Dowóz dzieci do szkół z terenu gminy Markusy w okresie od 1 września 2021 r. do 30...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci do szkół z terenu gminy Markusy w okresie od 1 września 2021 r. do 30 czerwca 2022 r.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMarkusy
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-12
  • ZamawiającyGMINA MARKUSY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00100650
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci do szkół z terenu gminy Markusy w okresie od 1 września 2021 r. do 30 czerwca 2022 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARKUSY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748123

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Markusy, 82

1.5.2.) Miejscowość: Markusy

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-325

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 239 43 51

1.5.8.) Numer faksu: 55 239 43 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: markusy@data.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipmarkusy.warmia.mazury.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do szkół z terenu gminy Markusy w okresie od 1 września 2021 r. do 30 czerwca 2022 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46ec9f6d-da3b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100650

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z mini portalu oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Państwa danych osobowych jest: Gmina Markusy. Obsługę Gminy Markusy prowadzi Urząd Gminy w Markusach. Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator (Wójt Gminy) powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD) p. Piotra Stróżka. Z IOD można kontaktować się pod adresem mail sekretarz@markusy.prohost.pl .

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PRG.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 388888,89 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie dzieci do szkół na terenie gm. Markusy w ramach przewozów regularnych na liniach komunikacyjnych zgodnie z zasadami obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym w okresie od 1 września 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. taborem Wykonawcy w dniach nauki szkolnej. Dowóz realizowany będzie na podstawie biletów miesięcznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca sporządza kalkulację ceny 1 biletu miesięcznego brutto (Zamawiający nie wymaga przedstawienia kalkulacji) i wpisuje jej wartość do Załącznika nr 1a do Formularza - Oferta w kolumnie 3 w każdym wierszu (dla każdej miejscowości).
2. Cena 1 biletu miesięcznego musi zawierać wszystkie elementy i składniki cenotwórcze oraz obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
3. Wyliczoną w załączniku nr 1a do Formularza – Oferta cenę wszystkich biletów miesięcznych w okresie trwania umowy, tj. 10 miesięcy (kolumna 6, wiersz Razem), Wykonawca przenosi do pkt. 1) na Formularzu – Oferta (załącznik nr 1 do SWZ) w miejsce dotyczące ceny oferty brutto.
4. W formularzu oferty należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, oraz stawkę i kwotę VAT.
5. Zaoferowana przez Wykonawcę cena 1 biletu miesięcznego ustalona zostaje na czas trwania umowy i nie będzie w żadnym przypadku przedmiotem zmian.
6. Rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający wymaga aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ważną licencje na wykonywanie transportu drogowego
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
1) wykonanie lub wykonywanie należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługi transportowej (u jednego Zamawiającego) w zakresie przewozu osób autobusem o wartości min. 100 tys. zł brutto i trwającej przez nieprzerwany okres co najmniej 5 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca wykaże usługę wykonywaną (w trakcie realizacji), to okres wykonanej (zrealizowanej) usługi na dzień składania ofert musi wynosić co najmniej 5 miesięcy.
2) dysponowanie min. trzema kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi stosowne kwalifikacje zawodowe (prawo jazdy kategorii D, świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie) i doświadczenie (min. 5 lat pracy na stanowisku kierowcy).
3) dysponowanie min. 3 osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi, posiadającymi umiejętności udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej,
4) dysponowanie pojazdami do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: dysponowanie minimum 4 sprawnymi technicznie autobusami o liczbie miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych osób.
5) Przez czas trwania umowy Wykonawca ma obowiązek posiadania ważnej polisy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności.
6) Wykonawca przedkłada Zamawiającemu kopię polisy OC w zakresie prowadzonej działalno-ści.
7) W przypadku zawarcia kolejnej, lub przedłużenia dotychczasowej umowy ubezpieczenia OC
8) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kopi polisy OC w zakresie
prowadzonej działalności, w terminie 5 dni od dnia zawarcia (przedłużenia) umowy
ubezpieczeniowej.
9) Wykonawca ma obowiązek zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczą-cych zawartych przez niego umów ubezpieczeniowych związanych z wykonywaniem umowy, w terminie 5 dni od dnia zaistnienia zmian.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale V SWZ. Oświadcze-nia te stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane pod-miotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale VI SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępo-waniu dotyczący/-e:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający wymaga aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ważną licencje na wykonywanie transportu drogowego
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
1) wykonanie lub wykonywanie należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługi transportowej (u jednego Zamawiającego) w zakresie przewozu osób autobusem o wartości min. 100 tys. zł brutto i trwającej przez nieprzerwany okres co najmniej 5 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca wykaże usługę wykonywaną (w trakcie realizacji), to okres wykonanej (zrealizowanej) usługi na dzień składania ofert musi wynosić co najmniej 5 miesięcy.
2) dysponowanie min. trzema kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi stosowne kwalifikacje zawodowe (prawo jazdy kategorii D, świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie) i doświadczenie (min. 5 lat pracy na stanowisku kierowcy).
3) dysponowanie min. 3 osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi, posiadającymi umiejętności udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej,
4) dysponowanie pojazdami do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: dysponowanie minimum 4 sprawnymi technicznie autobusami o liczbie miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych osób.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

d) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 i 3 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie wa-runków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak pod-staw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego za-soby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udzia-łu w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 9 do SWZ).
e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświad-czenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy – należy wypełnić pkt 8 w formularzu oferty).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-12 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-11

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena oferty brutto
Termin płatności faktury
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport 3 ton węgla - Pasłęk - Sępopol
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport 3 ton węgla.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI