Dowóz dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół na terenie gminy Ostrzeszów oraz na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół na terenie gminy Ostrzeszów oraz na Krytą Pływalnię „OCEANIK” w roku szkolnym 2022/2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrzeszów
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-07-05
  • ZamawiającyZAKŁAD OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00225482
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół na terenie gminy Ostrzeszów oraz na Krytą Pływalnię „OCEANIK” w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250568824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 31

1.5.2.) Miejscowość: Ostrzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zopo@ostrzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół na terenie gminy Ostrzeszów oraz na Krytą Pływalnię „OCEANIK” w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74024e7c-f5fa-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225482

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027418/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Ostrzeszów oraz dowóz na krytą pływalnię w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja odbywa się
przy pomocy:
- miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Zamawiający nie dopuszcza komunikowania się zamawiającego z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej.
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Edyta Wróbel w godzinach od 9.00 do 14.00 od poniedziałku do piątku, tel. 62/ 732 06 79,
e-mail: zopo@ostrzeszow.p

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja odbywa się przy pomocy:
- miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały
w Regulaminie korzystania z systemu mini- Portal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność
do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
7. Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej
na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/
9. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu lub kryteriów selekcji wskazanych w SWZ w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
10. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń
lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
11. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający Wykonawca posługują
się ID postępowania.
12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości do adresata ze względu
na ochronę antywirusową i antyspamową, błędy w transmisji danych, w tym błędy spowodowane awariami systemów
teleinformatycznych Wykonawcy, systemów zasilania lub też okolicznościami zależnymi
od operatora zapewniającego transmisję danych.
13. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi
w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
2.1 „Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Obsługi Placówek Oświatowych
w Ostrzeszowie, 63-500 Ostrzeszów, ul. Zamkowa 31.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
2.2 Inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Obsługi Placówek Oświatowych w Ostrzeszowie,
63-500 Ostrzeszów, ul. Zamkowa jest Pan Janusz Pokora, iod@ostrzeszow.pl tel. 605 334 334
2.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;
2.4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej
„ustawa Pzp”,
2.5 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
2.6 Posiada Pani/Pan:
2.6.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2.6.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
2.6.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SP nr 1 w Ostrzeszowie, SP Rogaszyce – ok. 740 km/tyg; (szczegółowy rozkład jazdy został określony w zał. nr 9a do swz.
Szacunkowy kilometraż w okresie każdego roku szkolnego 2022/2023 na trasie dowozu do szkół wynosić będzie ok. 28.000
km.
Szacunkowy kilometraż odpowiednio w okresie każdego roku szkolnego i 2022/2023 na trasie dowozu na krytą pływalnię
wynosić będzie ok. 1.600 km i obejmował będzie uczniów:
• SP nr 1 w Ostrzeszowie
• SP Rogaszyce

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich
wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryteria oceny ofert:
1) najniższa cena- waga 60%
2) czas podstawienia pojazdu zastępczego - waga 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SP Szklarka Przygodzicka - ok. 345 km./tyg; (szczegółowy rozkład jazdy został określony w zał. nr 9b do swz)
Szacunkowy kilometraż w okresie każdego roku szkolnego 2022/2023 na trasie dowozu do szkoły wynosić będzie ok.
14.000 km.
Szacunkowy kilometraż odpowiednio w okresie każdego roku szkolnego 2022/2023 na trasie dowozu na krytą pływalnię
wynosić będzie ok. 1.000 km i obejmował będzie uczniów:
• SP Szklarka Przygodzicka
• SP nr 2 w Ostrzeszowie

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich
wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryteria oceny ofert:
1) najniższa cena- waga 60%
2) czas podstawienia pojazdu zastępczego - waga 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZSP Siedlików, SP Niedźwiedź – ok. 1000 km./tyg; (szczegółowy rozkład jazdy został określony w zał. nr 9c do swz)
Szacunkowy kilometraż w okresie każdego roku szkolnego 2022/2023 na trasie dowozu do szkoły wynosić będzie ok.
36.000 km.
Szacunkowy kilometraż odpowiednio w okresie każdego roku szkolnego 2022/2023
na trasie dowozu na krytą pływalnię wynosić będzie ok. 1.000 km i obejmował będzie uczniów:
• ZSP Siedlików
• SP Niedźwiedź

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich
wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryteria oceny ofert:
1) najniższa cena- waga 60%
2) czas podstawienia pojazdu zastępczego - waga 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZSP Rojów – ok. 1000 km./tyg; (szczegółowy rozkład jazdy został określony w zał. nr 9d do swz)
Szacunkowy kilometraż w okresie każdego roku szkolnego 2022/2023 na trasie dowozu do szkoły wynosić będzie ok.
33.000 km.
Szacunkowy kilometraż odpowiednio w okresie każdego roku szkolnego 2022/2023 na trasie dowozu na krytą pływalnię
wynosić będzie ok. 600 km i obejmował będzie uczniów:
• ZSP Rojów

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich
wagami oraz w następujący sposób będzie oceniać spełnianie kryteriów:
Kryteria oceny ofert:
1) najniższa cena- waga 60%
2) czas podstawienia pojazdu zastępczego - waga 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.
2. Opis sposobu oceny spełnienia warunków w oparciu o art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.
2.1 Zamawiający wymaga spełnienia następujących warunków udziału w postępowaniu:
2.1.1 W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w zakresie tego warunku.
2.1.2 W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
a) aktualną licencję/zezwolenie/koncesję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6
września 2021 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2022, poz. 180 z póź. zm.);
2.1.3 W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
a) Opłaconą polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia; Należy przedstawić dokument ubezpieczenia firmy/wykonawcy na kwotę
co najmniej 100.000,00 złotych; (sto tysięcy złotych).
2.1.4. W zakresie zdolności technicznej lub finansowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli:
a) Wykaże się doświadczeniem - wykazem wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Przewoźnik musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 zamówienie polegające na transporcie osób w
okresie min. 3 miesięcy lub dłuższym, usługi o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane
lub są wykonywane należycie.
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje zasobem technicznym w celu realizacji zamówienia, tj. przedstawi wykaz taboru
samochodowego, w którym należy wykazać min. 2 autokary oraz alternatywnie busy osobowe, na każdą trasę
dowozu/zadanie, sprawne technicznie i dopuszczone do ruchu. Przedstawione autokary i busy osobowe do realizacji
zadania nie mogą być starsze niż 20 lat. Z wykazu musi wynikać jednoznacznie, że przedstawiony wykaz taboru
samochodowego zapewni zgodnie z przepisami dowóz uczniów w sposób zoptymalizowany w zakresie ilości uczniów i
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
kosztów.
c) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi kwalifikacje
zawodowe, tj. przedstawi Wykaz osób które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie dysponowania tymi osobami; Wymagane jest wskazanie wszystkich kierowców wyznaczonych do wykonania
zadania;
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy muszą spełniać określone warunki
w pkt. V. 2. 2.1 2.1.1 do 2.1.4 łącznie lub jeden z nich samodzielnie. Wykonawca nie spełniający warunków udziału
w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako odrzucona. Z
treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki.
4. Dysponowanie zasobami innego podmiotu.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w pkt. V niniejszej
SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia,
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących
go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega za zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów
(załącznik nr 7 do swz).
4.1 Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt 4. lit. a niniejszej SWZ wystąpi
wyłącznie w przypadku kiedy:
a) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu,
że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów
na potrzeby realizacji zamówienia.
b) zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich
sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w
postępowaniu.
c) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługę,
do realizacji których te zdolności są wymagane.
4.2 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach
polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający będzie żądał,
aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub
zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1.
5. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
5.1 Zamawiający zgodnie z art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę
osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób
określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy.
5.2 W celu weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego
czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do:
a) żądania oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę,
c) żądania kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika.
5.3 Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego, w wyznaczonym terminie, będzie zobowiązany
do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (art. 125 ust.1
Ustawy);
b) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie; Przewoźnik musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 zamówienie polegające na transporcie osób w okresie
min. 3 miesięcy lub dłuższym, usługi
o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; (załącznik nr 3 do
swz)
c) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, oświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie
dysponowania tymi osobami; Informacji na temat kierowców przeznaczonych do przewozu uczniów wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji niezbędnych
do wykonania zamówienia z kwalifikacjami wymaganymi do przewozu osób; (załącznik nr 4 do swz)
d) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia
wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
Wykaz taboru samochodowego, którymi realizowane będzie zamówienie. Należy wykazać min. 2 autokary
oraz alternatywnie busy osobowe, na każdą trasę dowozu/zadanie. Przedstawione autokary i busy osobowe
do realizacji zadania nie mogą być starsze niż 20 lat. Z wykazu musi wynikać jednoznacznie, że przedstawiony wykaz taboru
samochodowego zapewni zgodnie z przepisami dowóz uczniów w sposób zoptymalizowany w zakresie ilości uczniów i kosztów.
Wykaz taboru samochodowego, którymi realizowane będzie zamówienie wraz z informacją o podstawie
do dysponowania tymi zasobami; (załącznik nr 5 do swz).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (art. 125 ust.1 Ustawy);
b) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, zamawiający wezwie wykonawcę do
dostarczenia następujących dokumentów i oświadczenia:
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć w formie pisemnej wykaz wszystkich pracowników
zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu zawarcia umowy do dostarczenia:
a) kserokopii dowodów rejestracyjnych samochodów wskazanych w ofercie wraz z dokumentami ubezpieczeniowymi (OC i
NNW)
b) kserokopii dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień przez osoby wskazane w ofercie mające pełnić funkcję
kierowcy podczas realizacji usługi.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć w formie pisemnej wykaz wszystkich pracowników
zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu zawarcia umowy do dostarczenia:
a) kserokopii dowodów rejestracyjnych samochodów wskazanych w ofercie wraz z dokumentami ubezpieczeniowymi (OC i
NNW)
b) kserokopii dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień przez osoby wskazane w ofercie mające pełnić funkcję
kierowcy podczas realizacji usługi.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie , o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma wstępnie potwierdzać
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) wykonawcy występujący wspólnie muszą, ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o
udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie
określać zakres umocowania

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy:
a) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości;
Zmiana ta może wynikać z inicjatywy Wykonawcy lub Zamawiającego w każdym uzasadnionym przypadku; Dotyczy ona
kierowców wyznaczonych w ofercie wykonawcy do świadczenia usług przewozowych; Przewoźnik może dokonywać w
trakcie wykonywaniu przedmiotu zamówienia zmiany wyznaczonych pierwotnie w ofercie wykonawcy kierowców;
Przewoźnik zobowiązany jest do poinformowania pisemnie
o tym fakcie zamawiającego z podaniem pełnych danych o kwalifikacjach kierowcy zgodnie z warunkami określonymi w
swz; W zakresie dokonanej zmiany nie jest wymagany Aneks do Umowy;
b) w zakresie potencjału technicznego potrzebnego do wykonania przedmiotu zamówienia;
Zmiana ta może wynikać z inicjatywy Wykonawcy lub Zamawiającego w każdym uzasadnionym przypadku; Dotyczy ona
wyznaczonych w ofercie autokarów/busów wykonawcy do świadczenia usług przewozowych;
Przewoźnik może dokonywać w trakcie wykonywaniu przedmiotu zamówienia zmiany wyznaczonych pierwotnie w ofercie
wykonawcy pojazdów; Przewoźnik zobowiązany jest do poinformowania pisemnie
o tym fakcie zamawiającego z podaniem pełnych danych o taborze samochodowym zgodnie z warunkami określonymi w
swz; W zakresie dokonanej zmiany nie jest wymagany Aneks do Umowy;
c) zamawiający zastrzega sobie dokonywanie bieżących zmian w rozkładach jazdy na wskazanych trasach w zależności od
potrzeb i planów zajęć edukacyjnych w zakresie ± 20% w stosunku
do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku takiej zmiany, nie przewiduje się zmiany stawki kilometrowej
podanej w ofercie przewoźnika.
W zakresie dokonanej zmiany nie jest wymagany Aneks do Umowy;
d) zamawiający zastrzega sobie dokonywanie bieżących zmian w zakresie liczby uczniów objętych dowozem w stosunku ±
20% do liczby wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku takiej zmiany, nie przewiduje się zmiany stawki
kilometrowej podanej w ofercie przewoźnika.
W zakresie dokonanej zmiany nie jest wymagany Aneks do Umowy;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę ogara 205 - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę naprawę ogara 205. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI