Dowóz dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych, Szkoły Podstawowej nr 1 w dzielnicy Leszczyny...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych, Szkoły Podstawowej nr 1 w dzielnicy Leszczyny w roku szkolnym 2022/2023 – Trasa Nr 3
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzerwionka-Leszczyny
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-22
  • ZamawiającyGMINA I MIASTO CZERWIONKA-LESZCZYNY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00249897
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych, Szkoły Podstawowej nr 1 w dzielnicy Leszczyny w roku szkolnym 2022/2023 – Trasa Nr 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO CZERWIONKA-LESZCZYNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-230

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@czerwionka-leszczyny.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwionka-leszczyny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych, Szkoły Podstawowej nr 1 w dzielnicy Leszczyny w roku szkolnym 2022/2023 – Trasa Nr 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2cf7c4b-fe9f-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011386/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Dowóz dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych, Szkoły Podstawowej nr 1 w dzielnicy Leszczyny w roku szkolnym 2022/2023 – Trasa Nr 3

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/96b96ba9-c07f-405a-b5ee-244605dc53a0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3) poczty elektronicznej: zp@czerwionka-leszczyny.com.pl
a także strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/96b96ba9-c07f-405a-b5ee-244605dc53a0

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji” dostępnych na
ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Korzystnie przez Wykonawcę z miniPortalu jest jednoznaczne z akceptacją dokumentów, o których
mowa powyżej.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.
Ponadto oświadczenie woli wyrażone w postaci elektronicznej, zostanie złożone Zamawiającemu z
chwilą, gdy wprowadzone je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, że Zamawiający mógł
się zapoznać z jego treścią.
5. Identyfikator postępowania stanowi załącznik Nr 6 do SWZ.
Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając
wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452).
7. Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić w formacie danych zgodnym z Rozporządzeniem
Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych
wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone powyżej, przekazywane w postępowaniu,
sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych zgodnych z Rozporządzeniem Rady
Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych
wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości
przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w SWZ.
Zamawiający wskazuje jako pożądany format przesyłu danych: pdf.
8. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej – zgodnie
z pkt 8 i 12 SWZ.
9. Ofertę, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentowania
Wykonawcy.
10. Pozostałe informacje dotyczące użycia podpisu elektronicznego – zgodnie z pkt 12 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązki informacyjne o których
mowa w art 13 ust 1-3
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia, w tym w
SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa dla dzieci z terenu Gminy
i Miasta Czerwionka-Leszczyny do Zespołu Szkół Specjalnych, Szkoły Podstawowej Nr 1 w dzielnicy Leszczyny do szkoły i
ze szkoły tylko w dniach nauki szkolnej (w dniach
w których odbywają się lekcje) w roku szkolnym 2022/2023 tj. w okresie od 1.09.2022 r. do 23.06.2023 r. (łącznie 190 dni
tylko zajęć szkolnych) na dwóch trasach:
1) Sołectwo Szczejkowice – Zespół Szkół Specjalnych – Szkoła Podstawowa Nr 1
w dzielnicy Leszczyny, zwana dalej trasą: Szczejkowice;
2) Dzielnica Dębieńsko – Zespół Szkół Specjalnych, zwana dalej trasą: Dębieńsko.
W przypadku czasowego zamknięcia w roku szkolnym 2022/2023 placówek oświatowych
z powodu np. trwającej epidemii koronawirusa zamówienie w tym okresie nie będzie realizowane.
Zamówienie będzie realizowane tylko w dniach nauki szkolnej tj. w dniach, w których zajęcia szkolne odbywają się na
terenie placówki oświatowej (nie dotyczy to dni kiedy placówki oświatowe są zamknięte i nauka realizowana jest zdalnie).
2. Długość tras przejazdu w obie strony codziennie wynosi łącznie 88 km
tj.: 1 x 53 km oraz 1 x 35 km
3. Trasy przejazdu mają następujący przebieg:
1) trasa: Szczejkowice - 53 km tj. 2 x 26,5 km
rozpoczęcie - sołectwo Szczejkowice: ul. Gliwicka (I przystanek: „PA” Szczejkowice - Centrum) - sołectwo Palowice: ul.
Palowicka - ul. Wiejska (II przystanek: „PA” Palowice - Centrum obok Restauracji Palowiczanka przy ulicy Wiejskiej) - ul.
Wiejska - ul. Bełkowska (III przystanek: „PA” Palowice - Skrzyżowanie ul. Bełkowska 10) - sołectwo Bełk ul. Palowicka (IV
przystanek: „PA” Palowice - Las) - ul. Palowicka -
ul. Główna - ul. Dębowa - ul. Graniczna - ul. Główna (V przystanek: „PA” ul. Główna 159 skrzyżowanie z ulicą Ramży) - ul.
Główna (VI przystanek: „PA” Bełk - Skrzyżowanie przy sklepie Lewiatan) - ul. Główna (VII przystanek: „PA” Bełk - Szpital),
sołectwo Stanowice: ul. Zwycięstwa - ul. Wyzwolenia - dzielnica Czerwionka: ul. Parkowa, ul. Jana Pawła II 3 (VIII
przystanek: „PA” sklep Biedronka) - ul. Parkowa, ul. Furgoła (IX przystanek: „PA” parking za szkołą SP 4) - ul. Furgoła,
ul. 3 Maja, (X przystanek: „PA” MOSIR ul. 3 Maja 36 a) - ul. 3 Maja, ul. Furgoła,
(XI przystanek: przy ulicy Furgoła „PA” Czerwionka Centrum) - ul. Furgoła - ul. Armii Krajowej (XII przystanek: „PA” przy
sklepie Aldi) - ul. Armii Krajowej (XIII przystanek: „PA” przy ul. Armii Krajowej przy wjeździe na ul. Nowy Dwór) - dzielnica
Leszczyny: ul. Ks. Pojdy (XIV przystanek: Zespół Szkół Specjalnych w Czerwionce-Leszczynach, ul. Przedszkolna 1) - ul.
Ks. Pojdy (XV przystanek: „PA” Leszczyny ul. Ks. Pojdy 77 - Szkoła Podstawowa nr 1)
gdzie “PA” - oznacza istniejący przystanek autobusowy
Droga powrotna : trasa przejazdu jak wyżej w odwrotnym kierunku.
2) trasa: Dębieńsko - 35 km tj. 2 x 17,5 km
rozpoczęcie - dzielnica Dębieńsko: ul. Prosta (I przystanek: „PA” ul. Prosta 17 obok szkoły SP nr 8) - ul. Grabowa - Jesionka
- (II przystanek: „PA” Dębieńsko Wielkie) -
ul. Jesionka - ul. Odrodzenia - ul. Górnicza (III przystanek: „PA” ul. Górnicza 34) -
- dzielnica Czuchów: ul. Przemysłowa, ul. 3 Maja (IV przystanek: “PA” KWK Dębieńsko ul. 3 Maja naprzeciw Przedszkola nr
7) - ul. 3 Maja (V przystanek: “PA” Czuchów - Sklep) - ul. 3 Maja - ul. Gliwicka - (VI przystanek: „PA” Czuchów - Granica) ul. Gliwicka - ul. Cmentarna - ul. Szewczyka - ul. Rybnicka - (VII przystanek
ul. Rybnicka 42) - dzielnica Leszczyny: ul. Polna (VIII przystanek: “PA” ul. Polna 8) - ul. Ligonia - ul. Ks. Pojdy - (IX
przystanek: obok Pizzerii Miketa) - ul. Ks. Pojdy
(X przystanek: Zespół Szkół Specjalnych, w Czerwionce-Leszczynach,
ul. Przedszkolna 1)
gdzie “PA” - oznacza istniejący przystanek autobusowy.
Droga powrotna : trasa przejazdu jak wyżej w odwrotnym kierunku.
4. Ilość przewożonych dzieci::
1) na trasie Szczejkowice - około 25 dzieci (w tym jedno z dzieci jest przewożone na wózku inwalidzkim).
2) na trasie Dębieńsko - około 14 dzieci
5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad przewożonymi dziećmi
w każdym z autobusów. W przypadku dziecka transportowanego na wózku inwalidzkim Wykonawca zobowiązany jest do
bezpiecznego ulokowania dziecka w pojeździe oraz zapewnienie bezpieczeństwa podczas wsiadania i wysiadania dziecka
niepełnosprawnego z pojazdu. W tym celu musi zapewnić na swój koszt co najmniej 1 opiekuna dzieci na każdej trasie
przejazdu w obie strony (łącznie 2 opiekunów). Opiekunami dzieci muszą być osoby pełnoletnie, mające pełną zdolność do
czynności prawnych, które dają rękojmię bezpiecznego dojazdu do szkół i ze szkół. Ponadto opiekun nie może widnieć w
rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym.
6. Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 (dwoma) pełnosprawnymi autobusami, które umożliwią przewóz:
1) na trasie: Szczejkowice - łącznie 26 osób, bez kierowcy (z miejscami siedzącymi dla 24 dzieci, miejscem dla jednego
dziecka przewożonego na wózku inwalidzkim oraz 1 opiekuna.
2) na trasie: Dębieńsko - łącznie 15 osób, bez kierowcy (z miejscami siedzącymi dla wszystkich dzieci oraz 1 opiekuna,
7. Autobus na trasie Szczejkowice musi umożliwić bezpieczny przewóz dzieci,
a w szczególności dziecka niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim i być dostosowany do rodzaju niepełnosprawności
przewożonego dziecka. Musi spełnić następujące warunki:
1) możliwość przewozu 1 dziecka w wózku inwalidzkim; (autobus musi posiadać urządzenie umożliwiające wjazd wózka do
autobusu)
2) posiadanie pasów bezpieczeństwa dostosowanych do rodzaju
niepełnosprawności dzieci (dotyczy również trasy Dębieńsko)
Wykonawca jest zobowiązany dostosować autobus do przewozu dzieci, w tym dziecka niepełnosprawnego na wózku
inwalidzkim na własny koszt. Ww. dotyczy również ewentualnego przywrócenia środka transportu do stanu pierwotnego.
8. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zaoferowania w ofercie przez Wykonawcę autobusu umożliwiającego
przewóz większej ilości osób niż:
1) na trasie: Szczejkowice - większej ilości osób niż: 26 osób (bez kierowcy)
Zamawiający ma prawo zwiększyć ilość przewożonych dzieci do liczby wolnych
miejsc w zaoferowanym autobusie.
2) na trasie: Dębieńsko - większej ilości osób niż: 15 osób (bez kierowcy)
Zamawiający ma prawo zwiększyć ilość przewożonych dzieci do liczby wolnych
miejsc w zaoferowanym autobusie.
W przypadku podania przez Wykonawcę w ofercie więcej niż 1 autobusu dla każdej z ww. tras Zamawiający zastrzega
sobie prawo zwiększenia ilości przewożonych dzieci do liczby wolnych miejsc w zaoferowanym dla tej trasy autobusie z
najmniejszą ilością miejsc.
9. Zmiany (zwiększenie) ilości przewożonych dzieci, o których mowa powyżej, pozostaną bez wypływu na wynagrodzenie
Wykonawcy (nastąpią w ramach tego wynagrodzenia) oraz bez wpływu na trasy przejazdu, o których mowa w pkt 2.
10. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zamówienia 2 sprawnymi technicznie autobusami, posiadającymi
aktualne badania techniczne oraz polisy ubezpieczenia OC
i NW, każdego dnia roboczego w dniach nauki szkolnej, z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć. Ponadto w trakcie realizacji
zamówienia wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych w krajowym
transporcie drogowym.
11. Dowóz i odwóz dzieci odbywać się będzie według harmonogramu ustalonego wspólnie przez dyrektorów szkół do
którego Wykonawca jest zobowiązany się dostosować, przy założeniu, że dowóz uczniów rozpoczynać się będzie nie
wcześniej niż o godz. 6:30 z pierwszych przystanków, a przyjazd do szkół nastąpi nie później niż o godz. 8:00, oraz że powrót uczniów ze szkoły odbywać się będzie pomiędzy godz. 14:30 - 16:30.
Uwaga ! Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji niniejszego zamówienia przebieg tras może ulec niewielkim
zmianom, z zastrzeżeniem że długość tras, o których mowa
w pkt. 2. może ulec skróceniu, najwyżej jednak każda o 12%.
W przypadku skrócenia trasy zamawiający płacił będzie wykonawcy za faktycznie zrealizowane długości trasy – ilość
wykonanych kilometrów.
12. Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny brutto za 1 km przejazdu (przewozu)
usługi transportowej, obejmującej również koszt zatrudnienia kierowców i opiekunów.
13. Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszego do ostatniego przystanku, zgodnie z trasami przejazdu.
Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusów z bazy i do bazy Wykonawcy.
14. Wykonawca zobowiązany jest do kontaktu telefonicznego z rodzicami dwójki dzieci (rodzeństwo), które na trasie
Szczejkowice wsiadają na I przystanku, każdorazowo przed opuszczeniem bazy w celu ustalenia konieczności wykonania
usługi w danym dniu nauki szkolnej. W przypadku nieobecności tych dzieci w danym dniu przedmiotowa trasa ulegnie
skróceniu o 7,4 km w obie strony.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium cena:
Za oferowaną cenę brutto za 1 km przewozu (przejazdy) maksymalnie można otrzymać 60 pkt.
Wykonawcy otrzymują ilość punktów wyliczoną wg poniższego wzoru:
Cn
X1 = ______ x 60% x 100,
Cw
gdzie:
X1 - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena wyliczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
Cn - najniższa zaoferowana cena brutto za 1 km przewozu (przejazdu), spośród
wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu,
Cw - cena brutto za 1 km przewozu (przejazdu) danego Wykonawcy zaoferowana
w badanej ofercie.
2) Kryterium rok produkcji pojazdów przeznaczonych do dowozu dzieci:
Za rok produkcji zaoferowanego pojazdu przeznaczonego do dowozu dzieci maksymalnie można otrzymać 24 pkt.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie co najmniej 2 pojazdy (autobusy) w tym: co najmniej 1 pojazd przeznaczony do
dowozu dzieci na trasie: Szczejkowice oraz co najmniej 1 pojazd przeznaczony do dowozu dzieci na trasie: Dębieńsko.
W przedmiotowym kryterium Zamawiający przyzna punkty oddzielnie za zaoferowany pojazd przeznaczony do dowozu dzieci na
każdej trasie.
1) za rok produkcji zaoferowanego pojazdu przeznaczonego do dowozu dzieci na trasie: Szczejkowice można maksymalnie
otrzymać 12 pkt.
Podany przez Wykonawcę rok produkcji pojazdu przeznaczonego do dowozu dzieci będzie punktowany zgodnie z poniższym
zestawieniem:
a) 2022 - 2018 X2 - 12 pkt
b) 2017 - 2013 X2 - 8 pkt,
c) 2012 - 2008 X2 - 4 pkt,
W przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę pojazd będzie wyprodukowany wcześniej niż w 2008 roku, oferta Wykonawcy
otrzyma w przedmiotowym kryterium:
X2- 0 punktów.
W przypadku gdy Wykonawca w ofercie wskaże więcej niż 1 pojazd przeznaczony do dowozu dzieci na tej trasie, Zamawiający w
celu przyznania punktów w przedmiotowym kryterium, weźmie do wyliczeń pod uwagę pojazd zaoferowany na tej trasie, który został
najwcześniej wyprodukowany.
Odpowiednią ilość punktów w przedmiotowym kryterium otrzymają wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu.
2) za rok produkcji zaoferowanego pojazdu przeznaczonego do dowozu dzieci na trasie: Dębieńsko można maksymalnie otrzymać
12 pkt.
Podany przez Wykonawcę rok produkcji pojazdu przeznaczonego do dowozu dzieci na tej trasie będzie punktowany zgodnie z
poniższym zestawieniem:
a) 2022 - 2018 X2 - 12 pkt
b) 2018 - 2013 X2 - 8 pkt,
c) 2013 - 2008 X2 - 4 pkt,
W przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę pojazd dla tej trasy będzie wyprodukowany wcześniej niż w 2008 roku, oferta
Wykonawcy otrzyma w przedmiotowym kryterium dla tej trasy - 0 punktów.
W przypadku gdy Wykonawca w ofercie wskaże więcej niż 1 pojazd przeznaczony do dowozu dzieci na tej trasie, Zamawiający w
celu przyznania punktów w przedmiotowym kryterium, weźmie do wyliczeń pod uwagę pojazd zaoferowany na tej trasie, który został
najwcześniej wyprodukowany.
Odpowiednią ilość punktów w przedmiotowym kryterium otrzymają wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zamawiający w celu wyliczenia łącznej ilości punków w niniejszym kryterium zsumuje liczbę punków przyznanych za rok produkcji
zaoferowanego pojazdu przeznaczonego do dowozu dzieci na trasie: Szczejkowice oraz liczbę punktów przyznanych za rok
produkcji zaoferowanego pojazdu przeznaczonego do dowozu dzieci na trasie: Dębieńsko.
Za rok produkcji zaoferowanych pojazdów przeznaczonych do dowozu dzieci maksymalnie można więc otrzymać łącznie 24 pkt. tj.
maksymalnie 12 pkt. za rok produkcji pojazdu przeznaczonego do dowozu dzieci na trasie : Szczejkowice oraz maksymalnie
12 pkt. za rok produkcji pojazdu przeznaczonego do dowozu dzieci na trasie: Dębieńsko.
3) Kryterium – wysokość kary umownej za każdy dzień nie wykonania lub każdy przypadek nienależytego wykonania umowy -
sposób oceny ofert - SEKCJA IX Pozostałe informacje.
4) Kryterium kwalifikacje opiekunów - sposób oceny ofert - SEKCJA IX Pozostałe informacje.
5) Pełne informacje dotyczące sposobu oceny ofert - zgodnie z pkt 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji pojazdów przeznaczonych do dowozu dzieci

4.3.6.) Waga: 24

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kary umownej za każdy dzień nie wykonania lub każdy przypadek nienależytego wykonania umowy

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje opiekunów

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący: zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie
gospodarczym.
2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący: uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
2.1.Warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania uprawień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadać aktualną licencję na wykonywanie krajowego lub
międzynarodowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.
2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 2.1 będzie
spełniony, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia, o których
mowa w pkt 2.1.
Warunek określony w pkt 2.1, będzie także spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia posiada uprawnienia, o których mowa w pkt 2.1, i zrealizuje usługi, do których realizacji te
uprawnienia są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie o którym mowa w art.
117 ust 4 ustawy Pzp) .
3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący: sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu
dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1. Warunek dotyczący potencjału technicznego potencjału technicznego Wykonawcy zostanie spełniony, jeżeli
Wykonawca będzie dysponował co najmniej 2 (dwoma) pełnosprawnymi autobusami, posiadającymi aktualne badania
techniczne, w tym:
1) na trasie: Szczejkowice - co najmniej 1 (jednym) autobusem umożliwiającym przewóz łącznie 26 osób, bez kierowcy (z
miejscami siedzącymi dla 24 dzieci,
1 dziecka przewożonego na wózku inwalidzkim oraz 1 opiekuna)
oraz
2) na trasie: Dębieńsko - co najmniej 1 (jednym) autobusem umożliwiającym prze-wóz łącznie 15 osób, bez kierowcy (z
miejscami siedzącymi dla wszystkich dzieci oraz 1 opiekuna)
4.2. Warunek dotyczący wykształcenia i kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia, zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował:
1) co najmniej 2 (dwoma) kierowcami autobusów posiadającymi odpowiednie do oferowanych środków transportu prawo
jazdy w tym:
a) co najmniej 1 (jednym) kierowcą na trasie: Szczejkowice
oraz
b) co najmniej 1 (jednym) kierowcą na trasie: Dębieńsko
a także
2) co najmniej 2 (dwoma) opiekunami dzieci w tym:
a) co najmniej 1 (jednym) opiekunem na trasie: Szczejkowice
oraz
b) co najmniej 1 (jednym) opiekunem na trasie: Dębieńsko.
Opiekunami muszą być osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, pełnoletnie, dające rękojmię
bezpiecznego dojazdu dzieci do szkoły i ze szkoły. Ponadto opiekun nie może widnieć w rejestrze sprawców przestępstw na
tle seksualnym.
4.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. przez konsorcjum):
g) warunek udziału w postępowaniu określony odpowiednio w pkt 4.1 ppkt 1 winien spełniać samodzielnie co najmniej jeden
z tych wykonawców,
h) warunek udziału w postępowaniu określony odpowiednio w pkt 4.1 ppkt 2 winien spełniać samodzielnie co najmniej jeden
z tych wykonawców,
i) warunek udziału w postępowaniu określony odpowiednio w pkt 4.2 ppkt 1 lit a winien spełniać samodzielnie co najmniej
jeden z tych wykonawców,
j) warunek udziału w postępowaniu określony odpowiednio w pkt 4.2 ppkt 1 lit b winien spełniać samodzielnie co najmniej
jeden z tych wykonawców
k) warunek udziału w postępowaniu określony odpowiednio w pkt 4.2 ppkt 2 lit a winien spełniać samodzielnie co najmniej
jeden z tych wykonawców,
l) warunek udziału w postępowaniu określony odpowiednio w pkt 4.2 ppkt 2 lit b winien spełniać samodzielnie co najmniej
jeden z tych wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, iż łącznie spełniają warunki udziału w
postępowaniu.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 4.2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą
polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie, o którym mowa w art. 117
ust 4 ustawy Pzp).
Udostępnianie zasobów
4.4. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, w
odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów
udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 4.2 Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających
zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, musi potwierdzać, że stosunek łączący
wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w
szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, zrealizuje usługi, których
wskazane zdolności dotyczą.
4.6. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub
zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt
4.1 i 4.2 a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane
względem wykonawcy.
4.7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez
wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający
zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub
podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4.8. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających
zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających
zasoby.
4.9. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie
spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie
postępowania o udzielenie zamówienia. Postanowienia pkt 4.7. stosuje się odpowiednio.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W przedmiotowym
postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do
wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w pkt 21.2 i 21.4 SWZ, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) aktualnej licencji na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego w
zakresie przewozu osób
2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu
wykonania zamówienia wraz z informacją
o podstawie dysponowania tymi zasobami (wykazu środków transportu) (wg wzoru Załącznik Nr 4 do
SWZ)
3) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru Załącznik Nr 5 do SWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” (oświadczenie o którym
mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp) wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ.
W przypadku oferty składanej wspólnie (np. przez konsorcjum) „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu” (oświadczenie, o którym mowa w
art. 125 ust 1 ustawy Pzp) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu i w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby wraz z ww. oświadczeniem przedstawia
także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz odpowiednio
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
W sytuacji o której mowa w pkt 15.3 SWZ Wykonawca wraz z ww. oświadczeniem dołącza do oferty, dowody, że spełnił
łącznie przesłanki o których mowa w pkt 15.3 SWZ.
2) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy, wykonawcy wspólnie
ubiegającego się o udzielnie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby jest
umocowana do jego reprezentowania – odpis/y lub informacja/e z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego
rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli
zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a
wykonawca wskaże w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa powyżej,
pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,
zamawiający będzie żądać przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie
dokumentów.
3) jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa lub innego
dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy - pełnomocnictwo
lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy,
4) jeżeli osoba (osoby) podpisująca dokumenty lub oświadczenia dotyczące odpowiednio
podmiotu udostępniającego zasoby lub wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie
zamówienia działa na podstawie pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego
umocowanie do reprezentowania odpowiednio podmiotu udostępniającego zasoby lub
wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo lub inny
dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio podmiotu
udostępniającego zasoby lub wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia,
5) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby -
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów,
6) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia -
pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
7) w przypadkach, o których mowa w pkt 12.9.3 SWZ - oświadczenie Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają
poszczególni wykonawcy (oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp),
8) inne – wg potrzeb i postanowień SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku oferty składanej wspólnie (np. przez konsorcjum), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie
zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy
– Prawo zamówień publicznych).
W takim przypadku do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
Pełnomocnictwo może również wynikać z innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
Przyjmuje się, że ww. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje również
pełnomocnictwo (umocowanie) do podpisania oferty.
W takim przypadku wszelka korespondencja będzie prowadzona z Pełnomocnikiem.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie
Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
2. W przypadku oferty składanej wspólnie (np. przez konsorcjum) każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 108 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych a także na podstawie art. 7 ust. 1. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
3. Informacje dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia -zgodnie z pkt 5.4 ppkt 2.2 oraz ppkt 4.3 niniejszego ogłoszenia oraz pkt 21.2.2 oraz pkt 21.4.3
SWZ
4. Pozostałe wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
- zgodnie z SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z dokumentami zamówienia tj. zapisami projektowanych postanowień umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-22 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Sposób oceny ofert:
1) Kryterium – wysokość kary umownej za każdy dzień nie wykonania lub każdy przypadek nienależytego wykonania
umowy:
Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie wysokość kary umownej za każdy dzień nie wykonania lub każdy przypadek
nienależytego wykonania umowy wskazując (wybierając) jedną z poniższych kar:
1) 1 % lub,
2) 2 % lub,
3) 3 %
łącznej wartości umowy (cena brutto za 1 km przewozu x 190 dni świadczenia usługi x 88 km).
Za wysokość ww. kary umownej maksymalnie można otrzymać 6 pkt.
Wysokość kary umownej za każdy dzień nie wykonania lub każdy przypadek nienależytego wykonania umowy podana
przez Wykonawcę w ofercie będzie punktowana zgodnie z poniższym zestawieniem:
1) 1 % - X3 = 0 pkt,
2) 2 % - X3 = 3 pkt,
3) 3 % - X3 = 6 pkt.
X3 – ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium wysokość kary umownej za każdy dzień nie wykonania lub
każdy przypadek nienależytego wykonania umowy.
Odpowiednią ilość punktów w przedmiotowym kryterium otrzymają wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu.
2) Kryterium kwalifikacje opiekunów:
Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie ilu opiekunów, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, jest
przeszkolonych z pomocy przedmedycznej lub posiada dyplom pielęgniarki/pielęgniarza zawodowego dla następujących
tras:
1) na trasie: Szczejkowice
oraz
2) na trasie: Dębieńsko
Wykonawca za skierowanie do realizacji zamówienia opiekunów przeszkolonych z pomocy przedmedycznej lub
posiadających dyplom pielęgniarki/pielęgniarza zawodowego maksymalnie może otrzymać łącznie 10 pkt. tj. maksymalnie 5
pkt. za kwalifikacje opiekuna na trasie: Szczejkowice oraz maksymalnie 5 pkt. za kwalifikacje opiekuna na trasie: Dębieńsko.
W przedmiotowym kryterium Zamawiający przyzna oddzielnie punkty gdy każdy opiekun, skierowany przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia na trasie: Szczejkowice będzie przeszkolony z pomocy przedmedycznej lub będzie posiadać dyplom
pielęgniarki/ pielęgniarza zawodowego oraz oddzielnie gdy każdy opiekun, skierowany przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia na trasie: Dębieńsko będzie przeszkolony z pomocy przedmedycznej lub będzie posiadać dyplom pielęgniarki/
pielęgniarza zawodowego, i tak:
1) W przypadku gdy każdy opiekun, skierowany przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na trasie: Szczejkowice, będzie
przeszkolony z pomocy przedmedycznej lub będzie posiadać dyplom pielęgniarki/pielęgniarza zawodowego oferta
Wykonawcy otrzyma w przedmiotowym kryterium maksymalną ilość punktów - XA = 5 pkt.
W przypadku gdy co najmniej jeden opiekun, skierowany przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na trasie:
Szczejkowice, nie będzie przeszkolony z pomocy przed medycznej oraz nie będzie posiadać dyplomu
pielęgniarki/pielęgniarza zawodowego oferta Wykonawcy otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 punktów XA = 0 pkt.
2) W przypadku gdy każdy opiekun, skierowany przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na trasie: Dębieńsko będzie
przeszkolony z pomocy przedmedycznej lub będzie posiadać dyplom pielęgniarki/pielęgniarza zawodowego oferta
Wykonawcy otrzyma w przedmiotowym kryterium maksymalną ilość punktów XB = 5 pkt.
W przypadku gdy co najmniej jeden opiekun, skierowany przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na trasie: Dębieńsko
nie będzie przeszkolony z pomocy przed medycznej oraz nie będzie posiadać dyplomu pielęgniarki/pielęgniarza
zawodowego oferta Wykonawcy otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 punktów XB = 0 pkt.
Zamawiający w celu wyliczenia łącznej ilości punktów w niniejszym kryterium zsumuje liczbę punktów przyznanych w
przedmiotowym kryterium wg poniższego wzoru:
XA + XB = X4
X4 – łączna ilość punktów przyznanych w kryterium kwalifikacje opiekunów
XA – ilość punktów przyznawanych za kwalifikacje opiekunów na trasie: Szczejkowice
XB – ilość punktów przyznawanych za kwalifikacje opiekunów na trasie: Dębieńsko
Odpowiednią ilość punktów w przedmiotowym kryterium otrzymają wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję płytę z wgraną mapą Polski, aktualną - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję płytę z wgraną mapą Polski, aktualną. Saab93 2010r radio nawigacja.