„Dowóz dzieci i młodzieży do szkół oraz ze szkół do miejsc zamieszkania na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dowóz dzieci i młodzieży do szkół oraz ze szkół do miejsc zamieszkania na terenie gminy Kobiele Wielkie w roku szkolnym 2024/2025”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKobiele Wielkie
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-12
  • ZamawiającyGmina Kobiele Wielkie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-02
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00443859
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz dzieci i młodzieży do szkół oraz ze szkół do miejsc zamieszkania na terenie gminy Kobiele Wielkie w roku szkolnym 2024/2025”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobiele Wielkie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta

1.5.2.) Miejscowość: Kobiele Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-524

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 508473974

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kobielewielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobielewielkie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz dzieci i młodzieży do szkół oraz ze szkół do miejsc zamieszkania na terenie gminy Kobiele Wielkie w roku szkolnym 2024/2025”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81c60ae9-a9da-438c-bfcd-09e0a2e76b21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065148/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Dowóz dzieci i młodzieży do szkół oraz ze szkół do miejsc zamieszkania na terenie gminy Kobiele Wielkie w roku szkolnym 2024/2025”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kobielewielkie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca
2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) tj. poprzez Platformę przetargową pod adresem:
https://kobielewielkie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwaną dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu
oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :Ofertę, oświadczenia, o których mowa
w art. 125 ust. 1 pzp, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych opisanych w
załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt., jpg. Ofertę, a także oświadczenia o jakich mowa w
rozdziale 7 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) wyłącznie poprzez Platformę
przetargową.
Pozostałe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej opisano w Rozdziale 8 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIG.I.271.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2. Część 1 zamówienia- świadczenie usługi dowozu dzieci i młodzieży do szkół podstawowych oraz ze szkół do miejsc zamieszkania, na terenie gminy Kobiele Wielkie, w roku szkolnym 2024/2025.
Usługa polega na dowozie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów szkół podstawowych do placówek oświatowych na terenie Gminy Kobiele Wielkie, tj. do:
1) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Orzechowie, Orzechów 2, 97-524 Kobiele Wielkie;
2) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Władysława Stanisława Reymonta w Kobielach Wielkich, ul. Szkolna 4, 97-524 Kobiele Wielkie.
i odwozie do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.
Wstępna specyfikacja tras dowozu i odwozu dzieci przedszkolnych i uczniów szkół podstawowych na terenie Gminy Kobiele Wielkie w roku szkolnym 2024/2025 stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Usługa realizowana będzie w dni nauki szkolnej w okresie od 2.09.2024 r. do 27.06.2025 r., w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1211) i ustawę z dnia 14 grudnia 2016 roku Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 737 z późn. zm.).
Dowóz uczniów odbywa się, z wyłączeniem ferii zimowych, wiosennej i zimowej przerwy świątecznej w nauce oraz dni wolnych wynikających z organizacji kalendarza roku szkolnego 2024/2025. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, dowóz będzie zapewniony przez wykonawcę, na wcześniejsze zgłoszenie dyrektora szkoły. W dniach rozpoczęcia i zakończenia zajęć lub w których odbywają się w szkołach egzaminy zewnętrzne albo uroczystości, przewóz odbywać się będzie według ustalonego w porozumieniu z Dyrektorami szkół specjalnego rozkładu jazdy.
Wykonawca na podstawie wykazu tras dowozu i odwozu oraz wskazanej liczby uczniów w załączniku nr 8 do SWZ , zobowiązany jest w terminie 7 dni od podpisania umowy przedstawić Zamawiającemu projekty rozkładów jazdy przewozów na dany rok szkolny do akceptacji, na którą Zamawiający ma termin 7 dni od daty ich otrzymania. Ostateczne rozkłady jazdy zostaną ustalone w porozumieniu Wykonawcy z Zamawiającym oraz Dyrektorami szkół po ustaleniu tygodniowych planów zajęć lekcyjnych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy przewozu uczniów, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonania oraz liczby uczniów na poszczególnych trasach, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły.
Szacowana liczba dowożonych uczniów i dzieci określona została we w załączniku nr 8 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby przewożonych uczniów i dzieci na poszczególnych trasach. Jeśli zmiana nie wpływa na zakres kilometrowy trasy ustalony w załączniku nr 8 do SWZ, a wzrost/ zmniejszenie ilości dzieci w zamówieniu nie przekracza 15, zmiana nie wpływa na wartość umowy. Taka zmiana przedmiotu umowy nie wymaga sporządzania aneksu.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia tras przy zachowaniu wytycznych dla każdej trasy dotyczących godziny rozpoczęcia/zakończenia zajęć, a przy tym maksymalnego czasu przejazdu dzieci oraz ilości dzieci na danej trasie i miejsc siedzących w autobusie.
Maksymalny czas podróży dziecka w jedną stronę nie może przekroczyć 50 min, a czas oczekiwania w szkole: na rozpoczęcie zajęć po dowozie oraz na przyjazd autobusu po zajęciach nie może przekraczać 20 min.
Trasy rozpoczynają się i kończą przy szkołach tj.: Publiczna Szkoła Podstawowa w Kobielach Wielkich, Publiczna Szkoła Podstawowa w Orzechowie.
Zamawiający zapłaci tylko za wykonanie usługi na trasach ujętych w wykazie, nie przewiduje dodatkowych opłat za dojazdy na miejsce wykonywania usługi (np. z bazy do szkoły - miejsca rozpoczęcia kursu).
Przewóz ma być realizowany w oparciu o utworzone przez Wykonawcę linie komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych. Wykonawca opracuje trasy dowozu i rozkłady jazdy autobusów zgodne z informacjami zawartymi w pkt 3.2. SWZ
Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały uczniom i dzieciom dojazd autobusami z miejsca zamieszkania do danej placówki oświatowej, przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, a także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc siedzących) autobusów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych dzieci, uczniów i opiekunów.
Zamawiający Wymaga aby Wykonawca dysponował odpowiednią ilością pojazdów, zapewniającą dowóz wszystkich uczniów, dzieci i opiekunów każdego dnia zajęć szkolnych, ( z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć szkolnych), o stanie technicznym zgodnym z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 728 z późn. zm.).
Pojazdy, którymi dysponować będzie Wykonawca w zakresie realizacji zadania muszą spełniać warunki określone w obowiązujących przepisach, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 502) gwarantujących odpowiednią jakość, o określonych parametrach technicznych i jakościowych.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnego transportu opiekunów dowozu, których zatrudnia Zamawiający.
W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób, aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosi 50 minut. Wobec powyższego zobowiązany jest posiadać autobus rezerwowy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu, Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego bez konieczności uzyskania przez Zamawiającego zezwolenia sądu na wykonanie zastępcze.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia - świadczenie usługi dowozu dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Radomsku ul. Piastowska 12 oraz ze szkoły do miejsc zamieszkania, na terenie gminy Kobiele Wielkie, w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opiekuna na czas przejazdu w okresie od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r.
Wstępna specyfikacja tras dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kobiele Wielkie do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Radomsku ul. Piastowska 12 stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie realizacji bez konieczności sporządzania aneksu w przypadku zgłoszenia dzieci niepełnosprawnych, zamieszkujących na terenie Gminy Kobiele Wielkie do wskazanej placówki w ilości max. 1 dziecko.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia opisanej usługi z innymi zamówieniami, które Wykonawca świadczy na podobnej trasie i/lub dla innej Gminy, ze względu na wydłużony czas przebywania dzieci w podróży. Maksymalny czas podróży to 40 min. Dzieci należy dowieźć na zajęcia do placówki w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia szkolne zgodnie z planem oraz odebrać po ich zakończeniu - bez zbędnego oczekiwania. Maksymalny czas oczekiwania przed i po zajęciach to 15 min.
W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego w czasie do 40 min. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu, Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego, bez konieczności uzyskania przez Zamawiającego zezwolenia sądu na wykonanie zastępcze.
Usługa transportowa w zakresie dowożenia dziecka niepełnosprawnego musi być wykonywana pojazdem samochodowym do przewozu osób niepełnosprawnych (dzieci poruszają się samodzielnie), spełniającym wszelkie wymogi bezpieczeństwa określone obowiązującymi przepisami prawa. Zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023r poz. 1047 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby pojazd przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych oznaczony był z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej. Tablice te powinny być wykonane z materiału odblaskowego. Kierujący tym pojazdem jest obowiązany włączyć światła awaryjne podczas wsiadania lub wysiadania osoby niepełnosprawnej. Ponadto pojazdy te winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana.
Wykonawca zapewnia uczestnictwo w każdym kursie jednego pełnoletniego opiekuna, zdolnego do opieki i pomocy przewożonym dzieciom. Opiekun ten będzie posiadał przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Zamawiający zastrzega, iż obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem. Do obowiązku opiekuna będzie należało w szczególności:
1) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do placówki oświatowej,
2) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z placówki oświatowej do miejsc zamieszkania,
3) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci podczas przejazdu,
4) utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami lub opiekunami i Dyrektorem placówki oświatowej w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów,
5) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu przewozu dzieci niezwłoczne poinformowanie rodziców lub opiekunów oraz Dyrektora placówki oświatowej,
6) dzieci należy zaprowadzić i odebrać od wychowawców.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia - świadczenie usługi dowozu dziecka niepełnosprawnego zamieszkałego na terenie Gminy Kobiele Wielkie do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej Fundacji Mozaika – Filia nr 1, ul. Sojczyńskiego – Warszyca 7; 42-224 Częstochowa oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opiekuna na czas przejazdu w okresie od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r.
Wstępna specyfikacja tras dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kobiele Wielkie do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej Fundacji Mozaika – Filia nr1, ul. Sojczyńskiego – Warszyca 7; 42-224 Częstochowa stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie realizacji bez konieczności sporządzania aneksu w przypadku zgłoszenia do dowozu dzieci niepełnosprawnych, zamieszkujących na terenie Gminy Kobiele Wielkie do wymienionej placówki w ilości max. 1 dziecko.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia opisanej usługi z innymi zamówieniami, które Wykonawca świadczy na podobnej trasie i/lub dla innej Gminy, ze względu na wydłużony czas przebywania dzieci w podróży.
Maksymalny czas podróży to 60 min. Dzieci należy dowieźć na zajęcia do placówki w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia szkolne zgodnie z planem oraz odebrać po ich zakończeniu - bez zbędnego oczekiwania. Maksymalny czas oczekiwania przed i po zajęciach to 15 min.
W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego w czasie do 60 min. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu, Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego bez konieczności uzyskania przez Zamawiającego zezwolenia sądu na wykonanie zastępcze.
Usługa transportowa w zakresie dowożenia dziecka niepełnosprawnego musi być wykonywana pojazdem samochodowym do przewozu osób niepełnosprawnych (dzieci poruszają się samodzielnie), spełniającym wszelkie wymogi bezpieczeństwa określone obowiązującymi przepisami prawa. Zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023r poz. 1047 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby pojazd przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych oznaczony był z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej. Tablice te powinny być wykonane z materiału odblaskowego. Kierujący tym pojazdem jest obowiązany włączyć światła awaryjne podczas wsiadania lub wysiadania osoby niepełnosprawnej. Ponadto pojazdy te winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana.
Wykonawca zapewnia uczestnictwo w każdym kursie jednego pełnoletniego opiekuna, zdolnego do opieki i pomocy przewożonym dzieciom. Opiekun ten będzie posiadał przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Zamawiający zastrzega, iż obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem. Do obowiązku opiekuna będzie należało w szczególności:
1) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do placówki oświatowej,
2) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z placówki oświatowej do miejsc zamieszkania,
3) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci podczas przejazdu,
4) utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami lub opiekunami i Dyrektorem placówki oświatowej w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów,
5) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu przewozu dzieci niezwłoczne poinformowanie rodziców lub opiekunów oraz Dyrektora placówki oświatowej,
6) dzieci należy zaprowadzić i odebrać od wychowawców.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
6.1. Spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
6.1.1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie dla żadnej Części zamówienia
6.1.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów (dotyczy Część 1, Części 2 oraz Część 3 zamówienia)
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności - o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże, iż posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024r poz. 728 ze zm.).
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1 SWZ.
6.1.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie dla żadnej Części zamówienia
6.1.4) Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności - o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże, iż:
a) Część 1 zamówienia- dysponuje co najmniej trzema pojazdami przystosowanymi do przewozu osób, dopuszczonymi do ruchu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (tj. posiadającymi ważne badania techniczne oraz wszystkie obowiązkowe ubezpieczenia).
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.
b) Część 2 zamówienia- dysponuje co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych oznaczonym z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej, dopuszczonymi do ruchu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (tj. posiadającymi ważne badania techniczne oraz wszystkie obowiązkowe ubezpieczenia).
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.
c) Część 3 zamówienia- dysponuje co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych oznaczonym z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej, dopuszczonymi do ruchu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (tj. posiadającymi ważne badania techniczne oraz wszystkie obowiązkowe ubezpieczenia).
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.
Uwaga:
Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego pojazdu dla więcej niż jednej części zamówienia.
6.1.5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.1.6) W przypadku, o którym mowa w pkt 6.1.5., wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
6.1.7) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
6.1.8) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.1.9) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Formularz zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
6.1.10) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 6.1.9., potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa, w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6.1.11) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.1.1. – 6.1.4., a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
6.1.12) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
6.1.13) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6.1.14) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia - nie wymagane

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (dotyczy każdej części zamówienia):
a) aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym,
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ składa każdy z wykonawców.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
4. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być sporządzone i przekazane Zamawiającemu zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452).
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem Platformy przetargowej

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-12 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam przejazdu- Haga - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam przejazdu 18/19.11. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI