Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Konecku w latach 2024 – 2025 wraz z zapewnieniem opieki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koneck
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Włodzimierza Lubańskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Koneck
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-702
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (54)2722302
1.5.8.) Numer faksu: (54)2722302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkoneck@koneck.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koneck.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Konecku w latach 2024 – 2025 wraz z zapewnieniem opieki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7fb2d70-7265-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031269/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów z terenu gminy Koneck do szkół w latach 2024 – 2025 wraz z zapewnieniem opieki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koneck
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koneck
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio Wykonawca pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu ( dalej dane osobowe), jest Wójt Gminy Koneck, ul. Włodzimierza Lubańskiego 11, 87-702 Koneck.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych za pośrednictwem adresu: e-mail: rodo_ugkoneck@koneck.eu , tel. +48 531 462 331, adres do korespondencji: Urząd Gminy w Konecku, ul. Włodzimierza Lubańskiego 11, 87-702 Koneck.
3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy PZP.
5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy, jej rozliczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń z niej wynikających, przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, jej rozliczenia
i dochodzenia ewentualnych roszczeń z niej wynikających.
6. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP. Niepodanie danych osobowych może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Osoby, których dane osobowe dotyczą, posiadają:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna się, że przetwarzanie danych osobowych tej osoby dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Osobie, których dane osobowe dotyczą, nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Ponadto, Zamawiający informuje, iż odbiorcą Państwa danych osobowych będzie również Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 Roku 406, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000335959, posiadającą NIP 7792363577, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Urząd Gminy Koneck prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.5.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Konecku w latach 2024 – 2025 wraz z zapewnieniem opieki.
a) Dowożenie uczniów odbywać się będzie 2 autobusami z wyznaczonych miejsc przystankowych na następujących trasach:
I autobus – trasa:
Koneck- Zapustek - Pomiany – Koneck – Pomiany - Kamieniec - Kajetanowo - Żołnowo –Spoczynek – Opalanka – Koneck ;
II autobus - trasa:
Koneck – Rybno – Straszewo - Kolonia Straszewska – Chromowola –Koneck – Spoczynek – Jeziorno – Romanowo – Kruszynek – Brzeźno - Młynek – Koneck.
b) W ciągu dnia przewidywany jest jeden dowóz na zajęcia lekcyjne i dwa odwozy dzieci po zakończonych lekcjach.
c) Autobusy dziennie będą pokonywać trasy o długości 186 km w okresie od 02.01.2024 r. do 22.12.2025 r. według poniższego harmonogramu dowożenia :
I TRASA
I kurs – dowóz
Wyjazd – 7.30 Szkoła Koneck
3 km - 7.34 Zapustek
7 km - 7.37 Pomiany I
11 km - 7.41 Koneck
13 km – 7.43 Opalanka
14 km - 7.45 Pomiany II
16 km – 7.47 Kamieniec I
18 km – 7.49 Kamieniec II
20 km - 7.54 Kajetanowo I
21 km - 7.56 Kajetanowo II
24 km - 8.01 Żołnowo I
25 km - 8.04 Żołnowo II
26 km - 8.08 Spoczynek
28 km - 8.11 Koneck – Parcele
30 km - 8.15 Szkoła Koneck
II kurs – odwóz
Wyjazd - 12.50 Szkoła Koneck
2 km - 12.52 Koneck- Parcele
4 km - 12.54 Spoczynek
5 km - 12,56 Żołnowo II
6 km - 12.58 Żołnowo I
9 km - 13.03 Kajetanowo II
10 km - 13.05 Kajetanowo I
12 km - 13.08 Kamieniec II
14 km - 13.10 Kamieniec I
16 km - 13.13 Pomiany II
17 km - 13.14 Opalanka
19 km - 13.17 Koneck
23 km - 13.22 Pomiany I
27 km - 13.27 Zapustek
30 km - 13.31 Szkoła Koneck
III kurs – odwóz
Wyjazd - 15.20 Szkoła Koneck
2 km - 15.23 Koneck- Parcele
4 km - 15.26 Spoczynek
5 km - 15.28 Żołnowo II
6 km - 15.30 Żołnowo I
9 km - 15.35 Kajetanowo II
10 km - 15.37 Kajetanowo I
12 km - 15.39 Kamieniec II
14 km - 15.42 Kamieniec I
16 km - 15.44 Pomiany II
17 km - 15.45 Opalanka
19 km - 15.48 Koneck
23 km - 15.53 Pomiany I
27 km - 15.58 Zapustek
30 km - 16.02 Szkoła Koneck
II TRASA
I kurs – dowóz
Wyjazd – 7.30 Szkoła Koneck
3 km - 7.35 Rybno
6 km - 7.40 Straszewo
8 km – 7.43 Kolonia Straszewska
10 km - 7.45 Chromowola
13 km - 7.50 Koneck
17 km – 7.56 Spoczynek
18 km – 7.58 Jeziorno
19 km - 8.00 Romanowo
22 km - 8.04 Kruszynek
24 km - 8.07 Brzeźno I
26 km - 8.09 Brzeźno II
28 km - 8.12 Brzeźno III
29 km - 8.14 Młynek
32 km - 8.17 Szkoła Koneck
II kurs – odwóz
Wyjazd - 12.50 Szkoła Koneck
3 km - 12.54 Młynek
4 km - 12.56 Brzeźno III
6 km - 12.59 Brzeźno II
8 km - 13.01 Brzeźno I
10 km - 13.04 Kruszynek
13 km - 13.08 Romanowo
14 km - 13.10 Jeziorno
15 km - 13.12 Spoczynek
19 km - 13.16 Koneck
22 km - 13.21 Chromowola
24 km - 13.24 Kolonia Straszewska
26 km - 13.26 Straszewo
29 km - 13.29 Rybno
32 km - 13.33 Szkoła Koneck
III kurs – odwóz
Wyjazd - 15.20 Szkoła Koneck
3 km - 15.24 Młynek
4 km - 15.27 Brzeźno III
6 km - 15.31 Brzeźno II
8 km - 15.34 Brzeźno I
10 km - 15.36 Kruszynek
13 km - 15.39 Romanowo
14 km - 15.41 Jeziorno
15 km - 15.43 Spoczynek
19 km - 15.48 Koneck
22 km - 15.54 Chromowola
24 km - 15.56 Kolonia Straszewska
26 km - 15.58 Straszewo
29 km - 16.02 Rybno
32 km - 16.06 Szkoła Koneck
Ilość kursów jak i godziny dowozów i odwozów są orientacyjne i mogą ulegać zmianom w zależności od planu lekcji.
d) Łącznie w okresie realizacji zadania długość tras wyniesie 69 564 km ( przy założeniu wykonania 3 kursów dziennie – 1 dowóz i 2 odwozy), a ilość dni edukacji szkolnej wyniesie 186 dni w roku 2024 i 188 dni w roku 2025.
e) Długość tras jak i liczba dni nauki w czasie trwania umowy może ulec zmianie.
f) Wykonawca powinien dysponować 3 autobusami ( w tym 1 pojazd zastępczy ) z 2 kierowcami i ilością 26 – 28 miejsc siedzących zapewniających obsługę wymaganej ilości uczniów.
g) W każdym pojeździe musi znajdować się jeden opiekun dla dzieci, mający pieczę nad nimi zarówno w czasie jazdy, jak i przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdów.
h) Szczegółowe wymagania wobec Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z kryteriami ocen przyjętymi w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Miesięczna ilość kilometrów w ramach dowozu nieodpłatnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
a) posiada właściwe, co do działalności i zakresu terytorialnego, uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2022 r. poz. 2201, z późn. zm. ).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę – znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym:
a) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zadania polegające na dowozie uczniów do szkół o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto każda usługa;
b) posiada lub dzierżawi środki transportu pasażerskiego w ilości minimum 3 pojazdy ( w tym jeden pojazd zastępczy ) o liczbie miejsc siedzących minimum 41;
c) dysponuje co najmniej 3 osobami posiadającymi aktualne uprawnienia do prowadzenia pojazdów autobusowych i 3 osobami pełniącymi funkcję opiekuna uczniów posiadającymi szkolenie osób uprawnionych do kierowania ruchem drogowym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ.
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- obiektywne i nie dyskryminacyjne określenie usług, których dotyczy obowiązek wykazania w wykazie lub złożenia poświadczeń – 2 usług polegających na dowozie dzieci do szkół o wartości minimum 150.000 zł brutto każda - załącznik nr 5 do SWZ.
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - - załącznik nr 6 do SWZ.
3. Dokument potwierdzający posiadane uprawnienia do wykonywania transportu drogowego osób.
4. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;
5. Wykaz pojazdów Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koneck
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-09 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni