Dowóz dzieci i uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Nałęczów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci i uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Nałęczów w roku 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNałęczów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-22
  • Numer ogłoszenia770615-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 770615-N-2020 z dnia 22.12.2020 r.

Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie: Dowóz dzieci i uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Nałęczów w roku 2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie, krajowy numer identyfikacyjny 43115596700000, ul. ul. Spółdzielcza  17 , 24-150  Nałęczów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 50 14 603, e-mail zopo.naleczow@interia.pl, faks 81 50 14 603.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://umnaleczow.bip.lubelskie.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://umnaleczow.bip.lubelskie.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://umnaleczow.bip.lubelskie.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zastrzeżeniem wyjątków zapisanych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej
Adres:
Zakład Obsługi Placówek Oświatowych ul. Kolejowa 7, 24-150 Nałęczów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci i uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Nałęczów w roku 2021
Numer referencyjny: ZOPO.27.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci i uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Nałęczów w roku 2021 r. Zakres przedmiotu zamówieniaa) Na dowóz uczniów w ciągu jednego dnia składają się dwukrotne przewozy tzn. rano dowóz dzieci i uczniów z miejsca zamieszkania do jednostki oświatowej do której uczęszczają, popołudniu dowóz dzieci i uczniów z jednostek oświatowych do których uczęszczają do miejsca zamieszkania.b) Dowóz uczniów odbywa się we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia lekcyjne w jednostkach oświatowychc) Wykonawca ustala z Kierownikiem Zakładu Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie trasę oracz godziny odjazdów autobusów szkolnych z poszczególnych przystanków. Rozkład jazdy podlega akceptacji przez dyrektorów jednostek oświatowych.d) Wykonawca zapewnia przewożonym dzieciom i uczniom wykwalifikowaną opiekę i bezpieczeństwo. Kierowca nie może sprawować opieki nad dziećmi. e) Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych osób. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania:Zadanie I:dowóz uczniów i dzieci „do i ze” Szkoły Podstawowej w Nałęczowie oraz dzieci „do i z” Przedszkola w Nałęczowie, zamieszkałych w kol. Bochotnica – przed i za lasem, Antopolu oraz w Cynkowie wg niżej opisanej trasy dowozu i odwozu:Dowóz rano:• 6:58 – przystanek w Czesławicach koło sklepu• 7:02 – przystanek w Czesławicach Majątek• 7:07 – przystanek przy drodze wiejskiej Sadurki• 7:10 – przystanek w Antopolu• 7:19 – przystanek kol. Bochotnica za lasem• 7:29 – Odjazd z Cynkowa w pobliżu skrzyżowania drogi przez wieś z drogą tzw na Mazurów, a następnie z przystanków pośrednich w Cynkowie w pobliżu tablicy ogłoszeń, w Cynkowie przed mostem na rzece Bochotniczanka, z ul. Cynkowskiej• 7:38 – przyjazd do przedszkola• 7:44 przyjazd do szkoły podstawowej w NałęczowieOdwóz po południu:• 14:33 – odjazd spod Szkoły Podstawowej w Nałęczowie• 14:42 – przystanek przy Przedszkolu w Nałęczowie• 14:48 – przystanek w Czesławicach Majątek• 14:52 – przystanek koło sklepu w Czesławicach• 15:00 – przystanek przy drodze wiejskiej w Sadurkach• 15:03 – przystanek w Antopolu• 15:12 – przystanek kol. Bochotnica za lasem• 15:23 – przystanek w Cynkowie z uwzględnieniem przystanków jak przy trasie porannejLiczba dni dowozu i odwozu: 180 dniDługość jednej trasy dowozu – ok. 35 km.Długość jednej trasy odwozu – ok. 35 km.Liczba dowożonych dzieci i uczniów - nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w autobusie z 49 miejscami siedzącymi oprócz kierowcy. Liczba dni dowozu i odwozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych.Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Nałęczowie.Zadanie II – dowóz uczniów „do i ze” Szkoły Podstawowej w Piotrowicach zamieszkałych w Ludwinowie, Czesławicach oraz w Piotrowicach przed torami wg niżej opisanej trasy dowozu i odwozu i liczby dni dowozu i odwozu:Dowóz rano –jeden kurs: • 7.00 - wyjazd z opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach • w kierunku Czesławic,• ok.7.08 - odjazd z przystanku koło P. Kozaka Nr 17, • ok.7.09 - odjazd z przystanku przed przejazdem kolejowym• ok. 7.10 - odjazd z przystanku skrzyżowanie przy majątku w Czesławicach, • ok. 7.13 – odjazd z przystanku koło P. Kidyby• ok. 7.17 – odjazd z przystanku przy majątku w Czesławicach• ok. 7.22 – odjazd z przystanku koło P. Pietrzniaków Nr 61,• ok. 7.25 – odjazd z przystanku koło P. Rzeźnika Nr 48,• ok. 7.27 – odjazd z przystanku koło P. Kuropiewskich, • ok. 7.30 – odjazd z przystanku koło P. Sobocińskich, Ludwinów Nr 10A,• ok. 7.32 - odjazd z przystanku przy skrzyżowaniu przy plantacji chmielu• ok. 7.40 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach• ok. 7.40 – odjazd ze szkoły w kierunku Piotrowic przed torami kolejowymi,• ok. 7.45 – odjazd z przystanku koło Pana Zasady,• ok. 7.47 – odjazd z przystanku pod krzyżem,• ok. 7.49 – odjazd z przystanku przed skrzyżowaniem z drogą do Markuszowa,• ok. 7.54 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach.Odwóz po południu – jeden kurs• 14.25 - odjazd z uczniami i opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach w kierunku wsi Piotrowice przed torami kolejowymi,• 14.30 – przyjazd na przystanek przed skrzyżowaniem z drogą na Markuszów,• 14.32 – przyjazd na przystanek koło krzyża przy skrzyżowaniu z drogą polną,• 14.34 – przyjazd na przystanek koło P. Zasady,• 14.40 – przyjazd pod budynek Szkoły Podstawowej w Piotrowicach i odjazd o z uczniami i opiekunem w kierunku Czesławic,• ok. 14.45 – przyjazd na przystanek przy skrzyżowaniu (koło plantacji chmielu),• ok. 14.47 – przyjazd na przystanek koło P. Sobocińskich, Ludwinów 10A,• ok. 14.50 - przyjazd na przystanek koło P. Kuropiewskich, • ok. 14.52 – przyjazd na przystanek koło P. Rzeźnika Nr 48, • ok. 14.55 – przyjazd na przystanek koło P. Pietrzniaków Nr 61,• ok. 15.00 – przyjazd na przystanek koło majątku w Czesławicach,• ok. 15.03 – przyjazd na przystanek koło P. Kidyby,• ok. 15.08 – przyjazd na przystanek w okolicy przejazdu kolejowego• 15.09 – przyjazd na przystanek koło P. Kozaków nr 17,• 15.17 – powrót pod szkołę.Długość jednej trasy dowozu – ok. 26,50 km.Długość jednej trasy odwozu – ok. 26,50 km.Liczba dni dowozu i odwozu: 180 dniLiczba dowożonych uczniów nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w Busie z liczb miejsc niemniejszą niż 19 oprócz kierowcy. Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Piotrowicach.Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu.Zadanie III - dowóz i odwóz niepełnosprawnych uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły/przedszkola w Lublinie tj. • jednego ucznia zam. w Nałęczowie, ul. Charz Nr 21 do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2, ul. Głuska 5 w Lublinie (rozpoczęcie zajęć o godz. 800, zakończenie zajęć 1400 – 1500),• jednej uczennicy zam. w Czesławicach Nr 59 do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2, ul. Głuska 5 w Lublinie, (rozpoczęcie zajęć codziennie o godz. 800, zakończenie zajęć o godz. 1200)• jednego dziecka zam. w Czesławicach Nr 59 do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 26 im. Janusza Korczaka, Bronowicka 21, 20-301 Lublin (rozpoczęcie zajęć codziennie o godz. 800, zakończenie zajęć codziennie o godz. ok. 1230),Godziny zakończenia zajęć mogą ulec nieznacznej zmianie. Wg życzenia rodziców, w niektóre dni dzieci mogą być odbierane i odwożone przez rodziców.Jedno dziecko porusza się na wózku inwalidzkim, ale może być przewożone na siedzeniu samochodu w foteliku.Wykonawca zabezpiecza także opiekuna dzieci podczas dowozu i odwozu, którego obowiązkiem jest oprócz opieki podczas transportu pomoc każdemu dziecku/uczniowi przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu, doprowadzenie każdego ucznia do szkoły/przedszkola, pomoc w przebraniu/ubraniu w szatni i doprowadzenie do odpowiedniej uzgodnionej z przedstawicielem szkoły/przedszkola sali, a po zajęciach odbiór z sali, pomoc przy przebraniu w szatni i doprowadzenie do samochodu, a po przyjeździe do miejsca zamieszkania dziecka doprowadzenie dziecka do domu. Wykonawca przekaże zamawiającemu imię i nazwisko opiekuna wraz z harmonogramem pracy opiekuna.Szczegółowe godziny odbioru dzieci z miejsca zamieszkania i ze szkoły/przedszkola Przewoźnik ustali w porozumieniu z rodzicami tak aby można było je odebrać w czasie optymalnym dla wszystkich dzieci.Długość jednej trasy dowozu – ok. 45kmCzęść IV - dowóz uczniów „do i ze” Szkoły Podstawowej w Nałęczowie zamieszkałych w Nałęczowie przy ul. Powstańców 1863r. i przy ul. Charz A wg niżej opisanej trasy dowozu/odwozu i liczby dni dowozu/odwozu.Dowóz rano –jeden kurs: • 7.00 – Wiercieńskiego 62 – Apartamenty Zdrojowe• 7.15 – odjazd z przystanku koło domu P. Wosia Nr 85,• ok. 7.17 - odjazd z przystanku koło P. Wałaszkiewicza Nr 6,• ok. 7.20 - odjazd z przystanku koło stawu,• ok. 7.22 - odjazd z przystanku przed mostem Nr 2,• ok. 7.25 – odjazd z przystanku koło Przedszkola,• ok. 7.30 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie.• 7.35 - I przystanek dla wsiadających przy sklepie po byłym punkcie skupu mleka (ul. Charz A) • ok. 7.18 - II przystanek dla wsiadających przy mieszkaniu Pana Paproty Romana nr 138 (ul. Charz A) • ok. 7.21 - III przystanek dla wsiadających na przystanku obok stadionu (ul. Charz A)• ok. 7.25 - IV przystanek – Szkoła Podstawowa w Nałęczowie, ul. Spółdzielcza 17 , Odwóz po południu – jeden kurs• 14.30 - I przystanek – Szkoła Podstawowa w Nałęczowie, ul. Spółdzielcza 17• ok. 14.35 - II przystanek – przy sklepie po byłym punkcie skupu mleka (ul. Charz A)• ok. 14.38 - III przystanek – przy mieszkaniu Pana Paproty Romana nr 138(ul. Charz A)• 14.45- odjazd z uczniami i opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Nałęczowie w kierunku ul. Powstańców 1863r.,• ok. 14.50 – przyjazd na przystanek koło Przedszkola, • ok. 14.53 – przyjazd na przystanek koło Mostu Nr 2,• ok. 14.52 – przyjazd na przystanek koło stawu, • ok. 14.55 – przyjazd na przystanek koło domu P. Wałaszkiewicza Nr 61, • ok. 14.58 - przyjazd na przystanek koło domu P. Wosia Nr 85 • ok 15.00 – Wiercieńskiego 62 – Apartamenty zdrojoweLiczba dni dowozu i odwozu: 180 dniDługość jednej trasy dowozu – ok. 10 km.Długość jednej trasy odwozu – ok. 10 km.Liczba dowożonych uczniów nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w Busie z liczbą miejsc niemniejszą niż 28 oprócz kierowcy. Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Nałęczowie.Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu.Część V – dowóz uczniów „do” i „ze” Szkoły Podstawowej w DrzewcachDowóz rano• 7:40 – odjazd Drzewce nr 24• 7:50 – przyjazd do Szkoły podstawowej w DrzewcachOdwóz po południu• Ok godz. 15 – odjazd spod Szkoły Podstawowej w Drzewcach• Ok godz. 15:10 – przyjazd Drzewce nr 24Liczba dni dowozu i odwozu: 180 dniDługość jednej trasy dowozu – ok. 5 km.Długość jednej trasy odwozu – ok. 5 km.Liczba dowożonych uczniów nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w Busie z liczbą miejsc niemniejszą niż 28 oprócz kierowcy. Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Drzewcach.Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy każdej części zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 p.z.p., w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, które będzie polegać na powtórzeniu podobnych usług, jak w zamówieniu podstawowym i będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia będą udzielone na warunkach nie gorszych niż warunki określone dla realizacji zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 18.01.2021   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 58 ze zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz usług wykonanych na rzecz dowozu dzieci i uczniów do jednostek oświatowych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi były świadczone, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były świadczone, w przypadku świadczenia usługi na dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół należy przedłożyć opinię rodziców co do jakości świadczonej usługi. W przypadku uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, gdy wykonawca nie jest w stanie uzyskać wyżej wymienionych dokumentów składa oświadczenie, a w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych zawartych w oświadczeniu.Dla zadania nr I – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze w wymaganym okresie wykonał co najmniej dwie usługi polegające na dowozie uczniów do szkół trwające minimum 10 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 90000,00 PLN bruttoDo wykazu należy dołączyć dowody wymienione wyżej określające jakość usług.Dla zadania nr II – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze w wymaganym okresie wykonał co najmniej dwie usługi polegające na dowozie uczniów do szkół trwające minimum 10 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 50000,00 PLN bruttoDo wykazu należy dołączyć dowody wymienione wyżej określające jakość usług.Dla zadania nr III – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze w wymaganym okresie wykonał co najmniej dwie usługi polegające na dowozie uczniów do szkół trwające minimum 10 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 85000,00 PLN bruttoDo wykazu należy dołączyć dowody wymienione wyżej określające jakość usług.Dla zadania nr IV – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze w wymaganym okresie wykonał co najmniej dwie usługi polegające na dowozie uczniów do szkół trwające minimum 10 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 60000,00 PLN bruttoDo wykazu należy dołączyć dowody wymienione wyżej określające jakość usług.Dla zadania nr V – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze w wymaganym okresie wykonał co najmniej dwie usługi polegające na dowozie uczniów do szkół trwające minimum 10 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 50000,00 PLN bruttoDo wykazu należy dołączyć dowody wymienione wyżej określające jakość usług.UWAGAW przypadku składania oferty na dwa lub więcej zadań Wykonawca może wykazać się jedną usługą na zadania, na które składa ofertę, jeżeli sumaryczna wartość tej usługi odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku np. dla zadania I i II sumaryczna wartość wykonanej usługi to minimum 140000,00 PLN brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4. składa odpowiednio że: a) Nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości,b) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,c) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednie oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. B) stosuje się odpowiednio.3) d) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów, o których mowa w pkt. 9.4.4. w odniesieniu do tych podmiotów
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz wykonanych usług potwierdzających opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług – pkt. 9.4.2. a) – załącznik nr 7 SIWZb) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem pkt. 9.4.2. b)c) Wykaz autobusów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – pkt. 9.4.2. c) – załącznik nr 8 SIWZd) Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 58 ze zm.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) W celu potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postepowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postepowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu.2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie o udostepnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w pkt. UWAGA 1 pkt. c) oraz na dokumenty, o których mowa w pkt. 9.4.4. w odniesieniu do tych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 30,00
Wiek pojazdu 8,00
Wyposażenie dodatkowe 2,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie usług, w przypadku wstrzymania usług przez Zamawiająceg2. Zmiany tras dowozu, związanych ze zmianą organizacji roku szkolnego od 01 września 2021 r.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dowóz uczniów i dzieci „do i ze” Szkoły Podstawowej w Nałęczowie oraz dzieci „do i z” Przedszkola w Nałęczowie, zamieszkałych w kol. Bochotnica – przed i za lasem, Antopolu oraz w Cynkowie wg niżej opisanej trasy dowozu i odwozu:Dowóz rano:• 6:58 – przystanek w Czesławicach koło sklepu• 7:02 – przystanek w Czesławicach Majątek• 7:07 – przystanek przy drodze wiejskiej Sadurki• 7:10 – przystanek w Antopolu• 7:19 – przystanek kol. Bochotnica za lasem• 7:29 – Odjazd z Cynkowa w pobliżu skrzyżowania drogi przez wieś z drogą tzw na Mazurów, a następnie z przystanków pośrednich w Cynkowie w pobliżu tablicy ogłoszeń, w Cynkowie przed mostem na rzece Bochotniczanka, z ul. Cynkowskiej• 7:38 – przyjazd do przedszkola• 7:44 przyjazd do szkoły podstawowej w NałęczowieOdwóz po południu:• 14:33 – odjazd spod Szkoły Podstawowej w Nałęczowie• 14:42 – przystanek przy Przedszkolu w Nałęczowie• 14:48 – przystanek w Czesławicach Majątek• 14:52 – przystanek koło sklepu w Czesławicach• 15:00 – przystanek przy drodze wiejskiej w Sadurkach• 15:03 – przystanek w Antopolu• 15:12 – przystanek kol. Bochotnica za lasem• 15:23 – przystanek w Cynkowie z uwzględnieniem przystanków jak przy trasie porannejLiczba dni dowozu i odwozu: 180 dniDługość jednej trasy dowozu – ok. 35 km.Długość jednej trasy odwozu – ok. 35 km.Liczba dowożonych dzieci i uczniów - nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w autobusie z 49 miejscami siedzącymi oprócz kierowcy. Liczba dni dowozu i odwozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych.Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Nałęczowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia samochodu zastępczego 30,00
Wiek pojazdu 8,00
Wyposażenie dodatkowe 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dowóz uczniów „do i ze” Szkoły Podstawowej w Piotrowicach zamieszkałych w Ludwinowie, Czesławicach oraz w Piotrowicach przed torami wg niżej opisanej trasy dowozu i odwozu i liczby dni dowozu i odwozu:Dowóz rano –jeden kurs: • 7.00 - wyjazd z opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach • w kierunku Czesławic,• ok.7.08 - odjazd z przystanku koło P. Kozaka Nr 17, • ok.7.09 - odjazd z przystanku przed przejazdem kolejowym• ok. 7.10 - odjazd z przystanku skrzyżowanie przy majątku w Czesławicach, • ok. 7.13 – odjazd z przystanku koło P. Kidyby• ok. 7.17 – odjazd z przystanku przy majątku w Czesławicach• ok. 7.22 – odjazd z przystanku koło P. Pietrzniaków Nr 61,• ok. 7.25 – odjazd z przystanku koło P. Rzeźnika Nr 48,• ok. 7.27 – odjazd z przystanku koło P. Kuropiewskich, • ok. 7.30 – odjazd z przystanku koło P. Sobocińskich, Ludwinów Nr 10A,• ok. 7.32 - odjazd z przystanku przy skrzyżowaniu przy plantacji chmielu• ok. 7.40 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach• ok. 7.40 – odjazd ze szkoły w kierunku Piotrowic przed torami kolejowymi,• ok. 7.45 – odjazd z przystanku koło Pana Zasady,• ok. 7.47 – odjazd z przystanku pod krzyżem,• ok. 7.49 – odjazd z przystanku przed skrzyżowaniem z drogą do Markuszowa,• ok. 7.54 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach.Odwóz po południu – jeden kurs• 14.25 - odjazd z uczniami i opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach w kierunku wsi Piotrowice przed torami kolejowymi,• 14.30 – przyjazd na przystanek przed skrzyżowaniem z drogą na Markuszów,• 14.32 – przyjazd na przystanek koło krzyża przy skrzyżowaniu z drogą polną,• 14.34 – przyjazd na przystanek koło P. Zasady,• 14.40 – przyjazd pod budynek Szkoły Podstawowej w Piotrowicach i odjazd o z uczniami i opiekunem w kierunku Czesławic,• ok. 14.45 – przyjazd na przystanek przy skrzyżowaniu (koło plantacji chmielu),• ok. 14.47 – przyjazd na przystanek koło P. Sobocińskich, Ludwinów 10A,• ok. 14.50 - przyjazd na przystanek koło P. Kuropiewskich, • ok. 14.52 – przyjazd na przystanek koło P. Rzeźnika Nr 48, • ok. 14.55 – przyjazd na przystanek koło P. Pietrzniaków Nr 61,• ok. 15.00 – przyjazd na przystanek koło majątku w Czesławicach,• ok. 15.03 – przyjazd na przystanek koło P. Kidyby,• ok. 15.08 – przyjazd na przystanek w okolicy przejazdu kolejowego• 15.09 – przyjazd na przystanek koło P. Kozaków nr 17,• 15.17 – powrót pod szkołę.Długość jednej trasy dowozu – ok. 26,50 km.Długość jednej trasy odwozu – ok. 26,50 km.Liczba dni dowozu i odwozu: 180 dniLiczba dowożonych uczniów nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w Busie z liczb miejsc niemniejszą niż 19 oprócz kierowcy. Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Piotrowicach.Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia samochodu zastępczego 30,00
Wiek pojazdu 8,00
Wyposażenie dodatkowe 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dowóz i odwóz niepełnosprawnych uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły/przedszkola w Lublinie tj. • jednego ucznia zam. w Nałęczowie, ul. Charz Nr 21 do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2, ul. Głuska 5 w Lublinie (rozpoczęcie zajęć o godz. 800, zakończenie zajęć 1400 – 1500),• jednej uczennicy zam. w Czesławicach Nr 59 do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2, ul. Głuska 5 w Lublinie, (rozpoczęcie zajęć codziennie o godz. 800, zakończenie zajęć o godz. 1200)• jednego dziecka zam. w Czesławicach Nr 59 do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 26 im. Janusza Korczaka, Bronowicka 21, 20-301 Lublin (rozpoczęcie zajęć codziennie o godz. 800, zakończenie zajęć codziennie o godz. ok. 1230),Godziny zakończenia zajęć mogą ulec nieznacznej zmianie. Wg życzenia rodziców, w niektóre dni dzieci mogą być odbierane i odwożone przez rodziców.Jedno dziecko porusza się na wózku inwalidzkim, ale może być przewożone na siedzeniu samochodu w foteliku.Wykonawca zabezpiecza także opiekuna dzieci podczas dowozu i odwozu, którego obowiązkiem jest oprócz opieki podczas transportu pomoc każdemu dziecku/uczniowi przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu, doprowadzenie każdego ucznia do szkoły/przedszkola, pomoc w przebraniu/ubraniu w szatni i doprowadzenie do odpowiedniej uzgodnionej z przedstawicielem szkoły/przedszkola sali, a po zajęciach odbiór z sali, pomoc przy przebraniu w szatni i doprowadzenie do samochodu, a po przyjeździe do miejsca zamieszkania dziecka doprowadzenie dziecka do domu. Wykonawca przekaże zamawiającemu imię i nazwisko opiekuna wraz z harmonogramem pracy opiekuna.Szczegółowe godziny odbioru dzieci z miejsca zamieszkania i ze szkoły/przedszkola Przewoźnik ustali w porozumieniu z rodzicami tak aby można było je odebrać w czasie optymalnym dla wszystkich dzieci.Długość jednej trasy dowozu – ok. 45kmIlość dni dowozu - 180
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia samochodu zastępczegp 30,00
Wiek pojazdu 8,00
Wyposażenie dodatkowe 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr IV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dowóz uczniów „do i ze” Szkoły Podstawowej w Nałęczowie zamieszkałych w Nałęczowie przy ul. Powstańców 1863r. i przy ul. Charz A wg niżej opisanej trasy dowozu/odwozu i liczby dni dowozu/odwozu.Dowóz rano –jeden kurs: • 7.00 – Wiercieńskiego 62 – Apartamenty Zdrojowe• 7.15 – odjazd z przystanku koło domu P. Wosia Nr 85,• ok. 7.17 - odjazd z przystanku koło P. Wałaszkiewicza Nr 6,• ok. 7.20 - odjazd z przystanku koło stawu,• ok. 7.22 - odjazd z przystanku przed mostem Nr 2,• ok. 7.25 – odjazd z przystanku koło Przedszkola,• ok. 7.30 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie.• 7.35 - I przystanek dla wsiadających przy sklepie po byłym punkcie skupu mleka (ul. Charz A) • ok. 7.18 - II przystanek dla wsiadających przy mieszkaniu Pana Paproty Romana nr 138 (ul. Charz A) • ok. 7.21 - III przystanek dla wsiadających na przystanku obok stadionu (ul. Charz A)• ok. 7.25 - IV przystanek – Szkoła Podstawowa w Nałęczowie, ul. Spółdzielcza 17 , Odwóz po południu – jeden kurs• 14.30 - I przystanek – Szkoła Podstawowa w Nałęczowie, ul. Spółdzielcza 17• ok. 14.35 - II przystanek – przy sklepie po byłym punkcie skupu mleka (ul. Charz A)• ok. 14.38 - III przystanek – przy mieszkaniu Pana Paproty Romana nr 138(ul. Charz A)• 14.45- odjazd z uczniami i opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Nałęczowie w kierunku ul. Powstańców 1863r.,• ok. 14.50 – przyjazd na przystanek koło Przedszkola, • ok. 14.53 – przyjazd na przystanek koło Mostu Nr 2,• ok. 14.52 – przyjazd na przystanek koło stawu, • ok. 14.55 – przyjazd na przystanek koło domu P. Wałaszkiewicza Nr 61, • ok. 14.58 - przyjazd na przystanek koło domu P. Wosia Nr 85 • ok 15.00 – Wiercieńskiego 62 – Apartamenty zdrojoweLiczba dni dowozu i odwozu: 180 dniDługość jednej trasy dowozu – ok. 10 km.Długość jednej trasy odwozu – ok. 10 km.Liczba dowożonych uczniów nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w Busie z liczbą miejsc niemniejszą niż 28 oprócz kierowcy. Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Nałęczowie.Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia samochodu zastępczego 30,00
Wiek pojazdu 8,00
Wyposażenie dodatkowe 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dowóz uczniów „do” i „ze” Szkoły Podstawowej w DrzewcachDowóz rano• 7:40 – odjazd Drzewce nr 24• 7:50 – przyjazd do Szkoły podstawowej w DrzewcachOdwóz po południu• Ok godz. 15 – odjazd spod Szkoły Podstawowej w Drzewcach• Ok godz. 15:10 – przyjazd Drzewce nr 24Liczba dni dowozu i odwozu: 180 dniDługość jednej trasy dowozu – ok. 5 km.Długość jednej trasy odwozu – ok. 5 km.Liczba dowożonych uczniów nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w Busie z liczbą miejsc niemniejszą niż 28 oprócz kierowcy. Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności dowozu i odwozu uczniów w połowie okresu świadczenia usługi na wniosek dyr. Szkoły Podstawowej w Drzewcach.Wykonawca zabezpiecza także opiekuna uczniów podczas dowozu i odwozu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia samochodu zastępczego 30,00
Wiek pojazdu 8,00
Wyposażenie dodatkowe 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę samochodu, nie chce odpalać- Milejów
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę samochodu, nie chce odpalać. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI