Dowóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Jeżewo do gminnych placówek oświatowych w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Jeżewo do gminnych placówek oświatowych w latach 2022 - 2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJeżewo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-12
  • ZamawiającyGmina Jeżewo
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00236553
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Jeżewo do gminnych placówek oświatowych w latach 2022 - 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeżewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świecka 12

1.5.2.) Miejscowość: Jeżewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-131

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 52 33 180 25

1.5.8.) Numer faksu: 52 522 81 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jezewo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jezewo.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Jeżewo do gminnych placówek oświatowych w latach 2022 - 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d60c9e1c-fb71-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/634704

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512KB/S
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV2 GH lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10,4, Linux, lub ich nowsze wersje
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
4) włączona obsługa JawaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
6) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowane wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Instytutu miar.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: sekretariat@jezewo.eu
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/634704

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRiB.271.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci i młodzieży do szkół z terenu Gminy Jeżewo po określonych poniżej trasach:
Trasa nr 1 dowóz dzieci i młodzieży z miejscowości Dubielno, Ciemniki i Taszewo do Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Jeżewie. Punkty zbiórki dzieci znajdują się w miejscowości Ciemniki 13, stacji kolejowej Dubielno, sklepie Dubielno 1, Dubielnie 49 i przy świetlicy w Taszewie (wiata przystankowa). Długość trasy 13,2 km.
kurs (dowóz do szkoły):
- godz. 7:00 - po trasie - Jeżewo – Dubielno - Ciemniki – Jeżewo.
Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 40 osób.
Trasa nr 2 dowóz dzieci z miejscowości Buczek i Skrzynki, Czersk Świecki do Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Jeżewie. Punkty zbiórki dzieci znajdują się: przy budynku Buczek 7 – budynek komunalny, Buczek 35, przy remizie OSP Buczek, przy budynku Skrzynki 11 oraz w Czersku Świeckim 39 (budynek byłej szkoły), Czersk Świecki tzw. „Pustki”, przy zabudowaniach Czersk Świecki 22 – przystanek PKS, Czersk Świecki 16, przy zabudowaniach Czersk Świecki 5. Długość trasy 29 km.
Przewóz powinien odbywać się po trasie:
godz. 6:30 - kurs (dowóz do szkoły) po trasie - Jeżewo (szkoła) - Czersk Świecki (szkoła) – Czersk Św. – „Pustki” - Skrzynki - Buczek – Czersk Świecki – Jeżewo,
godz. 15:15 - kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Jeżewo (szkoła) - Czersk Świecki (szkoła) – Czersk Św. – „Pustki” - Skrzynki - Buczek – Czersk Świecki – Jeżewo.
Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 55 osób;
Trasa nr 3 dowóz dzieci i młodzieży z miejscowości Białe, Piskarki do Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Jeżewie. Punkty zbiórki dzieci znajdują się: w miejscowości Białe – na przystanku PKS, przy budynku Białe 21, w miejscowości Piskarki 19, przy wyjeździe z drogi gminnej nr 030601C, przy budynku Piskarki 5 (przystanek PKS). Długość trasy 12,4 km.
Przewóz powinien odbywać się:
godz. 7:30 – kurs (dowóz do szkoły) po trasie Jeżewo - Białe – Piskarki – Jeżewo.
Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 25 osób.
Trasa nr 4 dowóz dzieci i młodzieży z miejscowości Pięćmorgi i Białe Błota do Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Jeżewie. Punkty zbiórki dzieci znajdują się: w miejscowości Pięćmorgi przy świetlicy wiejskiej i w miejscowości Białe Błota - przy zabudowaniach Białe Błota 16. Długość trasy 18 km.
Przewóz powinien odbywać się:
godz. 7:00 - kurs (dowóz do szkoły) po trasie - Jeżewo – Pięćmorgi – Białe Błota – Jeżewo,
godz. 9:10 - kurs (dowóz do szkoły) po trasie - Jeżewo – Pięćmorgi – Białe Błota – Jeżewo,
godz. 13:35 kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Jeżewo – Białe Błota – Pięćmorgi – Jeżewo,
godz. 15:15 kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Jeżewo – Białe Błota – Pięćmorgi – Jeżewo.
Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 23 osoby.
Trasa nr 5 dowóz dzieci z miejscowości Osłowo i Belno do Szkoły Podstawowej w Laskowicach. Punkty zbiórki dzieci znajdują się w miejscowości Osłowo przy remizie OSP Osłowo. - przystanek PKS Belno. Długość trasy 10 km.
Przewóz powinien odbywać się:
godz. 7:30 - kurs (dowóz do szkoły) po trasie - Laskowice – Osłowo - Belno – Laskowice,
godz. 15:05 – kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Laskowice – Osłowo – Belno - Laskowice,
Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 34 osób.
Trasa nr 6 odwóz dzieci i młodzieży z miejscowości Dubielno, Ciemniki, Taszewo, Białe i Piskarki ze Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza. Punkty zbiórki dzieci znajdują się przy budynku Piskarki 5, Piskarki 22, Piskarki 19, przy budynku Biale 21 i Białe - przystanek PKS, Taszewo (wiata przystankowa), przy budynku poszkolnym Dubielno 49, stacji kolejowej Dubielno, Sklep Dubielno 1, przy budynku poszkolnym w miejscowości Ciemniki 13. Długość trasy 20 km.
Przewóz powinien odbywać się:
godz. 9:00 (dowóz do szkoły) po trasie: Jeżewo – Piskarki – Białe – Taszewo – Dubielno – Ciemniki - Jeżewo,
godz. 13:35 (odwóz ze szkoły) po trasie: Jeżewo – Piskarki – Białe – Taszewo – Dubielno – Ciemniki - Jeżewo,
godz. 14:25 (odwóz ze szkoły) po trasie: Jeżewo – Piskarki – Białe – Taszewo – Dubielno – Ciemniki - Jeżewo,
godz. 15:15 (odwóz ze szkoły) po trasie: Jeżewo – Piskarki – Białe – Taszewo – Dubielno – Ciemniki - Jeżewo.
Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 48 osób.
Trasa nr 7 dowóz dzieci z miejscowości Buczek i Skrzynki, Czersk Świecki do Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Jeżewie. Punkty zbiórki dzieci znajdują się: przy budynku Buczek 7 – budynek komunalny, przy remizie OSP Buczek, przy budynku Skrzynki 11 oraz w Czersku Świeckim 39 (budynek byłej szkoły), Czersk Świecki tzw. „Pustki”, przy zabudowaniach Czersk Świecki 22 – przystanek PKS, Czersk Świecki 16, przy zabudowaniach Czersk Świecki 5. Długość trasy 22 km.
Przewóz powinien odbywać się po trasie:
godz. 6:30 - kurs (dowóz do szkoły) po trasie - Jeżewo (szkoła) - Czersk Świecki (szkoła) – Czersk Św. – „Pustki” - Skrzynki - Buczek – Czersk Świecki – Jeżewo,
godz. 9:00 - kurs (dowóz do szkoły) po trasie - Jeżewo (szkoła) - Czersk Świecki (szkoła) – Czersk Św. – „Pustki” - Skrzynki - Buczek – Czersk Świecki – Jeżewo,
godz. 13:35 - kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Jeżewo (szkoła) - Czersk Świecki (szkoła) – Czersk Św. – „Pustki” - Skrzynki - Buczek – Czersk Świecki – Jeżewo,
godz. 15:15 - kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Jeżewo (szkoła) - Czersk Świecki (szkoła) – Czersk Św. – „Pustki” - Skrzynki - Buczek – Czersk Świecki – Jeżewo.
Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 55 osób;
Przewóz dzieci wykonywany będzie w dni nauki szkolnej z wyłączeniem ferii zimowych, przerw świątecznych oraz dni ustawowo wolnych ustalonych przez Ministra Edukacji Narodowej i Dyrektora Szkoły, zgodnie z obowiązującym na dany rok szkolny „Kalendarzem roku szkolnego” opracowanym w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej o organizacji roku szkolnego. „Kalendarz roku szkolnego” na określony rok szkolny zostanie przekazany Przewoźnikowi przez Dyrektora Szkoły przed przystąpieniem do wykonywania usługi przewozowej.
Przywóz dzieci następuje w godzinach wyszczególnionych w specyfikacji warunków zamówienia. Ze względu na organizację zajęć dydaktycznych w roku szkolnym, wskazane godziny mogą ulec zmianie w porozumieniu z Przewoźnikiem.
Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przez strony najpóźniej do dnia rozpoczęcia roku szkolnego.
W przypadku wystąpienia indywidualnego dnia wolnego od nauki Zamawiający zobowiązuje się do powiadomienia Wykonawcy o tym fakcie najpóźniej 2 dni przed datą dnia wolnego i ustalenia terminu, w jakim nastąpi jego odpracowanie.
Zamawiający ma prawo zmienić trasy przewozów w ramach niniejszej umowy, o ile będą one przebiegać drogami publicznymi oraz ilość przewozów ze względu na zmianę ilości uczniów.
W dzienny przebieg kilometrów nie są wliczane dojazdy z siedziby wykonawcy do miejsca rozpoczęcia kursu. Każdy kurs rozpoczyna się i kończy przed budynkiem szkoły dla której jest realizowany.
Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej tras dowozu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Postępowanie w sytuacjach awaryjnych (czas podstawienia taboru zastępczego)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia przewoźnika drogowego – aktualną licencję/koncesje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek będzie spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub możliwością dysponowania co najmniej 4 (czterema) sprawnymi środkami do transportu osób o ilości miejsc umożliwiających przewiezienie jednorazowo łącznie minimum 177 osób, w tym co najmniej 177 miejsca siedzące.
b) Wykonawca wykaże się wykonaniem (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) usług związanych z transportem osób o wartości min. 500.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem: wartości, przedmiotu i dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie , a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, składa oświadczenie lub inne dokumenty (załącznik nr 5 do SWZ).
Wykonawcy którzy usługi dowozu uczniów wykonywali na rzecz Zamawiającego, nie mają obowiązku przedkładania dowodów.
c) Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej czterema osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowiska, jakie zostanie mu powierzone (załącznik nr 6 do SWZ), tj.:
- co najmniej 4 (cztery) osoby, które będą pełnić funkcję kierowcy, posiadające prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniającej do prowadzenia pojazdów, o których mowa powyżej w pkt. 4a)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca składa w postępowaniu w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca składa w postępowaniu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Licencję/koncesje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
b) Wykaz pojazdów sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
c) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług przewozu osób załącznik nr 5 do SWZ, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SWZ).
e) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/634704

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę skutera - Bobrowniki
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę naprawę skutera - brak iskry w skuterze Peugout Viva city 2t. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI