Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/2022 w oparciu o bilety miesięczne.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/2022 w oparciu o bilety miesięczne.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBraniewo
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-29
  • ZamawiającyGMINA BRANIEWO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00122290
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/2022
w oparciu o bilety miesięczne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRANIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747997

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Moniuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminabraniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminabraniewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Urząd Gminy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/2022
w oparciu o bilety miesięczne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae601097-e9f6-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bipbraniewo.warmia.mazury.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bipbraniewo.warmia.mazury.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną(Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615); przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz adresów mailowych wskazanych w SWZ.
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w pkt. VIII i XI . SWZ ( ze względu na ograniczania techniczne Zamawiający nie umieścił tekstu wskazanych punktów)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.01.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/2022 w oparciu o bilety miesięczne.
2. Kod CPV: 60112000-6
3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługowego przewozu dzieci z miejscowości położonych na terenie Gminy Braniewo do szkół podstawowych znajdujących się w Braniewie, Lipowinie i Szylenach.
Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy wyda miesięczne bilety dla dzieci uprawnionych do przejazdu wg wykazu sporządzonego przez Zamawiającego.
Ceny biletów winny uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających ze stosownych przepisów.
Zamawiający najpóźniej do 25 dnia każdego miesiąca w roku szkolnym przekaże.
Wykonawcy zapotrzebowanie na zakup biletów. (w lutym 28 dni).
Miesięczne bilety zostaną wydane Zamawiającemu w siedzibie Wykonawcy w terminie do 28 każdego miesiąca w roku szkolnym.
4. Ogólny opis systemu przewozu:
Trasa dowozu powinna być w miarę możliwości najkrótszym (najdogodniejszym) odcinkiem drogi pomiędzy daną szkołą a daną miejscowością.
Autobusy dowożące i odwożące powinny zatrzymywać się na przystankach w danej miejscowości i koło szkół t.j.:
- Szkoły Podstawowej Nr 3 w Braniewie (ul. PCK przystanek przy szkole)
- Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Braniewie (przystanek na
ul. Moniuszki)
- Szkoły Podstawowej Nr 5 w Braniewie (przystanek na ul. Moniuszki)
- Szkoły Podstawowej Nr 6 w Braniewie (przystanek na ul. Armii Krajowej)
- Szkoły w Lipowinie (przystanek we wsi)
- filii Szkoły Podstawowej w Szylenach (przystanek we wsi przy Szkole)
oraz w danej miejscowości (przystanki znajdują się w poszczególnych miejscowościach) w celu zabrania lub wysadzenia dzieci i są to następujące miejscowości:
Różaniec, Klejowo, Ułowo, Klejnówko, Nowa Pasłęka, Zgoda, Rodowo, Młoteczno, Glinka, Rogity, Rogity las, Marcinkowo, Brzeszczyny, Rusy, Rodowo, Szyleny Osada, Bemowizna, Szyleny kol., Szyleny wieś, Wola Lipowska, Goleszewo, Gronowo, Grzechotki, Pęciszewo, Maciejewo, Krasnolipie, Grzędowo, Krzewno, Gronówko, Leśniczówka Dąbrowa,
Bobrowiec, Świętochowo, Garbina, Cielętnik, Stępień, Zakrzewiec, Żelazna Góra, Strubiny.
Z miejscowości:
Klejnowo dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoły Podstawowej Nr 3 w Braniewie - liczba dzieci: 7
Klejnówko dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoły Podstawowej Nr 3 w Braniewie - liczba dzieci: 2
Nowa Pasłęka dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoły Podstawowej Nr 3 w Braniewie - liczba dzieci: 12
Ułowo dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoły Podstawowej Nr 3 w Braniewie - liczba dzieci: 7
Podleśne dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoły Podstawowej Nr 6 w Braniewie - liczba dzieci: 16
- Filia Szkoły w Szylenach - liczba dzieci: 13
Pęciszewo dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoły Podstawowej w Lipowinie – liczba dzieci: 3
Zgoda dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoły Podstawowej Nr 6 w Braniewie - liczba dzieci: 13
- Filia Szkoły w Szylenach - liczba dzieci: 2
Gronowo dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoły Podstawowej Nr 6 w Braniewie - liczba dzieci: 8
Młoteczno dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoły Podstawowej Nr 6 w Braniewie - liczba dzieci: 9
Garbina dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoły Podstawowej Nr 3 w Braniewie - liczba dzieci: 1
Cielętnik dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoły Podstawowej Nr 3 w Braniewie - liczba dzieci: 4
Stępień dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoły Podstawowej Nr 3 w Braniewie - liczba dzieci: 15
Rogity dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoły Podstawowej Nr 6 w Braniewie - liczba dzieci: 25
Rogity Las dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoły Podstawowej Nr 6 w Braniewie - liczba dzieci: 5
Glinka dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoły Podstawowej Nr 5 w Braniewie - liczba dzieci: 9
Brzeszczyny dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Filia Szkoły w Szylenach - liczba dzieci: 29
Bemowizna dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Filia Szkoły w Szylenach - liczba dzieci: 19
Marcinkowo dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Filia Szkoły w Szylenach - liczba dzieci: 4
Szyleny Osada dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Filia Szkoły w Szylenach - liczba dzieci: 4
Szyleny PGR dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoła podstawowa Nr 6 w Braniewie - 1
Szyleny Kolonia dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
Filia Szkoły w Szylenach - liczba dzieci: 7
Świętochowo dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoła w Lipowinie - liczba dzieci: 6
Zakrzewiec dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoła w Lipowinie - liczba dzieci: 13
-Szkoła Podstawowa Nr 5 w Braniewie - 1
Bobrowiec dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoły Podstawowej nr 6 w Braniewie - liczba dzieci 4
- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - 1
Maciejewo dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - liczba dzieci: 1
Goleszewo dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Zespołu Szkół w Lipowinie - liczba dzieci: 4
Szkoła Podstawowa Nr 5 w Braniewie - 1
Wola Lipowska dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - liczba dzieci: 4
Żelazna Góra dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - liczba dzieci: 18
Grzędowo dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - liczba dzieci: 7
Gronówko dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - liczba dzieci: 11
Leśniczówka Dąbrowa dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - liczba dzieci: 1
Grzechotki dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - liczba dzieci: 1
Krasnolipie dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - liczba dzieci: 5
Krzewno dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - liczba dzieci: 7
Strubiny dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:
- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - liczba dzieci: 7
Łącznie liczba uczniów i opiekunek dzieci niepełnosprawnych przewidziana do przewozu wynosi: 307

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. Strony dopuszczają możliwość zmiany ilości uczniów do: +/- 10 uczniów .

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
tj. posiadają licencję na wykonywanie transportu drogowego osób udzieloną przez starostę właściwego dla siedziby Wykonawcy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2021, poz. 919)

1.4 zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zadania o wartości co najmniej
100.000,00 zł brutto (w ramach jednej umowy) w zakresie przewozu osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane; a jeżeli Wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Dokument ten ma potwierdzać spełnienie wymagań wskazanych w pkt XV. 1.4. SWZ. – (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ).

Licencja na wykonywanie transportu drogowego osób udzieloną przez starostę właściwego dla siedziby Wykonawcy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2021, poz. 919)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1, pkt 1 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony, a mianowicie:

a) aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.,
b) uwzględnienie zmiany stawki podatku VAT, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT pod warunkiem, iż Wykonawca wykaże, że zmiana stawki podatku od towarów i usług realnie zwiększyła koszty Wykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy,
c) zmianę terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować,
d) zmianę terminu rozpoczęcia świadczenia usługi (np. w przypadku przedłużenia procedur przetargowych) z zachowaniem jej terminu końcowego z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy stosownie do skróconego okresu świadczenia i zmniejszenia zakresu świadczenia,
e) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować,
f) zamianę/zastąpienie pojazdu wymiennego przedstawionego przez Wykonawcę do realizacji niniejszego przedmiotu umowy w sytuacji awarii, usterki pojazdu, kradzieży pojazdu i każdą inną sytuację uniemożlwiającą świadczenia usługi przewozu tymże pojazdem – pod warunkiem, iż pojazd zamienny będzie posiadał parametry nie gorsze niż zadeklarowane przez Wykonawcę w ofercie,
g) zamianę/ zastąpienie osoby wykonującej niniejszy przedmiot umowy w sytuacji utarty uprawień do prowadzenia pojazdów, absencji lub innych zdarzeń losowych powodujących niemożność świadczenia usługi – pod warunkiem iż osoba zastępująca będzie posiadała uprawnienia do prowadzenia pojazdów określone przez Zamawiającego w SWZ.
3. Warunki dokonania zmian do umowy:
1) Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, na które powołuje się, jako podstawę zmiany umowy.
2) wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony na piśmie.
3) wniosek, o którym mowa w ust. 2 powyżej musi zawierać:
a)opis propozycji zmiany,
b)uzasadnienie zmiany,
c)opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
4. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-27

2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę szyby w Renault Megane ll 2006 r. - Susz
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę szyby w Renault Megane ll 2006 r. Szyba z sensorem deszczu przód. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI