Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Celestynów w roku szkolnym 2021/2022 Część I...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Celestynów w roku szkolnym 2021/2022 Część I postępowania: Trasa I Ponurzyca – Celestynów – Ponurzyca Część II: Trasa II Jatne – Stara Wieś – Jatne
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCelestynów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-24
  • ZamawiającyZAKŁAD OBSŁUGI SZKÓŁ GMINY CELESTYNÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00085525
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Celestynów w roku szkolnym 2021/2022
Część I postępowania: Trasa I Ponurzyca – Celestynów – Ponurzyca
Część II: Trasa II Jatne – Stara Wieś – Jatne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OBSŁUGI SZKÓŁ GMINY CELESTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011490412

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3

1.5.2.) Miejscowość: Celestynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 789-89-64 wew. 214

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@celestynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oswiatacelestynow.szkolnybip.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Celestynów w roku szkolnym 2021/2022
Część I postępowania: Trasa I Ponurzyca – Celestynów – Ponurzyca
Część II: Trasa II Jatne – Stara Wieś – Jatne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a6c784d-cebf-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001540/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej) przy użyciu platformy przetargowej.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp,odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy przetargowej https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem za pośrednictwem platformy przetargowej pod adresemhttps://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, zostały opisane na Platformie Zakupowej Instrukcje https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.Wykonawca akceptuje warunki korzystania z powyższej Platformy Zakupowej określone w Instrukcja użytkowników oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy Zakupowej i przestrzegać jej postanowień

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki, dotyczące RODO zawarte są w rozdziale XXV SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązki, dotyczące RODO zawarte są w rozdziale XXV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie około 51 uczniów miesięcznie (około 510 szt. biletów miesięcznych przez cały okres wykonywania zamówienia) z terenu Gminy Celestynów na podstawie biletów miesięcznych w ramach regularnych przewozów pasażerskich środkami transportu Wykonawcy wraz
z zapewnieniem opieki w czasie przewozu.
2. Trasy przywozu uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022:
7.15. – 7.40 - Ponurzyca – Podbiel – Tabor – Regut (SP) – Celestynów (SP) –
od poniedziałku do piątku
13.45. – 15.10 - Celestynów (SP) – Regut (SP) – Tabor – Podbiel – Ponurzyca - od poniedziałku do piątku
15.30. – 15.55- Celestynów (SP) – Regut (SP) – Tabor – Podbiel – Ponurzyca – poniedziałek, środa, czwartek, piątek
16.20. – 16.45 - Celestynów (SP) – Regut (SP) – Tabor – Podbiel – Ponurzyca – wtorek
3. Wykonywanie usług przewozowych polegających na dowiezieniu i odwiezieniu około 51 uczniów miesięcznie:
1) do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie
ul. Wrzosowa 42 oraz ul. Św. Kazimierza 55 – około 38 uczniów,
2) do Szkoły Podstawowej w Regucie ul. Wiatraczna 13 – około 13 uczniów
w roku szkolnym 2021/2022.
4. Usługę należy wykonywać zgodnie z art. 32 ust. 5 i art. 39 ust. 1 -3 ustawy Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910 z późn. zm.) - zgodnie z którymi uczniom przysługuje bezpłatny transport i opieka.
5. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych na trasie Ponurzyca - Celestynów – Ponurzyca.

Tabela nr 1. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych i odwożonych na trasie Ponurzyca - Celestynów – Ponurzyca
Nazwa miejscowości Szacunkowa liczba uczniów
1. Regut - 13
2. Tabor - 5
3. Podbiel - 29
4. Ponurzyca - 4
Razem liczba uczniów z poszczególnych miejscowości 51

Tabela nr 2. Do Szkoły Podstawowej w Regucie dowóz na godz. 7.30.
Nazwa miejscowości, z której zabierani będą uczniowie Szacunkowa liczba uczniów
1. Tabor -3
2. Podbiel -7
3. Ponurzyca - 3
Razem - 13

Do Publicznej Szkoły Podstawowej w Celestynowie dowóz na godz. 7.40.
Nazwa miejscowości, z której zabierani będą uczniowie Szacunkowa
liczba uczniów:
1. Regut - 13
2. Tabor - 2
3. Podbiel - 22
4. Ponurzyca -1
Razem - 38

6. Dowozy i odwozy dzieci odbywać się będą w okresie od 1 września 2021 roku do 24 czerwca 2022 roku w dni nauki szkolnej z wyłączeniem dni wolnych od zajęć lekcyjnych, ferii zimowych i wiosennych, wakacji oraz dni wynikających z ograniczenia funkcjonowania szkół i placówek oświatowych w systemie stacjonarnym w związku z występowaniem epidemii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – przez ok. 186 dni (rok szkolny 2021/2022
we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego) - podstawa prawna: §2 ust.1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 czerwca 2019 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1603 z późn. zm.) w ramach regularnego dowozu na trasach i godzinach określonych w SWZ.
7. Ustala się następujące przystanki zatrzymania się autobusów przy szkołach:
1) Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka” w Celestynowie ul. Regucka oraz ul. Św. Kazimierza - (przywożenie i odwożenie uczniów),
2) Szkole Podstawowej w Regucie ul. Wiatraczna 13 (przywożenie i odwożenie uczniów).
Warunki wykonania przedmiotu zamówienia oraz pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 8. Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp, zastrzega możliwość udzielenia zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu usług podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość nie przekroczy: 41527,00 zł netto i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia. Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności usługi polegające na dowozie dzieci do szkół – nowe dzieci zgłoszone w trakcie realizacji zamówienia podstawowego; dowóz dzieci za pomocą dodatkowych autobusów co wynikać będzie np. ze zmian w harmonogramie lub z powodu konieczności zmian tras kursowania; dowóz dzieci do placówek oświatowych po zakończeniu trwania zamówienia podstawowego, w przypadku gdy Zamawiający nie będzie mógł we właściwym terminie przeprowadzić postępowania o udzielenie zamówienia na dowóz dzieci lub w przypadku wystąpienia innej przyczyny, która spowoduje brak możliwości zawarcia umowy na dowóz dzieci we właściwym terminie. Sposób realizacji usług odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia i w umowie. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności za faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie około 85 uczniów miesięcznie (około 850 szt. biletów miesięcznych przez cały okres wykonywania zamówienia) z terenu Gminy Celestynów na podstawie biletów miesięcznych w ramach regularnych przewozów pasażerskich środkami transportu Wykonawcy wraz
z zapewnieniem opieki w czasie przewozu.
2. Trasy przywozu uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022:
7.00 – 7.30 Jatne – Dyzin –Dąbrówka - Stara Wieś (SP) – Pogorzel – Glina – Stara Wieś (SP) - od poniedziałku do piątku
14.10 -14.33 Stara Wieś (SP) – Dąbrówka - Dyzin – Jatne – Glina – Pogorzel – od poniedziałku do piątku
16.40 – 17.03 Stara Wieś (SP) – Dąbrówka - Dyzin – Jatne – Glina – Pogorzel – od poniedziałku do piątku.
3. Wykonywanie usług przewozowych polegających na dowiezieniu i odwiezieniu około 85 uczniów miesięcznie:
1) do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi ul. Fabryczna 6, w roku szkolnym 2021/2022 - usługę należy wykonywać zgodnie z art. 32 ust. 5 i art. 39 ust. 1 -3 ustawy Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 poz. 910 z późn. zm.) - zgodnie z którymi uczniom przysługuje bezpłatny transport i opieka.
4. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych na trasie Jatne– Stara Wieś - Jatne

Tabela nr 1. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych na trasie Jatne– Stara Wieś - Jatne
Nazwa miejscowości -Szacunkowa liczba uczniów
1) Dąbrówka - 18
2) Glina - 22
3) Pogorzel - 38
4) Dyzin - 5
5) Jatne - 2
Razem liczba uczniów z poszczególnych miejscowości - 85


Tabela nr 2. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi dowóz na godz. 7.30.
Nazwa miejscowości, z której zabierani będą uczniowie - Szacunkowa liczba uczniów
1. Dąbrówka - 18
2. Glina - 22
3. Pogorzel -38
4. Dyzin -5
5. Jatne -2
Razem - 85
5. Dowozy i odwozy dzieci odbywać się będą w okresie od 1 września 2021 roku do 24 czerwca 2022 roku w dni nauki szkolnej z wyłączeniem dni wolnych od zajęć lekcyjnych, ferii zimowych i wiosennych, wakacji oraz dni wynikających z ograniczenia funkcjonowania szkół i placówek oświatowych w systemie stacjonarnym w związku z występowaniem epidemii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – przez ok. 186 dni (rok szkolny 2021/2022
we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego) - podstawa prawna: §2 ust.1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 czerwca 2019 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1603 z późn. zm.) w ramach regularnego dowozu na trasach i godzinach określonych w SWZ.
6. Ustala się następujące przystanki zatrzymania się autobusów przy szkole:
1) Szkole Podstawowej w Starej Wsi ul. Fabryczna 6 (przywożenie i odwożenie uczniów).

Warunki wykonania przedmiotu zamówienia oraz pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 8. Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7) Pzp, zastrzega możliwość udzielenia zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu usług podobnych do tych jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość nie przekroczy: dla II części 61620,00 zł netto i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia. Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności usługi polegające na dowozie dzieci do szkół – nowe dzieci zgłoszone w trakcie realizacji zamówienia podstawowego; dowóz dzieci za pomocą dodatkowych autobusów co wynikać będzie np. ze zmian w harmonogramie lub z powodu konieczności zmian tras kursowania; dowóz dzieci do placówek oświatowych
po zakończeniu trwania zamówienia podstawowego, w przypadku gdy Zamawiający nie będzie mógł we właściwym terminie przeprowadzić postępowania o udzielenie zamówienia na dowóz dzieci lub w przypadku wystąpienia innej przyczyny, która spowoduje brak możliwości zawarcia umowy na dowóz dzieci we właściwym terminie. Sposób realizacji usług odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia i w umowie. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania wartości zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności za faktury

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu:
a) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca spełni w/w warunek, jeżeli posiada aktualną licencją do wykonywania krajowego transportu wymaganą przepisami ustawy z 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2021 r. poz. 919) - dla I i II części postępowania.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą jak
I część postępowania 50.000,00 zł
II część postępowania – 50.000,00 zł
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się sytuacją ekonomiczną lub finansową dla każdej części osobno. Jedna polisa może pokrywać wysokość ubezpieczenia dla I i II części postępowania.

c) zdolności technicznej lub zawodowej.
a. Wykonawca spełni w/w warunek, jeżeli wykaże, że wykonał należycie,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
I część postępowania co najmniej jedną usługę polegającą na transporcie dzieci do szkół o wartości minimum 50.000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto).
II część postępowania co najmniej jedną usługę polegającą na transporcie dzieci do szkół o wartości minimum 50.000,00 zł brutto ( sto tysięcy złotych brutto).
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część,
UWAGA! Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże
się doświadczeniem i wiedzą polegającą na jednej usłudze polegającej na transporcie dzieci do szkół o wartości 70.000,00 zł brutto.

Jeżeli zakres usług przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie,
że usługi zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone, jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie usług podać wartość usług potwierdzających spełnienie warunku udziału
w postępowaniu. W zakresie potwierdzania spełnienia warunków udziału jw. jako kurs przeliczeniowy na PLN danych finansowych wyrażonych w walutach innych niż PLN, należy przyjąć średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z pierwszego dnia roboczego miesiąca, w którym opublikowano ogłoszenie
o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
b. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
Część I postępowania minimum 1 autobusem, o minimalnej liczbie miejsc siedzących - 54 każdy
Część II postępowania minimum 2 autobusami, o minimalnej liczbie miejsc siedzących - 54 każdy.
UWAGA! W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na kilka części, zamawiający uzna za warunek spełniony, gdy Wykonawca wykaże się minimum 3 autobusami o minimalnej liczbie miejsc siedzących – 54 każdy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; (w ramach potwierdzenia posiadania kompetencji, o których mowa w oświadczeniu) - w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076
i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną,
3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego - w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
4) aktualna licencja do wykonywania krajowego transportu osób wymaganą przepisami ustawy z 6 września 2001 r., o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2021 r. poz. 919 z późn. zm.).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości
1) Część I – 1.000 zł
2) Część II – 1.500 zł
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert
i utrzymuje je nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 i ust. 2 Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, płatne przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie Nr konta bankowego: 11 8001 0005 2002 0008 6147 0015 z dopiskiem „Wadium” Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Celestynów w roku szkolnym 2021/2022” Część I postępowania / część II postępowania. Wniesienie wadium w pieniądzu winno nastąpić w terminie gwarantującym wpływ pieniędzy na konto Zamawiającego najpóźniej w dniu i w godzinie przypadającym na dzień składania ofert.;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Gwarancje i poręczenia należy wystawić w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej przez wystawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym /podpisem zaufanym/ podpisem osobistym na: Zakład Obsługi Szkół Gminy Celestynów,
ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów i przekazać Zamawiającemu oryginał w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej.
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
7. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
8. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 98 u ust. 4 i 5 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania
ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
5. W przypadku gdy Wykonawca realizował zamówienie jako jeden z grupy Wykonawców (konsorcjum) może powoływać się jedynie na swoje własne, realne doświadczenie, które zdobył realizując daną część zamówienia, która została mu przypisana w ramach grupy, tzn. może wykazywać się doświadczeniem jedynie w zakresie, jaki rzeczywiście dany podmiot wykonywał. Doświadczenia nie uzyskuje się poprzez sam udział w konsorcjum, lecz poprzez konkretne czynności realizowane w jego ramach.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki z art. 117 ust. 1 Pzp, o których mowa w rozdziale V ust. 1 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli:
1) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określonej w rozdziale V ust. 1, pkt 2 lit. d ppkt a) SWZ spełnienie tego warunku w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykaże jeden z tych wykonawców samodzielnie – Zamawiający nie dopuszcza sumowania (łączenia) zasobów.
2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określonej w rozdziale V ust. 1, pkt 2 lit. d ppkt b) SWZ spełnienie warunku zdolności technicznej lub zawodowej w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykażą te podmioty łącznie,
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonej w ust. 1, pkt 2 lit. c) SWZ spełnienie tego warunku w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykaże jeden z tych wykonawców samodzielnie – Zamawiający nie dopuszcza sumowania (łączenia) zasobów,
4) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów określonej w ust. 1, pkt 2 lit. b) SWZ spełnienie tego warunku w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykaże jeden z tych wykonawców samodzielnie – Zamawiający nie dopuszcza sumowania (łączenia) zasobów.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 do SWZ). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy, zawierające w swojej treści uregulowanie współpracy tych Wykonawców na potrzeby niniejszego postępowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) terminu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
2) zmiany zakresu przedmiotu umowy w szczególności w zakresie ilości autokarów niezbędnych do właściwej realizacji przedmiotu umowy, ilości kursów, harmonogramu tras oraz ich przebiegu,
3) sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
4) zmiany wynagrodzenia o którym mowa w § 5 ust. 3 umowy, (bez możliwości zmiany ceny jednostkowej) wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
5) sposobu wykonywania przedmiotu umowy.
4. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 3 są następujące sytuacje:
1) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy lub świadczenia Stron,
3) zmiana umowy na podstawie art. 455 ust. 2 Pzp;
4) w przypadku udzielenia przed terminem zakończenia przedmiotu niniejszej umowy, zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp;
5) wystąpienie innych opóźnień lub przestojów z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
6) stan epidemii lub inne zdarzenia związane z rozprzestrzenianiem się chorób zakaźnych np. wirusa SARS-Co V-2 wywołującego chorobę COVID-19 (koronawirus);
7) z powodu okoliczności siły wyższej, niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy, a której nie można było przewidzieć i która nie pozwala na kontynuację przedmiotu umowy np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
8) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
9) wykorzystanie pełnej kwoty wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 3 umowy,
10) brak możliwości dowozu dzieci do placówek oświatowych na terenie gminy Celestynów przy określonej w umowie ilości autobusów wymaganych w ramach realizacji przedmiotu umowy,
11) zmiana planów lekcji w poszczególnych placówkach,
12) korekta tras przejazdu autobusów wynikająca z potrzeby transportu dzieci objętych dowozem, a które to trasy nie były objęte wcześniej harmonogramem.
Szczegółowe warunki zmiany umowy zostały opisane w § 6 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-24 08:15

8.2.) Miejsce składania ofert: https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-24 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-23

2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przewóz towaru- Płońsk
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przewóz towaru. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI