Dowóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Jeżewo do gminnych placówek oświatowych w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Jeżewo do gminnych placówek oświatowych w latach 2020-2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJeżewo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jeżewo
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-29
  • Numer ogłoszenia567604-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 567604-N-2020 z dnia 2020-07-29 r.

Gmina Jeżewo: Dowóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Jeżewo do gminnych placówek oświatowych w latach 2020-2022
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżewo, krajowy numer identyfikacyjny 92351015000000, ul. ul. Świecka  12 , 86-131  Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. (052)3318025, 3318077, 3318451, , e-mail sekretariat@jezewo.eu, , faks 52 52 281 49.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ug-jezewo.lo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.ug-jezewo.lo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.ug-jezewo.lo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Jeżewo do gminnych placówek oświatowych w latach 2020-2022
Numer referencyjny: RRiB.271.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci i młodzieży do szkół z terenu Gminy Jeżewo po określonych poniżej trasach:Trasa nr 1 dowóz dzieci i młodzieży z miejscowości Dubielno, Ciemniki i Taszewo do Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Jeżewie. Punkty zbiórki dzieci znajdują się w miejscowości Ciemniki 13, stacji kolejowej Dubielno, sklepie Dubielno 1, Dubielnie 49 i przy świetlicy w Taszewie (wiata przystankowa). Długość trasy 13,2 km.kurs (dowóz do szkoły):- godz. 7.00 - po trasie - Jeżewo – Dubielno - Ciemniki – Jeżewo.Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 40 osób.Trasa nr 2 dowóz dzieci z miejscowości Buczek i Skrzynki, Czersk Świecki do Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Jeżewie. Punkty zbiórki dzieci znajdują się: przy budynku Buczek 7 – budynek komunalny, Buczek 35, przy remizie OSP Buczek, przy budynku Skrzynki 11 oraz w Czersku Świeckim 39 (budynek byłej szkoły), Czersk Świecki tzw. „Pustki”, przy zabudowaniach Czersk Świecki 22 – przystanek PKS, Czersk Świecki 16, przy zabudowaniach Czersk Świecki 5. Długość trasy 29 km.Przewóz powinien odbywać się po trasie:godz. 6.50 - kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Jeżewo (szkoła) - Czersk Świecki (szkoła) – Czersk Św. – „Pustki” - Skrzynki - Buczek – Czersk Świecki – Jeżewo,godz. 13.35 - kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Jeżewo (szkoła) - Czersk Świecki (szkoła) – Czersk Św. – „Pustki” - Skrzynki - Buczek – Czersk Świecki – Jeżewo,godz. 15.15 - kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Jeżewo (szkoła) - Czersk Świecki (szkoła) – Czersk Św. – „Pustki” - Skrzynki - Buczek – Czersk Świecki – Jeżewo.Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 55 osób;Trasa nr 3 dowóz dzieci i młodzieży z miejscowości Białe, Piskarki do Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Jeżewie. Punkty zbiórki dzieci znajdują się: w miejscowości Białe – na przystanku PKS, przy budynku Białe 21, w miejscowości Piskarki 19, przy wyjeździe z drogi gminnej nr 030601C, przy budynku Piskarki 5 (przystanek PKS). Długość trasy 12,4 km.Przewóz powinien odbywać się: godz. 7.30 – kurs (dowóz do szkoły) po trasie Jeżewo - Białe – Piskarki – Jeżewo.Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 25 osób.Trasa nr 4 dowóz dzieci i młodzieży z miejscowości Pięćmorgi i Białe Błota do Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Jeżewie. Punkty zbiórki dzieci znajdują się: w miejscowości Pięćmorgi przy świetlicy wiejskiej i w miejscowości Białe Błota - przy zabudowaniach Białe Błota 16. Długość trasy 18 km.Przewóz powinien odbywać się: godz. 6.45 - kurs (dowóz do szkoły) po trasie - Jeżewo – Pięćmorgi – Białe Błota – Jeżewo, godz. 13:35 kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Jeżewo – Białe Błota – Pięćmorgi – Jeżewo,godz. 15:15 kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Jeżewo – Białe Błota – Pięćmorgi – Jeżewo.Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 23 osoby.Trasa nr 5 dowóz dzieci z miejscowości Osłowo i Belno do Szkoły Podstawowej w Laskowicach. Punkty zbiórki dzieci znajdują się w miejscowości Osłowo przy remizie OSP Osłowo. - przystanek PKS Belno. Długość trasy 10 km.Przewóz powinien odbywać się:godz. 7:30 - kurs (dowóz do szkoły) po trasie - Laskowice – Osłowo - Belno – Laskowice,godz. 15:05 – kurs (odwóz ze szkoły) po trasie - Laskowice – Osłowo – Belno - Laskowice, Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 34 osób.Trasa nr 6 odwóz dzieci i młodzieży z miejscowości Dubielno, Ciemniki, Taszewo, Białe i Piskarki ze Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza. Punkty zbiórki dzieci znajdują się przy budynku Piskarki 5, Piskarki 22, Piskarki 19, przy budynku Biale 21 i Białe - przystanek PKS, Taszewo (wiata przystankowa), przy budynku poszkolnym Dubielno 49, stacji kolejowej Dubielno, Sklep Dubielno 1, przy budynku poszkolnym w miejscowości Ciemniki 13. Długość trasy 20 km.Przewóz powinien odbywać się:godz. 13:35 (odwóz ze szkoły) - po trasie: Jeżewo – Piskarki – Białe – Taszewo – Dubielno – Ciemniki - Jeżewo,godz. 15:15 (odwóz ze szkoły) - po trasie: Jeżewo – Piskarki – Białe – Taszewo – Dubielno – Ciemniki - Jeżewo.Transport powinien odbywać się pojazdem samochodowym o ilości miejsc siedzących minimum 48 osób.Przewóz dzieci wykonywany będzie w dni nauki szkolnej z wyłączeniem ferii zimowych, przerw świątecznych oraz dni ustawowo wolnych ustalonych przez Ministra Edukacji Narodowej i Dyrektora Szkoły, zgodnie z obowiązującym na dany rok szkolny „Kalendarzem roku szkolnego” opracowanym w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej o organizacji roku szkolnego. „Kalendarz roku szkolnego” na określony rok szkolny zostanie przekazany Przewoźnikowi przez Dyrektora Szkoły przed przystąpieniem do wykonywania usługi przewozowej.Przywóz dzieci następuje w godzinach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ze względu na organizację zajęć dydaktycznych w roku szkolnym, wskazane godziny mogą ulec zmianie w porozumieniu z Przewoźnikiem.Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przez strony najpóźniej do dnia rozpoczęcia roku szkolnego.W przypadku wystąpienia indywidualnego dnia wolnego od nauki Zamawiający zobowiązuje się do powiadomienia Wykonawcy o tym fakcie najpóźniej 2 dni przed datą dnia wolnego i ustalenia terminu, w jakim nastąpi jego odpracowanie.Zamawiający ma prawo zmienić trasy przewozów w ramach niniejszej umowy, o ile będą one przebiegać drogami publicznymi oraz ilość przewozów ze względu na zmianę ilości uczniów.W dzienny przebieg kilometrów nie są wliczane dojazdy z siedziby wykonawcy do miejsca rozpoczęcia kursu. Każdy kurs rozpoczyna się i kończy przed budynkiem szkoły dla której jest realizowany.Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej tras dowozu.Wymagania Zamawiającego:a) podstawienie środków transportu o wystarczającej liczbie miejsc do przewozu dzieci, tj. zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,b) zapewnienie właściwej jakość usługi (regularność, punktualność, czystość pojazdów, dyspozycyjność),c) ponoszenie odpowiedzialność za zdrowie i życie uczniów na zasadach określonych przez Kodeks Cywilny,d) utrzymywanie środków transportu w należytym stanie technicznym nie zagrażającym bezpieczeństwu przewożonych osób,e) pokrycie wszelkich kosztów ubezpieczenia pojazdów i osób od ewentualnych następstw nieszczęśliwych wypadków mogących nastąpić w trakcie realizacji przedmiotu umowy,f) w przypadku niesprawności środków transportu – zapewnienie na swój koszt zastępczego środka transportu w celu realizacji umowy,g) dyspozycyjność w świadczeniu usługi - środki transportu winny być sprawne i dostępne w sytuacji zmian planu lekcji, skrócenia lekcji, dodatkowych zajęć dydaktycznych lub w sytuacjach innych nieprzewidzianych potrzeb zgłoszonych przez Zamawiającego,h) należyta staranność przy realizacji zadania polegająca m.in. na zapewnieniu kompetentnego kierownictwa, siły roboczej, sprzętu i środków transportu niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi,i) zgłaszanie wszystkich nieprawidłowości występujących w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia i uzgadnianie ewentualnych zmian,j) rozliczanie się z wykonanych przewozów raz w miesiącu,k) aby przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zatrudniał kierowców dopuszczonych do ruchu przez posiadanie ważnych dokumentów takich jak m.in.: prawo jazdy odpowiedniej kategorii, orzeczenia lekarskie i psychologiczne o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowcy, zaświadczenia o ukończeniu odpowiedniego kursu wymaganego przepisami prawa. (badania lekarskie i psychologiczne przeprowadzone zostaną przed podjęciem pracy w charakterze kierowcy i uaktualniane zostaną w okresach przewidzianych obowiązującymi przepisami, na badania kieruje Wykonawca oraz pokrywa wszystkie koszty związane z uzyskaniem odpowiednich zaświadczeń),l) prawidłowe oznakowanie środków transportu osób (busy, autobusy, autokary), w obowiązujące na terenie Polski tablice informujące o przewozie uczniów stosownie do obowiązujących przepisów. Wyposażenie środka transportu osób musi spełniać obowiązujące przepisy z zakresu bhp oraz p. poż.,m) aby środkami transportu byli przewożeni jedynie uczniowie - bez dodatkowych pasażerów, z zastrzeżeniem postanowień pkt 2 lit) f.Zamawiający oczekuje aby Wykonawca dysponował środkami transportu osób spełniającymi następujące wymagania:a) ilość miejsc siedzących - tak jak w opisie przedmiotu zamówienia,b) stan techniczny: • środki transportu osób muszą posiadać aktualne badania techniczne,• środki transportu osób powinny posiadać co najmniej dwoje drzwi otwieranych automatycznie,• środki transportu osób muszą mieć sprawną wentylację, nieprzeciekające i sprawne techniczne okna (umożliwiające ich otwieranie i zamykanie) i wyłazy w dachu,• ogrzewanie i oświetlenie wewnętrzne zapewniające pasażerom odpowiedni komfort jazdy (w okresie jesienno-zimowym minimalna temperatura wewnątrz pojazdu (10OC – 15OC).• środki transportu osób nie mogą być wyposażone w uszkodzone i zabrudzone siedzenia (Wykonawca odpowiada za utrzymanie czystości i porządku w środkach transportu), c) powinny być oznakowane tablicami do przewozu dzieci zgodnie z obowiązującymi przepisami, d) środki transportu osób powinny posiadać łączność (np. z policją i pogotowiem ratunkowym) radiową, telefoniczną lub inną umożliwiającą szybką reakcję na wypadek jakichkolwiek zdarzeń, e) wszystkie pojazdy muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. 2016 poz. 2022 z późn. zm.). f) Zamawiający zatrudni opiekunów, których obowiązkiem będzie przeprowadzanie dzieci przez ulicę, wprowadzanie i wyprowadzanie z pojazdu oraz zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci podczas przejazdu.Przez wzgląd na ochronę środowiska Zamawiający wymaga aby, pojazdy wykorzystywane przy realizacji zamówienia spełniały klasę emisji spalin wg. europejskiego standardu minimum EURO 4. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać stosowne dokumenty potwierdzające spełnienie danej emisji spalin.

II.5) Główny kod CPV: 60170000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01   lub zakończenia: 2022-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia przewoźnika drogowego – aktualną licencję/koncesje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek będzie spełniony, jeżeli:a) Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub możliwością dysponowania co najmniej 4 (czterema) sprawnymi środkami do transportu osób o ilości miejsc umożliwiających przewiezienie jednorazowo łącznie minimum 177 osób, w tym co najmniej 177 miejsca siedzące.b) Wykonawca wykaże się wykonaniem (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) usług związanych z transportem osób o wartości min. 480.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem: wartości, przedmiotu i dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie , a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, składa oświadczenie lub inne dokumenty (załącznik nr 5 do SIWZ).Wykonawcy którzy usługi dowozu uczniów wykonywali na rzecz Zamawiającego, nie mają obowiązku przedkładania dowodów.c) Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej czterema osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowiska, jakie zostanie mu powierzone (załącznik nr 8 do SIWZ), tj.:- co najmniej 4 (cztery) osoby, które będą pełnić funkcję kierowcy, posiadające prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniającej do prowadzenia pojazdów, o których mowa powyżej w pkt. a).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w rozdziale V SIWZ - do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6a), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Jeżeli Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej wraz z ofertą może od razu przedłożyć oświadczenie o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej (załącznik nr 6b).3. Wraz ze złożeniem oświadczenia (załącznik nr 6a) Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):- w celu wykazania spełniania warunku w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów.1) licencję/koncesje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.- w celu wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej.1) wykaz pojazdów sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.2) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług przewozu osób załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 8 do SIWZ).Uwaga:W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty, o których mowa w ust. 1, 2, 3 i 4 – zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę (z zastrzeżeniem § 6 pkt 5 SIWZ).W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie przelicznik wg średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów):1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352),2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,3) Wykonawca w ofercie wskazuje adresy stron, z których można pobrać oświadczenia lub dokumenty, o których mowa wyżej,4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,5) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy pzp (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.6) dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby (załącznik nr 9 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Klasa emisji spalin 20,00
postępowanie w sytuacjach awaryjnych 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się dokonanie zmian umowy na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, który określa okoliczności i warunki wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy.2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.W szczególności, zmianie może ulec wynagrodzenie Wykonawcy:1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w okresie obowiązywania umowy.2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.3) w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.4) w zakresie podwykonawstwa (o ile zostanie przewidziane w ofercie Wykonawcy) – w uzasadnionych przypadkach powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego;5) przesunięcia terminu prowadzenia zajęć szkolnych;6) zmiany cen wg zasad określonych § 4 pkt 11 umowy;7) wystąpienia utrudnień w ruchu z powodu robót drogowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;8) zmiana danych Wykonawcy bądź Zamawiającego;9) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;10) zmiany w obowiązujących przepisach prawa;11) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia;12) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;3. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2 pkt. 1, 2, 3 niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających opisywane okoliczności.4. Powyższe zmiany dopuszczalne będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję transportu płyt sandwich panel - Leusden - Tuchola
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję transportu płyt sandwich panel, 6,5 m długie szer 110 cm 4cm grubości. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI