofert:
zasady przyznawania punktów w kryterium „cena” (C):
Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu oferty oceniana będzie w następujący sposób:

Cpkt = (najniższa cena występująca w ofertach )/(cena wskazana w rozpatrywanej ofercie) x 60

Cpkt - liczba punktów za kryterium „cena”
Maksymalna liczba punktów - 60 pkt

Zasady przyznawania punktów w kryterium „Norma misji spalin” (N)


Npkt = (liczba punktów przyznanych ofercie wykonawcy za przedmiotowe kryterium)/(liczba punktów przyznanych ofercie najwyżej ocenionej za przedmiotowe kryterium ) x 40

Npkt - liczba punktów za kryterium „Norma emisji spalin”
Maksymalna ilość punktów - 40 pkt.

Zamawiający oceniając wykaz pojazdów (autobusów) przedłożony przez wykonawcę przyzna punkty za normę emisji spalin, którą spełnia każdy z pojazdów, wg następującej punktacji:
Euro IV – 10 pkt., Euro V – 15 pkt, Euro VI i wyższa – 20 pkt. Następnie Zamawiający zsumuje przyznaną liczbę punktów i obliczy ostateczną wartość Npkt.
Jeśli Wykonawca przedstawi w wykazie pojazdów większą liczbę niż wymagana, minimalna przez Zamawiającego, przy ocenie ofert Zamawiający weźmie pod uwagę 6 pojazdów najbardziej korzystnych dla Wykonawcy z punktu widzenia ocenianego kryterium.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże Zamawiającemu normy emisji spalin dla konkretnego pojazdu Zamawiający przyzna liczbę punktów wynoszącą 0 dla tego pojazdu.

ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
Ipkt= Cpkt+Npkt
wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach - 100.
za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, która nie podlega odrzuceniu oraz która uzyska największą liczbę zsumowanych punktów w ramach ustalonych ww. kryteriów oceny ofert;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Norma emisji spalin (N)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Upośledzonej Umysłowo im. dra Jakuba Cieślewicza, przy ul. Parkowej 10 w Strzelnie i z powrotem w roku szkolnym 2021/2022– CZĘŚĆ 2.
2) Usługa będzie wykonywana przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa i wymogów w zakresie wykonywania usług przewozu wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego oraz na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym trasy dowozu i odwozu oraz harmonogramy godzinowe określa załącznik nr 10 .

4.2.5.) Wartość części: 106152,35 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Wykonawca zobowiązany jest w ramach zaoferowanej ceny biletu zabezpieczyć wykonywanie usługi przewozu dziennie dla liczby dzieci (uczniów) podanej w Załączniku nr 1 – OPISIE PRZEMDIOTU ZAMÓWIENIA powiększonej o 15% (przy zaokrągleniu do jednej osoby w górę).

Zamawiający przewiduje możliwość rezygnacji z wykonywania części przedmiotu Umowy przewidzianego w sytuacji, gdy uzna wykonanie tej części za zbędne (ograniczenie rzeczowe przedmiotu Umowy, czyli rezygnacja z wykonywania usługi przez określony czas), nieleżące w interesie Zamawiającego lub niemożliwe do wykonania z przyczyn niezależnych od Stron Umowy, zgodnie z zasadami wiedzy i doświadczenia życiowego oraz obowiązującymi naówczas przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Łączna wartość usług zaniechanych brutto nie może być większa niż 20 % szacunkowego wartości wynagrodzenia umownego,1. Zamawiający przewiduje możliwość rezygnacji z wykonywania części przedmiotu Umowy przewidzianego w sytuacji, gdy uzna wykonanie tej części za zbędne (ograniczenie rzeczowe przedmiotu Umowy, czyli rezygnacja z wykonywania usługi przez określony czas), nieleżące w interesie Zamawiającego lub niemożliwe do wykonania z przyczyn niezależnych od Stron Umowy, zgodnie z zasadami wiedzy i doświadczenia życiowego oraz obowiązującymi naówczas przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Łączna wartość usług zaniechanych brutto nie może być większa niż 20 % szacunkowego wartości wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 7 ust. 2 Wzoru Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje postępowanie na usługi przewozu dzieci w roku szkolnym 2022/2023 w drugim kwartale lub na początku trzeciego kwartału 2022 roku.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp do 30% wartości zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: za ofertę najkorzystniejszą w ramach CZĘŚĆI 2 zamówienia uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:

Lit. Kryterium Waga Liczba punktów
a) Cena (C) 60% 60
b) Rok produkcji pojazdów (R) 40% 40
Razem: 100,00

opis stosowanych kryteriów oraz sposób oceny ofert:
zasady przyznawania punktów w kryterium „cena” (C):
Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu oferty oceniana będzie w następujący sposób:

Cpkt = (najniższa cena występująca w ofertach )/(cena wskazana w rozpatrywanej ofercie) x 60

Cpkt - liczba punktów za kryterium „cena”
Maksymalna liczba punktów - 60 pkt

Zasady przyznawania punktów w kryterium „Rok produkcji pojazdó1.1.w” (R)


Rpkt = (liczba punktów przyznanych ofercie wykonawcy za przedmiotowe kryterium)/(liczba punktów przyznanych ofercie najwyżej ocenionej za przedmiotowe kryterium ) x 40

Rpkt - liczba punktów za kryterium „Rok produkcji pojazdów”
Maksymalna ilość punktów - 40 pkt.

Zamawiający oceniając wykaz pojazdów (autobusów) przedłożony przez wykonawcę przyzna punkty za rok produkcji pojazdów. Oferta Wykonawcy który przedstawi sumarycznie najmłodsze pojazdy (wg roku produkcji) otrzyma 40 pkt. Pozostałe oferty zostaną porównane do najkorzystniejszej oferty i w ten sposób zostanie obliczona liczba punktów dla pozostałych ofert. Jeśli Wykonawca przedstawi w wykazie pojazdów większą liczbę niż wymagana, minimalna przez Zamawiającego, przy ocenie ofert Zamawiający weźmie pod uwagę 2 pojazdy najbardziej korzystne dla Wykonawcy z punktu widzenia ocenianego kryterium.
Jeżeli Wykonawca wskaże Zamawiającemu roku produkcji tylko dla jednego pojazdu Zamawiający założy dla drugie pojazdu taki sam rok produkcji, jednak końcowy wynik punktów przyznanych w ramach kryterium zostanie podzielony przez dwa. Jeżeli Wykonawca nie wskaże Zamawiającemu roku produkcji dla żadnego z pojazdów, Zamawiający przyzna ofercie Wykonawcy 0 punktów w ramach przedmiotowego kryterium.

ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
Ipkt= Cpkt+Rpkt
wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach - 100.
za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, która nie podlega odrzuceniu oraz która uzyska największą liczbę zsumowanych punktów w ramach ustalonych ww. kryteriów oceny ofert;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdów (R)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca składający ofertę musi wykazać, iż posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U z 2021 r. poz. 919, 1005 z późn. zm.),

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Sytuacja finansowa
W zakresie warunku dotyczącego sytuacji finansowej, o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż
a) 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). W sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) Zamawiający uzna spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wspólnie wykażą oni, iż posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. – dla CZEŚĆI 1

b) 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). W sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) Zamawiający uzna spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wspólnie wykażą oni, iż posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30.000,00 zł. – dla CZEŚĆI 2

W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na obie części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony (w zakresie obu części) jeśli Wykonawca wykaże że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 230.000 zł.

Wykonawca musi wykazać ponadto, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
a) 200.000 zł ( słownie: dwieście tysięcy złotych) - dla CZEŚĆI 1
b) 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) – dla CZEŚĆI 2

Wypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na obie części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony (w zakresie obu części) jeśli Wykonawca wykaże że spełnia warunek ubezpieczenia o odpowiedzialności cywilnej na sumę określoną dla CZĘŚCI 1.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:

a) Zdolność techniczna

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał w sposób należyty:

• co najmniej dwie usługi transportowe dotyczącą przewozu osób o charakterze ciągłym, wykonywaną w okresie nie krótszym niż jeden rok szkolny o wartości nie mniejszej niż 450.000 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto – dla CZĘŚCI 1.

• co najmniej jedną usługę transportową dotyczącą przewozu osób o charakterze ciągłym, wykonywaną w okresie nie krótszym niż jeden rok szkolny o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto – dla CZĘŚCI 2.

Jeśli Wykonawca zamierza złożyć ofertę na obie części zamówienia do spełnienia warunku o którym mowa powyżej może posłużyć się tymi samymi usługami, byleby spełniały one jednocześnie warunek postawiony dla każdej z części. Zatem dla wykazania spełnienia warunku udziału dla obu części zamówienia wystarczy jeśli Wykonawca przedstawi dwie usługi transportowe o wartości nie mniejszej niż 450.000 brutto.

UWAGA:
• Jeżeli Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania zdolności technicznej wykaże się realizacją usług, których wartość wyrażona zostanie w walucie innej niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dokona przeliczenia wskazanej wartości według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia (ogłoszenia) postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia postępowania NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który wykaże ponadto iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:

• 7 autobusami (w tym jeden przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych) o liczbie miejsc siedzących nie mniej niż 40 osób każdy - dla CZĘŚCI 1
• 3 pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych (co najmniej 5-osobowymi) – dla CZĘŚCI 2

Określony powyżej warunek posiadania pojazdów jest określony dla obu części rozłącznie, tzn. jeśli Wykonawca zamierza złożyć ofertę na obie części zamówienia musi dysponować łącznie 10 pojazdami (w tym 4 przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych).
b) Zdolność zawodowa:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:

• 7 osobami (kierowcami) zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów niezbędnych do wykonania zamówienia - dla CZĘŚCI 1

• 3 osobami (kierowcami) zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów niezbędnych do wykonania zamówienia - dla CZĘŚCI 2

Warunek dysponowania kierowcami jest określony dla obu części rozłącznie, tzn. jeśli Wykonawca zamierza złożyć ofertę na obie części zamówienia musi dysponować łącznie 10 kierowcami posiadającymi odpowiednie uprawnienia.
Wymieniony skład osobowy zespołu Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy.

3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy; sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt.3 lit.b)
rozporządzenia z 2020 r (Dz U, z2020 r, poz.2415), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualną licencję (zezwolenie) na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U z 2021 r. poz. 919, 1005 z późń. zm.),
2) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
UWAGA:
• W przypadku, gdy informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, złożona w celu oceny warunków udziału w postępowaniu, zostanie przedstawiona w kwocie 6-cyfrowej (tj. bez wskazania dokładnej kwoty) Zamawiający uzna, że przedstawia ona równowartość kwoty 100.000,00 PLN.
• Jeżeli Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania sytuacji finansowej wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową, których wartość wyrażona zostanie w walucie innej niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dokona przeliczenia wskazanej wartości według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia (ogłoszenia) postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia postępowania NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
3) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wymaganą przez Zamawiającego sumę gwarancyjną
4) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 6 do SWZ.
5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (uprawnień), niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 8 do SIWZ
6) wykaz pojazdów (autobusów) dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. – załącznik nr 9 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości:
• 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych, 00/100) – dla CZĘŚCI 1
• 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych, 00/100) – dla CZĘŚCI 2
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego nr:
79 8159 0003 2001 0000 0101 0007
2) w gwarancjach bankowych /ub
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych /ub
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j . Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).
3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego -Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (t.j. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert).
4. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą.
5. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej - wykonawca wraz z ofertą przekazał Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Z treści gwarancji i poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 Pzp.
7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – według załącznika nr 5 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 454 i 455 Pzp i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1) konieczności przesunięcia terminu realizacji umowy lub innych terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, nie leżących po stronie Wykonawcy,
2) konieczności przesunięcia terminu realizacji Umowy lub innych terminów umownych, która jest wynikiem wystąpienia siły wyższej
3) zmiany lub rezygnacji z podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powołał się w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, zmiany zakresu robót powierzonych ww. podwykonawcom,
4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
5) konieczności wprowadzenia usług uzupełniających na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp lub zamiennych w rozumieniu i na zasadach określonych w Umowie
6) odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części usługi co skutkować może obniżeniem wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie wymagają aneksowania Umowy następujące zmiany:
1) zmiany danych do kontaktu, zmiany danych teleadresowych, zmiany danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną Umowy,
2) zmiany danych rejestrowych,
3) zmiany będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy,
4) zmiany podwykonawców, na zasoby których Wykonawca nie powoływał się na zasadach art. 22a ust. 1 ustawy Pzp w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Urząd Miejski w Strzelnie, ul. Dr J. Cieślewicza 2, 88-320 Strzelno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 22 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy 1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. 2.Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę. 3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

WALORYZACJA WYNAGRODZENIA
4. Strony mogą wprowadzić zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- na zasadach i w sposób określonych poniżej, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
5. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa powyżej, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję transportu płyt sandwich panel - Leusden - Tuchola
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję transportu płyt sandwich panel, 6,5 m długie szer 110 cm 4cm grubości. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI